МАРК-запис
000 -Маркер запису |
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) |
10401nam0 2200265 4500 |
001 - Ідентифікатор запису |
Ідентифікатор біб-запису |
1391 |
010 ## - ISBN |
ISBN |
966-311-042-2 |
100 ## - Дані загальної обробки |
Дані загальної обробки |
20180322d2006 u||y0ukry50 ca |
101 0# - Мова |
Мова тексту, звукової доріжки тощо |
українська |
102 ## - Країна публікації/виробництва |
Країна публікації |
УКРАЇНА |
200 1# - Назва |
Основна назва |
Педагогіка: завдання і ситуації |
Підзаголовок |
практикум |
Перші відомості про відповідальність |
В. Л. Омеляненко, А. І. Кузьмінський, Л. П. Вовк |
205 ## - Відомості про видання |
Відомості про видання |
2-ге вид., випр. |
210 ## - Місце та час видання |
Місце публікування, друку, розповсюдження |
Київ |
Назва видавництва, ім’я видавця, розповсюджувача, тощо |
Знання-Прес |
Дата публікації, розповсюдження, тощо |
2006 |
215 ## - Фізичний опис |
Специфічне визначення матеріалу та обсяг документа |
424 с. |
225 ## - Серія |
Назва серії |
Навчально-методичний комплекс з педагогіки |
327 11 - Примітки |
Назва розділу: рівень 1 |
Передмова |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
9 |
Назва розділу: рівень 1 |
Розділ І. ЗАГАЛЬНІ ОСНОВИ ПЕДАГОГІКИ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
15 |
Назва розділу: рівень 2 |
Тема 1. Учитель і суспільство |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
16 |
Назва розділу: рівень 3 |
1.1. Педагогічні поняття |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
16 |
Назва розділу: рівень 3 |
1.2. Завдання для самостійної роботи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
16 |
Назва розділу: рівень 3 |
1.3. Завдання для самоконтролю |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
29 |
Назва розділу: рівень 2 |
Тема 2. Предмет і завдання педагогіки |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
30 |
Назва розділу: рівень 3 |
2.1. Педагогічні поняття |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
30 |
Назва розділу: рівень 3 |
2.2. Завдання для самостійної роботи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
30 |
Назва розділу: рівень 3 |
2.3. Завдання для самоконтролю |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
34 |
Назва розділу: рівень 2 |
Тема 3. Розвиток і формування особистості |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
37 |
Назва розділу: рівень 3 |
3.1. Педагогічні поняття |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
37 |
Назва розділу: рівень 3 |
3.2. Завдання для самостійної роботи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
37 |
Назва розділу: рівень 3 |
3.3. Завдання для самоконтролю |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
42 |
Назва розділу: рівень 2 |
Тема 4. Мета і завдання виховання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
45 |
Назва розділу: рівень 3 |
4.1. Педагогічні поняття |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
45 |
Назва розділу: рівень 3 |
4.2. Завдання для самостійної роботи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
45 |
Назва розділу: рівень 3 |
4.3. Завдання для самоконтролю |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
50 |
Назва розділу: рівень 2 |
Тема 5. Система освіти в Україні |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
53 |
Назва розділу: рівень 3 |
5.1. Педагогічні поняття |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
53 |
Назва розділу: рівень 3 |
5.2. Завдання для самостійної роботи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
53 |
Назва розділу: рівень 3 |
5.3. Завдання для самоконтролю |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
56 |
Назва розділу: рівень 2 |
Завдання для контрольної роботи за розділом “Загальні основи педагогіки” (КРОП) |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
57 |
Назва розділу: рівень 1 |
Розділ II. ТЕОРІЯ НАВЧАННЯ (ДИДАКТИКА) |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
60 |
Назва розділу: рівень 2 |
Тема 6. Дидактика. Її категорії |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
61 |
Назва розділу: рівень 3 |
6.1. Педагогічні поняття |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
61 |
Назва розділу: рівень 3 |
6.2. Завдання для самостійної роботи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
61 |
Назва розділу: рівень 3 |
6.3. Завдання для самоконтролю |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
62 |
Назва розділу: рівень 2 |
Тема 7. Процес навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
63 |
Назва розділу: рівень 3 |
7.1. Педагогічні поняття |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
63 |
Назва розділу: рівень 3 |
7.2. Завдання для самостійної роботи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
63 |
Назва розділу: рівень 3 |
7.3. Завдання для самоконтролю |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
71 |
Назва розділу: рівень 2 |
Тема 8. Принципи навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
77 |
Назва розділу: рівень 3 |
8.1. Педагогічні поняття |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
77 |
Назва розділу: рівень 3 |
8.2. Завдання для самостійної роботи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
77 |
Назва розділу: рівень 3 |
8.3. Завдання для самоконтролю |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
81 |
Назва розділу: рівень 2 |
Тема 9. Зміст шкільної освіти |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
85 |
Назва розділу: рівень 3 |
9.1. Педагогічні поняття |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
85 |
Назва розділу: рівень 3 |
9.2. Завдання для самостійної роботи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
85 |
Назва розділу: рівень 3 |
9.3. Завдання для самоконтролю |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
87 |
Назва розділу: рівень 2 |
