MARC details
000 -Маркер запису |
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) |
10863nam0 2200553 4500 |
001 - Ідентифікатор запису |
Ідентифікатор біб-запису |
1484 |
010 ## - ISBN |
ISBN |
966-7345-41-6 |
100 ## - Дані загальної обробки |
Дані загальної обробки |
20180622d2001 k||y0ukry50 ca |
101 0# - Мова |
Мова тексту, звукової доріжки тощо |
українська |
102 ## - Країна публікації/виробництва |
Країна публікації |
УКРАЇНА |
200 1# - Назва |
Основна назва |
Ситуаційна методика навчання |
Підзаголовок |
український досвід |
Перші відомості про відповідальність |
Сидоренко О. |
Наступні відомості про відповідальність |
Чуба В. |
210 ## - Місце та час видання |
Місце публікування, друку, розповсюдження |
Київ |
Назва видавництва, ім’я видавця, розповсюджувача, тощо |
Центр інновацій та розвитку |
Дата публікації, розповсюдження, тощо |
2001 |
215 ## - Фізичний опис |
Специфічне визначення матеріалу та обсяг документа |
192 с. |
327 11 - Примітки |
Назва розділу: рівень 1 |
РОЗДІЛ І. |
-- |
ВПРОВАДЖЕННЯ СИТУАЦІЙНОЇ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ В УКРАЇНСЬКИХ ВУЗАХ |
Назва розділу: рівень 2 |
Ірина Петрова, Анатолій Венгер. МЕТОДИКА РОЗВИТКУ МИСЛЕННЯ І ПРАКТИЧНИХ НАВИЧОК |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
10 |
Назва розділу: рівень 2 |
Вадим Конащук. УКРАЇНСЬКА БІЗНЕС-ОСВІТА: ЧИ Є МЕЖА ДЛЯ НАСЛІДУВАННЯ ЗАХІДНОГО ДОСВІДУ? |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
13 |
Назва розділу: рівень 2 |
Ірина Сапицька, Тетяна Шаталова, Ольга Галушко. ІНСТРУМЕНТАРІЙ ДЛЯ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ-МЕНЕДЖЕРІВ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
19 |
Назва розділу: рівень 2 |
Юрій Аопатинський. ВПЛИВ СОЦІАЛЬНИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ НА СИСТЕМУ ОСВІТИ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
27 |
Назва розділу: рівень 2 |
Тетяна Мельник, Олег Христофор. ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ІНТЕРАКТИВНОСТІ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
33 |
Назва розділу: рівень 2 |
Володимир Щербань. ГНУЧКИЙ МАРКЕТИНГОВИЙ ІНСТРУМЕНТ В ОСВІТЯНСЬКИХ ТЕХНОЛОГІЯХ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
39 |
Назва розділу: рівень 1 |
РОЗДІЛ II. |
-- |
АКТИВІЗАЦІЯ РОБОТИ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ВИКОРИСТАННЯ СИТУАЦІЙНОЇ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ |
Назва розділу: рівень 2 |
Ірина Іванова. ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ МЕНЕДЖЕРІВ: ЗАПОБІГАННЯ МОЖЛИВИМ УСКЛАДНЕННЯМ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
44 |
Назва розділу: рівень 2 |
Віталій Чуба. ШЛЯХИ ЕФЕКТИВНОГО ВИКОРИСТАННЯ СТУДЕНТСЬКОГО ПОТЕНЦІАЛУ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
60 |
Назва розділу: рівень 2 |
Людмила Безтелесна. СТУДЕНТ І ВИКЛАДАЧ: МОТИВИ ТА ЦІЛІ СТОРІН |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
71 |
Назва розділу: рівень 2 |
Інна Кузнецова. ЯК ПІДВИЩИТИ ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ СИТУАЦІЙНИХ ВПРАВ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
76 |
Назва розділу: рівень 2 |
