Мистетство бути викладачем (Запись № 1477)

MARC details
000 -Маркер запису
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) 05873nam0 2200253 4500
001 - Ідентифікатор запису
Ідентифікатор біб-запису 1477
010 ## - ISBN
ISBN 966-8487-06-0
100 ## - Дані загальної обробки
Дані загальної обробки 20180620d2003 k||y0ukry50 ca
101 1# - Мова
Мова тексту, звукової доріжки тощо українська
Мова оригіналу англійська
102 ## - Країна публікації/виробництва
Країна публікації УКРАЇНА
200 1# - Назва
Основна назва Мистетство бути викладачем
Підзаголовок практичний посібник
Перші відомості про відповідальність Брінклі А., Десантс Б., Флемм М.
Наступні відомості про відповідальність International House Київ
210 ## - Місце та час видання
Місце публікування, друку, розповсюдження Київ
Назва видавництва, ім’я видавця, розповсюджувача, тощо Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні
Дата публікації, розповсюдження, тощо 2003
215 ## - Фізичний опис
Специфічне визначення матеріалу та обсяг документа 143 с.
327 11 - Примітки
Назва розділу: рівень 1 ВСТУП
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 7
Назва розділу: рівень 1 Розділ 1 ПІДГОТОВКА
Назва розділу: рівень 2 1. Що повинні вивчати студенти?
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 11
Назва розділу: рівень 2 2. Добір та пошук матеріалів для курсу
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 13
Назва розділу: рівень 2 3. Використання відео- та аудіоматеріалів
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 15
Назва розділу: рівень 2 4. Підготовка програми
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 19
Назва розділу: рівень 1 Розділ 2 ПЕРШІ ТИЖНІ
Назва розділу: рівень 2 1. Підготовка до першого заняття
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 24
Назва розділу: рівень 2 2. Матеріали для першого заняття
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 26
Назва розділу: рівень 2 3. Перше знайомство
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 27
Назва розділу: рівень 2 4. Динаміка навчального процесу
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 28
Назва розділу: рівень 2 5. Робота з пасивними, активними та конфліктними студентами
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 30
Назва розділу: рівень 2 6. Індивідуальні консультації
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 34
Назва розділу: рівень 1 Розділ 3 ПРОВЕДЕННЯ ДИСКУСІЙ
Назва розділу: рівень 2 1. Види дискусій
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 38
Назва розділу: рівень 2 2. Підготовка до семінару-дискусії
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 40
Назва розділу: рівень 2 3. Початок дискусії
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 41
Назва розділу: рівень 2 4. Підтримка дискусії
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 42
Назва розділу: рівень 2 5. Пожвавлення дискусії
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 45
Назва розділу: рівень 2 6. Завершення обговорення
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 46
Назва розділу: рівень 2 7. Допомога студентам у самостійній роботі
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 47
Назва розділу: рівень 2 8. Рольові ігри
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 49
Назва розділу: рівень 2 9. Круглі столи
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 50
Назва розділу: рівень 2 10. Інші форми колективного навчання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 51
Назва розділу: рівень 1 Розділ 4 ЧИТАННЯ ЛЕКЦІЙ
Назва розділу: рівень 2 1. Підготовка до лекцій
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 55
Назва розділу: рівень 2 2. Способи читання та оформлення лекцій
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 58
Назва розділу: рівень 2 3. Заохочення студентів до активності
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 62
Назва розділу: рівень 1 Розділ 5 СТУДЕНТСЬКІ ДОСЛІДНИЦЬКІ РОБОТИ
Назва розділу: рівень 2 1. Види проектів
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 66
Назва розділу: рівень 2 2. Керівництво самостійними студентськими розробками
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 67
Назва розділу: рівень 2 3. Інші види письмових робіт
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 68
Назва розділу: рівень 2 4. Кількість студентських робіт
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 70
Назва розділу: рівень 2 5. Оформлення та строки виконання письмових робіт
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 71
Назва розділу: рівень 2 6. Наукове керівництво письмовими роботами
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 73
Назва розділу: рівень 2 7. Попередження і боротьба з плагіатом
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 74
Назва розділу: рівень 2 8. Оцінення письмових робіт
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 75
Назва розділу: рівень 2 9. Умови перегляду робіт студентами
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 78
Назва розділу: рівень 2 10. Обговорення результатів дослідження
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 79
Назва розділу: рівень 1 Розділ 6 МЕТОДИ КОНТРОЛЮ ТА ОЦІНЮВАННЯ
Назва розділу: рівень 2 1. Планування екзаменів
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 83
Назва розділу: рівень 2 2. Підготовка студентів до екзаменів
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 84
Назва розділу: рівень 2 3. Складові екзамену
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 85
Назва розділу: рівень 2 4. Вирішення проблемних ситуацій на екзаменах.88
-- 5. Виставлення оцінок за екзамен
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 90
Назва розділу: рівень 1 Розділ 7 ОЦІНЮВАННЯ ВИКЛАДАННЯ
Назва розділу: рівень 2 1. Форми оцінювання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 94
Назва розділу: рівень 2 2. Анкетування студентів
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 95
Назва розділу: рівень 2 3. Вивчення досвіду інших викладачів
