MARC details
000 -Маркер запису |
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) |
18273nam0 2200217 4500 |
001 - Ідентифікатор запису |
Ідентифікатор біб-запису |
1479 |
010 ## - ISBN |
ISBN |
978-966-351-341-6 |
100 ## - Дані загальної обробки |
Дані загальної обробки |
20180621d2011 k||y0ukry50 ca |
101 0# - Мова |
Мова тексту, звукової доріжки тощо |
українська |
102 ## - Країна публікації/виробництва |
Країна публікації |
УКРАЇНА |
200 1# - Назва |
Основна назва |
Педагогіка вищої школи |
Підзаголовок |
навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів |
Перші відомості про відповідальність |
Туркот Т. І. |
210 ## - Місце та час видання |
Місце публікування, друку, розповсюдження |
Київ |
Назва видавництва, ім’я видавця, розповсюджувача, тощо |
Кондор |
Дата публікації, розповсюдження, тощо |
2011 |
215 ## - Фізичний опис |
Специфічне визначення матеріалу та обсяг документа |
628 с. |
327 11 - Примітки |
Назва розділу: рівень 1 |
ПЕРЕДМОВА |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
9 |
Назва розділу: рівень 1 |
ВСТУП. Педагогіка вищої школи в структурі педагогічних наук. Її предмет і завдання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
14 |
Назва розділу: рівень 2 |
Завдання для самостійної роботи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
26 |
Назва розділу: рівень 1 |
МОДУЛЬ 1. ГЕНЕЗА ВИЩОЇ ОСВІТИ. ВИТОКИ, ОСНОВНІ ЕТАПИ СТАНОВЛЕННЯ І ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ВИЩОЇ ШКОЛИ УКРАЇНИ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
30 |
Назва розділу: рівень 1 |
Міні-модуль 1.1. Витоки і основні етапи становлення вищої школи України. |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
31 |
Назва розділу: рівень 2 |
Перші школи та університети |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
31 |
Назва розділу: рівень 2 |
Зародження і розвиток вищої школи в Україні |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
34 |
Назва розділу: рівень 2 |
Перспективи розвитку сучасної вищої школи в Україні |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
40 |
Назва розділу: рівень 2 |
Завдання для самостійної роботи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
42 |
Назва розділу: рівень 1 |
Міні-модуль 1.2. Соціально-історичний нарис розвитку вищої професійної школи: порівняльний аналіз зарубіжного і вітчизняного досвіду |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
43 |
Назва розділу: рівень 2 |
Особливості унітарної та бінарної систем вищої освіти |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
43 |
Назва розділу: рівень 2 |
Вища аграрна освіта |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
44 |
Назва розділу: рівень 2 |
Вища інженерно-технічна освіта |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
56 |
Назва розділу: рівень 2 |
Завдання для самостійної роботи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
59 |
Назва розділу: рівень 1 |
Міні-модуль 1.3. Особливості університетської освіти. Принципи побудови і структура системи вищої освіти в Україні |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
61 |
Назва розділу: рівень 2 |
Особливості університетів та університетської освіти |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
61 |
Назва розділу: рівень 2 |
Парадигми університетської освіти |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
64 |
Назва розділу: рівень 2 |
Структура вищої освіти в Україні |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
68 |
Назва розділу: рівень 2 |
Принципи освітньої політики в Україні |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
73 |
Назва розділу: рівень 2 |
Типи вищих навчальних закладів та основні напрями їх діяльності |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
82 |
Назва розділу: рівень 2 |
Завдання для самостійної роботи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
86 |
Назва розділу: рівень 1 |
Міні-модуль 1.4. Вища освіта України і Болонський процес |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
87 |
Назва розділу: рівень 2 |
Перспективи вищої школи України в контексті Болонських угод |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
87 |
Назва розділу: рівень 2 |
Нові моделі організації навчального процесу в національній вищій школі |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
89 |
Назва розділу: рівень 2 |
Завдання для самостійної роботи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
95 |
Назва розділу: рівень 2 |
Контрольні завдання і запитання за модулем 1 |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
95 |
Назва розділу: рівень 2 |
Індивідуальні творчі завдання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
96 |
Назва розділу: рівень 2 |
Практикум |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
97 |
Назва розділу: рівень 2 |
Використана і рекомендована література |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
98 |
Назва розділу: рівень 1 |
МОДУЛЬ 2. ОСНОВИ ДИДАКТИКИ ВИЩОЇ ШКОЛИ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
101 |
Назва розділу: рівень 1 |
