Педагогіка (Запис № 1075)

МАРК-запис
000 -Маркер запису
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) 13777nam0 2200229 4500
001 - Ідентифікатор запису
Ідентифікатор біб-запису 1075
010 ## - ISBN
ISBN 966-580-104-Х
100 ## - Дані загальної обробки
Дані загальної обробки 20171009d2001 k||y0ukry50 ca
101 1# - Мова
Мова тексту, звукової доріжки тощо українська
102 ## - Країна публікації/виробництва
Країна публікації УКРАЇНА
200 1# - Назва
Основна назва Педагогіка
Підзаголовок навчальний посібник для студентів вищих педагогічних закладів
Перші відомості про відповідальність Фіцула М. М.
210 ## - Місце та час видання
Місце публікування, друку, розповсюдження Київ
Назва видавництва, ім’я видавця, розповсюджувача, тощо Академія
Дата публікації, розповсюдження, тощо 2001
215 ## - Фізичний опис
Специфічне визначення матеріалу та обсяг документа 528 с.
225 ## - Серія
Назва серії Альма-матер
327 11 - Примітки
Назва розділу: рівень 1 1. Загальні засади педагогіки
Назва розділу: рівень 2 1.1. Предмет і завдання педагогіки
Назва розділу: рівень 3 Педагогіка як наука, її становлення і розвиток
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 9
Назва розділу: рівень 3 Предмет і основні категорії педагогіки
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 17
Назва розділу: рівень 3 Система педагогічних наук. Зв’язок педагогіки з іншими науками. Завдання педагогіки
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 21
Назва розділу: рівень 3 Напрями, течії зарубіжної педагогіки
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 24
Назва розділу: рівень 2 1.2. Логіка і методика педагогічних досліджень
Назва розділу: рівень 3 Наукові дослідження — шлях до розв’язання проблем педагогіки
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 28
Назва розділу: рівень 3 Методологія педагогіки
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 29
Назва розділу: рівень 3 Методи науково-педагогічного дослідження ЗО
-- Етапи педагогічного дослідження
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 39
Назва розділу: рівень 2 1.3. Розвиток, виховання і формування особистості
Назва розділу: рівень 3 Процес розвитку і формування особистості
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 44
Назва розділу: рівень 3 Спадковість і розвиток
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 51
Назва розділу: рівень 3 Вплив середовища на розвиток і формування особистості
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 53
Назва розділу: рівень 3 Розвиток і виховання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 56
Назва розділу: рівень 3 Діяльність як чинник розвитку особистості
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 58
Назва розділу: рівень 3 Зарубіжні теорії розвитку особистості
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 59
Назва розділу: рівень 2 1.4. Мета виховання
Назва розділу: рівень 3 Поняття мети виховання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 62
Назва розділу: рівень 3 Завдання основних напрямів всебічного розвитку особистості
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 67
Назва розділу: рівень 3 Зарубіжна педагогіка про мету виховання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 73
Назва розділу: рівень 1 2.Теорія освіти і навчання (дидактика)
Назва розділу: рівень 2 2.1. Суть процесу навчання
Назва розділу: рівень 3 Поняття дидактики
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 75
Назва розділу: рівень 3 Процес навчання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 78
Назва розділу: рівень 3 Функції процесу навчання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 80
Назва розділу: рівень 3 Структура діяльності вчителя в навчальному процесі
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 85
Назва розділу: рівень 3 Психолого-педагогічні основи навчально-пізнавальної діяльності учнів
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 86
Назва розділу: рівень 2 2.2. Зміст освіти в національній школі
Назва розділу: рівень 3 Поняття змісту освіти
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 91
Назва розділу: рівень 3 Характеристика навчальних планів, програм і підручників
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 94
Назва розділу: рівень 3 Взаємозв’язок загальної, політехнічної та професійної освіти
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 100
Назва розділу: рівень 3 Зміст освіти зарубіжної школи
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 106
Назва розділу: рівень 2 2.3. Закономірності та принципи навчання
Назва розділу: рівень 3 Закономірності навчання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 108
Назва розділу: рівень 3 Характеристика основних принципів навчання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 110
Назва розділу: рівень 2 2.4. Методи і засоби навчання
Назва розділу: рівень 3 Поняття методів навчання та їх класифікація
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 118
Назва розділу: рівень 3 Методи організації та здійснення навчально-пізнавальної діяльності
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 120
Назва розділу: рівень 3 Методи стимулювання навчальної діяльності учнів
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 129
Назва розділу: рівень 3 Методи контролю і самоконтролю у навчанні
