Маркетинг туризму, Навчальний посібник Частина 2

339,138:379,85(075,8) / М26
Мунін Г. Б.
Маркетинг туризму. Частина 2 : Навчальний посібник / Мунін Г. Б., Тимошенко З. І., Самарцев Є. В., Змійов А. О.,. —  ; К. : Видавництво Європейського університету, 2006. — 426 с.. — ISBN 966-301-051-7 (966-301-058-4-ч.1) (966-301-084-3-ч.2)
   ББК 65,433я73
   УДК 339,138:37985,(075)
   У посібнику розглянуто теоретичні та методичні питання й принципи формування маркетингової діяльності в туризмі на основі маркетингової теорії і практики сучасного господарювання. Розкрите теоретичне поняття маркетингу, специфіки й особливості маркетингу в туризмі та обгрунтовано концепцію формування маркетингового механізму розробки і прийняття рішень у системі туристичної індустрії. Викладено методологічні основи організації функцій маркетингу в туристичній діяльності, обгрунтовано необхідність використання сучасних методів маркетингової діяльності, розкрито сучасну концепцію маркетингу як філософія бізнесу, а також принципи функції і види маркетингу. У другій частині розглянуто функції маркетингу: розробка стратегії маркетингу, продуктова й цінова політика,політика просування та продажу турпродукту, комунікаційна політика, контроль маркетингової діяльності та ін. Призначений для студентів вищих навчальних закладів, аспірантів, науковців і практиків, що займаються проблемами формування та розвитку ефективної системи туристичного маркетингу.

Працює на АБІС Коха