Міні-модуль 2.1. Дидактика як галузь педагогіки. Категорії та основні принципи дидактики вищої школи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
102 |
Назва розділу: рівень 2 |
Об’єкт і завдання дидактики |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
102 |
Назва розділу: рівень 2 |
Принципи навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
107 |
Назва розділу: рівень 2 |
Специфіка принципів навчання у вищій школі |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
119 |
Назва розділу: рівень 2 |
Завдання для самостійної роботи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
120 |
Назва розділу: рівень 1 |
Міні-модуль 2.2. Структура та особливості навчального процесу у вищій школі |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
123 |
Назва розділу: рівень 2 |
Структура навчального процесу у вищому навчальному закладі |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
123 |
Назва розділу: рівень 2 |
Завдання освіти, виховання і розвитку особистості студента вищої школи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
128 |
Назва розділу: рівень 2 |
Показники якості навчання у вищій школі |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
133 |
Назва розділу: рівень 2 |
Завдання для самостійної роботи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
136 |
Назва розділу: рівень 1 |
Міні-модуль 2.3. Мета, зміст та організація навчального процесу у вищій школі |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
138 |
Назва розділу: рівень 2 |
Проблема змісту освіти у вищій школі |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
138 |
Назва розділу: рівень 2 |
Державні стандарти освіти та їх функції |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
143 |
Назва розділу: рівень 2 |
Науково-методичне забезпечення навчального процесу у вищому навчальному закладі |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
145 |
Назва розділу: рівень 2 |
Навчальна книга в структурі професійної підготовки: зміст, функції та критерії якості |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
160 |
Назва розділу: рівень 2 |
Завдання для самостійної роботи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
166 |
Назва розділу: рівень 2 |
Індивідуальні творчі завдання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
167 |
Назва розділу: рівень 2 |
Практикум |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
167 |
Назва розділу: рівень 2 |
Контрольні завдання за модулем 2 |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
168 |
Назва розділу: рівень 2 |
Використана і рекомендована література |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
170 |
Назва розділу: рівень 1 |
МОДУЛЬ 3. ТЕХНОЛОГІЇ ТА МЕТОДИ НАВЧАННЯ У СУЧАСНІЙ ВИЩІЙ ШКОЛІ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
174 |
Назва розділу: рівень 1 |
Міні-модуль 3.1. Визначення категорії “технологія навчання". Технологія та методика навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
175 |
Назва розділу: рівень 2 |
Зміст та структура освітньої технології |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
175 |
Назва розділу: рівень 2 |
Основні етапи розвитку технологій навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
179 |
Назва розділу: рівень 2 |
Технологія і методика навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
180 |
Назва розділу: рівень 2 |
Традиційне та інноваційне навчання: порівняльний аналіз |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
182 |
Назва розділу: рівень 2 |
Дидактичні можливості нових інформаційних технологій |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
186 |
Назва розділу: рівень 2 |
Критерії ефективності технологій навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
189 |
Назва розділу: рівень 2 |
Завдання для самостійної роботи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
191 |
Назва розділу: рівень 1 |
Міні-модуль 3.2. Традиційні форми та методи навчання у вищій школі |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
193 |
Назва розділу: рівень 2 |
Лекція у вищій школі: технологія і техніка підготовки і проведення |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
194 |
Назва розділу: рівень 2 |
Семінарське заняття, методика його підготовки та проведення |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
214 |
Назва розділу: рівень 2 |
Практичні заняття. Методика підготовки і проведення |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
225 |
Назва розділу: рівень 2 |
Методика проведення консультацій та індивідуальних занять |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
230 |
Назва розділу: рівень 2 |
Завдання для самостійної роботи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
232 |
Назва розділу: рівень 1 |
Міні-модуль 3.3. Психолого-педагогічні особливості організації самостійної роботи студентів |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
236 |
Назва розділу: рівень 2 |
Види самостійної роботи студентів |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
240 |
Назва розділу: рівень 2 |
Метод “Портфоліо” в структурі самостійної роботи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
246 |
Назва розділу: рівень 2 |
