МАРК-запис
000 -Маркер запису |
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) |
09381nam0 2200229 4500 |
001 - Ідентифікатор запису |
Ідентифікатор біб-запису |
1482 |
010 ## - ISBN |
ISBN |
966-7345-42-4 |
100 ## - Дані загальної обробки |
Дані загальної обробки |
20180621d2001 k||y0ukry50 ca |
101 0# - Мова |
Мова тексту, звукової доріжки тощо |
українська |
102 ## - Країна публікації/виробництва |
Країна публікації |
УКРАЇНА |
200 1# - Назва |
Основна назва |
Ситуаційна методика навчання |
Підзаголовок |
теорія і практика |
Перші відомості про відповідальність |
Укл. О. Сидоренко |
Наступні відомості про відповідальність |
Укл. В. Чуба |
210 ## - Місце та час видання |
Місце публікування, друку, розповсюдження |
Київ |
Назва видавництва, ім’я видавця, розповсюджувача, тощо |
Центр інновацій та розвитку |
Дата публікації, розповсюдження, тощо |
2001 |
215 ## - Фізичний опис |
Специфічне визначення матеріалу та обсяг документа |
256 с. |
327 11 - Примітки |
Назва розділу: рівень 1 |
ПЕРЕДМОВА |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
7 |
Назва розділу: рівень 1 |
ВСТУП |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
9 |
Назва розділу: рівень 1 |
РОЗДІЛ 1. СИТУАЦІЙНА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І СУЧАСНА СИСТЕМА ОСВІТИ |
Назва розділу: рівень 2 |
1.1. Поняття методології |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
14 |
Назва розділу: рівень 2 |
1.2. Методологічна та освітні революції. Інновації у методиці навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
15 |
Назва розділу: рівень 2 |
1.3. Порівняльна характеристика класичної і посткласичної методології |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
18 |
Назва розділу: рівень 2 |
1.4. Використання нових методів викладання для вдосконалення навчального процесу |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
23 |
Назва розділу: рівень 3 |
Пристосування викладання до потреб студентів |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
25 |
Назва розділу: рівень 3 |
Важливі навчальні принципи, про які ніколи не слід забувати |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
26 |
Назва розділу: рівень 1 |
РОЗДІЛ 2. СУТНІСТЬ СИТУАЦІЙНОЇ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ |
Назва розділу: рівень 2 |
2.1. Визначення базових понять |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
29 |
Назва розділу: рівень 3 |
Пізнавальні аспекти методу ситуаційного навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
33 |
Назва розділу: рівень 2 |
2.2. Основи ситуаційної методики навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
34 |
Назва розділу: рівень 3 |
2.2.1. Педагогічне значення методу ситуаційного навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
34 |
Назва розділу: рівень 3 |
2.2.2. Вступ до ситуаційної методики навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
35 |
Назва розділу: рівень 3 |
2.2.3. Поняття і види ситуаційних вправ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
38 |
Назва розділу: рівень 3 |
2.2.4. Ситуаційні вправи, спрямовані на розвиток навичок прийняття рішень |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
42 |
Назва розділу: рівень 2 |
2.3. Класифікація компонентів ситуаційної вправи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
47 |
Назва розділу: рівень 3 |
2.3.1. Класифікація ситуацій |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
47 |
Назва розділу: рівень 3 |
2.3.2. Позиції, з яких розглядають ситуаційну вправу |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
51 |
Назва розділу: рівень 3 |
2.3.3. Методологічний зміст ситуаційного навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
57 |
Назва розділу: рівень 2 |
2.4. Функціональні можливості методу ситуаційного навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
58 |
Назва розділу: рівень 3 |
2.4.1. Проблеми розробки і впровадження методу ситуаційного навчання у викладацьку практику |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
58 |
Назва розділу: рівень 3 |
2.4.2. Вплив методу ситуаційного навчання на формування соціально значущих якостей фахівця |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
59 |
Назва розділу: рівень 2 |
2.5. Метод ситуаційного навчання та інші інтерактивні методи навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
62 |
Назва розділу: рівень 1 |
РОЗДІЛ 3. ЧИННИКИ, ЩО ВИЗНАЧАЮТЬ УСПІШНІСТЬ СИТУАЦІЙНОЇ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ |
Назва розділу: рівень 2 |
