MARC details
000 -Маркер запису |
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) |
05873nam0 2200253 4500 |
001 - Ідентифікатор запису |
Ідентифікатор біб-запису |
1477 |
010 ## - ISBN |
ISBN |
966-8487-06-0 |
100 ## - Дані загальної обробки |
Дані загальної обробки |
20180620d2003 k||y0ukry50 ca |
101 1# - Мова |
Мова тексту, звукової доріжки тощо |
українська |
Мова оригіналу |
англійська |
102 ## - Країна публікації/виробництва |
Країна публікації |
УКРАЇНА |
200 1# - Назва |
Основна назва |
Мистетство бути викладачем |
Підзаголовок |
практичний посібник |
Перші відомості про відповідальність |
Брінклі А., Десантс Б., Флемм М. |
Наступні відомості про відповідальність |
International House Київ |
210 ## - Місце та час видання |
Місце публікування, друку, розповсюдження |
Київ |
Назва видавництва, ім’я видавця, розповсюджувача, тощо |
Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні |
Дата публікації, розповсюдження, тощо |
2003 |
215 ## - Фізичний опис |
Специфічне визначення матеріалу та обсяг документа |
143 с. |
327 11 - Примітки |
Назва розділу: рівень 1 |
ВСТУП |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
7 |
Назва розділу: рівень 1 |
Розділ 1 ПІДГОТОВКА |
Назва розділу: рівень 2 |
1. Що повинні вивчати студенти? |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
11 |
Назва розділу: рівень 2 |
2. Добір та пошук матеріалів для курсу |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
13 |
Назва розділу: рівень 2 |
3. Використання відео- та аудіоматеріалів |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
15 |
Назва розділу: рівень 2 |
4. Підготовка програми |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
19 |
Назва розділу: рівень 1 |
Розділ 2 ПЕРШІ ТИЖНІ |
Назва розділу: рівень 2 |
1. Підготовка до першого заняття |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
24 |
Назва розділу: рівень 2 |
2. Матеріали для першого заняття |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
26 |
Назва розділу: рівень 2 |
3. Перше знайомство |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
27 |
Назва розділу: рівень 2 |
4. Динаміка навчального процесу |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
28 |
Назва розділу: рівень 2 |
5. Робота з пасивними, активними та конфліктними студентами |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
30 |
Назва розділу: рівень 2 |
6. Індивідуальні консультації |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
34 |
Назва розділу: рівень 1 |
Розділ 3 ПРОВЕДЕННЯ ДИСКУСІЙ |
Назва розділу: рівень 2 |
1. Види дискусій |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
38 |
Назва розділу: рівень 2 |
2. Підготовка до семінару-дискусії |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
40 |
Назва розділу: рівень 2 |
3. Початок дискусії |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
41 |
Назва розділу: рівень 2 |
4. Підтримка дискусії |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
42 |
Назва розділу: рівень 2 |
5. Пожвавлення дискусії |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
45 |
Назва розділу: рівень 2 |
6. Завершення обговорення |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
46 |
Назва розділу: рівень 2 |
7. Допомога студентам у самостійній роботі |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
47 |
Назва розділу: рівень 2 |
8. Рольові ігри |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
49 |
Назва розділу: рівень 2 |
9. Круглі столи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
50 |
Назва розділу: рівень 2 |
10. Інші форми колективного навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
51 |
Назва розділу: рівень 1 |
Розділ 4 ЧИТАННЯ ЛЕКЦІЙ |
Назва розділу: рівень 2 |
1. Підготовка до лекцій |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
55 |
Назва розділу: рівень 2 |
2. Способи читання та оформлення лекцій |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
58 |
Назва розділу: рівень 2 |
3. Заохочення студентів до активності |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
62 |
Назва розділу: рівень 1 |
Розділ 5 СТУДЕНТСЬКІ ДОСЛІДНИЦЬКІ РОБОТИ |
Назва розділу: рівень 2 |
1. Види проектів |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
66 |
Назва розділу: рівень 2 |
2. Керівництво самостійними студентськими розробками |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
67 |
Назва розділу: рівень 2 |
3. Інші види письмових робіт |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
68 |
Назва розділу: рівень 2 |
4. Кількість студентських робіт |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
70 |
Назва розділу: рівень 2 |
5. Оформлення та строки виконання письмових робіт |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
71 |
Назва розділу: рівень 2 |
6. Наукове керівництво письмовими роботами |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
73 |
Назва розділу: рівень 2 |
7. Попередження і боротьба з плагіатом |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
74 |
Назва розділу: рівень 2 |
8. Оцінення письмових робіт |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
75 |
Назва розділу: рівень 2 |
9. Умови перегляду робіт студентами |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
78 |
Назва розділу: рівень 2 |
