Ситуаційна методика навчання (Запис № 1482)

МАРК-запис
000 -Маркер запису
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) 09381nam0 2200229 4500
001 - Ідентифікатор запису
Ідентифікатор біб-запису 1482
010 ## - ISBN
ISBN 966-7345-42-4
100 ## - Дані загальної обробки
Дані загальної обробки 20180621d2001 k||y0ukry50 ca
101 0# - Мова
Мова тексту, звукової доріжки тощо українська
102 ## - Країна публікації/виробництва
Країна публікації УКРАЇНА
200 1# - Назва
Основна назва Ситуаційна методика навчання
Підзаголовок теорія і практика
Перші відомості про відповідальність Укл. О. Сидоренко
Наступні відомості про відповідальність Укл. В. Чуба
210 ## - Місце та час видання
Місце публікування, друку, розповсюдження Київ
Назва видавництва, ім’я видавця, розповсюджувача, тощо Центр інновацій та розвитку
Дата публікації, розповсюдження, тощо 2001
215 ## - Фізичний опис
Специфічне визначення матеріалу та обсяг документа 256 с.
327 11 - Примітки
Назва розділу: рівень 1 ПЕРЕДМОВА
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 7
Назва розділу: рівень 1 ВСТУП
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 9
Назва розділу: рівень 1 РОЗДІЛ 1. СИТУАЦІЙНА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І СУЧАСНА СИСТЕМА ОСВІТИ
Назва розділу: рівень 2 1.1. Поняття методології
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 14
Назва розділу: рівень 2 1.2. Методологічна та освітні революції. Інновації у методиці навчання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 15
Назва розділу: рівень 2 1.3. Порівняльна характеристика класичної і посткласичної методології
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 18
Назва розділу: рівень 2 1.4. Використання нових методів викладання для вдосконалення навчального процесу
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 23
Назва розділу: рівень 3 Пристосування викладання до потреб студентів
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 25
Назва розділу: рівень 3 Важливі навчальні принципи, про які ніколи не слід забувати
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 26
Назва розділу: рівень 1 РОЗДІЛ 2. СУТНІСТЬ СИТУАЦІЙНОЇ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ
Назва розділу: рівень 2 2.1. Визначення базових понять
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 29
Назва розділу: рівень 3 Пізнавальні аспекти методу ситуаційного навчання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 33
Назва розділу: рівень 2 2.2. Основи ситуаційної методики навчання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 34
Назва розділу: рівень 3 2.2.1. Педагогічне значення методу ситуаційного навчання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 34
Назва розділу: рівень 3 2.2.2. Вступ до ситуаційної методики навчання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 35
Назва розділу: рівень 3 2.2.3. Поняття і види ситуаційних вправ
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 38
Назва розділу: рівень 3 2.2.4. Ситуаційні вправи, спрямовані на розвиток навичок прийняття рішень
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 42
Назва розділу: рівень 2 2.3. Класифікація компонентів ситуаційної вправи
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 47
Назва розділу: рівень 3 2.3.1. Класифікація ситуацій
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 47
Назва розділу: рівень 3 2.3.2. Позиції, з яких розглядають ситуаційну вправу
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 51
Назва розділу: рівень 3 2.3.3. Методологічний зміст ситуаційного навчання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 57
Назва розділу: рівень 2 2.4. Функціональні можливості методу ситуаційного навчання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 58
Назва розділу: рівень 3 2.4.1. Проблеми розробки і впровадження методу ситуаційного навчання у викладацьку практику
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 58
Назва розділу: рівень 3 2.4.2. Вплив методу ситуаційного навчання на формування соціально значущих якостей фахівця
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 59
Назва розділу: рівень 2 2.5. Метод ситуаційного навчання та інші інтерактивні методи навчання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 62
Назва розділу: рівень 1 РОЗДІЛ 3. ЧИННИКИ, ЩО ВИЗНАЧАЮТЬ УСПІШНІСТЬ СИТУАЦІЙНОЇ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ
Назва розділу: рівень 2 3.1. Метод ситуаційного навчання у контексті національного менталітету
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 70
Назва розділу: рівень 3 Владна дистанція
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 71
Назва розділу: рівень 3 Індивідуалізм та колективізм
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 75
Назва розділу: рівень 3 Уникнення невизначеності
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 77
Назва розділу: рівень 3 Потенційні проблеми використання ситуаційних вправ в Україні
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 81
Назва розділу: рівень 2 3.2. Прогнозовані особливості української ситуаційної вправи
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 84
Назва розділу: рівень 2 3.3. Організаційні передумови ефективного використання ситуаційних вправ
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 88
Назва розділу: рівень 3 Потреби бізнесу та завдання бізнес-освіти
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 88
Назва розділу: рівень 2 3.4. Стратегічна мета організації - створення нових знань.