3.1. Метод ситуаційного навчання у контексті національного менталітету |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
70 |
Назва розділу: рівень 3 |
Владна дистанція |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
71 |
Назва розділу: рівень 3 |
Індивідуалізм та колективізм |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
75 |
Назва розділу: рівень 3 |
Уникнення невизначеності |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
77 |
Назва розділу: рівень 3 |
Потенційні проблеми використання ситуаційних вправ в Україні |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
81 |
Назва розділу: рівень 2 |
3.2. Прогнозовані особливості української ситуаційної вправи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
84 |
Назва розділу: рівень 2 |
3.3. Організаційні передумови ефективного використання ситуаційних вправ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
88 |
Назва розділу: рівень 3 |
Потреби бізнесу та завдання бізнес-освіти |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
88 |
Назва розділу: рівень 2 |
3.4. Стратегічна мета організації - створення нових знань. |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
102 |
Назва розділу: рівень 3 |
1. Визначення проблеми досліджень |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
102 |
Назва розділу: рівень 3 |
2. Вибір кейсів |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
103 |
Назва розділу: рівень 3 |
3. Вибір методів дослідження |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
103 |
Назва розділу: рівень 3 |
4. Збирання інформації |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
103 |
Назва розділу: рівень 3 |
5. Аналіз окремого кейсу |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
104 |
Назва розділу: рівень 3 |
6. Порівняльний аналіз кейсів |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
104 |
Назва розділу: рівень 3 |
7. Формулювання гіпотези |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
104 |
Назва розділу: рівень 3 |
8. Аналіз додаткової літератури |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
105 |
Назва розділу: рівень 3 |
9. Завершення досліджень |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
105 |
Назва розділу: рівень 1 |
РОЗДІЛ 4. ЯК НАПИСАТИ УСПІШНУ СИТУАЦІЙНУ ВПРАВУ |
Назва розділу: рівень 2 |
4.1. Конструювання ситуацій: принципи, методи, творчий процес |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
108 |
Назва розділу: рівень 2 |
4.2. Принципи створення ситуаційних вправ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
118 |
Назва розділу: рівень 2 |
4.3. Розробка ситуаційних вправ для навчальних цілей |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
120 |
Назва розділу: рівень 3 |
Як розробити ситуаційну вправу? |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
120 |
Назва розділу: рівень 3 |
Що повинна містити ситуаційна вправа? |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
121 |
Назва розділу: рівень 3 |
Що вам потрібно для створення ситуаційної вправи? |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
121 |
Назва розділу: рівень 2 |
4.4. Якою має бути успішна ситуаційна вправа |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
122 |
Назва розділу: рівень 2 |
4.5. Ситуаційні вправи, підготовлені на місцевому матеріалі |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
129 |
Назва розділу: рівень 2 |
4.6. Супровідні методичні поради: засіб передачі вчительської мудрості |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
135 |
Назва розділу: рівень 3 |
Що мають містити в собі якісні методичні поради? |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
138 |
Назва розділу: рівень 3 |
Як готувати методичні поради? |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
154 |
Назва розділу: рівень 1 |
РОЗДІЛ 5. ЯК НАВЧАТИ ЗА СИТУАЦІЙНОЮ МЕТОДИКОЮ |
Назва розділу: рівень 2 |
5.1. Як використовувати ситуаційні вправи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
158 |
Назва розділу: рівень 3 |
5.1.1. Планування навчального курсу з використанням ситуаційних вправ та визначення його цілей |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
158 |
Назва розділу: рівень 3 |
5.1.2. Стиль і стратегія навчання за допомогою ситуаційних вправ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
162 |
Назва розділу: рівень 2 |
Висновки |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
184 |
Назва розділу: рівень 2 |
5.2. Технологія навчання за допомогою ситуаційної методики |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
