МАРК-запис
000 -Маркер запису |
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) |
06835nam0 2200217 4500 |
001 - Ідентифікатор запису |
Ідентифікатор біб-запису |
1116 |
010 ## - ISBN |
ISBN |
966-8063-95-3 |
100 ## - Дані загальної обробки |
Дані загальної обробки |
20171024d2005 k||y0ukry50 ca |
101 0# - Мова |
Мова тексту, звукової доріжки тощо |
українська |
102 ## - Країна публікації/виробництва |
Країна публікації |
УКРАЇНА |
200 1# - Назва |
Основна назва |
Методологія та методи наукового дослідження |
Підзаголовок |
Навчальний посібник |
Перші відомості про відповідальність |
Клименюк О. В. |
210 ## - Місце та час видання |
Місце публікування, друку, розповсюдження |
К. |
Назва видавництва, ім’я видавця, розповсюджувача, тощо |
Міленіум |
Дата публікації, розповсюдження, тощо |
2005 |
215 ## - Фізичний опис |
Специфічне визначення матеріалу та обсяг документа |
184 с. |
327 11 - Примітки |
Назва розділу: рівень 1 |
Передмова |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
5 |
Назва розділу: рівень 1 |
Розділ 1. Особливості наукового пізнання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
7 |
Назва розділу: рівень 2 |
Теорія пізнання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
7-11 |
Назва розділу: рівень 2 |
Процес пізнання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
11-14 |
Назва розділу: рівень 2 |
Наукові закони та поняття |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
14 |
Назва розділу: рівень 1 |
Розділ 2. Моделі розвитку пізнання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
15 |
Назва розділу: рівень 2 |
Маятник пізнання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
15-17 |
Назва розділу: рівень 2 |
Циклічне прирощення знання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
17-19 |
Назва розділу: рівень 2 |
Інтегральна модель розвитку пізнання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
19-26 |
Назва розділу: рівень 2 |
Обертовий маятник пізнання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
26-27 |
Назва розділу: рівень 2 |
Спіралеподібна модель розвитку пізнання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
27-33 |
Назва розділу: рівень 1 |
Розділ 3. Методологія наукового пізнання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
34 |
Назва розділу: рівень 2 |
Рівні функціонування науково-методологічного знання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
34-36 |
Назва розділу: рівень 2 |
Роль методології у прирості наукового знання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
36-43 |
Назва розділу: рівень 2 |
Стратегічний, тактичний та оперативний апарати дослідження |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
43-45 |
Назва розділу: рівень 2 |
Особливості застосування загальнонаукового та конкретно-наукового методологічного інструментарію |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
45-48 |
Назва розділу: рівень 1 |
Розділ 4. Принципи наукового пізнання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
49 |
Назва розділу: рівень 2 |
Наукова теорія |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
49-50 |
Назва розділу: рівень 2 |
Етапи та засоби її створення |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
50-55 |
Назва розділу: рівень 2 |
Методологічні наукові принципи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
56-65 |
Назва розділу: рівень 1 |
Розділ 5. Функціонування наукових принципів |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
66 |
Назва розділу: рівень 2 |
Властивості та ознаки наукових принципів 66-68 |
-- |
Класифікація принципів |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
68-70 |
Назва розділу: рівень 2 |
Схеми трансформувань принципів у наукову теорію та їхніх редукувань в експериментальні принципи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
70-75 |
Назва розділу: рівень 2 |
Методологічні вимоги до висувань наукових принципів |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
75-82 |
Назва розділу: рівень 1 |
Розділ 6. Методи наукового дослідження |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
83 |
Назва розділу: рівень 2 |
Поняття методу та класифікація методів |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
83 |
Назва розділу: рівень 2 |
Всезагальний метод |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
83-86 |
Назва розділу: рівень 2 |
Теоретичні загальнонаукові методи: абстрагування |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
85 |
Назва розділу: рівень 2 |
Узагальнення |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
86-87 |
Назва розділу: рівень 2 |
Формалізація |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
87-88 |
Назва розділу: рівень 2 |
Емпірико-теоретичні загальнонаукові методи: аналіз |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
88-89 |
Назва розділу: рівень 2 |
Синтез |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
89-90 |
Назва розділу: рівень 2 |
Дедукція |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
90-91 |
Назва розділу: рівень 2 |
Індукція |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
91 |
Назва розділу: рівень 2 |
Ідеалізація |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
99-100 |
Назва розділу: рівень 2 |
Моделювання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
92-94 |
Назва розділу: рівень 2 |
Гіпотетичний та системний методи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
94-97 |
Назва розділу: рівень 2 |
Емпіричні загальнонаукові методи: спостереження |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
97-98 |
Назва розділу: рівень 2 |
Порівняння |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
98-99 |
Назва розділу: рівень 2 |
Вимірювання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
99-100 |
Назва розділу: рівень 2 |
Експеримент |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