Тема 10. Методи навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
92 |
Назва розділу: рівень 3 |
10.1. Педагогічні поняття |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
92 |
Назва розділу: рівень 3 |
10.2. Завдання для самостійної роботи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
92 |
Назва розділу: рівень 3 |
10.3. Завдання для самоконтролю |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
103 |
Назва розділу: рівень 2 |
Тема 11. Форми організації навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
107 |
Назва розділу: рівень 3 |
11.1. Педагогічні поняття |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
107 |
Назва розділу: рівень 3 |
11.2. Правила підготовки до уроку |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
107 |
Назва розділу: рівень 3 |
11.3. Програма спостереження й аналізу уроку |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
109 |
Назва розділу: рівень 3 |
11.4. Завдання для самостійної роботи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
110 |
Назва розділу: рівень 3 |
11.5. Завдання для самоконтролю |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
116 |
Назва розділу: рівень 2 |
Тема 12. Аналіз і оцінювання навчальної діяльності учнів |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
121 |
Назва розділу: рівень 3 |
12.1. Педагогічні поняття |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
121 |
Назва розділу: рівень 3 |
12.2. Правила техніки оцінювання успішності навчальної діяльності |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
121 |
Назва розділу: рівень 3 |
12.3. Завдання для самостійної роботи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
122 |
Назва розділу: рівень 3 |
12.4. Завдання для самоконтролю |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
127 |
Назва розділу: рівень 2 |
Ділові педагогічні ігри |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
128 |
Назва розділу: рівень 2 |
Завдання для контрольної роботи за розділом “Теорія навчання (дидактика)” (ТН) |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
138 |
Назва розділу: рівень 1 |
Розділ ІІІ. ТЕОРІЯ ВИХОВАННЯ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
141 |
Назва розділу: рівень 2 |
Тема 13. Сутність, зміст і процес виховання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
142 |
Назва розділу: рівень 3 |
13.1. Педагогічні поняття |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
142 |
Назва розділу: рівень 3 |
13.2. Завдання для самостійної роботи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
142 |
Назва розділу: рівень 3 |
13.3. Завдання для самоконтролю |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
153 |
Назва розділу: рівень 2 |
Тема 14. Загальні методи виховання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
157 |
Назва розділу: рівень 3 |
14.1. Педагогічні поняття |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
157 |
Назва розділу: рівень 3 |
14.2. Завдання для самостійної роботи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
157 |
Назва розділу: рівень 3 |
14.3. Завдання для самоконтролю |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
183 |
Назва розділу: рівень 2 |
Тема 15. Колектив і особистість |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
185 |
Назва розділу: рівень 3 |
15.1. Педагогічні поняття |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
185 |
Назва розділу: рівень 3 |
15.2. Завдання для самостійної роботи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
185 |
Назва розділу: рівень 3 |
15.3. Завдання для самоконтролю |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
205 |
Назва розділу: рівень 2 |
Тема 16. Моральне виховання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
210 |
Назва розділу: рівень 3 |
16.1. Педагогічні поняття |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
210 |
Назва розділу: рівень 3 |
16.2. Завдання для самостійної роботи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
210 |
Назва розділу: рівень 3 |
16.3. Завдання для самоконтролю |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
232 |
Назва розділу: рівень 2 |
Тема 17. Розумове виховання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
234 |
Назва розділу: рівень 3 |
17.1. Педагогічні поняття |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
234 |
Назва розділу: рівень 3 |
17.2. Завдання для самостійної роботи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
234 |
Назва розділу: рівень 3 |
17.3. Завдання для самоконтролю |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
250 |
Назва розділу: рівень 2 |
Тема 18. Трудове виховання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
252 |
Назва розділу: рівень 3 |
18.1. Педагогічні поняття |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
252 |
Назва розділу: рівень 3 |
18.2. Завдання для самостійної роботи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
252 |
Назва розділу: рівень 3 |
18.3. Завдання для самоконтролю |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
270 |
Назва розділу: рівень 2 |
Тема 19. Естетичне виховання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
272 |
Назва розділу: рівень 3 |
19.1. Педагогічні поняття |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
272 |
Назва розділу: рівень 3 |
19.2. Завдання для самостійної роботи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
272 |
Назва розділу: рівень 3 |
19.3. Завдання для самоконтролю |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
286 |
Назва розділу: рівень 2 |
Тема 20. Фізичне виховання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
289 |
Назва розділу: рівень 3 |
20.1. Педагогічні поняття |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
289 |
Назва розділу: рівень 3 |
20.2. Завдання для самостійної роботи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
289 |
Назва розділу: рівень 3 |