Комп’ютерна підтримка самостійної роботи студентів |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
251 |
Назва розділу: рівень 2 |
Передумови забезпечення ефективності самостійної роботи студентів |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
253 |
Назва розділу: рівень 2 |
Завдання для самостійної роботи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
256 |
Назва розділу: рівень 1 |
Міні-модуль 3.4. Педагогічний контроль у вищих навчальних закладах та основні форми його здійснення |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
258 |
Назва розділу: рівень 2 |
Завдання, функції і види педагогічного контролю |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
258 |
Назва розділу: рівень 2 |
Форми і методи контролю навчальних досягнень студентів |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
265 |
Назва розділу: рівень 2 |
Курсові і дипломні роботи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
268 |
Назва розділу: рівень 2 |
Завдання для самостійної роботи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
271 |
Назва розділу: рівень 1 |
Міні-модуль 3.5. Інноваційні технології та методи навчання. Поняття педагогічної інновації |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
274 |
Назва розділу: рівень 2 |
Кредитно-модульна і модульно-рейтингова технології навчання як педагогічні інновації |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
279 |
Назва розділу: рівень 2 |
Психолого-педагогічна сутність інтерактивних методів навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
284 |
Назва розділу: рівень 2 |
Групова робота студентів |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
291 |
Назва розділу: рівень 2 |
Групові тренінги |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
293 |
Назва розділу: рівень 2 |
“Мозкова атака” |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
301 |
Назва розділу: рівень 2 |
Метод синектики |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
304 |
Назва розділу: рівень 2 |
Метод вільних асоціацій |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
306 |
Назва розділу: рівень 2 |
Дидактичні ігри |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
307 |
Назва розділу: рівень 2 |
Методика проведення дидактичної гри |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
309 |
Назва розділу: рівень 2 |
Мікровикладання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
325 |
Назва розділу: рівень 2 |
Метод кейсів (вирішення практичних проблем) |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
325 |
Назва розділу: рівень 2 |
Метод «Коло ідей» |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
332 |
Назва розділу: рівень 2 |
«Акваріум» |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
333 |
Назва розділу: рівень 2 |
Метод «Займи позицію» |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
334 |
Назва розділу: рівень 2 |
Розігрування ситуацій у ролях |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
335 |
Назва розділу: рівень 2 |
Метод «Ток-шоу» |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
336 |
Назва розділу: рівень 2 |
Метод «Ажурна пилка» |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
336 |
Назва розділу: рівень 2 |
Вибір дидактичних методів |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
338 |
Назва розділу: рівень 2 |
Завдання для самостійної роботи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
339 |
Назва розділу: рівень 2 |
Індивідуальні творчі завдання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
340 |
Назва розділу: рівень 2 |
Практикум |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
341 |
Назва розділу: рівень 2 |
Контрольні завдання за модулем 3 |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
344 |
Назва розділу: рівень 2 |
Використана і рекомендована література |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
345 |
Назва розділу: рівень 1 |
МОДУЛЬ 4. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ СТУДЕНТА ЯК МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ З ВИЩОЮ ОСВІТОЮ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
350 |
Назва розділу: рівень 1 |
Міні-модуль 4.1. Загальна характеристика психологічних особливостей студентського віку. Студентство як особлива соціально-психологічна група |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
352 |
Назва розділу: рівень 2 |
Соціально-психологічні особливості студентського віку |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
352 |
Назва розділу: рівень 2 |
Проблема розвитку інтелекту і креативності в період студентства |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
357 |
Назва розділу: рівень 2 |
Діалектика взаємодії «творчий викладач - творчий студент» |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
364 |
Назва розділу: рівень 2 |
Завдання для самостійної роботи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
367 |
Назва розділу: рівень 1 |
Міні-модуль 4.2. Урахування типологічних особливостей студентів у навчально-виховному процесі вищого навчального закладу |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
