Рекламний менеджмент , навчальний посібник
658:339.138(075) / Л84
Лук'янець Т. І.
Рекламний менеджмент : навчальний посібник / Т. І. Лук'янець. — 2-ге вид., доп.. — ; Київ : КНЕУ, 2003. —
ББК 79.006.5
УДК 658:339.138(075)
У першому в Україні навчальному посібнику з менеджменту рекламної діяльності розглянуто всі етапи створення рекламного процесу - від появи потреби в рекламному зверненні до його створення, пред'явлення цільовій аудиторії та визначення ефективності. Детально висвітлено психологічні основи рекламного менеджменту. Посібник доповнено розділами: "Механізм дії реклами" та "Корпоративна реклама".Значно розширено навчальний матеріал із медіапланування. Для бакалаврів із маркетингу, які навчаються за магістерською програмою, спеціалістів у сфері рекламної діяльності, а також бізнесменів усіх галузей економіки й усіх форм власності.