20.3. Завдання для самоконтролю |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
303 |
Назва розділу: рівень 2 |
Тема 21. Педагогічне спілкування |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
306 |
Назва розділу: рівень 3 |
21.1. Педагогічні поняття |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
306 |
Назва розділу: рівень 3 |
21.2. Правила педагогічного спілкування |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
306 |
Назва розділу: рівень 3 |
21.3. Завдання для самостійної роботи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
308 |
Назва розділу: рівень 3 |
21.4. Завдання для самоконтролю |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
329 |
Назва розділу: рівень 2 |
Тема 22. Робота класного керівника |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
330 |
Назва розділу: рівень 3 |
22.1. Педагогічні поняття |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
330 |
Назва розділу: рівень 3 |
22.2. Програма вивчення учнів і складання характеристики |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
330 |
Назва розділу: рівень 3 |
22.3. Програма вивчення класного колективу і складання характеристики |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
332 |
Назва розділу: рівень 3 |
22.4. Правила вивчення учнів класним керівником |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
332 |
Назва розділу: рівень 3 |
22.5. Правила проведення класним керівником етичної бесіди |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
333 |
Назва розділу: рівень 3 |
22.6. Правила проведення диспуту |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
334 |
Назва розділу: рівень 3 |
22.7. Правила проведення класної години |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
335 |
Назва розділу: рівень 3 |
22.8. Завдання для самостійної роботи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
336 |
Назва розділу: рівень 3 |
22.9. Завдання для самоконтролю |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
353 |
Назва розділу: рівень 2 |
Тема 23. Місце і роль сім’ї у вихованні дітей |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
355 |
Назва розділу: рівень 3 |
23.1. Педагогічні поняття |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
355 |
Назва розділу: рівень 3 |
23.2. Завдання для самостійної роботи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
355 |
Назва розділу: рівень 3 |
23.3. Завдання для самоконтролю |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
373 |
Назва розділу: рівень 2 |
Ділові педагогічні ігри |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
374 |
Назва розділу: рівень 2 |
Завдання для контрольної роботи за розділом “Теорія виховання” (ТВ) |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
382 |
Назва розділу: рівень 1 |
Розділ IV. ШКОЛОЗНАВСТВО |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
385 |
Назва розділу: рівень 2 |
Тема 24. Керівництво загальноосвітніми навчально-виховними закладами |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
386 |
Назва розділу: рівень 3 |
24.1. Педагогічні поняття |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
386 |
Назва розділу: рівень 3 |
24.2. Завдання для самостійної роботи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
386 |
Назва розділу: рівень 3 |
24.3. Завдання для самоконтролю |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
393 |
Назва розділу: рівень 2 |
Завдання для комплексної контрольної роботи з курсу “Педагогіка” |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
395 |
330 ## - Короткий зміст |
Текст примітки |
У посібнику на системній основі наводяться завдання з базових тем курсу “Педагогіка” для самостійної роботи студентів. До кожної теми дібрані педагогічні ситуації, аналіз яких має сприяти розвитку педагогічних умінь майбутніх учителів. До основних тем курсу наводяться також опорні схеми, таблиці, систематизовані завдання для організації та проведення ділових педагогічних ігор, завдання для самоконтролю рівня засвоєних знань. За змістом посібник відповідає програмі навчальної дисципліни “Педагогіка” для вищих навчальних закладів. Це один із перших в Україні навчальних посібників такого типу. Посібник розрахований насамперед на студентів і викладачів вищих навчальних закладів. Книга буде корисною також вчителям загальноосвітніх шкіл, ліцеїв, гімназій, усім, кого цікавлять проблеми освіти. |
675 ## - УДК |
Індекс |
378.147(075.8) |
686 ## - Індекси інших класифікацій |
Код системи |
Таблиці ББК для масових бібліотек в 1 т. |
Індекс класифікації |
74.580я73 |
700 #1 - Особисте ім’я |
Код відношення |
Автор |
Внутрішній код Koha |
1830 |
автор |
Омеляненко |
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу |
В. Л. |
Розкриття ініціалів власного імені |
Віталій Лукич |
701 #1 - Ім’я особи – альтернативна інтелектуальна відповідальність |
Код відношення |
Автор |
Внутрішній код Koha |
1831 |
автор |
Кузьмінський |
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу |
А. І. |
Дати |
1943- |
Розкриття ініціалів власного імені |
Анатолій Іванович |
701 #1 - Ім’я особи – альтернативна інтелектуальна відповідальність |
Код відношення |
Автор |
Внутрішній код Koha |
1832 |
автор |
Вовк |
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу |
Л. П. |
Дати |
1947- |
Розкриття ініціалів власного імені |
Людмила Петрівна |
801 #1 - Джерело походження запису |
Країна |
УКРАЇНА |
Установа |
UA-BuIAS |
Дата |
20180322 |
942 ## - Додаткові дані (Коха) |
Код системи класифікації для розстановки фонду |
Універсальна десяткова класифікація (УДК) |
Тип одиниці (рівень запису) |
Навчальні видання |
Класифікаційна частина шифру збереження |
37.013(075.8) |
Шифр замовлення |
37.013(075.8) / О-57 |
Статус приховування в ЕК |
Не приховувати в ЕК |
Авторський (кеттерівський) знак, дати чи термін, що додаються до класифікаційного індексу |
О-57 |