100-103 |
Назва розділу: рівень 2 |
Конкретно-наукові методи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
103 |
Назва розділу: рівень 2 |
Спеціальні методи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
112-113 |
Назва розділу: рівень 1 |
Розділ 7. Елементи системного підходу |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
105 |
Назва розділу: рівень 2 |
Система як категорія діалектики |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
105-108 |
Назва розділу: рівень 2 |
Ізоморфізм систем |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
109-110 |
Назва розділу: рівень 2 |
Основні поняття системного аналізу: ранги систем |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
110-117 |
Назва розділу: рівень 2 |
Відкриті системи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
117 |
Назва розділу: рівень 2 |
Оболонка системи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
117 |
Назва розділу: рівень 2 |
Структура системи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
117 |
Назва розділу: рівень 2 |
Входи та виходи системи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
117-118 |
Назва розділу: рівень 2 |
Збурюючі та керуючі впливи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
118 |
Назва розділу: рівень 2 |
Функція системи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
118-119 |
Назва розділу: рівень 2 |
Модель чорного ящика |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
119-120 |
Назва розділу: рівень 2 |
Основні поняття системотехніки: взаємодія |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
121 |
Назва розділу: рівень 2 |
Метаболізм |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
123 |
Назва розділу: рівень 2 |
Стан і поведінка сиситеми |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
123-134 |
Назва розділу: рівень 2 |
Малі та великі системи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
124 |
Назва розділу: рівень 2 |
Принципи системотехніки |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
125 |
Назва розділу: рівень 2 |
Порядок опису систем |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
125 |
Назва розділу: рівень 2 |
Методологічний аспект системотехніки |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
129-131 |
Назва розділу: рівень 1 |
Розділ 8. Синергетична парадигма |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
132 |
Назва розділу: рівень 2 |
Синергетика як міждисциплінарний напрям наукових досліджень |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
132-136 |
Назва розділу: рівень 2 |
Властивості відкритих систем |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
136-137 |
Назва розділу: рівень 2 |
Порядок і хаос |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
137-139 |
Назва розділу: рівень 2 |
Нелінейність |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
139-141 |
Назва розділу: рівень 2 |
Стиснення інформації |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
141-142 |
Назва розділу: рівень 2 |
Структурний опис неврівноваженої системи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
142 |
Назва розділу: рівень 2 |
Фрактали |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
148 |
Назва розділу: рівень 2 |
Перехід від хаосу до порядку |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
151-152 |
Назва розділу: рівень 2 |
Біфуркації |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
152-154 |
Назва розділу: рівень 2 |
Структури-аттрактори |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
154-155 |
Назва розділу: рівень 2 |
Поліфуркаційна модель еволюції неврівноваженої системи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
155-157 |
Назва розділу: рівень 2 |
Загальні закономірності еволюції неврівноваженої системи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
157-163 |
Назва розділу: рівень 1 |
Післямова |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
164 |
Назва розділу: рівень 1 |
Література |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
165 |
Назва розділу: рівень 1 |
Понятійний апарат |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
167 |
Назва розділу: рівень 1 |
Предметний покажчик |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
182 |
330 ## - Короткий зміст |
Текст примітки |
Розглянуто методологічні особливості процесу наукового пізнання, принципи та моделі його розвитку. Систематизовано й описано богаторівневий механізм функціонування методологічного знання. Класифіковано принципи та методи наукового дослідження й розкрито сутність їхньої взаємодії. Викладено основи наукових уявлень та понятійний апарат класичного, системного й синергетичного підходів до дослідження явищ, процесів та об’єктів оточуючого світу. Посібник призначено для професійних дослідників, пошу-качів наукових ступенів, аспірантів та їхніх наукових керівників, викладачів різних за профілем вищих навчальних закладів, студентів. |
675 ## - УДК |
Індекс |
001.8(075.8) |
686 ## - Індекси інших класифікацій |
Код системи |
Таблиці ББК для масових бібліотек в 1 т. |
Індекс класифікації |
31.2 |
700 #1 - Особисте ім’я |
Код відношення |
Автор |
Внутрішній код Koha |
1415 |
автор |
Клименюк |
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу |
О. В. |
Дати |
1944- |
Розкриття ініціалів власного імені |
Олександр Валеріанович |
801 #1 - Джерело походження запису |
Країна |
УКРАЇНА |
Установа |
UA-BuIAS |
Дата |
20171024 |
942 ## - Додаткові дані (Коха) |
Код системи класифікації для розстановки фонду |
Універсальна десяткова класифікація (УДК) |
Тип одиниці (рівень запису) |
Навчальні видання |
Класифікаційна частина шифру збереження |
001.8(075.8) |
Шифр замовлення |
001.8(075.8) / К49 |
Статус приховування в ЕК |
Не приховувати в ЕК |
Авторський (кеттерівський) знак, дати чи термін, що додаються до класифікаційного індексу |
К49 |