Педагогіка вищої школи (Запись № 1479)

MARC details
000 -Маркер запису
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) 18273nam0 2200217 4500
001 - Ідентифікатор запису
Ідентифікатор біб-запису 1479
010 ## - ISBN
ISBN 978-966-351-341-6
100 ## - Дані загальної обробки
Дані загальної обробки 20180621d2011 k||y0ukry50 ca
101 0# - Мова
Мова тексту, звукової доріжки тощо українська
102 ## - Країна публікації/виробництва
Країна публікації УКРАЇНА
200 1# - Назва
Основна назва Педагогіка вищої школи
Підзаголовок навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів
Перші відомості про відповідальність Туркот Т. І.
210 ## - Місце та час видання
Місце публікування, друку, розповсюдження Київ
Назва видавництва, ім’я видавця, розповсюджувача, тощо Кондор
Дата публікації, розповсюдження, тощо 2011
215 ## - Фізичний опис
Специфічне визначення матеріалу та обсяг документа 628 с.
327 11 - Примітки
Назва розділу: рівень 1 ПЕРЕДМОВА
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 9
Назва розділу: рівень 1 ВСТУП. Педагогіка вищої школи в структурі педагогічних наук. Її предмет і завдання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 14
Назва розділу: рівень 2 Завдання для самостійної роботи
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 26
Назва розділу: рівень 1 МОДУЛЬ 1. ГЕНЕЗА ВИЩОЇ ОСВІТИ. ВИТОКИ, ОСНОВНІ ЕТАПИ СТАНОВЛЕННЯ І ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ВИЩОЇ ШКОЛИ УКРАЇНИ
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 30
Назва розділу: рівень 1 Міні-модуль 1.1. Витоки і основні етапи становлення вищої школи України.
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 31
Назва розділу: рівень 2 Перші школи та університети
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 31
Назва розділу: рівень 2 Зародження і розвиток вищої школи в Україні
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 34
Назва розділу: рівень 2 Перспективи розвитку сучасної вищої школи в Україні
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 40
Назва розділу: рівень 2 Завдання для самостійної роботи
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 42
Назва розділу: рівень 1 Міні-модуль 1.2. Соціально-історичний нарис розвитку вищої професійної школи: порівняльний аналіз зарубіжного і вітчизняного досвіду
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 43
Назва розділу: рівень 2 Особливості унітарної та бінарної систем вищої освіти
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 43
Назва розділу: рівень 2 Вища аграрна освіта
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 44
Назва розділу: рівень 2 Вища інженерно-технічна освіта
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 56
Назва розділу: рівень 2 Завдання для самостійної роботи
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 59
Назва розділу: рівень 1 Міні-модуль 1.3. Особливості університетської освіти. Принципи побудови і структура системи вищої освіти в Україні
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 61
Назва розділу: рівень 2 Особливості університетів та університетської освіти
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 61
Назва розділу: рівень 2 Парадигми університетської освіти
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 64
Назва розділу: рівень 2 Структура вищої освіти в Україні
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 68
Назва розділу: рівень 2 Принципи освітньої політики в Україні
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 73
Назва розділу: рівень 2 Типи вищих навчальних закладів та основні напрями їх діяльності
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 82
Назва розділу: рівень 2 Завдання для самостійної роботи
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 86
Назва розділу: рівень 1 Міні-модуль 1.4. Вища освіта України і Болонський процес
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 87
Назва розділу: рівень 2 Перспективи вищої школи України в контексті Болонських угод
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 87
Назва розділу: рівень 2 Нові моделі організації навчального процесу в національній вищій школі
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 89
Назва розділу: рівень 2 Завдання для самостійної роботи
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 95
Назва розділу: рівень 2 Контрольні завдання і запитання за модулем 1
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 95
Назва розділу: рівень 2 Індивідуальні творчі завдання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 96
Назва розділу: рівень 2 Практикум
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 97
Назва розділу: рівень 2 Використана і рекомендована література
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 98
Назва розділу: рівень 1 МОДУЛЬ 2. ОСНОВИ ДИДАКТИКИ ВИЩОЇ ШКОЛИ
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 101
Назва розділу: рівень 1 Міні-модуль 2.1. Дидактика як галузь педагогіки. Категорії та основні принципи дидактики вищої школи
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 102
Назва розділу: рівень 2 Об’єкт і завдання дидактики
