МАРК-запис
000 -Маркер запису |
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) |
14215nam0 2200217 4500 |
001 - Ідентифікатор запису |
Ідентифікатор біб-запису |
1495 |
010 ## - ISBN |
ISBN |
966-5812-76-9 |
100 ## - Дані загальної обробки |
Дані загальної обробки |
20180322d2003 u||y0ukry50 ca |
101 0# - Мова |
Мова тексту, звукової доріжки тощо |
українська |
200 1# - Назва |
Основна назва |
Педагогіка |
Підзаголовок |
навчальний посібник |
Перші відомості про відповідальність |
Н. Є. Мойсеюк |
205 ## - Відомості про видання |
Відомості про видання |
4-є вид., доп. |
210 ## - Місце та час видання |
Місце публікування, друку, розповсюдження |
Київ |
Назва видавництва, ім’я видавця, розповсюджувача, тощо |
КДНК |
Дата публікації, розповсюдження, тощо |
2003 |
215 ## - Фізичний опис |
Специфічне визначення матеріалу та обсяг документа |
615 с. |
327 11 - Примітки |
Назва розділу: рівень 1 |
Вступ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
9 |
Назва розділу: рівень 1 |
Частина І. Загальні засади педагогіки |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
11 |
Назва розділу: рівень 2 |
Тема 1. Педагогіка: становлення, сучасний стан |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
11 |
Назва розділу: рівень 3 |
1. Виникнення педагогіки як науки |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
11 |
Назва розділу: рівень 3 |
2. Об’єкт, предмет і функції педагогіки |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
21 |
Назва розділу: рівень 3 |
3. Зв’язок педагогіки з іншими науками та її структура |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
24 |
Назва розділу: рівень 3 |
4. Філософські основи педагогіки |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
27 |
Назва розділу: рівень 3 |
5. Суть нової методології педагогіки |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
34 |
Назва розділу: рівень 3 |
6. Аксіологічний підхід до вивчення педагогічних явищ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
35 |
Назва розділу: рівень 3 |
7. Педагогічні цінності |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
38 |
Назва розділу: рівень 3 |
8. Загально- і конкретно-наукова методологія педагогіки |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
40 |
Назва розділу: рівень 3 |
9. Методи педагогічних досліджень |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
42 |
Назва розділу: рівень 2 |
Тема 2. Розвиток, соціалізація і виховання особистості |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
53 |
Назва розділу: рівень 3 |
1. Особистість і умови її розвитку |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
53 |
Назва розділу: рівень 3 |
2. Спадковість у людському розвитку |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
62 |
Назва розділу: рівень 3 |
3. Соціалізація і становлення особистості |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
69 |
Назва розділу: рівень 3 |
4. Роль виховання у розвитку людини і формуванні її особистості |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
79 |
Назва розділу: рівень 2 |
Тема 3. Мета виховання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
88 |
Назва розділу: рівень 3 |
1. Поняття про мету виховання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
88 |
Назва розділу: рівень 3 |
2. Умови і фактори визначення цілей виховання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
91 |
Назва розділу: рівень 3 |
3. Зародження та розвиток ідеї про всебічний розвиток особистості |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
94 |
Назва розділу: рівень 3 |
4. Мета виховання в сучасній педагогіці |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
98 |
Назва розділу: рівень 3 |
3. Освіта як найважливіша ланка реалізації мети виховання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
103 |
Назва розділу: рівень 3 |
6. Основні тенденції розвитку освіти |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
107 |
Назва розділу: рівень 2 |
Тема 4. Педагогічний процес |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
115 |
Назва розділу: рівень 3 |
1. Суть педагогічного процесу |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
115 |
Назва розділу: рівень 3 |
2. Рушійні сили педагогічного процесу |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
116 |
Назва розділу: рівень 3 |
3. Педагогічний процес як система |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
118 |
Назва розділу: рівень 3 |
4. Цілісність педагогічного процесу |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
120 |
Назва розділу: рівень 3 |
5. Закономірності педагогічного процесу |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
121 |
Назва розділу: рівень 3 |
6. Організація педагогічного процесу |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
124 |
Назва розділу: рівень 2 |
Тема 5. Педагог: професійна діяльність і особистість |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
130 |
Назва розділу: рівень 3 |
1. Суть педагогічної діяльності, основні види, специфіка |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
130 |
Назва розділу: рівень 3 |
2. Структура педагогічної діяльності |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
132 |
Назва розділу: рівень 3 |
3. Педагог демократичної школи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
136 |
Назва розділу: рівень 4 |
3.1. Гуманістична спрямованість особистості |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
137 |
Назва розділу: рівень 4 |
3.2. Педагогічна і гуманітарна культура |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
140 |
Назва розділу: рівень 4 |
3.3. Професійно значимі якості |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
142 |
Назва розділу: рівень 4 |
3.4. Професійна компетентність |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
147 |
Назва розділу: рівень 1 |
