МАРК-запис
000 -Маркер запису |
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) |
13777nam0 2200229 4500 |
001 - Ідентифікатор запису |
Ідентифікатор біб-запису |
1075 |
010 ## - ISBN |
ISBN |
966-580-104-Х |
100 ## - Дані загальної обробки |
Дані загальної обробки |
20171009d2001 k||y0ukry50 ca |
101 1# - Мова |
Мова тексту, звукової доріжки тощо |
українська |
102 ## - Країна публікації/виробництва |
Країна публікації |
УКРАЇНА |
200 1# - Назва |
Основна назва |
Педагогіка |
Підзаголовок |
навчальний посібник для студентів вищих педагогічних закладів |
Перші відомості про відповідальність |
Фіцула М. М. |
210 ## - Місце та час видання |
Місце публікування, друку, розповсюдження |
Київ |
Назва видавництва, ім’я видавця, розповсюджувача, тощо |
Академія |
Дата публікації, розповсюдження, тощо |
2001 |
215 ## - Фізичний опис |
Специфічне визначення матеріалу та обсяг документа |
528 с. |
225 ## - Серія |
Назва серії |
Альма-матер |
327 11 - Примітки |
Назва розділу: рівень 1 |
1. Загальні засади педагогіки |
Назва розділу: рівень 2 |
1.1. Предмет і завдання педагогіки |
Назва розділу: рівень 3 |
Педагогіка як наука, її становлення і розвиток |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
9 |
Назва розділу: рівень 3 |
Предмет і основні категорії педагогіки |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
17 |
Назва розділу: рівень 3 |
Система педагогічних наук. Зв’язок педагогіки з іншими науками. Завдання педагогіки |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
21 |
Назва розділу: рівень 3 |
Напрями, течії зарубіжної педагогіки |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
24 |
Назва розділу: рівень 2 |
1.2. Логіка і методика педагогічних досліджень |
Назва розділу: рівень 3 |
Наукові дослідження — шлях до розв’язання проблем педагогіки |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
28 |
Назва розділу: рівень 3 |
Методологія педагогіки |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
29 |
Назва розділу: рівень 3 |
Методи науково-педагогічного дослідження ЗО |
-- |
Етапи педагогічного дослідження |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
39 |
Назва розділу: рівень 2 |
1.3. Розвиток, виховання і формування особистості |
Назва розділу: рівень 3 |
Процес розвитку і формування особистості |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
44 |
Назва розділу: рівень 3 |
Спадковість і розвиток |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
51 |
Назва розділу: рівень 3 |
Вплив середовища на розвиток і формування особистості |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
53 |
Назва розділу: рівень 3 |
Розвиток і виховання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
56 |
Назва розділу: рівень 3 |
Діяльність як чинник розвитку особистості |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
58 |
Назва розділу: рівень 3 |
Зарубіжні теорії розвитку особистості |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
59 |
Назва розділу: рівень 2 |
1.4. Мета виховання |
Назва розділу: рівень 3 |
Поняття мети виховання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
62 |
Назва розділу: рівень 3 |
Завдання основних напрямів всебічного розвитку особистості |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
67 |
Назва розділу: рівень 3 |
Зарубіжна педагогіка про мету виховання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
73 |
Назва розділу: рівень 1 |
2.Теорія освіти і навчання (дидактика) |
Назва розділу: рівень 2 |
2.1. Суть процесу навчання |
Назва розділу: рівень 3 |
Поняття дидактики |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
75 |
Назва розділу: рівень 3 |
Процес навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
78 |
Назва розділу: рівень 3 |
Функції процесу навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
80 |
Назва розділу: рівень 3 |
Структура діяльності вчителя в навчальному процесі |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
85 |
Назва розділу: рівень 3 |
Психолого-педагогічні основи навчально-пізнавальної діяльності учнів |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
86 |
Назва розділу: рівень 2 |
2.2. Зміст освіти в національній школі |
Назва розділу: рівень 3 |
Поняття змісту освіти |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
91 |
Назва розділу: рівень 3 |
Характеристика навчальних планів, програм і підручників |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
94 |
Назва розділу: рівень 3 |
Взаємозв’язок загальної, політехнічної та професійної освіти |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
100 |
Назва розділу: рівень 3 |
Зміст освіти зарубіжної школи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
106 |
Назва розділу: рівень 2 |
2.3. Закономірності та принципи навчання |
Назва розділу: рівень 3 |