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 102
Назва розділу: рівень 2 Принципи навчання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 107
Назва розділу: рівень 2 Специфіка принципів навчання у вищій школі
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 119
Назва розділу: рівень 2 Завдання для самостійної роботи
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 120
Назва розділу: рівень 1 Міні-модуль 2.2. Структура та особливості навчального процесу у вищій школі
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 123
Назва розділу: рівень 2 Структура навчального процесу у вищому навчальному закладі
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 123
Назва розділу: рівень 2 Завдання освіти, виховання і розвитку особистості студента вищої школи
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 128
Назва розділу: рівень 2 Показники якості навчання у вищій школі
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 133
Назва розділу: рівень 2 Завдання для самостійної роботи
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 136
Назва розділу: рівень 1 Міні-модуль 2.3. Мета, зміст та організація навчального процесу у вищій школі
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 138
Назва розділу: рівень 2 Проблема змісту освіти у вищій школі
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 138
Назва розділу: рівень 2 Державні стандарти освіти та їх функції
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 143
Назва розділу: рівень 2 Науково-методичне забезпечення навчального процесу у вищому навчальному закладі
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 145
Назва розділу: рівень 2 Навчальна книга в структурі професійної підготовки: зміст, функції та критерії якості
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 160
Назва розділу: рівень 2 Завдання для самостійної роботи
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 166
Назва розділу: рівень 2 Індивідуальні творчі завдання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 167
Назва розділу: рівень 2 Практикум
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 167
Назва розділу: рівень 2 Контрольні завдання за модулем 2
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 168
Назва розділу: рівень 2 Використана і рекомендована література
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 170
Назва розділу: рівень 1 МОДУЛЬ 3. ТЕХНОЛОГІЇ ТА МЕТОДИ НАВЧАННЯ У СУЧАСНІЙ ВИЩІЙ ШКОЛІ
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 174
Назва розділу: рівень 1 Міні-модуль 3.1. Визначення категорії “технологія навчання". Технологія та методика навчання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 175
Назва розділу: рівень 2 Зміст та структура освітньої технології
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 175
Назва розділу: рівень 2 Основні етапи розвитку технологій навчання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 179
Назва розділу: рівень 2 Технологія і методика навчання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 180
Назва розділу: рівень 2 Традиційне та інноваційне навчання: порівняльний аналіз
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 182
Назва розділу: рівень 2 Дидактичні можливості нових інформаційних технологій
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 186
Назва розділу: рівень 2 Критерії ефективності технологій навчання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 189
Назва розділу: рівень 2 Завдання для самостійної роботи
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 191
Назва розділу: рівень 1 Міні-модуль 3.2. Традиційні форми та методи навчання у вищій школі
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 193
Назва розділу: рівень 2 Лекція у вищій школі: технологія і техніка підготовки і проведення
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 194
Назва розділу: рівень 2 Семінарське заняття, методика його підготовки та проведення
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 214
Назва розділу: рівень 2 Практичні заняття. Методика підготовки і проведення
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 225
Назва розділу: рівень 2 Методика проведення консультацій та індивідуальних занять
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 230
Назва розділу: рівень 2 Завдання для самостійної роботи
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 232
Назва розділу: рівень 1 Міні-модуль 3.3. Психолого-педагогічні особливості організації самостійної роботи студентів
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 236
Назва розділу: рівень 2 Види самостійної роботи студентів
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 240
Назва розділу: рівень 2 Метод “Портфоліо” в структурі самостійної роботи
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 246
Назва розділу: рівень 2 Комп’ютерна підтримка самостійної роботи студентів
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 251
Назва розділу: рівень 2 Передумови забезпечення ефективності самостійної роботи студентів
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 253
Назва розділу: рівень 2 Завдання для самостійної роботи