10. Обговорення результатів дослідження |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
79 |
Назва розділу: рівень 1 |
Розділ 6 МЕТОДИ КОНТРОЛЮ ТА ОЦІНЮВАННЯ |
Назва розділу: рівень 2 |
1. Планування екзаменів |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
83 |
Назва розділу: рівень 2 |
2. Підготовка студентів до екзаменів |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
84 |
Назва розділу: рівень 2 |
3. Складові екзамену |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
85 |
Назва розділу: рівень 2 |
4. Вирішення проблемних ситуацій на екзаменах.88 |
-- |
5. Виставлення оцінок за екзамен |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
90 |
Назва розділу: рівень 1 |
Розділ 7 ОЦІНЮВАННЯ ВИКЛАДАННЯ |
Назва розділу: рівень 2 |
1. Форми оцінювання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
94 |
Назва розділу: рівень 2 |
2. Анкетування студентів |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
95 |
Назва розділу: рівень 2 |
3. Вивчення досвіду інших викладачів |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
98 |
Назва розділу: рівень 2 |
4. Реагування викладача на зауваження |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
101 |
Назва розділу: рівень 2 |
5. Пошуки нових методик |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
102 |
Назва розділу: рівень 2 |
6. Моделі анкетування |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
104 |
Назва розділу: рівень 1 |
Розділ 8 АСПІРАНТИ ЯК ВИКЛАДАЧІ |
Назва розділу: рівень 2 |
1. Економія часу |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
110 |
Назва розділу: рівень 2 |
2. Стосунки з викладачами |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
111 |
Назва розділу: рівень 2 |
3. Стосунки зі студентами |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
113 |
Назва розділу: рівень 2 |
4. Розв’язання суперечок зі студентами |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
114 |
Назва розділу: рівень 2 |
5. Запобігання списуванню |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
116 |
Назва розділу: рівень 2 |
6. Етичні дилеми |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
116 |
Назва розділу: рівень 2 |
7. Викладання і працевлаштування |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
118 |
Назва розділу: рівень 1 |
Розділ 9 ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ЗАСОБІВ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ |
Назва розділу: рівень 2 |
1. Перспективні методи використання нових технологій |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
122 |
Назва розділу: рівень 2 |
2. Можливості необхідних засобів |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
123 |
Назва розділу: рівень 2 |
3. Web-сторінка курсу |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
126 |
Назва розділу: рівень 2 |
4. Електронні засоби |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
128 |
Назва розділу: рівень 2 |
5. Електронні версії курсових робіт |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
131 |
Назва розділу: рівень 2 |
6. Мультимедійні лекції |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
133 |
Назва розділу: рівень 2 |
7. Інтерактивні дискусії |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
136 |
Назва розділу: рівень 1 |
ПІСЛЯМОВА |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
141 |
330 ## - Короткий зміст |
Текст примітки |
Запропоновано практичні поради до будь-якої ситуації, з якою може зіткнутися викладач-початківець: від підготовки навчального плану до управління динамікою викладання в аудиторії; описано, як краще підготуватися до першого заняття, як проводити дискусію, читати ефективно лекцію, керувати дослідницькою роботою студентів, розробляти екзаменаційні запитання та виставляти оцінки. |
454 #1 - Перекладено з… |
Автор |
Brinkley, Alan |
Місце публікації |
The University of Chicago |
Дата публікації |
1999 |
Міжнародний стандартний книжковий номер — ISBN |
0-226-07512-5 |
Назва |
The Chicago handbook for teachers |
675 ## - УДК |
Індекс |
37.015.6 |
686 ## - Індекси інших класифікацій |
Код системи |
|
Індекс класифікації |
У.р(4укр)3 |
700 #1 - Особисте ім’я |
Код відношення |
Автор |
Внутрішній код Koha |
1968 |
автор |
Брінклі |
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу |
А. |
Дати |
1949- |
Розкриття ініціалів власного імені |
Алан |
701 #1 - Ім’я особи – альтернативна інтелектуальна відповідальність |
Код відношення |
Автор |
Внутрішній код Koha |
1969 |
автор |
Десантс |
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу |
Б. |
Розкриття ініціалів власного імені |
Бетті |
702 #1 - Ім’я особи – вторинна інтелектуальна відповідальність |
Код відношення |
Автор |
Внутрішній код Koha |
1970 |
автор |
Флемм |
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу |
М. |
Розкриття ініціалів власного імені |
Майкл |
801 #1 - Джерело походження запису |
Країна |
УКРАЇНА |
Установа |
UA-BuIAS |
Дата |
20180620 |
942 ## - Додаткові дані (Коха) |
Код системи класифікації для розстановки фонду |
|
Тип одиниці (рівень запису) |
Навчальні видання |
Класифікаційна частина шифру збереження |
371.13(076) |
Шифр замовлення |
371.13(076) / М65 |
Статус приховування в ЕК |
Не приховувати в ЕК |
Авторський (кеттерівський) знак, дати чи термін, що додаються до класифікаційного індексу |
М65 |