МАРК-запис
000 -Маркер запису |
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) |
12346nam0 2200253 4500 |
001 - Ідентифікатор запису |
Ідентифікатор біб-запису |
1308 |
010 ## - ISBN |
ISBN |
978-966-346-355-1 |
100 ## - Дані загальної обробки |
Дані загальної обробки |
20180208d2007 u||y0ukry50 ca |
101 0# - Мова |
Мова тексту, звукової доріжки тощо |
українська |
102 ## - Країна публікації/виробництва |
Країна публікації |
УКРАЇНА |
200 1# - Назва |
Основна назва |
Етика ділового спілкування |
Підзаголовок |
навчальний посібник |
Перші відомості про відповідальність |
Т. К. Чмут, Г. Л. Чайка |
205 ## - Відомості про видання |
Відомості про видання |
6-те вид., випр. і доп. |
210 ## - Місце та час видання |
Місце публікування, друку, розповсюдження |
Київ |
Назва видавництва, ім’я видавця, розповсюджувача, тощо |
Знання |
Дата публікації, розповсюдження, тощо |
2007 |
215 ## - Фізичний опис |
Специфічне визначення матеріалу та обсяг документа |
230 с. |
225 ## - Серія |
Назва серії |
Вища освіта ХХІ століття |
327 11 - Примітки |
Назва розділу: рівень 1 |
Вступ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
9 |
Назва розділу: рівень 1 |
Тема 1. ПРЕДМЕТ І ЗАВДАННЯ КУРСУ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
12 |
Назва розділу: рівень 2 |
1.1. “Етика ділового спілкування” як навчальна дисципліна та її завдання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
12 |
Назва розділу: рівень 2 |
1.2. Спілкування як основа життєдіяльності людей та їхньої взаємодії |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
14 |
Назва розділу: рівень 2 |
1.3. Ділове спілкування та його особливості |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
17 |
Назва розділу: рівень 2 |
1.4. Культура ділового спілкування |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
18 |
Назва розділу: рівень 2 |
1.5. Гуманістична спрямованість спілкування |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
22 |
Назва розділу: рівень 1 |
Тема 2. СПІЛКУВАННЯ ЯК НАУКОВО-ПРАКТИЧНА ПРОБЛЕМА |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
26 |
Назва розділу: рівень 2 |
2.1. Етика й культура спілкування в пам’ятках історії та літератури |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
26 |
Назва розділу: рівень 2 |
2.2. Початок формування в Україні наукової думки про спілкування |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
28 |
Назва розділу: рівень 2 |
2.3. Дослідження етики й культури спілкування на сучасному етапі |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
30 |
Назва розділу: рівень 2 |
2.4. Напрямки вивчення культури та етики спілкування в Україні |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
34 |
Назва розділу: рівень 1 |
Тема 3. МОРАЛЬНІ ПЕРЕДУМОВИ ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
38 |
Назва розділу: рівень 2 |
3.1. Моральна культура як етична основа спілкування |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
38 |
Назва розділу: рівень 2 |
3.2. Моральна культура спілкування та її рівні |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
40 |
Назва розділу: рівень 2 |
3.3. Моральні цінності як основа гуманістичного спілкування |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
41 |
Назва розділу: рівень 2 |
3.4. Моральні норми та принципи, їх значення для досягнення високого рівня культури спілкування |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
43 |
Назва розділу: рівень 2 |
3.5. Прояв гуманістичних комунікативних установок у спілкуванні |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
45 |
Назва розділу: рівень 1 |
Тема 4. ПРОФЕСІЙНА КУЛЬТУРА СПІЛКУВАННЯ ТА ДІЛОВИЙ ЕТИКЕТ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
51 |
Назва розділу: рівень 2 |
4.1. Професійна культура та мораль |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
51 |
Назва розділу: рівень 2 |
4.2. Етикет як сукупність правил поведінки людини |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
53 |
Назва розділу: рівень 2 |
4.3. Моральні основи етикету |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
55 |
Назва розділу: рівень 2 |
4.4. Особливості ділового етикету |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
57 |
Назва розділу: рівень 2 |
4.5. Норми поведінки керівника |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
60 |
Назва розділу: рівень 2 |
4.6. Етика та етикет у взаєминах з клієнтами та партнерами по бізнесу |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
63 |
Назва розділу: рівень 2 |