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 256
Назва розділу: рівень 1 Міні-модуль 3.4. Педагогічний контроль у вищих навчальних закладах та основні форми його здійснення
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 258
Назва розділу: рівень 2 Завдання, функції і види педагогічного контролю
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 258
Назва розділу: рівень 2 Форми і методи контролю навчальних досягнень студентів
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 265
Назва розділу: рівень 2 Курсові і дипломні роботи
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 268
Назва розділу: рівень 2 Завдання для самостійної роботи
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 271
Назва розділу: рівень 1 Міні-модуль 3.5. Інноваційні технології та методи навчання. Поняття педагогічної інновації
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 274
Назва розділу: рівень 2 Кредитно-модульна і модульно-рейтингова технології навчання як педагогічні інновації
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 279
Назва розділу: рівень 2 Психолого-педагогічна сутність інтерактивних методів навчання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 284
Назва розділу: рівень 2 Групова робота студентів
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 291
Назва розділу: рівень 2 Групові тренінги
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 293
Назва розділу: рівень 2 “Мозкова атака”
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 301
Назва розділу: рівень 2 Метод синектики
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 304
Назва розділу: рівень 2 Метод вільних асоціацій
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 306
Назва розділу: рівень 2 Дидактичні ігри
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 307
Назва розділу: рівень 2 Методика проведення дидактичної гри
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 309
Назва розділу: рівень 2 Мікровикладання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 325
Назва розділу: рівень 2 Метод кейсів (вирішення практичних проблем)
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 325
Назва розділу: рівень 2 Метод «Коло ідей»
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 332
Назва розділу: рівень 2 «Акваріум»
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 333
Назва розділу: рівень 2 Метод «Займи позицію»
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 334
Назва розділу: рівень 2 Розігрування ситуацій у ролях
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 335
Назва розділу: рівень 2 Метод «Ток-шоу»
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 336
Назва розділу: рівень 2 Метод «Ажурна пилка»
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 336
Назва розділу: рівень 2 Вибір дидактичних методів
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 338
Назва розділу: рівень 2 Завдання для самостійної роботи
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 339
Назва розділу: рівень 2 Індивідуальні творчі завдання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 340
Назва розділу: рівень 2 Практикум
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 341
Назва розділу: рівень 2 Контрольні завдання за модулем 3
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 344
Назва розділу: рівень 2 Використана і рекомендована література
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 345
Назва розділу: рівень 1 МОДУЛЬ 4. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ СТУДЕНТА ЯК МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ З ВИЩОЮ ОСВІТОЮ
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 350
Назва розділу: рівень 1 Міні-модуль 4.1. Загальна характеристика психологічних особливостей студентського віку. Студентство як особлива соціально-психологічна група
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 352
Назва розділу: рівень 2 Соціально-психологічні особливості студентського віку
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 352
Назва розділу: рівень 2 Проблема розвитку інтелекту і креативності в період студентства
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 357
Назва розділу: рівень 2 Діалектика взаємодії «творчий викладач - творчий студент»
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 364
Назва розділу: рівень 2 Завдання для самостійної роботи
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 367
Назва розділу: рівень 1 Міні-модуль 4.2. Урахування типологічних особливостей студентів у навчально-виховному процесі вищого навчального закладу
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 369
Назва розділу: рівень 2 Урахування акцентуацій характеру студента
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 373
Назва розділу: рівень 2 Інші прояви індивідуально-психологічних особливостей
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 382
Назва розділу: рівень 2 Урахування тендерних особливостей студентів
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 386
Назва розділу: рівень 2 Типологізація студентів та її урахування в навчально-виховному процесі.