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 133
Назва розділу: рівень 3 Засоби навчання. Використання комп’ютерної техніки у навчанні
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 140
Назва розділу: рівень 3 Вибір методів навчання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 143
Назва розділу: рівень 2 2.5. Види і форми організації навчання
Назва розділу: рівень 3 Види навчання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 147
Назва розділу: рівень 3 Поняття про форми організації навчання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 155
Назва розділу: рівень 3 Урок як основна форма організації навчання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 158
Назва розділу: рівень 3 Підготовка вчителя до уроку
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 168
Назва розділу: рівень 3 Позаурочні форми навчання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 171
Назва розділу: рівень 3 Пошуки ефективних форм навчання в зарубіжній школі
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 186
Назва розділу: рівень 2 2.6. Контроль за навчально-пізнавальною діяльністю
Назва розділу: рівень 3 Суть і основні види контролю успішності учнів
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 188
Назва розділу: рівень 3 Оцінка результатів навчально-пізнавальної діяльності учнів
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 193
Назва розділу: рівень 3 Зарубіжна практика контролю успішності учнів
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 200
Назва розділу: рівень 2 2.7. Вибрані проблеми дидактики
Назва розділу: рівень 3 Диференційоване навчання в школі
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 202
Назва розділу: рівень 3 Проблема навчання обдарованих дітей
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 206
Назва розділу: рівень 3 Неуспішність учнів і шляхи її подолання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 209
Назва розділу: рівень 1 3. Теорія виховання
Назва розділу: рівень 2 3.1. Суть процесу виховання
Назва розділу: рівень 3 Процес виховання, його специфіка, компоненти і рушійні сили
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 214
Назва розділу: рівень 3 Етапи процесу виховання. Управління процесом виховання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 218
Назва розділу: рівень 3 Самовиховання: суть, умови, етапи, прийоми
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 221
Назва розділу: рівень 3 Перевиховання: суть, функції, етапи, принципи
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 225
Назва розділу: рівень 3 Результати процесу виховання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 229
Назва розділу: рівень 3 Шляхи підвищення ефективності процесу виховання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 231
Назва розділу: рівень 2 3.2. Основні закономірності та принципи виховання
Назва розділу: рівень 3 Основні закономірності процесу виховання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 235
Назва розділу: рівень 3 Характеристика принципів виховання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 236
Назва розділу: рівень 2 3.3. Основні напрями виховання
Назва розділу: рівень 3 Розумове виховання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 242
Назва розділу: рівень 3 Формування наукового світогляду
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 245
Назва розділу: рівень 3 Моральне виховання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 249
Назва розділу: рівень 3 Статеве виховання і підготовка до сімейного життя
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 254
Назва розділу: рівень 3 Виховання свідомої дисципліни, почуття обов’язку та відповідальності
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 260
Назва розділу: рівень 3 Правове виховання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 265
Назва розділу: рівень 3 Виховання несприйнятливості до наркогенних речовин
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 273
Назва розділу: рівень 3 Екологічне виховання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 276
Назва розділу: рівень 3 Трудове виховання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 278
Назва розділу: рівень 3 Економічне виховання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 284
Назва розділу: рівень 3 Профорієнтаційна робота в школі
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 289
Назва розділу: рівень 3 Естетичне виховання учнів
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 293
Назва розділу: рівень 3 Фізичне виховання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 297
Назва розділу: рівень 3 Зміст виховання в зарубіжній школі
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 303
Назва розділу: рівень 2 3.4. Загальні методи виховання
Назва розділу: рівень 3 Поняття методу та прийому виховання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 307
Назва розділу: рівень 3 Характеристика основних груп методів виховання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 309
Назва розділу: рівень 2 3.5. Організаційні форми виховної роботи
Назва розділу: рівень 3 Поняття позакласної та позашкільної виховної роботи
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 333
Назва розділу: рівень 3 Масові, групові та індивідуальні форми виховної роботи