4.7. Етикет у взаєминах з іноземцями |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
65 |
Назва розділу: рівень 1 |
Тема 5. ПСИХОЛОГІЧНА ПРИРОДА СПІЛКУВАННЯ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
69 |
Назва розділу: рівень 2 |
5.1. Спілкування як одна з нагальних потреб людини |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
69 |
Назва розділу: рівень 2 |
5.2. Структура спілкування |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
70 |
Назва розділу: рівень 2 |
5.3. Функції спілкування |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
70 |
Назва розділу: рівень 2 |
5.4. Спілкування як обмін інформацією |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
71 |
Назва розділу: рівень 2 |
5.5. Спілкування як взаємодія |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
72 |
Назва розділу: рівень 2 |
5.6. Спілкування як сприймання та розуміння одне одного |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
73 |
Назва розділу: рівень 2 |
5.7. Роль міжособистісних взаємин у спілкуванні |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
74 |
Назва розділу: рівень 2 |
5.8. Види та рівні спілкування |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
75 |
Назва розділу: рівень 1 |
Тема 6. ВЗАЄМОДІЯ ТА ВЗАЄМОРОЗУМІННЯ В КОНТЕКСТІ КУЛЬТУРИ ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
80 |
Назва розділу: рівень 2 |
6.1. Визначення взаємодії |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
80 |
Назва розділу: рівень 2 |
6.2. Спільна діяльність і вплив на неї етичних норм і правил |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
81 |
Назва розділу: рівень 2 |
6.3. Мораль і особистісний вплив |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
83 |
Назва розділу: рівень 2 |
6.4. Взаєморозуміння та його рівні |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
84 |
Назва розділу: рівень 2 |
6.5. Бар’єри на шляху до взаєморозуміння, зокрема моральні |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
86 |
Назва розділу: рівень 2 |
6.6. Механізми взаєморозуміння, роль етики в їх застосуванні |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
90 |
Назва розділу: рівень 1 |
Тема 7. ДОБІР СПОСОБІВ І ЗАСОБІВ ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
94 |
Назва розділу: рівень 2 |
7.1. Повідомлення як спосіб спілкування |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
94 |
Назва розділу: рівень 2 |
7.2. Способи впливу на людей під час спілкування |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
95 |
Назва розділу: рівень 2 |
7.3. Маніпулювання та актуалізація |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
100 |
Назва розділу: рівень 2 |
7.4. Моделі спілкування |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
102 |
Назва розділу: рівень 2 |
7.5. Стилі спілкування |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
104 |
Назва розділу: рівень 2 |
7.6. Стратегії та тактики спілкування |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
105 |
Назва розділу: рівень 2 |
7.7. Засоби ділового спілкування |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
108 |
Назва розділу: рівень 1 |
Тема 8. ВЕРБАЛЬНІ ЗАСОБИ СПІЛКУВАННЯ ТА МОВЛЕННЄВИЙ ЕТИКЕТ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
113 |
Назва розділу: рівень 2 |
8.1. Вербальне, або мовленнєве, спілкування |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
113 |
Назва розділу: рівень 2 |
8.2. Культура слухання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
114 |
Назва розділу: рівень 2 |
8.3. Культура говоріння |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
116 |
Назва розділу: рівень 2 |
8.4. Значення переконуючого впливу в мовленнєвому спілкуванні |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
118 |
Назва розділу: рівень 2 |
8.5. Вплив особистості на ефективність переконання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
119 |
Назва розділу: рівень 2 |
8.6. Логіко-психологічні правила конструювання повідомлень |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
120 |
Назва розділу: рівень 1 |
Тема 9. МОВА ЯК ЗАСІБ СПІЛКУВАННЯ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
124 |
Назва розділу: рівень 2 |
9.1. Мова — необхідна умова спілкування народу та його культури |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
124 |
Назва розділу: рівень 2 |
9.2. Мова і мовленнєве спілкування |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
126 |
Назва розділу: рівень 2 |
9.3. Функції мови у спілкуванні |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
127 |