Людмила Чижевська. БУДЬТЕ ОБЕРЕЖНІ: ПРАЦЮЄМО З КЕЙСОМ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
79 |
Назва розділу: рівень 2 |
Дмитро Тимофеев. ПЕРШІ ВИСНОВКИ З ДОСВІДУ ВИКЛАДАННЯ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
87 |
Назва розділу: рівень 2 |
Василь Нетепчук. СПРИЙНЯТТЯ СИТУАЦІЙНИХ ВПРАВ ДОРОСЛИМИ СЛУХАЧАМИ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
89 |
Назва розділу: рівень 2 |
Оксана Гордей. РОЗРОБКА НАВЧАЛЬНОГО ПРОДУКТУ НА ОСНОВІ ВИВЧЕННЯ ДУМКИ СТУДЕНТІВ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
101 |
Назва розділу: рівень 1 |
РОЗДІЛ III. |
-- |
ІНТЕГРАЦІЯ СИТУАЦІЙНОЇ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ У СТРУКТУРУ НАВЧАЛЬНИХ КУРСІВ |
Назва розділу: рівень 2 |
Світлана Цесаренко. ВИКОРИСТАННЯ КЕЙС-МЕТОДУ ПРИ ВИКЛАДАННІ ДИСЦИПЛІНИ «ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВА» |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
108 |
Назва розділу: рівень 2 |
Людмила Козак. ФОРМУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНОГО КУРСУ «ОСНОВИ МЕНЕДЖМЕНТУ» |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
114 |
Назва розділу: рівень 2 |
Людмила Мороз. ВИКЛАДАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДИСЦИПЛІН З ВИКОРИСТАННЯМ СУЧАСНИХ МЕТОДИК |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
119 |
Назва розділу: рівень 2 |
Ірина Шукіс, Іван Падерін, Валентина Калініна. НОВІТНЄ НАПОВНЕННЯ ДИСЦИПЛІН «МАРКЕТИНГ» І МЕНЕДЖМЕНТ» |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
126 |
Назва розділу: рівень 2 |
Ганна Власова. ПРОГРАМА КУРСУ «УПРАВЛІННЯ ЛЮДСЬКИМИ РЕСУРСАМИ» ДЛЯ МЕНЕДЖЕРІВ-ПРАКТИКІВ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
131 |
Назва розділу: рівень 2 |
Людмила Лепак. АКТИВНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ СУЧАСНОГО МЕНЕДЖЕРА |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
139 |
Назва розділу: рівень 2 |
Ірина Мойсеєнко. ОСОБЛИВОСТІ РОЗРОБКИ СУЧАСНИХ ПРОГРАМ У КУРСІ «ІНВЕСТУВАННЯ» |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
144 |
Назва розділу: рівень 2 |
Віталій Захарченко. НОВІ ПІДХОДИ У ВИКЛАДАННІ КУРСУ «ІНВЕСТИЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ» |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
152 |
Назва розділу: рівень 2 |
Ганна Івашина. ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ ІНВЕСТИЦІЙНИХ МЕНЕДЖЕРІВ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
159 |
Назва розділу: рівень 2 |
Вероніка Верба. МЕТОДИЧНЕ НАПОВНЕННЯ КУРСУ «ПРОЕКТНИЙ АНАЛІЗ» |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
165 |
Назва розділу: рівень 2 |
Ігор Яців. НОВИЙ ПОГЛЯД НА ВИКЛАДАННЯ КУРСУ «АНАЛІЗ КОМЕРЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ» |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
171 |
Назва розділу: рівень 2 |
Валерій Чепоров. СИТУАЦІЙНІ ЗАДАЧІ ТА ЇХ ВИКОРИСТАННЯ У КУРСІ «УПРАВЛІНСЬКИЙ ОБЛІК» |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
176 |
Назва розділу: рівень 2 |
Віра Любченко. ДИСЦИПЛІНА «ЕЛЕКТРОННА КОМЕРЦІЯ»: СУЧАСНИМ КУРСАМ - СУЧАСНА МЕТОДИКА |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
182 |
Назва розділу: рівень 1 |
ПОКАЖЧИКИ |
Назва розділу: рівень 2 |