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 335
Назва розділу: рівень 3 Позашкільні навчально-виховні заклади
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 343
Назва розділу: рівень 2 3.6. Виховання учнівського колективу
Назва розділу: рівень 3 Поняття колективу: суть, ознаки, функції, структура
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 347
Назва розділу: рівень 3 Шляхи згуртування колективу
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 350
Назва розділу: рівень 3 Органи учнівського самоврядування
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 354
Назва розділу: рівень 3 Виховний вплив колективу
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 360
Назва розділу: рівень 2 3.7. Спільна виховна робота школи, сім’ї та громадськості
Назва розділу: рівень 3 Завдання, зміст і методика виховання дітей в сім’ї
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 365
Назва розділу: рівень 3 Шляхи підвищення педагогічних знань батьків
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 370
Назва розділу: рівень 3 Види й методи роботи з батьками учнів
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 374
Назва розділу: рівень 3 Залучення громадськості до виховання дітей. Церква і виховання підростаючого покоління
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 378
Назва розділу: рівень 3 Дитячі та юнацькі організації
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 382
Назва розділу: рівень 2 3.8. Робота класного керівника
Назва розділу: рівень 3 Завдання і функції класного керівника
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 389
Назва розділу: рівень 3 Планування роботи класного керівника
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 392
Назва розділу: рівень 1 4. Школознавство
Назва розділу: рівень 2 4.1. Наукові засади внутрішкільного управління
Назва розділу: рівень 3 Принципи управління освітою
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 395
Назва розділу: рівень 3 Органи освіти: їх функції та структура
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 397
Назва розділу: рівень 3 Керівництво навчально-виховною роботою школи
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 399
Назва розділу: рівень 3 Планування роботи школи
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 403
Назва розділу: рівень 3 Особливості внутрішкільного контролю
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 409
Назва розділу: рівень 2 4.2. Методична робота в школі
Назва розділу: рівень 3 Роль методичної роботи в підвищенні рівня професійної підготовки вчителя
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 414
Назва розділу: рівень 3 Основні форми методичної роботи в школі
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 416
Назва розділу: рівень 2 4.3. Вивчення, узагальнення і поширення передового педагогічного досвіду. Впровадження досягнень педагогічної науки в шкільну практику
Назва розділу: рівень 3 Поняття передового педагогічного досвіду
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 423
Назва розділу: рівень 3 Вивчення, узагальнення і поширення передового педагогічного досвіду
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 425
Назва розділу: рівень 3 Втілення досягнень педагогічної науки в шкільну практику
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 430
Назва розділу: рівень 3 Наукова організація педагогічної праці
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 433
Назва розділу: рівень 1 5. З історії педагогіки
Назва розділу: рівень 2 5.1. Педагогіка давнього світу
Назва розділу: рівень 3 Виховання у первісному суспільстві
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 436
Назва розділу: рівень 3 Виховання і навчання в країнах Давнього Сходу
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 441
Назва розділу: рівень 3 Виховання і навчання у Давній Греції та Римі
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 443
Назва розділу: рівень 3 Елементи педагогіки у філософських системах давнього світу
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 446
Назва розділу: рівень 2 5.2. Розвиток школи, виховання і педагогічних ідей у середньовічній Європі, в епоху Відродження та Реформації
Назва розділу: рівень 3 Особливості освітньо-виховної практики та педагогічної думки в епоху середньовіччя. Виникнення університетів
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 451
Назва розділу: рівень 3 Школа і педагогічна думка в Європі в епоху Відродження та Реформації
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 454
Назва розділу: рівень 2 5.3. Становлення і розвиток зарубіжної педагогічної науки (XVII—XX ст.)
Назва розділу: рівень 3 Педагогічна система Я.-А. Коменського
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 458
Назва розділу: рівень 3 Розвиток педагогічної теорії і практики в працях інших видатних педагогів
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 461
Назва розділу: рівень 3 Реформаторська педагогіка зарубіжних країн кінця XIX — XX ст.
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 469
Назва розділу: рівень 3 Розвиток педагогічної думки в Росії у XVIII — XIX ст.
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 474
Назва розділу: рівень 3 Прогресивна педагогіка в Росії на початку XX ст.