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 388
Назва розділу: рівень 2 Завдання для самостійної роботи
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 394
Назва розділу: рівень 1 Міні-модуль 4.3. Значення пізнавальної і професійної мотивації для становлення особистості майбутнього спеціаліста. Динаміка професійної мотивації
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 401
Назва розділу: рівень 2 Мотиви і мотивація професійної діяльності
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 401
Назва розділу: рівень 2 Динаміка професійної мотивації та адаптації студентів до навчання у вищій школі
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 403
Назва розділу: рівень 2 Завдання для самостійної роботи
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 412
Назва розділу: рівень 1 Міні-модуль 4.4. Гуманістичне освітнє середовище як чинник соціалізації студента та розвитку його творчої особистості
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 415
Назва розділу: рівень 2 Студент як головна постать навчально-виховного процесу
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 415
Назва розділу: рівень 2 Проблема гармонізації міжособистісних стосунків у студентській групі
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 416
Назва розділу: рівень 2 Завдання для самостійної роботи
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 421
Назва розділу: рівень 2 Індивідуальні творчі завдання. Тематика рефератів, наукових доповідей, есе
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 421
Назва розділу: рівень 2 Контрольні завдання за модулем 4
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 422
Назва розділу: рівень 2 Використана і рекомендована література
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 424
Назва розділу: рівень 1 МОДУЛЬ 5. ОСОБИСТІСТЬ ВИКЛАДАЧА ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 428
Назва розділу: рівень 1 Міні-модуль 5.1. Психолого-педагогічні вимоги до викладача вищої школи
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 429
Назва розділу: рівень 2 Структура професійної діяльності викладача
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 429
Назва розділу: рівень 2 Професійні та особистісні якості викладача
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 431
Назва розділу: рівень 2 Професійні деформації в педагогічній діяльності
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 435
Назва розділу: рівень 2 Завдання для самостійної роботи
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 438
Назва розділу: рівень 1 Міні-модуль 5.2. Педагогічна культура викладача ВНЗ
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 440
Назва розділу: рівень 2 Поняття педагогічної культури
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 440
Назва розділу: рівень 2 Складові педагогічної культури
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 442
Назва розділу: рівень 2 Завдання для самостійної роботи
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 445
Назва розділу: рівень 2 Практикум
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 445
Назва розділу: рівень 1 Міні-модуль 5.3. Комунікативна культура викладача
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 447
Назва розділу: рівень 2 Комунікативна культура як соціально-педагогічний феномен
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 447
Назва розділу: рівень 2 Зміст та структура комунікативної культури педагога
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 452
Назва розділу: рівень 2 Комунікативний мінімум педагога
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 457
Назва розділу: рівень 2 Комунікативні педагогічні уміння
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 458
Назва розділу: рівень 2 Завдання для самостійної роботи
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 462
Назва розділу: рівень 1 Міні-модуль 5.4. Лекторська майстерність викладача як необхідна умова забезпечення результативності навчально-пізнавальної діяльності студентів
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 463
Назва розділу: рівень 2 Поняття лекторської майстерності
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 463
Назва розділу: рівень 2 Особливості наукового стилю мовлення
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 463
Назва розділу: рівень 2 Мистецтво володіння студентською аудиторією
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 467
Назва розділу: рівень 2 Педагогічна імпровізація як елемент лекторської майстерності
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 476
Назва розділу: рівень 2 Завдання для самостійної роботи
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 480
Назва розділу: рівень 1 Міні-модуль 5.5. Педагогічний імідж
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 484
Назва розділу: рівень 2 Поняття педагогічного іміджу
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 484
Назва розділу: рівень 2 Імідж навчального закладу: структура та шляхи формування
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 485