СИТУЦІЙНІ ВПРАВИ З КОЛЕКЦІЇ ПРОГРАМИ ПОШИРЕННЯ СИТУАЦІЙНОЇ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ, НА ЯКІ ПОСИЛАЮТЬСЯ АВТОРИ СТАТЕЙ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
191 |
Назва розділу: рівень 2 |
НАЗВИ НАВЧАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН, ПРИ ВИКЛАДАННІ ЯКИХ АВТОРИ СТАТЕЙ ВИКОРИСТОВУЮТЬ СИТУАЦІЙНІ ВПРАВИ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
191 |
330 ## - Короткий зміст |
Текст примітки |
У збірнику вміщено статті українських викладачів бізнес-дисциплін, в яких вони діляться власним досвідом розробки та впровадження ситуаційної методики навчання. Особливу увагу авторів привертають питання сприйняття ситуаційних вправ студентами, інтеграції кейс-методу в навчальний процес українських вузів. |
464 #1 - Аналітична одиниця |
Автор |
Ірина Петрова, Анатолій Венгер. |
Назва |
МЕТОДИКА РОЗВИТКУ МИСЛЕННЯ І ПРАКТИЧНИХ НАВИЧОК |
Фізичний опис |
10 |
464 #1 - Аналітична одиниця |
Автор |
Вадим Конащук. |
Назва |
УКРАЇНСЬКА БІЗНЕС-ОСВІТА: ЧИ Є МЕЖА ДЛЯ НАСЛІДУВАННЯ ЗАХІДНОГО ДОСВІДУ? |
Фізичний опис |
13 |
464 #1 - Аналітична одиниця |
Автор |
Ірина Сапицька, Тетяна Шаталова, Ольга Галушко. |
Назва |
ІНСТРУМЕНТАРІЙ ДЛЯ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ-МЕНЕДЖЕРІВ |
Фізичний опис |
19 |
464 #1 - Аналітична одиниця |
Автор |
Юрій Аопатинський. |
Назва |
ВПЛИВ СОЦІАЛЬНИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ НА СИСТЕМУ ОСВІТИ |
Фізичний опис |
27 |
464 #1 - Аналітична одиниця |
Автор |
Тетяна Мельник, Олег Христофор. |
Назва |
ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ІНТЕРАКТИВНОСТІ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ |
Фізичний опис |
33 |
464 #1 - Аналітична одиниця |
Автор |
Володимир Щербань. |
Назва |
ГНУЧКИЙ МАРКЕТИНГОВИЙ ІНСТРУМЕНТ В ОСВІТЯНСЬКИХ ТЕХНОЛОГІЯХ |
Фізичний опис |
39 |
464 #1 - Аналітична одиниця |
Автор |
Ірина Іванова. |
Назва |
ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ МЕНЕДЖЕРІВ: ЗАПОБІГАННЯ МОЖЛИВИМ УСКЛАДНЕННЯМ |
Фізичний опис |
44 |
464 #1 - Аналітична одиниця |
Автор |
Віталій Чуба. |
Назва |
ШЛЯХИ ЕФЕКТИВНОГО ВИКОРИСТАННЯ СТУДЕНТСЬКОГО ПОТЕНЦІАЛУ |
Фізичний опис |
60 |
464 #1 - Аналітична одиниця |
Автор |
Людмила Безтелесна. |
Назва |
СТУДЕНТ І ВИКЛАДАЧ: МОТИВИ ТА ЦІЛІ СТОРІН |
Фізичний опис |
71 |
464 #1 - Аналітична одиниця |
Автор |
Інна Кузнецова. |
Назва |
ЯК ПІДВИЩИТИ ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ СИТУАЦІЙНИХ ВПРАВ |
Фізичний опис |
76 |
464 #1 - Аналітична одиниця |
Автор |
Людмила Чижевська. |
Назва |
БУДЬТЕ ОБЕРЕЖНІ: ПРАЦЮЄМО З КЕЙСОМ |
Фізичний опис |
79 |
464 #1 - Аналітична одиниця |
Автор |
Дмитро Тимофеев. |
Назва |
ПЕРШІ ВИСНОВКИ З ДОСВІДУ ВИКЛАДАННЯ |
Фізичний опис |
87 |
464 #1 - Аналітична одиниця |
Автор |
Василь Нетепчук. |
Назва |
СПРИЙНЯТТЯ СИТУАЦІЙНИХ ВПРАВ ДОРОСЛИМИ СЛУХАЧАМИ |
Фізичний опис |
89 |
464 #1 - Аналітична одиниця |
Автор |
Оксана Гордей. |
Назва |
РОЗРОБКА НАВЧАЛЬНОГО ПРОДУКТУ НА ОСНОВІ ВИВЧЕННЯ ДУМКИ СТУДЕНТІВ |
Фізичний опис |
101 |
464 #1 - Аналітична одиниця |
Автор |
Світлана Цесаренко. |
Назва |
ВИКОРИСТАННЯ КЕЙС-МЕТОДУ ПРИ ВИКЛАДАННІ ДИСЦИПЛІНИ «ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВА» |
