Маркетинг : методичні вказівки до ситуаційних вправ

339.138(07)+330.341.1 / М26

Маркетинг : методичні вказівки до ситуаційних вправ  : Навчальний посібник ; упор.: Сидоренко О. І., Редько П. С.. — 2-ге вид.. —  ; К. : Навч.-метод. центр "Консорціум із удоскон. менеджмент-освіти в Україні , 2004. — 430 с.. — ISBN 966-8487-24-9
   ББК 65.290-2я73
   УДК 339.138(07)
   У збірнику вміщено методичні вказівки до ситуаційних вправ, що подані у виданні «Маркетинг: Ситуаційні вправи» (К., 2004). З їхньою допомогою викладачі маркетингу матимуть змогу ефективніше зорганізувати дискусію в студентській аудиторії. Ситуаційні вправи стосуються питань стратегічного маркетингу, поведінки споживачів, товарної політики, бренд-менеджменту, комунікаційної політики, маркетингових аспектів міжнародної діяльності. Вказівки подають авторське бачення використання ситуаційної вправи, рівня аналізу та складності вправи, можливі сценарії обговорення та проведення заняття. Книга розрахована на викладачів вищих навчальних закладів, які викладають дисципліни маркетингу, а також бізнес-тренерів та консультантів.

Работает на ПО Коха