185 |
Назва розділу: рівень 2 |
5.3. Процедура аналізу ситуаційної методичної вправи... |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
189 |
Назва розділу: рівень 3 |
5.3.1. Загальний сценарій дослідження ситуації |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
189 |
Назва розділу: рівень 3 |
5.3.2. Діагностування проблеми і попередній аналіз ситуаційної вправи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
191 |
Назва розділу: рівень 3 |
5.3.3. Самонавчання і робота в малих групах |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
195 |
Назва розділу: рівень 3 |
5.3.4. Презентація результатів роботи над ситуаційною вправою |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
200 |
Назва розділу: рівень 2 |
5.4. Практичні поради викладачам |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
206 |
Назва розділу: рівень 3 |
Як навчати за ситуаційним методом |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
214 |
Назва розділу: рівень 2 |
5.5. Нова роль викладача |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
222 |
Назва розділу: рівень 3 |
Ситуаційний метод та цілі й завдання курсу |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
223 |
Назва розділу: рівень 3 |
Правила гри |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
225 |
Назва розділу: рівень 3 |
Як поєднати теорію та практику? |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
226 |
Назва розділу: рівень 3 |
Критичний мінімум ситуаційних вправ у курсі |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
228 |
Назва розділу: рівень 3 |
Підготовка до роботи із ситуаційною вправою в аудиторії |
-- |
В аудиторії: толерантність та прагматизм |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
230 |
Назва розділу: рівень 3 |
В аудиторії: активність студентів |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
231 |
Назва розділу: рівень 3 |
В аудиторії: підсумовуючи дискусію |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
235 |
Назва розділу: рівень 3 |
В аудиторії: роль викладача |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
235 |
Назва розділу: рівень 3 |
В аудиторії: як позбутися відчуття рутини? |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
236 |
Назва розділу: рівень 3 |
В аудиторії: інші передумови успіху |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
237 |
Назва розділу: рівень 2 |
5.6. Нова роль студента |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
246 |
Назва розділу: рівень 1 |
ВИСНОВКИ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
255 |
330 ## - Короткий зміст |
Текст примітки |
Ця книга - практичний посібник для тих, хто прагне урізноманітнити традиційне вузівське викладання, використовуючи інтерактивні навчальні методики. Про одну з них - ситуаційну, знану ще як кейс-метод, - і йдеться у цьому виданні.<br/>Книга охоплює ключові питання ситуаційної методики навчання, а саме: її місце у сучасній системі освіти; сутність та функціональні можливості методики; організаційні передумови успішного застосування ситуаційного навчання; підходи до успішного написання та викладання ситуаційних вправ.<br/>Ознайомлення з цією книгою надасть досконале розуміння та можливість практичного застосування ситуаційної методики навчання як вузівськими викладачами, так і бізнес-тренерами та консультантами. |
675 ## - УДК |
Індекс |
371.3(076)+330.341:371.3(076) |
686 ## - Індекси інших класифікацій |
Код системи |
Таблиці ББК для масових бібліотек в 1 т. |
701 #1 - Ім’я особи – альтернативна інтелектуальна відповідальність |
Код відношення |
Укладач |
автор |
Сидоренко |
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу |
О. І. |
Розкриття ініціалів власного імені |
Олександр Іванович |
Внутрішній код Koha |
1976 |
701 #1 - Ім’я особи – альтернативна інтелектуальна відповідальність |
Код відношення |
Укладач |
Внутрішній код Koha |
1977 |
автор |
Чуба |
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу |
В. |
Розкриття ініціалів власного імені |
Віктор |
801 #1 - Джерело походження запису |
Країна |
УКРАЇНА |
Установа |
UA-BuIAS |
Дата |
20180621 |
942 ## - Додаткові дані (Коха) |
Код системи класифікації для розстановки фонду |
Універсальна десяткова класифікація (УДК) |
Тип одиниці (рівень запису) |
Навчальні видання |
Класифікаційна частина шифру збереження |
371.3(076) |
Шифр замовлення |
371.3(076) / С41 |
Статус приховування в ЕК |
Не приховувати в ЕК |
Авторський (кеттерівський) знак, дати чи термін, що додаються до класифікаційного індексу |
С41 |