Основы психологии и педагогики (Запис № 1271)

МАРК-запис
000 -Маркер запису
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) 08481nam0 2200253 4500
001 - Ідентифікатор запису
Ідентифікатор біб-запису 1271
010 ## - ISBN
ISBN 966-7312-53-4
100 ## - Дані загальної обробки
Дані загальної обробки 20171219d1999 k||y0rusy50 ca
101 0# - Мова
Мова тексту, звукової доріжки тощо українська
102 ## - Країна публікації/виробництва
Країна публікації УКРАЇНА
200 1# - Назва
Основна назва Основы психологии и педагогики
Підзаголовок Курс лекций
Перші відомості про відповідальність Е. И. Бондарчук, Л. И. Бондарчук
210 ## - Місце та час видання
Місце публікування, друку, розповсюдження Киев
Назва видавництва, ім’я видавця, розповсюджувача, тощо МАУП
Дата публікації, розповсюдження, тощо 1999
215 ## - Фізичний опис
Специфічне визначення матеріалу та обсяг документа 133 с.
327 11 - Примітки
Назва розділу: рівень 1 ПРЕДИСЛОВИЕ
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 3
Назва розділу: рівень 1 РАЗДЕЛ I. ОСНОВЫ ПСИХОЛОГИИ
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 5
Назва розділу: рівень 2 Тема 1. Психология как наука. Предмет и методы психологии
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 5
Назва розділу: рівень 3 1.1. Что изучает психология
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 5
Назва розділу: рівень 3 1.2. Основные этапы становления психологии как науки
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 6
Назва розділу: рівень 3 1.3. Основные направления психологической науки
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 8
Назва розділу: рівень 3 1.4. Место психологии в системе наук. Отрасли психологической науки
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 12
Назва розділу: рівень 3 1.5. Методологические принципы психологии. Методы психологии
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 14
Назва розділу: рівень 2 Тема 2. Возникновение и развитие психики
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 18
Назва розділу: рівень 3 2.1. Психика и мозг
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 18
Назва розділу: рівень 3 2.2. Стадии развития психики. Взаимосвязь уровней развития психики и форм поведения живых организмов
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 21
Назва розділу: рівень 3 2.3. Сознание как высший уровень развития психики. Сознание и бессознательное
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 24
Назва розділу: рівень 2 Тема 3. Психология личности
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 28
Назва розділу: рівень 3 3.1. Понятие о личности в психологии. Самосознание личности
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 28
Назва розділу: рівень 3 3.2. Направленность личности
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 30
Назва розділу: рівень 3 3.3. Особенности поведения личности: темперамент и характер
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 32
Назва розділу: рівень 3 3.4. Способности человека
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 36
Назва розділу: рівень 2 Тема 4. Психические процессы и состояния личности
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 45
Назва розділу: рівень 3 4.1. Познавательные процессы
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 45
Назва розділу: рівень 3 4.2. Эмоционально-волевые процессы
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 54
Назва розділу: рівень 3 4.3. Психические состояния личности
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 57
Назва розділу: рівень 2 Тема 5. Личность в деятельности и общении
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 65
Назва розділу: рівень 3 5.1. Личность и деятельность
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 65
Назва розділу: рівень 3 5.2. Общение и его структура
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 69
Назва розділу: рівень 3 5.3. Психологические способы воздействия в процессе общения. Приемы повышения эффективности общения
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 76
Назва розділу: рівень 1 РАЗДЕЛ II. ОСНОВЫ ПЕДАГОГИКИ
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 84
Назва розділу: рівень 2 Тема 6. Педагогика как наука. Предмет, структура и перспективы развитии
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 84
Назва розділу: рівень 3 6.1. Что изучает педагогика. Ее основные категории
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 84
Назва розділу: рівень 3 6.2. Становление педагогики как науки. Вклад отечественных ученых в развитие педагогики
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 87
Назва розділу: рівень 3 6.3. Система педагогических наук. Связь педагогики с другими науками
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 90
Назва розділу: рівень 3 6.4. Методы научно-педагогических исследований
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 92
Назва розділу: рівень 3 6.5. Задачи педагогики на современном этапе развития общества. Государственная национальная программа “Образование" (Украина XXI столетия)
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 95
