Общие основы педагогики (Запись № 1471)

MARC details
000 -Маркер запису
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) 08924nam0 2200217 4500
001 - Ідентифікатор запису
Ідентифікатор біб-запису 1471
010 ## - ISBN
ISBN 978-5-394-00762-0
100 ## - Дані загальної обробки
Дані загальної обробки 20180614d2010 m|ky0rusy50 ca
101 0# - Мова
Мова тексту, звукової доріжки тощо російська
102 ## - Країна публікації/виробництва
Країна публікації РОСІЙСЬКА ФЕДЕРАЦІЯ
200 1# - Назва
Основна назва Общие основы педагогики
Підзаголовок учебное пособие
Перші відомості про відповідальність В. Г. Виненко
210 ## - Місце та час видання
Місце публікування, друку, розповсюдження Москва
Назва видавництва, ім’я видавця, розповсюджувача, тощо Дашков и К
Дата публікації, розповсюдження, тощо 2010
215 ## - Фізичний опис
Специфічне визначення матеріалу та обсяг документа 297 с.
327 11 - Примітки
Назва розділу: рівень 1 Глава 1. Педагогика в системе наук о человеке
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 13
Назва розділу: рівень 2 1.1. Общее представление о педагогике как о науке
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 13
Назва розділу: рівень 2 1.2. Структурные элементы педагогической науки: объект, предмет, теория, гипотеза, факт
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 18
Назва розділу: рівень 2 1.3. Логическая структура педагогического знания
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 24
Назва розділу: рівень 3 1.3.1. Индуктивное и дедуктивное знание в педагогике
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 24
Назва розділу: рівень 3 1.3.2. Элементы логической структуры педагогического знания
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 26
Назва розділу: рівень 3 1.3.3. Логическая структура дидактики
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 30
Назва розділу: рівень 2 1.4. Функции педагогики
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 36
Назва розділу: рівень 2 1.5. Система педагогических научных дисциплин
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 39
Назва розділу: рівень 2 1.6. Связь педагогики с другими науками
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 42
Назва розділу: рівень 3 1.6.1. Естественно-научный базис педагогики
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 42
Назва розділу: рівень 3 1.6.2. Педагогика и психология
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 44
Назва розділу: рівень 3 1.6.3. Педагогика и философия
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 48
Назва розділу: рівень 3 1.6.4. Педагогика и социология
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 57
Назва розділу: рівень 3 1.6.5. Педагогика и системология
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 59
Назва розділу: рівень 3 1.6.6. Педагогика и экономика
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 69
Назва розділу: рівень 3 1.6.7. Педагогика и организационно-управленческие теории
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 71
Назва розділу: рівень 2 1.7. Взаимосвязь педагогической науки и практики
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 74
Назва розділу: рівень 3 1.7.1. Педагогическая деятельность: объекты, средства, результаты
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 74
Назва розділу: рівень 3 1.7.2. Педагогическая теория как основа совершенствования педагогической практики
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 85
Назва розділу: рівень 2 Вопросы и задания для самоконтроля
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 91
Назва розділу: рівень 1 Глава 2. Категориальный аппарат педагогики
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 93
Назва розділу: рівень 2 2.1. Образование, воспитание, обучение
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 93
Назва розділу: рівень 3 2.1.1. Образование и воспитание как центральные категории педагогики
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 93
Назва розділу: рівень 3 2.1.2. Соотношение воспитания и обучения
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 96
Назва розділу: рівень 2 2.2. Социализация и самовоспитание
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 98
Назва розділу: рівень 3 2.2.1. Сущность социализации: стадии, механизмы, факторы
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 98
Назва розділу: рівень 3 2.2.2. Воспитательные процессы формирования личности
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 105
Назва розділу: рівень 3 2.2.3. Роль самовоспитания в формировании и развитии личности
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 111
Назва розділу: рівень 2 2.3. Педагогическое взаимодействие
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 115
Назва розділу: рівень 3 2.3.1. Структура педагогического взаимодействия
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 115
Назва розділу: рівень 3 2.3.2. Межличностные отношения в процессе педагогического взаимодействия
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 119
Назва розділу: рівень 2 2.4. Педагогический процесс
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 121
Назва розділу: рівень 3 2.4.1. Структура педагогического процесса
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 121
Назва розділу: рівень 3 2.4.2. Метод обучения как компонент педагогического процесса
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 124
Назва розділу: рівень 3 2.4.3. Средства обучения в педагогическом процессе
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 135
Назва розділу: рівень 3 2.4.4. Организационные формы процесса обучения
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 137
Назва розділу: рівень 3 2.4.5. Педагогическая задача как основная единица педагогического процесса
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 146
Назва розділу: рівень 3 2.4.6. Педагогический процесс и процесс педагогического управления
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 149
Назва розділу: рівень 2 2.5. Педагогическая система
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 151
Назва розділу: рівень 2 2.6. Процесс обучения
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 154
Назва розділу: рівень 2 Вопросы и задания для самоконтроля
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 157
Назва розділу: рівень 1 Глава 3. Образование как общественное явление и педагогический процесс
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 159