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 102
Назва розділу: рівень 3 1. Визначення проблеми досліджень
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 102
Назва розділу: рівень 3 2. Вибір кейсів
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 103
Назва розділу: рівень 3 3. Вибір методів дослідження
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 103
Назва розділу: рівень 3 4. Збирання інформації
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 103
Назва розділу: рівень 3 5. Аналіз окремого кейсу
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 104
Назва розділу: рівень 3 6. Порівняльний аналіз кейсів
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 104
Назва розділу: рівень 3 7. Формулювання гіпотези
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 104
Назва розділу: рівень 3 8. Аналіз додаткової літератури
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 105
Назва розділу: рівень 3 9. Завершення досліджень
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 105
Назва розділу: рівень 1 РОЗДІЛ 4. ЯК НАПИСАТИ УСПІШНУ СИТУАЦІЙНУ ВПРАВУ
Назва розділу: рівень 2 4.1. Конструювання ситуацій: принципи, методи, творчий процес
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 108
Назва розділу: рівень 2 4.2. Принципи створення ситуаційних вправ
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 118
Назва розділу: рівень 2 4.3. Розробка ситуаційних вправ для навчальних цілей
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 120
Назва розділу: рівень 3 Як розробити ситуаційну вправу?
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 120
Назва розділу: рівень 3 Що повинна містити ситуаційна вправа?
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 121
Назва розділу: рівень 3 Що вам потрібно для створення ситуаційної вправи?
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 121
Назва розділу: рівень 2 4.4. Якою має бути успішна ситуаційна вправа
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 122
Назва розділу: рівень 2 4.5. Ситуаційні вправи, підготовлені на місцевому матеріалі
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 129
Назва розділу: рівень 2 4.6. Супровідні методичні поради: засіб передачі вчительської мудрості
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 135
Назва розділу: рівень 3 Що мають містити в собі якісні методичні поради?
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 138
Назва розділу: рівень 3 Як готувати методичні поради?
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 154
Назва розділу: рівень 1 РОЗДІЛ 5. ЯК НАВЧАТИ ЗА СИТУАЦІЙНОЮ МЕТОДИКОЮ
Назва розділу: рівень 2 5.1. Як використовувати ситуаційні вправи
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 158
Назва розділу: рівень 3 5.1.1. Планування навчального курсу з використанням ситуаційних вправ та визначення його цілей
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 158
Назва розділу: рівень 3 5.1.2. Стиль і стратегія навчання за допомогою ситуаційних вправ
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 162
Назва розділу: рівень 2 Висновки
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 184
Назва розділу: рівень 2 5.2. Технологія навчання за допомогою ситуаційної методики
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 185
Назва розділу: рівень 2 5.3. Процедура аналізу ситуаційної методичної вправи...
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 189
Назва розділу: рівень 3 5.3.1. Загальний сценарій дослідження ситуації
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 189
Назва розділу: рівень 3 5.3.2. Діагностування проблеми і попередній аналіз ситуаційної вправи
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 191
Назва розділу: рівень 3 5.3.3. Самонавчання і робота в малих групах
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 195
Назва розділу: рівень 3 5.3.4. Презентація результатів роботи над ситуаційною вправою
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 200
Назва розділу: рівень 2 5.4. Практичні поради викладачам
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 206
Назва розділу: рівень 3 Як навчати за ситуаційним методом
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 214
Назва розділу: рівень 2 5.5. Нова роль викладача
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 222
Назва розділу: рівень 3 Ситуаційний метод та цілі й завдання курсу
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 223
Назва розділу: рівень 3 Правила гри
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 225
Назва розділу: рівень 3 Як поєднати теорію та практику?
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 226
Назва розділу: рівень 3 Критичний мінімум ситуаційних вправ у курсі
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 228
Назва розділу: рівень 3 Підготовка до роботи із ситуаційною вправою в аудиторії
-- В аудиторії: толерантність та прагматизм
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 230
Назва розділу: рівень 3 В аудиторії: активність студентів
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 231
Назва розділу: рівень 3 В аудиторії: підсумовуючи дискусію
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 235
Назва розділу: рівень 3 В аудиторії: роль викладача
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 235
Назва розділу: рівень 3 В аудиторії: як позбутися відчуття рутини?