Назва розділу: рівень 2 |
9.4. Культура мови та мовленнєвий етикет |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
128 |
Назва розділу: рівень 2 |
9.5. Оволодіння іноземними мовами завдяки спілкуванню |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
132 |
Назва розділу: рівень 2 |
9.6. Шляхи розвитку мови як засобу спілкування |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
134 |
Назва розділу: рівень 1 |
Тема 10. НЕВЕРБАЛЬНІ ЗАСОБИ СПІЛКУВАННЯ ТА КУЛЬТУРА ПОВЕДІНКИ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
138 |
Назва розділу: рівень 2 |
10.1. Поняття про невербальне спілкування |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
138 |
Назва розділу: рівень 2 |
10.2. Класифікація невербальних засобів спілкування |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
140 |
Назва розділу: рівень 2 |
10.3. Кінесика |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
141 |
Назва розділу: рівень 2 |
10.4. Паралінгвістичні та екстралінгвістичні засоби спілкування |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
142 |
Назва розділу: рівень 2 |
10.5. Контакт очей |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
143 |
Назва розділу: рівень 2 |
10.6. Проксеміка |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
145 |
Назва розділу: рівень 2 |
10.7. Невербальні засоби і культура спілкування та поведінки |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
145 |
Назва розділу: рівень 2 |
10.8. Невербальні засоби та етикет |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
147 |
Назва розділу: рівень 1 |
Тема 11. ІНДИВІДУАЛЬНА БЕСІДА ЯК ФОРМА ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
151 |
Назва розділу: рівень 2 |
11.1. Функції та види бесід |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
151 |
Назва розділу: рівень 2 |
11.2. Характеристика та етапи індивідуальної бесіди |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
152 |
Назва розділу: рівень 2 |
11.3. Підготовка до бесіди як умова її результативності |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
153 |
Назва розділу: рівень 2 |
11.4. Встановлення контакту в бесіді |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
154 |
Назва розділу: рівень 2 |
11.5. Орієнтування в ситуації та людях |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
155 |
Назва розділу: рівень 2 |
11.6. Обговорення проблеми, прийняття рішення і вихід із контакту |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
159 |
Назва розділу: рівень 2 |
11.7. Особливості бесіди по телефону |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
161 |
Назва розділу: рівень 2 |
11.8. Правила етикету, яких треба дотримуватись під час бесід з клієнтами |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
161 |
Назва розділу: рівень 2 |
11.9. Індивідуальні бесіди керівника з підлеглими |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
163 |
Назва розділу: рівень 2 |
11.10. Бесіда виховного характеру |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
164 |
Назва розділу: рівень 1 |
Тема 12. КОЛЕКТИВНЕ ОБГОВОРЕННЯ ДІЛОВИХ ПРОБЛЕМ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
169 |
Назва розділу: рівень 2 |
12.1. Форми колективного обговорення проблем |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
169 |
Назва розділу: рівень 2 |
12.2. Переговори |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
170 |
Назва розділу: рівень 2 |
12.3. Нарада |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
175 |
Назва розділу: рівень 2 |
12.4. Збори як форма прийняття колективного рішення |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
177 |
Назва розділу: рівень 2 |
12.5. Дискусія |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
180 |
Назва розділу: рівень 2 |
12.6. “Мозковий штурм” |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
183 |
Назва розділу: рівень 1 |
Тема 13. ЕТИЧНІ ТА ПСИХОЛОГІЧНІ ВИМОГИ ДО ПУБЛІЧНИХ ВИСТУПІВ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
186 |
Назва розділу: рівень 2 |
13.1. Особливості публічного виступу |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
186 |
Назва розділу: рівень 2 |
13.2. Особистісний вплив промовця на характер спілкування |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
187 |
Назва розділу: рівень 2 |
13.3. Ораторське мистецтво промовця як умова переконання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
188 |
Назва розділу: рівень 2 |
13.4. Підготовка до публічного виступу |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
194 |
Назва розділу: рівень 2 |