Закономірності навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
108 |
Назва розділу: рівень 3 |
Характеристика основних принципів навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
110 |
Назва розділу: рівень 2 |
2.4. Методи і засоби навчання |
Назва розділу: рівень 3 |
Поняття методів навчання та їх класифікація |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
118 |
Назва розділу: рівень 3 |
Методи організації та здійснення навчально-пізнавальної діяльності |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
120 |
Назва розділу: рівень 3 |
Методи стимулювання навчальної діяльності учнів |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
129 |
Назва розділу: рівень 3 |
Методи контролю і самоконтролю у навчанні |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
133 |
Назва розділу: рівень 3 |
Засоби навчання. Використання комп’ютерної техніки у навчанні |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
140 |
Назва розділу: рівень 3 |
Вибір методів навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
143 |
Назва розділу: рівень 2 |
2.5. Види і форми організації навчання |
Назва розділу: рівень 3 |
Види навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
147 |
Назва розділу: рівень 3 |
Поняття про форми організації навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
155 |
Назва розділу: рівень 3 |
Урок як основна форма організації навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
158 |
Назва розділу: рівень 3 |
Підготовка вчителя до уроку |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
168 |
Назва розділу: рівень 3 |
Позаурочні форми навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
171 |
Назва розділу: рівень 3 |
Пошуки ефективних форм навчання в зарубіжній школі |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
186 |
Назва розділу: рівень 2 |
2.6. Контроль за навчально-пізнавальною діяльністю |
Назва розділу: рівень 3 |
Суть і основні види контролю успішності учнів |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
188 |
Назва розділу: рівень 3 |
Оцінка результатів навчально-пізнавальної діяльності учнів |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
193 |
Назва розділу: рівень 3 |
Зарубіжна практика контролю успішності учнів |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
200 |
Назва розділу: рівень 2 |
2.7. Вибрані проблеми дидактики |
Назва розділу: рівень 3 |
Диференційоване навчання в школі |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
202 |
Назва розділу: рівень 3 |
Проблема навчання обдарованих дітей |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
206 |
Назва розділу: рівень 3 |
Неуспішність учнів і шляхи її подолання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
209 |
Назва розділу: рівень 1 |
3. Теорія виховання |
Назва розділу: рівень 2 |
3.1. Суть процесу виховання |
Назва розділу: рівень 3 |
Процес виховання, його специфіка, компоненти і рушійні сили |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
214 |
Назва розділу: рівень 3 |
Етапи процесу виховання. Управління процесом виховання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
218 |
Назва розділу: рівень 3 |
Самовиховання: суть, умови, етапи, прийоми |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
221 |
Назва розділу: рівень 3 |
Перевиховання: суть, функції, етапи, принципи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
225 |
Назва розділу: рівень 3 |
Результати процесу виховання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
229 |
Назва розділу: рівень 3 |
Шляхи підвищення ефективності процесу виховання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
231 |
Назва розділу: рівень 2 |
3.2. Основні закономірності та принципи виховання |
Назва розділу: рівень 3 |
Основні закономірності процесу виховання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
235 |
Назва розділу: рівень 3 |
Характеристика принципів виховання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
236 |
Назва розділу: рівень 2 |
3.3. Основні напрями виховання |
Назва розділу: рівень 3 |
Розумове виховання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
242 |
Назва розділу: рівень 3 |
Формування наукового світогляду |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
245 |
Назва розділу: рівень 3 |
Моральне виховання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
249 |
Назва розділу: рівень 3 |
Статеве виховання і підготовка до сімейного життя |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
254 |
Назва розділу: рівень 3 |
Виховання свідомої дисципліни, почуття обов’язку та відповідальності |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
260 |
Назва розділу: рівень 3 |
Правове виховання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
265 |
Назва розділу: рівень 3 |