Назва розділу: рівень 2 3.1. Образование как личностная ценность
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 159
Назва розділу: рівень 3 3.1.1. Идеал образованности и ценностная ориентация личности на образование
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 159
Назва розділу: рівень 3 3.1.2. Образование как результат присвоения социального опыта: грамотность образованность компетентность
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 162
Назва розділу: рівень 2 3.2. Общественные функции и цели образования
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 168
Назва розділу: рівень 3 3.2.1. Таксономия педагогических целей и содержание образования
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 168
Назва розділу: рівень 3 3.2.2. Общественные функции образования
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 181
Назва розділу: рівень 3 3.2.3. Тенденции развития современного образования
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 188
Назва розділу: рівень 3 3.2.4. Болонский процесс
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 198
Назва розділу: рівень 2 3.3. Образование как целенаправленный процесс воспитания и обучения в интересах государства
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 200
Назва розділу: рівень 3 3.3.1. Стратегии взаимодействия государства с системой образования
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 200
Назва розділу: рівень 3 3.3.2. Структура системы образования
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 202
Назва розділу: рівень 2 Вопросы и задания для самоконтроля
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 209
Назва розділу: рівень 1 Глава 4. Методология педагогической науки
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 211
Назва розділу: рівень 2 4.1. Методология науки и общие методологические проблемы
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 211
Назва розділу: рівень 2 4.2. Понятие «методология педагогической науки»
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 215
Назва розділу: рівень 2 4.3. Логика педагогических исследований
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 219
Назва розділу: рівень 3 4.3.1. Структура обобщенной логики педагогического исследования
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 219
Назва розділу: рівень 3 4.3.2. Исходные основания конструирования логики исследования
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 223
Назва розділу: рівень 3 4.3.3. Исследовательские подходы в методологии педагогики
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 230
Назва розділу: рівень 3 4.3.4. Методы педагогических исследований
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 244
Назва розділу: рівень 3 4.3.5. Интерпретация, апробация и оформление результатов педагогических исследований
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 260
Назва розділу: рівень 2 4.4. Методологическая культура педагога
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 264
Назва розділу: рівень 2 Вопросы и задания для самоконтроля
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 267
Назва розділу: рівень 1 Литература
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 269
Назва розділу: рівень 1 Приложения
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 284
Назва розділу: рівень 2 1. Терминологический словарь
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 284
Назва розділу: рівень 2 2. Программа дисциплины «Общие основы педагогики» для студентов специальности «Педагогика и психология с дополнительной специальностью»
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 293
330 ## - Короткий зміст
Текст примітки В учебном пособии рассматривается педагогика в системе наук о человеке, анализируются центральные педагогические категории: образование, воспитание, обучение, социализация, педагогическое взаимодействие и педагогический конфликт, педагогическая система и процесс обучения. Большое внимание уделяется раскрытию структурных связей между компонентами педагогического процесса, а также анализу методологии педагогики. Образование рассматривается как личностная ценность и как целенаправленный процесс воспитания и обучения в интересах общества и государства. Содержание учебного пособия находится в полном соответствии с требованиями современных нормативных документов федерального уровня. Для студентов педагогических вузов, обучающихся по специальности “Педагогика и психология с дополнительной специальностью”, преподавателей и аспирантов.
675 ## - УДК
Індекс 371
686 ## - Індекси інших класифікацій
Код системи
Індекс класифікації 74.04
700 #1 - Особисте ім’я
Код відношення Автор
Внутрішній код Koha 1963
автор Виненко
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу В. Г.
Розкриття ініціалів власного імені Владимир Григорьевич
801 #1 - Джерело походження запису
Країна УКРАЇНА
Установа UA-BuIAS
Дата 20180614
942 ## - Додаткові дані (Коха)
Код системи класифікації для розстановки фонду
Тип одиниці (рівень запису) Навчальні видання
Класифікаційна частина шифру збереження 37.013(075.8)
Шифр замовлення 37.013(075.8) / В48
Статус приховування в ЕК Не приховувати в ЕК
Авторський (кеттерівський) знак, дати чи термін, що додаються до класифікаційного індексу В48
Экземпляры
Статус вилучення Стан пошкодження Статус втрати/відсутності Статус обмеження доступу Джерело класифікації чи схема поличного розташування Дата надходження Джерельне місце зберігання примірника (домашній підрозділ), код Місце тимчасового зберігання чи видачі (підрозділ зберігання), код Поличкове розташування Штрих-код Дата останнього редагування примірника Дата, коли останній раз бачено примірник Інвентарний номер Повний (примірниковий) шифр збереження Тип обігу (не для випожичання) Вартість, звичайна закупівельна ціна Тип одиниці (рівень примірника)
Не вилучено з обігу | Не вилучено з обігу Не пошкоджено Наявний Немає обмежень доступу   17.05.2011 Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд 41683-002682 2020-11-02 01:01:11 15.06.2018 15699 37.013(075.8) / В48 Доступно для випожичання 108.00 Навчальні видання
Не вилучено з обігу | Не вилучено з обігу Не пошкоджено Наявний Немає обмежень доступу   17.05.2011 Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд 41683-002680 2020-11-02 01:01:11 15.06.2018 15698 37.013(075.8) / В48 Доступно для випожичання 108.00 Навчальні видання

Работает на ПО Коха