Назва розділу: рівень 3 6.6. Роль и место педагогики в системе подготовки, переподготовки и повышения квалификации современных специалистов
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 96
Назва розділу: рівень 2 Тема 7. Теория образования и обучения
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 99
Назва розділу: рівень 3 7.1. Предмет дидактики. Ее основные категории
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 99
Назва розділу: рівень 3 7.2. Содержание образования. Принципы построения образования. Уровни образования
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 102
Назва розділу: рівень 3 7.3. Основные типы учебных заведений, их характеристика. Аккредитация учебных заведений. Документы об образовании
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 105
Назва розділу: рівень 3 7.4. Нормативная и учебно-материальная база образования
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 107
Назва розділу: рівень 2 Тема 8. Процесс обучения как целостная система
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 110
Назва розділу: рівень 3 8.1. Методологическая основа и движущие силы процесса обучения. Функции обучения, их взаимосвязь
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 110
Назва розділу: рівень 3 8.2. Структура процесса обучения
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 113
Назва розділу: рівень 3 8.3. Понятие о принципах обучения, их характеристика
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 116
Назва розділу: рівень 2 Тема 9. Система обучения
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 119
Назва розділу: рівень 2 Тема 10. Методы обучения
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 124
Назва розділу: рівень 3 10.1. Понятие о методах обучения. Метод и прием. Основные подходы к классификации методов обучения
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 124
Назва розділу: рівень 3 10.2. Характеристика словесных, практических и наглядных методов обучения
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 127
Назва розділу: рівень 3 10.3. Характеристика репродуктивных и проблемнопоисковых методов обучения
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 129
Назва розділу: рівень 3 10.4. Методы стимулирования учебной деятельности. Мотивация в обучении
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 130
Назва розділу: рівень 2 Тема 11. Организационные формы обучения
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 133
Назва розділу: рівень 3 11.1. Понятие о формах обучения. Основные подходы к классификации форм обучения в историческом развитии
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 133
Назва розділу: рівень 3 11.2. Общая характеристика систем обучения
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 136
Назва розділу: рівень 2 Тема 12. Контроль и оценка результатов обучения
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 145
Назва розділу: рівень 3 12.1. Сущность контроля. Педагогические требования к контролю. Виды контроля
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 145
Назва розділу: рівень 3 12.2. Функции контроля
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 146
Назва розділу: рівень 3 12.3. Методы контроля
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 148
Назва розділу: рівень 3 12.4. Системы оценивания и их краткая характеристика
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 150
Назва розділу: рівень 2 Тема 13. Теория воспитания
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 152
Назва розділу: рівень 3 13.1. Сущность, цели и задачи воспитания
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 152
Назва розділу: рівень 3 13.2. Движущие силы, закономерности и принципы процесса воспитания
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 154
Назва розділу: рівень 3 13.3. Характеристика основных направлений воспитания
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 155
Назва розділу: рівень 3 13.4. Методы воспитания
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 157
330 ## - Короткий зміст
Текст примітки В предлагаемом курсе лекций приведены основные психологические и педагогические понятия и категории, а также их характеристика. Особое внимание уделено психологии личности; раскрыты психологические механизмы становления личности и ее взаимодействия с другими людьми. Для студентов, преподавателей и всех, кто желает самостоятельно получить начальную психолого-педагогическую подготовку.собое внимание уделено психологии личности; раскрыты психологические механизмы становления личности и ее взаимодействия с другими людьми. Изложены основы педагогики; рассмотрены основные вопросы дидактики и теории воспитания исходя из требований к образованию на современном этапе.
541 1# - Перекладена назва складена каталогізатором
Перекладена назва Основи психології та педагогіки
Інші відомості щодо назви курс лекцій
Мова перекладеної назви українська
541 1# - Перекладена назва складена каталогізатором
Перекладена назва Fundamentals of psychology and pedagogics
Інші відомості щодо назви a lecture course
Мова перекладеної назви англійська
675 ## - УДК
Індекс 159.9(075)
686 ## - Індекси інших класифікацій
Код системи Таблиці ББК для масових бібліотек в 1 т.