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 236
Назва розділу: рівень 3 В аудиторії: інші передумови успіху
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 237
Назва розділу: рівень 2 5.6. Нова роль студента
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 246
Назва розділу: рівень 1 ВИСНОВКИ
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 255
330 ## - Короткий зміст
Текст примітки Ця книга - практичний посібник для тих, хто прагне урізноманітнити традиційне вузівське викладання, використовуючи інтерактивні навчальні методики. Про одну з них - ситуаційну, знану ще як кейс-метод, - і йдеться у цьому виданні.<br/>Книга охоплює ключові питання ситуаційної методики навчання, а саме: її місце у сучасній системі освіти; сутність та функціональні можливості методики; організаційні передумови успішного застосування ситуаційного навчання; підходи до успішного написання та викладання ситуаційних вправ.<br/>Ознайомлення з цією книгою надасть досконале розуміння та можливість практичного застосування ситуаційної методики навчання як вузівськими викладачами, так і бізнес-тренерами та консультантами.
675 ## - УДК
Індекс 371.3(076)+330.341:371.3(076)
686 ## - Індекси інших класифікацій
Код системи Таблиці ББК для масових бібліотек в 1 т.
701 #1 - Ім’я особи – альтернативна інтелектуальна відповідальність
Код відношення Укладач
автор Сидоренко
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу О. І.
Розкриття ініціалів власного імені Олександр Іванович
Внутрішній код Koha 1976
701 #1 - Ім’я особи – альтернативна інтелектуальна відповідальність
Код відношення Укладач
Внутрішній код Koha 1977
автор Чуба
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу В.
Розкриття ініціалів власного імені Віктор
801 #1 - Джерело походження запису
Країна УКРАЇНА
Установа UA-BuIAS
Дата 20180621
942 ## - Додаткові дані (Коха)
Код системи класифікації для розстановки фонду Універсальна десяткова класифікація (УДК)
Тип одиниці (рівень запису) Навчальні видання
Класифікаційна частина шифру збереження 371.3(076)
Шифр замовлення 371.3(076) / С41
Статус приховування в ЕК Не приховувати в ЕК
Авторський (кеттерівський) знак, дати чи термін, що додаються до класифікаційного індексу С41
Фонди
Статус вилучення Стан пошкодження Статус втрати/відсутності Статус обмеження доступу Джерело класифікації чи схема поличного розташування Дата надходження Джерельне місце зберігання примірника (домашній підрозділ), код Місце тимчасового зберігання чи видачі (підрозділ зберігання), код Поличкове розташування Штрих-код Дата останнього редагування примірника Вид зібрання Дата, коли останній раз бачено примірник Інвентарний номер Повний (примірниковий) шифр збереження Тип обігу (не для випожичання) Вартість, звичайна закупівельна ціна Тип одиниці (рівень примірника)
Не вилучено з обігу Не пошкоджено Наявний Немає обмежень доступу Універсальна десяткова класифікація (УДК) 07.11.2007 Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд 41683-002383 2020-11-02 01:01:11 Наукова література 22.06.2018 7252д 371.3(076) / С41 Доступно для випожичання 30.00 Навчальні видання
Не вилучено з обігу Не пошкоджено Наявний Немає обмежень доступу Універсальна десяткова класифікація (УДК) 10.02.2006 Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд 41683-002382 2020-11-02 01:01:11 Наукова література 22.06.2018 13987 371.3(076) / С41 Доступно для випожичання 20.00 Навчальні видання
Не вилучено з обігу Не пошкоджено Наявний Немає обмежень доступу Універсальна десяткова класифікація (УДК) 10.02.2006 Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд 41683-002381 2020-11-02 01:01:11 Наукова література 22.06.2018 13988 371.3(076) / С41 Доступно для випожичання 20.00 Навчальні видання
Не вилучено з обігу Не пошкоджено Наявний Немає обмежень доступу Універсальна десяткова класифікація (УДК) 01.03.2007 Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд 41683-002388 2020-11-02 01:01:11 Наукова література 22.06.2018 14417 371.3(076) / С41 Доступно для випожичання 20.00 Навчальні видання
Не вилучено з обігу Не пошкоджено Наявний Немає обмежень доступу Універсальна десяткова класифікація (УДК) 01.03.2007 Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд 41683-002387 2020-11-02 01:01:11 Наукова література 22.06.2018 14418 371.3(076) / С41 Доступно для випожичання 20.00 Навчальні видання

Працює на АБІС Коха