Основи рекламного дизайну, підручник

7.012:[659.125+659.131.3](075.8) / П77
Прищенко С. В.
Основи рекламного дизайну : підручник / Світлана Прищенко. — 2-е вид., випр. і доповн.. —  ; Київ : Кондор, 2019. — 396 с. : іл.. — ISBN 978-617-7729-11-1
   ББК 85.127.6
   УДК 7.012:[659.125+659.131.3](075.8)
   Авторка розглядає актуальні проблеми сучасного рекламного дизайну як специфічного виду творчої діяльності - процес проектування представлено як синтез соціокультурних, кольоро-графічних і маркетингових аспектів. Підручник призначений для студентів і викладачів, а також може бути корисним дизайнерам-практикам, художникам, культурологам і мистецтвознавцям, менеджерам рекламної та соціокультурної сфер, відвідувачам сер-тифікатних курсів підвищення кваліфікації.

Працює на АБІС Коха