369 |
Назва розділу: рівень 2 |
Урахування акцентуацій характеру студента |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
373 |
Назва розділу: рівень 2 |
Інші прояви індивідуально-психологічних особливостей |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
382 |
Назва розділу: рівень 2 |
Урахування тендерних особливостей студентів |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
386 |
Назва розділу: рівень 2 |
Типологізація студентів та її урахування в навчально-виховному процесі. |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
388 |
Назва розділу: рівень 2 |
Завдання для самостійної роботи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
394 |
Назва розділу: рівень 1 |
Міні-модуль 4.3. Значення пізнавальної і професійної мотивації для становлення особистості майбутнього спеціаліста. Динаміка професійної мотивації |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
401 |
Назва розділу: рівень 2 |
Мотиви і мотивація професійної діяльності |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
401 |
Назва розділу: рівень 2 |
Динаміка професійної мотивації та адаптації студентів до навчання у вищій школі |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
403 |
Назва розділу: рівень 2 |
Завдання для самостійної роботи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
412 |
Назва розділу: рівень 1 |
Міні-модуль 4.4. Гуманістичне освітнє середовище як чинник соціалізації студента та розвитку його творчої особистості |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
415 |
Назва розділу: рівень 2 |
Студент як головна постать навчально-виховного процесу |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
415 |
Назва розділу: рівень 2 |
Проблема гармонізації міжособистісних стосунків у студентській групі |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
416 |
Назва розділу: рівень 2 |
Завдання для самостійної роботи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
421 |
Назва розділу: рівень 2 |
Індивідуальні творчі завдання. Тематика рефератів, наукових доповідей, есе |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
421 |
Назва розділу: рівень 2 |
Контрольні завдання за модулем 4 |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
422 |
Назва розділу: рівень 2 |
Використана і рекомендована література |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
424 |
Назва розділу: рівень 1 |
МОДУЛЬ 5. ОСОБИСТІСТЬ ВИКЛАДАЧА ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
428 |
Назва розділу: рівень 1 |
Міні-модуль 5.1. Психолого-педагогічні вимоги до викладача вищої школи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
429 |
Назва розділу: рівень 2 |
Структура професійної діяльності викладача |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
429 |
Назва розділу: рівень 2 |
Професійні та особистісні якості викладача |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
431 |
Назва розділу: рівень 2 |
Професійні деформації в педагогічній діяльності |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
435 |
Назва розділу: рівень 2 |
Завдання для самостійної роботи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
438 |
Назва розділу: рівень 1 |
Міні-модуль 5.2. Педагогічна культура викладача ВНЗ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
440 |
Назва розділу: рівень 2 |
Поняття педагогічної культури |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
440 |
Назва розділу: рівень 2 |
Складові педагогічної культури |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
442 |
Назва розділу: рівень 2 |
Завдання для самостійної роботи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
445 |
Назва розділу: рівень 2 |
Практикум |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
445 |
Назва розділу: рівень 1 |
Міні-модуль 5.3. Комунікативна культура викладача |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
447 |
Назва розділу: рівень 2 |
Комунікативна культура як соціально-педагогічний феномен |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
447 |
Назва розділу: рівень 2 |
Зміст та структура комунікативної культури педагога |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
452 |
Назва розділу: рівень 2 |
Комунікативний мінімум педагога |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
457 |
Назва розділу: рівень 2 |
Комунікативні педагогічні уміння |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
458 |
Назва розділу: рівень 2 |
Завдання для самостійної роботи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
462 |
Назва розділу: рівень 1 |
Міні-модуль 5.4. Лекторська майстерність викладача як необхідна умова забезпечення результативності навчально-пізнавальної діяльності студентів |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
463 |
Назва розділу: рівень 2 |
Поняття лекторської майстерності |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
463 |
Назва розділу: рівень 2 |
Особливості наукового стилю мовлення |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
463 |
Назва розділу: рівень 2 |
Мистецтво володіння студентською аудиторією |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