Виховання несприйнятливості до наркогенних речовин |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
273 |
Назва розділу: рівень 3 |
Екологічне виховання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
276 |
Назва розділу: рівень 3 |
Трудове виховання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
278 |
Назва розділу: рівень 3 |
Економічне виховання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
284 |
Назва розділу: рівень 3 |
Профорієнтаційна робота в школі |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
289 |
Назва розділу: рівень 3 |
Естетичне виховання учнів |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
293 |
Назва розділу: рівень 3 |
Фізичне виховання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
297 |
Назва розділу: рівень 3 |
Зміст виховання в зарубіжній школі |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
303 |
Назва розділу: рівень 2 |
3.4. Загальні методи виховання |
Назва розділу: рівень 3 |
Поняття методу та прийому виховання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
307 |
Назва розділу: рівень 3 |
Характеристика основних груп методів виховання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
309 |
Назва розділу: рівень 2 |
3.5. Організаційні форми виховної роботи |
Назва розділу: рівень 3 |
Поняття позакласної та позашкільної виховної роботи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
333 |
Назва розділу: рівень 3 |
Масові, групові та індивідуальні форми виховної роботи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
335 |
Назва розділу: рівень 3 |
Позашкільні навчально-виховні заклади |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
343 |
Назва розділу: рівень 2 |
3.6. Виховання учнівського колективу |
Назва розділу: рівень 3 |
Поняття колективу: суть, ознаки, функції, структура |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
347 |
Назва розділу: рівень 3 |
Шляхи згуртування колективу |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
350 |
Назва розділу: рівень 3 |
Органи учнівського самоврядування |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
354 |
Назва розділу: рівень 3 |
Виховний вплив колективу |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
360 |
Назва розділу: рівень 2 |
3.7. Спільна виховна робота школи, сім’ї та громадськості |
Назва розділу: рівень 3 |
Завдання, зміст і методика виховання дітей в сім’ї |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
365 |
Назва розділу: рівень 3 |
Шляхи підвищення педагогічних знань батьків |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
370 |
Назва розділу: рівень 3 |
Види й методи роботи з батьками учнів |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
374 |
Назва розділу: рівень 3 |
Залучення громадськості до виховання дітей. Церква і виховання підростаючого покоління |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
378 |
Назва розділу: рівень 3 |
Дитячі та юнацькі організації |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
382 |
Назва розділу: рівень 2 |
3.8. Робота класного керівника |
Назва розділу: рівень 3 |
Завдання і функції класного керівника |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
389 |
Назва розділу: рівень 3 |
Планування роботи класного керівника |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
392 |
Назва розділу: рівень 1 |
4. Школознавство |
Назва розділу: рівень 2 |
4.1. Наукові засади внутрішкільного управління |
Назва розділу: рівень 3 |
Принципи управління освітою |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
395 |
Назва розділу: рівень 3 |
Органи освіти: їх функції та структура |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
397 |
Назва розділу: рівень 3 |
Керівництво навчально-виховною роботою школи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
399 |
Назва розділу: рівень 3 |
Планування роботи школи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
403 |
Назва розділу: рівень 3 |
Особливості внутрішкільного контролю |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
409 |
Назва розділу: рівень 2 |
4.2. Методична робота в школі |
Назва розділу: рівень 3 |
Роль методичної роботи в підвищенні рівня професійної підготовки вчителя |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
414 |
Назва розділу: рівень 3 |
Основні форми методичної роботи в школі |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
416 |
Назва розділу: рівень 2 |
4.3. Вивчення, узагальнення і поширення передового педагогічного досвіду. Впровадження досягнень педагогічної науки в шкільну практику |
Назва розділу: рівень 3 |
Поняття передового педагогічного досвіду |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
423 |
Назва розділу: рівень 3 |
Вивчення, узагальнення і поширення передового педагогічного досвіду |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