Фізичний опис |
108 |
464 #1 - Аналітична одиниця |
Автор |
Людмила Козак. |
Назва |
ФОРМУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНОГО КУРСУ «ОСНОВИ МЕНЕДЖМЕНТУ» |
Фізичний опис |
114 |
464 #1 - Аналітична одиниця |
Автор |
Людмила Мороз. |
Назва |
ВИКЛАДАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДИСЦИПЛІН З ВИКОРИСТАННЯМ СУЧАСНИХ МЕТОДИК |
Фізичний опис |
119 |
464 #1 - Аналітична одиниця |
Автор |
Ірина Шукіс, Іван Падерін, Валентина Калініна. |
Назва |
НОВІТНЄ НАПОВНЕННЯ ДИСЦИПЛІН «МАРКЕТИНГ» І МЕНЕДЖМЕНТ» |
Фізичний опис |
126 |
464 #1 - Аналітична одиниця |
Автор |
Ганна Власова. |
Назва |
ПРОГРАМА КУРСУ «УПРАВЛІННЯ ЛЮДСЬКИМИ РЕСУРСАМИ» ДЛЯ МЕНЕДЖЕРІВ-ПРАКТИКІВ |
Фізичний опис |
131 |
464 #1 - Аналітична одиниця |
Автор |
Людмила Лепак. |
Назва |
АКТИВНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ СУЧАСНОГО МЕНЕДЖЕРА |
Фізичний опис |
139 |
464 #1 - Аналітична одиниця |
Автор |
Ірина Мойсеєнко. |
Назва |
ОСОБЛИВОСТІ РОЗРОБКИ СУЧАСНИХ ПРОГРАМ У КУРСІ «ІНВЕСТУВАННЯ» |
Фізичний опис |
144 |
464 #1 - Аналітична одиниця |
Автор |
Віталій Захарченко. |
Назва |
НОВІ ПІДХОДИ У ВИКЛАДАННІ КУРСУ «ІНВЕСТИЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ» |
Фізичний опис |
152 |
464 #1 - Аналітична одиниця |
Автор |
Ганна Івашина. |
Назва |
ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ ІНВЕСТИЦІЙНИХ МЕНЕДЖЕРІВ |
Фізичний опис |
159 |
464 #1 - Аналітична одиниця |
Автор |
Вероніка Верба. |
Назва |
МЕТОДИЧНЕ НАПОВНЕННЯ КУРСУ «ПРОЕКТНИЙ АНАЛІЗ» |
Фізичний опис |
165 |
464 #1 - Аналітична одиниця |
Автор |
Ігор Яців. |
Назва |
НОВИЙ ПОГЛЯД НА ВИКЛАДАННЯ КУРСУ «АНАЛІЗ КОМЕРЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ» |
Фізичний опис |
171 |
464 #1 - Аналітична одиниця |
Автор |
Валерій Чепоров. |
Назва |
СИТУАЦІЙНІ ЗАДАЧІ ТА ЇХ ВИКОРИСТАННЯ У КУРСІ «УПРАВЛІНСЬКИЙ ОБЛІК» |
Фізичний опис |
176 |
464 #1 - Аналітична одиниця |
Автор |
Віра Любченко. |
Назва |
ДИСЦИПЛІНА «ЕЛЕКТРОННА КОМЕРЦІЯ»: СУЧАСНИМ КУРСАМ - СУЧАСНА МЕТОДИКА |
Фізичний опис |
182 |
675 ## - УДК |
Індекс |
371.3(076) |
686 ## - Індекси інших класифікацій |
Код системи |
|
701 #1 - Ім’я особи – альтернативна інтелектуальна відповідальність |
Код відношення |
Укладач |
автор |
Сидоренко |
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу |
О. І. |
Розкриття ініціалів власного імені |
Олександр Іванович |
Внутрішній код Koha |
1976 |
701 #1 - Ім’я особи – альтернативна інтелектуальна відповідальність |
Код відношення |
Укладач |
Внутрішній код Koha |
1977 |
автор |
Чуба |
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу |
В. |
Розкриття ініціалів власного імені |
Віктор |
801 #1 - Джерело походження запису |
Країна |
УКРАЇНА |
Установа |
UA-BuIAS |
Дата |
20180622 |
942 ## - Додаткові дані (Коха) |
Код системи класифікації для розстановки фонду |
|
Тип одиниці (рівень запису) |
Навчальні видання |
Класифікаційна частина шифру збереження |
37.3(076) |
Шифр замовлення |
37.3(076) / С41 |
Статус приховування в ЕК |
Не приховувати в ЕК |
Авторський (кеттерівський) знак, дати чи термін, що додаються до класифікаційного індексу |
С41 |