467 |
Назва розділу: рівень 2 |
Педагогічна імпровізація як елемент лекторської майстерності |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
476 |
Назва розділу: рівень 2 |
Завдання для самостійної роботи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
480 |
Назва розділу: рівень 1 |
Міні-модуль 5.5. Педагогічний імідж |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
484 |
Назва розділу: рівень 2 |
Поняття педагогічного іміджу |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
484 |
Назва розділу: рівень 2 |
Імідж навчального закладу: структура та шляхи формування |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
485 |
Назва розділу: рівень 2 |
Імідж педагога з позицій гештальтпсихології |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
486 |
Назва розділу: рівень 2 |
Механізми формування особистого іміджу |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
492 |
Назва розділу: рівень 2 |
Завдання для самостійної роботи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
496 |
Назва розділу: рівень 1 |
Міні-модуль 5.6. Професійний стрес та професійне «вигорання» у педагогічній діяльності. Засоби їх запобігання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
500 |
Назва розділу: рівень 2 |
Поняття професійного стресу. Особливості його перебігу |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
500 |
Назва розділу: рівень 2 |
Засоби саморегуляції поведінки в умовах професійно-педагогічного стресу |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
507 |
Назва розділу: рівень 2 |
Симптом професійного «вигорання»: особливості виникнення і засоби подолання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
509 |
Назва розділу: рівень 2 |
Завдання для самостійної роботи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
516 |
Назва розділу: рівень 2 |
Практикум |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
517 |
Назва розділу: рівень 2 |
Індивідуальні творчі завдання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
521 |
Назва розділу: рівень 2 |
Тематика есе, наукових доповідей, рефератів |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
521 |
Назва розділу: рівень 2 |
Контрольні завдання і запитання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
523 |
Назва розділу: рівень 2 |
Використані і рекомендовані джерела інформації |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
525 |
Назва розділу: рівень 1 |
Додаток 1. Теми для самостійного опрацювання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
528 |
Назва розділу: рівень 2 |
Тема 1. Організація науково-дослідної роботи студентів |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
528 |
Назва розділу: рівень 2 |
Тема 2. Виховна робота зі студентами вищої школи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
529 |
Назва розділу: рівень 2 |
Тема 3. Наукові засади управління вищим навчальним закладом |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
531 |
Назва розділу: рівень 2 |
Тема 4. Конфлікти в педагогічній взаємодії. Шляхи їх запобігання і вирішення |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
532 |
Назва розділу: рівень 1 |
Додаток 2. Завдання для підсумкового контролю знань |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
535 |
Назва розділу: рівень 1 |
Додаток 3. Тематика підсумкових творчих робіт |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
539 |
Назва розділу: рівень 1 |
Додаток 4. Науково-педагогічна практика студентів магістратури |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
543 |
Назва розділу: рівень 1 |
ТЕРМІНОЛОГІЧНИЙ СЛОВНИК |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
577 |
Назва розділу: рівень 1 |
ЗАКЛЮЧНЕ СЛОВО |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
626 |
330 ## - Короткий зміст |
Текст примітки |
У посібнику висвітлені загальні засади педагогіки вищої школи: витоки, етапи становлення і перспективи розвитку вищої школи України; закономірності, принципи, форми, методи, традиційні та інноваційні технології навчання в сучасному ВНЗ, соціально-психологічні особливості сучасного студентства та можливості їх урахування в навчально-виховному процесі.' Із сучасних позицій розкриваються вимоги до педагогічної і комунікативної культури викладача, його лекторської майстерності та іміджу. |
675 ## - УДК |
Індекс |
37.013(075.8) |
686 ## - Індекси інших класифікацій |
Код системи |
|
Індекс класифікації |
74.00л73 |
700 #1 - Особисте ім’я |
Код відношення |
Автор |
Внутрішній код Koha |
1756 |
автор |
Туркот |
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу |
Т. І. |
Розкриття ініціалів власного імені |
Тетяна Іванівна |
801 #1 - Джерело походження запису |
Країна |
УКРАЇНА |
Установа |
UA-BuIAS |
Дата |
20180621 |
942 ## - Додаткові дані (Коха) |
Код системи класифікації для розстановки фонду |
|
Тип одиниці (рівень запису) |
Навчальні видання |
Класифікаційна частина шифру збереження |
37.013(075.8) |
Шифр замовлення |
37.013(075.8) / Т88 |
Статус приховування в ЕК |
Не приховувати в ЕК |
Авторський (кеттерівський) знак, дати чи термін, що додаються до класифікаційного індексу |
Т88 |