Рекламний менеджмент , навчальний посібник

658:339.138(075) / Л84
Лук'янець Т. І.
Рекламний менеджмент : навчальний посібник / Т. І. Лук'янець. — 2-ге вид., доп.. —  ; Київ : КНЕУ, 2003. — 440 с.. — Рекомендовано МОНУ. Лист №14/18.2-1727 від [0]3.12.01. — ISBN 966-574-482-8
   ББК 79.006.5
   УДК 658:339.138(075)
   У першому в Україні навчальному посібнику з менеджменту рекламної діяльності розглянуто всі етапи створення рекламного процесу - від появи потреби в рекламному зверненні до його створення, пред'явлення цільовій аудиторії та визначення ефективності. Детально висвітлено психологічні основи рекламного менеджменту. Посібник доповнено розділами: "Механізм дії реклами" та "Корпоративна реклама".Значно розширено навчальний матеріал із медіапланування. Для бакалаврів із маркетингу, які навчаються за магістерською програмою, спеціалістів у сфері рекламної діяльності, а також бізнесменів усіх галузей економіки й усіх форм власності.

Работает на ПО Коха