Маркетинг, підручник

339.138(075.8) / М26
Руделіус В.
Маркетинг : підручник / В. Руделіус, О. М. Азарян, О. А. Виноградов та ін. ; ред. О. І. Сидоренко, П. С. Редько. —  ; К. : Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні, 2005. — 422 с. : іл.. — ISBN 966-8487-34-6
   ББК 65.290-2я73
   УДК 229.138(075)
   В основу українського адаптованого видання покладено популярний американський підручник, який витримав вісім видань у США і п’ять - у Канаді, а також міжнародне англомовне видання і переклади польською, російською, іспанською, французькою, китайською та португальською мовами і вдосконалювався протягом двадцяти років міжнародним авторським колективом. Теоретичні засади маркетингу супроводжуються численними маркетинговими прикладами діяльності українських та міжнародних компаній в Україні.Численні фотографії, схеми, графіки й таблиці, ситуаційні вправи, зразок маркетингового плану дають читачеві можливість з більшою зацікавленістю працювати з підручником. Навчальний матеріал повністю відповідає програмі базового курсу «Маркетинг», висвітлюючи у доступній, зрозумілій формі такі важливі програмні питання, як сутність маркетингу, поняття маркетингової стратегії та її зв’язок із корпоративною стратепєю. маркетингові дослідження, сегментація і позиціювання, характеристика складових комплексу маркетингу, загальні положення щодо управління процесом маркетингу.

Працює на АБІС Коха