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 477
Назва розділу: рівень 2 5.4. Історія української школи і педагогіки
Назва розділу: рівень 3 Виховання, школа і педагогічна думка в Київській Русі
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 481
Назва розділу: рівень 3 Освіта і педагогічна думка у період українського Відродження (XVI — перша половина XVII ст.)
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 485
Назва розділу: рівень 3 Українська педагогіка другої половини XVII — кінця XVIII ст.
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 491
Назва розділу: рівень 3 Освіта і педагогічна думка в Україні першої половини XIX ст.
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 497
Назва розділу: рівень 3 Педагогічна система К.Д. Ушинського 504 Освіта і педагогічна думка в Україні в другій половині XIX — на початку XX ст.
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 508
Назва розділу: рівень 3 Освіта, шкільництво і педагогічна думка в Україні у XX ст.
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 515
330 ## - Короткий зміст
Текст примітки У посібнику розкрито загальні засади педагогіки, теорії навчання й виховання учнів, управління навчально-виховним процесом у загальноосвітній школі з урахуванням сучасних досягнень педагогіки і психології, досвіду розбудови, та особливостей сучасного реформу-вання української школи. Подано матеріал з історії виховання, школи і педагогіки, а також розвитку шкільництва і педагогічної думки в Україні від часів Київської Русі до сьогодення.<br/><br/>
675 ## - УДК
Індекс 37.013(075)
686 ## - Індекси інших класифікацій
Код системи Таблиці ББК для масових бібліотек в 1 т.
Індекс класифікації 74.03(0)
700 #1 - Особисте ім’я
Код відношення Автор
Внутрішній код Koha 1346
автор Фіцула
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу М. М.
Дати 1932-2015
Розкриття ініціалів власного імені Михайло Миколайович
801 #1 - Джерело походження запису
Країна УКРАЇНА
Установа UA-BuIAS
Дата 20171009
942 ## - Додаткові дані (Коха)
Код системи класифікації для розстановки фонду Універсальна десяткова класифікація (УДК)
Тип одиниці (рівень запису) Методичні посібники
Класифікаційна частина шифру збереження 37.013(075)
Шифр замовлення 37.013(075) / Ф66
Статус приховування в ЕК Не приховувати в ЕК
Авторський (кеттерівський) знак, дати чи термін, що додаються до класифікаційного індексу Ф66
Кількість видач (випожичань) для усіх примірників 2
Фонди
Статус вилучення Стан пошкодження Статус втрати/відсутності Статус обмеження доступу Джерело класифікації чи схема поличного розташування Дата надходження Джерельне місце зберігання примірника (домашній підрозділ), код Місце тимчасового зберігання чи видачі (підрозділ зберігання), код Поличкове розташування Штрих-код Дата останнього редагування примірника Вид зібрання Дата, коли останній раз бачено примірник Інвентарний номер Повний (примірниковий) шифр збереження Тип обігу (не для випожичання) Вартість, звичайна закупівельна ціна Тип одиниці (рівень примірника) Дата останнього випожичання чи повернення
Не вилучено з обігу Не пошкоджено Наявний Немає обмежень доступу Універсальна десяткова класифікація (УДК) 17.01.2002 Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд 41683-002724 2020-11-02 01:01:11 Наукова література 04.07.2018 7910 37.013(075) / Ф66 Доступно для випожичання 18.00 Методичні посібники  
Не вилучено з обігу Не пошкоджено Наявний Немає обмежень доступу Універсальна десяткова класифікація (УДК) 17.01.2002 Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд 41683-002723 2021-05-06 11:54:08 Наукова література 06.05.2021 7907 37.013(075) / Ф66 Доступно для випожичання 18.00 Методичні посібники 10.09.2019
Не вилучено з обігу Не пошкоджено Наявний Немає обмежень доступу Універсальна десяткова класифікація (УДК) 17.01.2002 Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд 41683-002722 2020-11-02 01:01:11 Наукова література 04.07.2018 7909 37.013(075) / Ф66 Доступно для випожичання 18.00 Методичні посібники  
Не вилучено з обігу Не пошкоджено Наявний Немає обмежень доступу Універсальна десяткова класифікація (УДК) 17.01.2002 Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд 41683-002721 2020-05-28 12:46:58 Наукова література 28.05.2020 7908 37.013(075) / Ф66 Доступно для випожичання 18.00 Методичні посібники 10.09.2019

Працює на АБІС Коха