Назва розділу: рівень 2 Імідж педагога з позицій гештальтпсихології
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 486
Назва розділу: рівень 2 Механізми формування особистого іміджу
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 492
Назва розділу: рівень 2 Завдання для самостійної роботи
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 496
Назва розділу: рівень 1 Міні-модуль 5.6. Професійний стрес та професійне «вигорання» у педагогічній діяльності. Засоби їх запобігання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 500
Назва розділу: рівень 2 Поняття професійного стресу. Особливості його перебігу
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 500
Назва розділу: рівень 2 Засоби саморегуляції поведінки в умовах професійно-педагогічного стресу
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 507
Назва розділу: рівень 2 Симптом професійного «вигорання»: особливості виникнення і засоби подолання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 509
Назва розділу: рівень 2 Завдання для самостійної роботи
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 516
Назва розділу: рівень 2 Практикум
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 517
Назва розділу: рівень 2 Індивідуальні творчі завдання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 521
Назва розділу: рівень 2 Тематика есе, наукових доповідей, рефератів
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 521
Назва розділу: рівень 2 Контрольні завдання і запитання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 523
Назва розділу: рівень 2 Використані і рекомендовані джерела інформації
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 525
Назва розділу: рівень 1 Додаток 1. Теми для самостійного опрацювання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 528
Назва розділу: рівень 2 Тема 1. Організація науково-дослідної роботи студентів
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 528
Назва розділу: рівень 2 Тема 2. Виховна робота зі студентами вищої школи
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 529
Назва розділу: рівень 2 Тема 3. Наукові засади управління вищим навчальним закладом
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 531
Назва розділу: рівень 2 Тема 4. Конфлікти в педагогічній взаємодії. Шляхи їх запобігання і вирішення
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 532
Назва розділу: рівень 1 Додаток 2. Завдання для підсумкового контролю знань
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 535
Назва розділу: рівень 1 Додаток 3. Тематика підсумкових творчих робіт
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 539
Назва розділу: рівень 1 Додаток 4. Науково-педагогічна практика студентів магістратури
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 543
Назва розділу: рівень 1 ТЕРМІНОЛОГІЧНИЙ СЛОВНИК
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 577
Назва розділу: рівень 1 ЗАКЛЮЧНЕ СЛОВО
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 626
330 ## - Короткий зміст
Текст примітки У посібнику висвітлені загальні засади педагогіки вищої школи: витоки, етапи становлення і перспективи розвитку вищої школи України; закономірності, принципи, форми, методи, традиційні та інноваційні технології навчання в сучасному ВНЗ, соціально-психологічні особливості сучасного студентства та можливості їх урахування в навчально-виховному процесі.' Із сучасних позицій розкриваються вимоги до педагогічної і комунікативної культури викладача, його лекторської майстерності та іміджу.
675 ## - УДК
Індекс 37.013(075.8)
686 ## - Індекси інших класифікацій
Код системи
Індекс класифікації 74.00л73
700 #1 - Особисте ім’я
Код відношення Автор
Внутрішній код Koha 1756
автор Туркот
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу Т. І.
Розкриття ініціалів власного імені Тетяна Іванівна
801 #1 - Джерело походження запису
Країна УКРАЇНА
Установа UA-BuIAS
Дата 20180621
942 ## - Додаткові дані (Коха)
Код системи класифікації для розстановки фонду
Тип одиниці (рівень запису) Навчальні видання
Класифікаційна частина шифру збереження 37.013(075.8)
Шифр замовлення 37.013(075.8) / Т88
Статус приховування в ЕК Не приховувати в ЕК
Авторський (кеттерівський) знак, дати чи термін, що додаються до класифікаційного індексу Т88
Экземпляры
Статус вилучення Стан пошкодження Статус втрати/відсутності Статус обмеження доступу Джерело класифікації чи схема поличного розташування Дата надходження Джерельне місце зберігання примірника (домашній підрозділ), код Місце тимчасового зберігання чи видачі (підрозділ зберігання), код Поличкове розташування Штрих-код Дата останнього редагування примірника Дата, коли останній раз бачено примірник Повний (примірниковий) шифр збереження Тип обігу (не для випожичання) Вартість, звичайна закупівельна ціна Тип одиниці (рівень примірника)
Не вилучено з обігу | Не вилучено з обігу Не пошкоджено Наявний Немає обмежень доступу   24.10.2014 Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд 41683-002379 2020-11-02 01:01:11 21.06.2018 37.013(075.8) / Т88 Доступно для випожичання 102.00 Навчальні видання

Работает на ПО Коха