Частина II. Теорія навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
158 |
Назва розділу: рівень 2 |
Тема 6. Дидактика: суть, дидактичні концепції, сучасні підходи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
138 |
Назва розділу: рівень 3 |
1. Поняття про дидактику |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
158 |
Назва розділу: рівень 3 |
2. Основні дидактичні концепції |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
160 |
Назва розділу: рівень 3 |
3. Навчання і розвиток у гуманістичній дидактиці |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
168 |
Назва розділу: рівень 3 |
4. Особистісно орієнтоване навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
177 |
Назва розділу: рівень 2 |
Тема 7. Процес навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
186 |
Назва розділу: рівень 3 |
1. Суть процесу навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
186 |
Назва розділу: рівень 3 |
2. Процес навчання як система |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
187 |
Назва розділу: рівень 3 |
3. Цілі процесу навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
189 |
Назва розділу: рівень 3 |
4. Стимулювання процесу навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
190 |
Назва розділу: рівень 3 |
5. Зміст навчального процесу |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
196 |
Назва розділу: рівень 3 |
6. Організація навчально-пізнавальної діяльності учнів |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
197 |
Назва розділу: рівень 3 |
7. Контроль і регулювання навчально-пізнавальної діяльності |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
208 |
Назва розділу: рівень 3 |
8. Оцінка і самооцінка якості результатів навчального процесу |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
209 |
Назва розділу: рівень 3 |
9. Діяльність учителя і учня у різних видах навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
210 |
Назва розділу: рівень 2 |
Тема 8. Закономірності і принципи навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
222 |
Назва розділу: рівень 3 |
1. Історія проблеми |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
222 |
Назва розділу: рівень 3 |
2. Класифікація закономірностей навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
224 |
Назва розділу: рівень 3 |
3. Поняття про принцип, правило |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
229 |
Назва розділу: рівень 3 |
4. Система дидактичних принципів |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
231 |
Назва розділу: рівень 2 |
Тема 9. Зміст освіти в загальноосвітній школі |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
242 |
Назва розділу: рівень 3 |
1. Поняття про зміст загальної середньої освіти |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
242 |
Назва розділу: рівень 3 |
2. Фактори, що зумовлюють зміст освіти |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
246 |
Назва розділу: рівень 3 |
3. Теорії організації змісту освіти |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
248 |
Назва розділу: рівень 3 |
4. Наукові вимоги до формування змісту освіти |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
251 |
Назва розділу: рівень 3 |
5. Реалізація змісту освіти в сучасній школі |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
253 |
Назва розділу: рівень 2 |
Тема 10. Форми навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
262 |
Назва розділу: рівень 3 |
1. Поняття про форми навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
262 |
Назва розділу: рівень 3 |
2. З історії форм організації навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
263 |
Назва розділу: рівень 3 |
3. Індивідуалізація і диференціація навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
269 |
Назва розділу: рівень 3 |
4. Урок - основна форма організації навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
276 |
Назва розділу: рівень 3 |
5. Типи і структура уроків |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
279 |
Назва розділу: рівень 3 |
6. Організація навчальної діяльності учителя на уроці |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
286 |
Назва розділу: рівень 3 |
7. Нестандартні уроки |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
289 |
Назва розділу: рівень 3 |
8. Допоміжні форми навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
290 |
Назва розділу: рівень 3 |
9. Підготовка уроку |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
292 |
Назва розділу: рівень 3 |
10. Самоаналіз уроку |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
294 |
Назва розділу: рівень 2 |
Тема 11. Методи навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
301 |
Назва розділу: рівень 3 |
1. Поняття про методи навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
301 |
Назва розділу: рівень 3 |
2. Класифікація методів навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
303 |
Назва розділу: рівень 3 |
3. Методи організації і самоорганізації навчально-пізнавальної діяльності |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
304 |
Назва розділу: рівень 3 |
4. Методи стимулювання і мотивації учіння |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
315 |
Назва розділу: рівень 3 |
5. Методи контролю і самоконтролю |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
319 |
Назва розділу: рівень 3 |
6. Бінарні методи навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
320 |
Назва розділу: рівень 3 |
7. Ситуаційний метод |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
322 |
Назва розділу: рівень 3 |
8. Вибір методів навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
323 |
Назва розділу: рівень 2 |
Тема 12. Засоби навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
327 |
Назва розділу: рівень 3 |
1. Поняття про засоби навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
327 |