13.5. Особливості спілкування лектора з аудиторією |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
195 |
Назва розділу: рівень 2 |
13.6. Презентація як форма виступу в аудиторії |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
197 |
Назва розділу: рівень 1 |
Тема 14. КОНФЛІКТИ, ШЛЯХИ ЇХ ПОПЕРЕДЖЕННЯ ТА РОЗВ’ЯЗАННЯ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
201 |
Назва розділу: рівень 2 |
14.1. Визначення конфлікту |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
201 |
Назва розділу: рівень 2 |
14.2. Конфліктні ситуації |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
203 |
Назва розділу: рівень 2 |
14.3. Класифікація конфліктів |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
204 |
Назва розділу: рівень 2 |
14.4. Типи соціально-психологічних конфліктів на виробництві |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
206 |
Назва розділу: рівень 2 |
14.5. Як визначити сутність конфлікту |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
208 |
Назва розділу: рівень 2 |
14.6. Формування готовності до виходу з конфлікту |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
208 |
Назва розділу: рівень 2 |
14.7. Міжособистісні стилі розв’язання конфліктів |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
209 |
Назва розділу: рівень 2 |
14.8. Структурні методи розв’язання конфліктів |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
210 |
Назва розділу: рівень 2 |
14.9. Самостійне розв’язання конфліктів |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
211 |
Назва розділу: рівень 2 |
14.10. Розв’язання конфліктів за допомогою посередника |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
213 |
Назва розділу: рівень 1 |
Тема 15. ШЛЯХИ РОЗВИТКУ КУЛЬТУРИ СПІЛКУВАННЯ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
218 |
Назва розділу: рівень 2 |
15.1. Культура спілкування як цінність і творчість |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
218 |
Назва розділу: рівень 2 |
15.2. Наслідування кращих зразків спілкування — перший шлях самовдосконалення |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
220 |
Назва розділу: рівень 2 |
15.3. Самоосвіта та самовиховання — другий шлях підвищення рівня культури спілкування |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
222 |
Назва розділу: рівень 2 |
15.4. Спеціально організоване навчання — третій шлях розвитку культури спілкування |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
223 |
Назва розділу: рівень 2 |
15.5. Від діагностики і корекції до гармонії у спілкуванні |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
228 |
330 ## - Короткий зміст |
Текст примітки |
У пропонованому посібнику розглядаються етичні норми та психологічні механізми ділового спілкування, розкриваються складові, що формують його культуру. Автори розглядають спілкування як особливий вид творчої діяльності людини та загальнолюдську цінність. Поряд з теоретичними матеріалами у посібнику подаються практичні поради, що допоможуть читачеві краще пізнати себе та інших людей, внести відповідні корективи у свою поведінку і поведінку осіб, які спілкуються. Значна увага приділяється з'ясуванню шляхів розвитку культури спілкування студентів вищих навчальних закладів. Розраховано насамперед на студентів вищих закладів освіти, викладачів, усіх, хто прагне до підвищення культури спілкування. |
675 ## - УДК |
Індекс |
172+316.454.52(075.8) |
686 ## - Індекси інших класифікацій |
Код системи |
Таблиці ББК для масових бібліотек в 1 т. |
Індекс класифікації |
87.715я73 |
700 #1 - Особисте ім’я |
автор |
Чмут |
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу |
Т. К. |
Розкриття ініціалів власного імені |
Тамара Купріянівна |
Код відношення |
Автор |
Внутрішній код Koha |
1720 |
701 #1 - Ім’я особи – альтернативна інтелектуальна відповідальність |
Код відношення |
Автор |
Внутрішній код Koha |
1721 |
автор |
Чайка |
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу |
Г. В. |
Розкриття ініціалів власного імені |
Галина Володимирівна |
801 #1 - Джерело походження запису |
Країна |
УКРАЇНА |
Установа |
UA-BuIAS |
Дата |
20180208 |
942 ## - Додаткові дані (Коха) |
Код системи класифікації для розстановки фонду |
Універсальна десяткова класифікація (УДК) |
Тип одиниці (рівень запису) |
Навчальні видання |
Класифікаційна частина шифру збереження |
17(075.8) |
Шифр замовлення |
17(075.8) / Ч74 |
Статус приховування в ЕК |
Не приховувати в ЕК |
Авторський (кеттерівський) знак, дати чи термін, що додаються до класифікаційного індексу |
Ч74 |