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 98
Назва розділу: рівень 2 4. Реагування викладача на зауваження
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 101
Назва розділу: рівень 2 5. Пошуки нових методик
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 102
Назва розділу: рівень 2 6. Моделі анкетування
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 104
Назва розділу: рівень 1 Розділ 8 АСПІРАНТИ ЯК ВИКЛАДАЧІ
Назва розділу: рівень 2 1. Економія часу
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 110
Назва розділу: рівень 2 2. Стосунки з викладачами
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 111
Назва розділу: рівень 2 3. Стосунки зі студентами
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 113
Назва розділу: рівень 2 4. Розв’язання суперечок зі студентами
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 114
Назва розділу: рівень 2 5. Запобігання списуванню
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 116
Назва розділу: рівень 2 6. Етичні дилеми
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 116
Назва розділу: рівень 2 7. Викладання і працевлаштування
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 118
Назва розділу: рівень 1 Розділ 9 ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ЗАСОБІВ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ
Назва розділу: рівень 2 1. Перспективні методи використання нових технологій
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 122
Назва розділу: рівень 2 2. Можливості необхідних засобів
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 123
Назва розділу: рівень 2 3. Web-сторінка курсу
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 126
Назва розділу: рівень 2 4. Електронні засоби
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 128
Назва розділу: рівень 2 5. Електронні версії курсових робіт
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 131
Назва розділу: рівень 2 6. Мультимедійні лекції
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 133
Назва розділу: рівень 2 7. Інтерактивні дискусії
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 136
Назва розділу: рівень 1 ПІСЛЯМОВА
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 141
330 ## - Короткий зміст
Текст примітки Запропоновано практичні поради до будь-якої ситуації, з якою може зіткнутися викладач-початківець: від підготовки навчального плану до управління динамікою викладання в аудиторії; описано, як краще підготуватися до першого заняття, як проводити дискусію, читати ефективно лекцію, керувати дослідницькою роботою студентів, розробляти екзаменаційні запитання та виставляти оцінки.
454 #1 - Перекладено з…
Автор Brinkley, Alan
Місце публікації The University of Chicago
Дата публікації 1999
Міжнародний стандартний книжковий номер — ISBN 0-226-07512-5
Назва The Chicago handbook for teachers
675 ## - УДК
Індекс 37.015.6
686 ## - Індекси інших класифікацій
Код системи
Індекс класифікації У.р(4укр)3
700 #1 - Особисте ім’я
Код відношення Автор
Внутрішній код Koha 1968
автор Брінклі
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу А.
Дати 1949-
Розкриття ініціалів власного імені Алан
701 #1 - Ім’я особи – альтернативна інтелектуальна відповідальність
Код відношення Автор
Внутрішній код Koha 1969
автор Десантс
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу Б.
Розкриття ініціалів власного імені Бетті
702 #1 - Ім’я особи – вторинна інтелектуальна відповідальність
Код відношення Автор
Внутрішній код Koha 1970
автор Флемм
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу М.
Розкриття ініціалів власного імені Майкл
801 #1 - Джерело походження запису
Країна УКРАЇНА
Установа UA-BuIAS
Дата 20180620
942 ## - Додаткові дані (Коха)
Код системи класифікації для розстановки фонду
Тип одиниці (рівень запису) Навчальні видання
Класифікаційна частина шифру збереження 371.13(076)
Шифр замовлення 371.13(076) / М65
Статус приховування в ЕК Не приховувати в ЕК
Авторський (кеттерівський) знак, дати чи термін, що додаються до класифікаційного індексу М65
Экземпляры
Статус вилучення Стан пошкодження Статус втрати/відсутності Статус обмеження доступу Джерело класифікації чи схема поличного розташування Дата надходження Джерельне місце зберігання примірника (домашній підрозділ), код Місце тимчасового зберігання чи видачі (підрозділ зберігання), код Поличкове розташування Штрих-код Дата останнього редагування примірника Дата, коли останній раз бачено примірник Інвентарний номер Повний (примірниковий) шифр збереження Тип обігу (не для випожичання) Вартість, звичайна закупівельна ціна Тип одиниці (рівень примірника)
Не вилучено з обігу | Не вилучено з обігу Не пошкоджено Наявний Немає обмежень доступу   23.11.2007 Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд 41683-002504 2020-11-02 01:01:11 20.06.2018 7236 371.13(076) / М65 Доступно для випожичання 15.00 Навчальні видання
Не вилучено з обігу | Не вилучено з обігу Не пошкоджено Наявний Немає обмежень доступу   23.11.2007 Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд 41683-002508 2020-11-02 01:01:11 20.06.2018 7237 371.13(076) / М65 Доступно для випожичання 15.00 Навчальні видання
Не вилучено з обігу | Не вилучено з обігу Не пошкоджено Наявний Немає обмежень доступу   23.11.2007 Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд 41683-002507 2020-11-02 01:01:11 20.06.2018 7238 371.13(076) / М65 Доступно для випожичання 15.00 Навчальні видання
Не вилучено з обігу | Не вилучено з обігу Не пошкоджено Наявний Немає обмежень доступу   02.10.2006 Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд 41683-002506 2020-11-02 01:01:11 20.06.2018 13981 371.13(076) / М65 Доступно для випожичання 15.00 Навчальні видання
Не вилучено з обігу | Не вилучено з обігу Не пошкоджено Наявний Немає обмежень доступу   02.10.2006 Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд 41683-002505 2020-11-02 01:01:11 20.06.2018 13982 371.13(076)/ М65 Доступно для випожичання 15.00 Навчальні видання

Работает на ПО Коха