425 |
Назва розділу: рівень 3 |
Втілення досягнень педагогічної науки в шкільну практику |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
430 |
Назва розділу: рівень 3 |
Наукова організація педагогічної праці |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
433 |
Назва розділу: рівень 1 |
5. З історії педагогіки |
Назва розділу: рівень 2 |
5.1. Педагогіка давнього світу |
Назва розділу: рівень 3 |
Виховання у первісному суспільстві |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
436 |
Назва розділу: рівень 3 |
Виховання і навчання в країнах Давнього Сходу |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
441 |
Назва розділу: рівень 3 |
Виховання і навчання у Давній Греції та Римі |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
443 |
Назва розділу: рівень 3 |
Елементи педагогіки у філософських системах давнього світу |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
446 |
Назва розділу: рівень 2 |
5.2. Розвиток школи, виховання і педагогічних ідей у середньовічній Європі, в епоху Відродження та Реформації |
Назва розділу: рівень 3 |
Особливості освітньо-виховної практики та педагогічної думки в епоху середньовіччя. Виникнення університетів |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
451 |
Назва розділу: рівень 3 |
Школа і педагогічна думка в Європі в епоху Відродження та Реформації |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
454 |
Назва розділу: рівень 2 |
5.3. Становлення і розвиток зарубіжної педагогічної науки (XVII—XX ст.) |
Назва розділу: рівень 3 |
Педагогічна система Я.-А. Коменського |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
458 |
Назва розділу: рівень 3 |
Розвиток педагогічної теорії і практики в працях інших видатних педагогів |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
461 |
Назва розділу: рівень 3 |
Реформаторська педагогіка зарубіжних країн кінця XIX — XX ст. |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
469 |
Назва розділу: рівень 3 |
Розвиток педагогічної думки в Росії у XVIII — XIX ст. |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
474 |
Назва розділу: рівень 3 |
Прогресивна педагогіка в Росії на початку XX ст. |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
477 |
Назва розділу: рівень 2 |
5.4. Історія української школи і педагогіки |
Назва розділу: рівень 3 |
Виховання, школа і педагогічна думка в Київській Русі |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
481 |
Назва розділу: рівень 3 |
Освіта і педагогічна думка у період українського Відродження (XVI — перша половина XVII ст.) |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
485 |
Назва розділу: рівень 3 |
Українська педагогіка другої половини XVII — кінця XVIII ст. |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
491 |
Назва розділу: рівень 3 |
Освіта і педагогічна думка в Україні першої половини XIX ст. |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
497 |
Назва розділу: рівень 3 |
Педагогічна система К.Д. Ушинського 504 Освіта і педагогічна думка в Україні в другій половині XIX — на початку XX ст. |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
508 |
Назва розділу: рівень 3 |
Освіта, шкільництво і педагогічна думка в Україні у XX ст. |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
515 |
330 ## - Короткий зміст |
Текст примітки |
У посібнику розкрито загальні засади педагогіки, теорії навчання й виховання учнів, управління навчально-виховним процесом у загальноосвітній школі з урахуванням сучасних досягнень педагогіки і психології, досвіду розбудови, та особливостей сучасного реформу-вання української школи. Подано матеріал з історії виховання, школи і педагогіки, а також розвитку шкільництва і педагогічної думки в Україні від часів Київської Русі до сьогодення.<br/><br/> |
675 ## - УДК |
Індекс |
37.013(075) |
686 ## - Індекси інших класифікацій |
Код системи |
Таблиці ББК для масових бібліотек в 1 т. |
Індекс класифікації |
74.03(0) |
700 #1 - Особисте ім’я |
Код відношення |
Автор |
Внутрішній код Koha |
1346 |
автор |
Фіцула |
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу |
М. М. |
Дати |
1932-2015 |
Розкриття ініціалів власного імені |
Михайло Миколайович |
801 #1 - Джерело походження запису |
Країна |
УКРАЇНА |
Установа |
UA-BuIAS |
Дата |
20171009 |
942 ## - Додаткові дані (Коха) |
Код системи класифікації для розстановки фонду |
Універсальна десяткова класифікація (УДК) |
Тип одиниці (рівень запису) |
Методичні посібники |
Класифікаційна частина шифру збереження |
37.013(075) |
Шифр замовлення |
37.013(075) / Ф66 |
Статус приховування в ЕК |
Не приховувати в ЕК |
Авторський (кеттерівський) знак, дати чи термін, що додаються до класифікаційного індексу |
Ф66 |
Кількість видач (випожичань) для усіх примірників |
2 |