Назва розділу: рівень 3 |
2. Прості засоби |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
328 |
Назва розділу: рівень 3 |
3. Складні засоби |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
329 |
Назва розділу: рівень 3 |
4. Інформатизація загальної середньої освіти |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
335 |
Назва розділу: рівень 3 |
5. Комп'ютери у навчанні |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
337 |
Назва розділу: рівень 2 |
Тема 13. Діагностика навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
348 |
Назва розділу: рівень 3 |
1. Діагностика результатів навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
348 |
Назва розділу: рівень 3 |
2. Контроль результатів навчально-пізнавальної діяльності учнів |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
350 |
Назва розділу: рівень 3 |
3. Тестування рівня засвоєння змісту освіти |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
355 |
Назва розділу: рівень 3 |
4. Оцінювання результатів навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
358 |
Назва розділу: рівень 1 |
Частина III. Теорія виховання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
365 |
Назва розділу: рівень 2 |
Тема 14. Процес виховання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
365 |
Назва розділу: рівень 3 |
1. Суть процесу виховання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
367 |
Назва розділу: рівень 3 |
2. Процес виховання як система |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
366 |
Назва розділу: рівень 3 |
3. Особливості виховного процесу |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
372 |
Назва розділу: рівень 3 |
4. Мета і завдання гуманістичного виховання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
374 |
Назва розділу: рівень 3 |
5. Механізми становлення особистості |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
379 |
Назва розділу: рівень 3 |
6. Школи гуманістичного виховання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
385 |
Назва розділу: рівень 3 |
7. Закономірності та принципи гуманістичного виховання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
389 |
Назва розділу: рівень 3 |
8. Самовиховання учнів |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
395 |
Назва розділу: рівень 2 |
Тема 15. Зміст процесу виховання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
401 |
Назва розділу: рівень 3 |
1. Поняття про зміст виховання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
401 |
Назва розділу: рівень 3 |
2. Особливості змісту виховання в сучасній школі.. |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
403 |
Назва розділу: рівень 3 |
3. Базова культура особистості: зміст і шляхи формування |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
405 |
Назва розділу: рівень 4 |
3.1. Виховання громадянської культури |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
405 |
Назва розділу: рівень 4 |
3.2. Виховання розумової культури |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
411 |
Назва розділу: рівень 4 |
3.3. Філософсько-світоглядна підготовка |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
415 |
Назва розділу: рівень 4 |
3.4. Виховання основ моральної культури |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
419 |
Назва розділу: рівень 4 |
3.5. Виховання екологічної культури |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
421 |
Назва розділу: рівень 4 |
3.6. Трудове виховання і профорієнтація |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
424 |
Назва розділу: рівень 4 |
3.7. Виховання естетичної культури |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
428 |
Назва розділу: рівень 4 |
3.8. Виховання фізичної культури |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
430 |
Назва розділу: рівень 2 |
Тема 16. Форми виховання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
435 |
Назва розділу: рівень 3 |
1. Поняття про форми виховання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
435 |
Назва розділу: рівень 3 |
2. Колектив як форма виховання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
436 |
Назва розділу: рівень 3 |
3. Учнівський колектив |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
438 |
Назва розділу: рівень 3 |
4. Розвиток дитячого колективу |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
440 |
Назва розділу: рівень 3 |
5. Колектив і особистість |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
443 |
Назва розділу: рівень 3 |
6. Педагогічне управління колективом |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
446 |
Назва розділу: рівень 3 |
7. Позашкільні форми виховання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
448 |
Назва розділу: рівень 2 |
Тема 17. Методи виховання , |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
455 |
Назва розділу: рівень 3 |
1. Поняття про методи виховання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
455 |
Назва розділу: рівень 3 |
2. Класифікація методів виховання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
457 |
Назва розділу: рівень 3 |
3. Методи усвідомлення цінностей суспільства |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
460 |
Назва розділу: рівень 3 |
4. Методи організації діяльності і формування досвіду суспільної поведінки |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
468 |
Назва розділу: рівень 3 |
5. Методи стимулювання діяльності і поведінки |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
474 |
Назва розділу: рівень 3 |
6. Методи педагогічної підтримки |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
477 |
Назва розділу: рівень 3 |
7. Вибір методів виховання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
479 |
Назва розділу: рівень 2 |
Тема 18. Технологія виховання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
483 |
Назва розділу: рівень 3 |