Індекс класифікації 88я73
700 #1 - Особисте ім’я
Код відношення Автор
Внутрішній код Koha 1662
автор Бондарчук
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу Е. И.
Розкриття ініціалів власного імені Елена Ивановна
701 #1 - Ім’я особи – альтернативна інтелектуальна відповідальність
Код відношення Автор
Внутрішній код Koha 1663
автор Бондарчук
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу Л. И.
Розкриття ініціалів власного імені Лилия Ивановна
801 #1 - Джерело походження запису
Країна УКРАЇНА
Установа UA-BuIAS
Дата 20171219
942 ## - Додаткові дані (Коха)
Код системи класифікації для розстановки фонду Універсальна десяткова класифікація (УДК)
Тип одиниці (рівень запису) Навчальні видання
Класифікаційна частина шифру збереження 159.9(075)
Шифр замовлення 159.9(075) / Б81
Статус приховування в ЕК Не приховувати в ЕК
Авторський (кеттерівський) знак, дати чи термін, що додаються до класифікаційного індексу Б81
Кількість видач (випожичань) для усіх примірників 1
Фонди
Статус вилучення Стан пошкодження Статус втрати/відсутності Статус обмеження доступу Джерело класифікації чи схема поличного розташування Дата надходження Джерельне місце зберігання примірника (домашній підрозділ), код Місце тимчасового зберігання чи видачі (підрозділ зберігання), код Поличкове розташування Штрих-код Дата останнього редагування примірника Дата, коли останній раз бачено примірник Інвентарний номер Повний (примірниковий) шифр збереження Тип обігу (не для випожичання) Вартість, звичайна закупівельна ціна Тип одиниці (рівень примірника) Дата останнього випожичання чи повернення Дата завершення терміну випожичання Вид зібрання
Не вилучено з обігу Не пошкоджено Наявний Немає обмежень доступу Універсальна десяткова класифікація (УДК) 01.06.2001 Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд 41683-002886 2020-11-02 01:01:11 18.01.2018 5405 159.9(075) / Б81 Доступно для випожичання 6.50 Навчальні видання      
Не вилучено з обігу Не пошкоджено Наявний Немає обмежень доступу Універсальна десяткова класифікація (УДК) 02.08.1999 Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд 41683-002887 2023-05-02 10:35:26 14.11.2019 835 159.9(075) / Б81 Доступно для випожичання 5.00 Навчальні видання 14.11.2019 01.06.2020  
Не вилучено з обігу Не пошкоджено Наявний Немає обмежень доступу Універсальна десяткова класифікація (УДК) 02.08.1999 Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд 41683-002888 2020-11-02 01:01:11 18.01.2018 834 159.9(075) / Б81 Доступно для випожичання 5.00 Навчальні видання      
Не вилучено з обігу Не пошкоджено Наявний Немає обмежень доступу Універсальна десяткова класифікація (УДК) 02.08.1999 Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд 41683-008775 2020-11-02 01:01:11 06.11.2018 831 159.9(075) / Б81 Доступно для випожичання 5.00 Навчальні видання     Наукова література
Не вилучено з обігу Не пошкоджено Наявний Немає обмежень доступу Універсальна десяткова класифікація (УДК) 02.08.1999 Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд 41683-008774 2020-11-02 01:01:11 06.11.2018 836 159.9(075) / Б81 Доступно для випожичання 5.00 Навчальні видання     Наукова література
Не вилучено з обігу Не пошкоджено Наявний Немає обмежень доступу Універсальна десяткова класифікація (УДК) 02.08.1999 Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд 41683-008773 2020-11-02 01:01:11 06.11.2018 832 159.9(075) / Б81 Доступно для випожичання 5.00 Навчальні видання     Наукова література
Не вилучено з обігу Не пошкоджено Наявний   Універсальна десяткова класифікація (УДК) 02.08.1999 Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд 41683-013975 2020-11-02 01:01:11 22.12.2019 828 159.9(075) / Б81 Доступно для випожичання   Навчальні видання     Наукова література

Працює на АБІС Коха