1. Поняття про технологію виховання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
477 |
Назва розділу: рівень 3 |
2. Комплексний підхід |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
485 |
Назва розділу: рівень 3 |
3. Виховні справи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
483 |
Назва розділу: рівень 3 |
4. Тематика виховних справ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
489 |
Назва розділу: рівень 3 |
5. Виховна справа як система |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
491 |
Назва розділу: рівень 3 |
6. Побудова особистісно орієнтованих ситуацій |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
497 |
Назва розділу: рівень 2 |
Тема 19. Діагностика вихованості |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
503 |
Назва розділу: рівень 3 |
1. Діагностика і вимірювання вихованості |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
503 |
Назва розділу: рівень 3 |
2. Критерії вихованості |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
504 |
Назва розділу: рівень 3 |
3. Ступені вихованості |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
506 |
Назва розділу: рівень 3 |
4. Методи діагностики вихованості |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
508 |
Назва розділу: рівень 2 |
Тема 20. Родинне та суспільне виховання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
513 |
Назва розділу: рівень 3 |
1. Сім’я як специфічна педагогічна система |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
513 |
Назва розділу: рівень 3 |
2. Сімейне виховання в різні періоди розвитку суспільства |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
517 |
Назва розділу: рівень 3 |
3. Правові основи сімейного виховання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
521 |
Назва розділу: рівень 3 |
4. Взаємодія школи і сім'ї у вихованні дітей та молоді |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
523 |
Назва розділу: рівень 3 |
5. Суспільне виховання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
527 |
Назва розділу: рівень 1 |
Частина IV. Основи управління загальноосвітнім навчальним закладом |
Назва розділу: рівень 2 |
Тема 21. Управління: суть, історія розвитку, сучасний стан управління освітою |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
532 |
Назва розділу: рівень 3 |
1. Поняття про управління, менеджмент, внутрі-шкільне управління, педагогічний менеджмент |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
533 |
Назва розділу: рівень 3 |
2. Державне управління системою загальної середньої освіти |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
538 |
Назва розділу: рівень 3 |
3. Внутрішкільне управління |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
546 |
Назва розділу: рівень 3 |
4. Школа як педагогічна система й об'єкт управління |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
554 |
Назва розділу: рівень 2 |
Тема 22. Процес управління |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
563 |
Назва розділу: рівень 3 |
1. Поняття про процес управління |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
563 |
Назва розділу: рівень 3 |
2. Функції внутрішкільного управління |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
566 |
Назва розділу: рівень 4 |
2.1. Аналіз інформації |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
566 |
Назва розділу: рівень 4 |
2.2. Планування |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
570 |
Назва розділу: рівень 4 |
2.3. Організація |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
576 |
Назва розділу: рівень 4 |
2.4. Внутрішкільний контроль |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
579 |
Назва розділу: рівень 3 |
3. Прийняття рішень |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
584 |
Назва розділу: рівень 2 |
Тема 23. Інноваційні процеси в освіті. Підвищення кваліфікації учителів |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
589 |
Назва розділу: рівень 3 |
1. Інновації в освіті |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
589 |
Назва розділу: рівень 3 |
2. Передовий педагогічний досвід і впровадження досягнень педагогічної науки |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
591 |
Назва розділу: рівень 3 |
3. Підвищення кваліфікації вчителів та їх атестація |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
599 |
330 ## - Короткий зміст |
Текст примітки |
У посібнику викладено нормативний навчальний курс з педагогіки. Загальні засади педагогіки, питання теорії навчання і виховання, управління загальноосвітнім навчальним закладом розкриті з урахуванням найновіших досягнень сучасної вітчизняної і зарубіжної науки, накопиченого досвіду практичної роботи. Рекомендується студентам, аспірантам і викладачам педагогічних університетів, інститутів, коледжів, слухачам системи підвищення кваліфікації педагогічних кадрів, учителям загальноосвітніх навчальних закладів. |
675 ## - УДК |
Індекс |
37.013(075.8) |
686 ## - Індекси інших класифікацій |
Код системи |
Таблиці ББК для масових бібліотек в 1 т. |
Індекс класифікації |
74.00 |
700 #1 - Особисте ім’я |
Код відношення |
Автор |
Внутрішній код Koha |
1829 |
автор |
Мойсеюк |
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу |
Н. Є. |
Розкриття ініціалів власного імені |
Неля Євтихівна |
801 #1 - Джерело походження запису |
Країна |
УКРАЇНА |
Установа |
UA-BuIAS |
Дата |
20180322 |
942 ## - Додаткові дані (Коха) |
Код системи класифікації для розстановки фонду |
Універсальна десяткова класифікація (УДК) |
Тип одиниці (рівень запису) |
Навчальні видання |
Класифікаційна частина шифру збереження |
37.013(075.8) |
Шифр замовлення |
37.013(075.8) / М74 |
Статус приховування в ЕК |
Не приховувати в ЕК |
Авторський (кеттерівський) знак, дати чи термін, що додаються до класифікаційного індексу |
М74 |
Кількість видач (випожичань) для усіх примірників |
1 |