Педагогіка (Запис № 1495)

МАРК-запис
000 -Маркер запису
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) 14215nam0 2200217 4500
001 - Ідентифікатор запису
Ідентифікатор біб-запису 1495
010 ## - ISBN
ISBN 966-5812-76-9
100 ## - Дані загальної обробки
Дані загальної обробки 20180322d2003 u||y0ukry50 ca
101 0# - Мова
Мова тексту, звукової доріжки тощо українська
200 1# - Назва
Основна назва Педагогіка
Підзаголовок навчальний посібник
Перші відомості про відповідальність Н. Є. Мойсеюк
205 ## - Відомості про видання
Відомості про видання 4-є вид., доп.
210 ## - Місце та час видання
Місце публікування, друку, розповсюдження Київ
Назва видавництва, ім’я видавця, розповсюджувача, тощо КДНК
Дата публікації, розповсюдження, тощо 2003
215 ## - Фізичний опис
Специфічне визначення матеріалу та обсяг документа 615 с.
327 11 - Примітки
Назва розділу: рівень 1 Вступ
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 9
Назва розділу: рівень 1 Частина І. Загальні засади педагогіки
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 11
Назва розділу: рівень 2 Тема 1. Педагогіка: становлення, сучасний стан
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 11
Назва розділу: рівень 3 1. Виникнення педагогіки як науки
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 11
Назва розділу: рівень 3 2. Об’єкт, предмет і функції педагогіки
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 21
Назва розділу: рівень 3 3. Зв’язок педагогіки з іншими науками та її структура
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 24
Назва розділу: рівень 3 4. Філософські основи педагогіки
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 27
Назва розділу: рівень 3 5. Суть нової методології педагогіки
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 34
Назва розділу: рівень 3 6. Аксіологічний підхід до вивчення педагогічних явищ
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 35
Назва розділу: рівень 3 7. Педагогічні цінності
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 38
Назва розділу: рівень 3 8. Загально- і конкретно-наукова методологія педагогіки
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 40
Назва розділу: рівень 3 9. Методи педагогічних досліджень
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 42
Назва розділу: рівень 2 Тема 2. Розвиток, соціалізація і виховання особистості
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 53
Назва розділу: рівень 3 1. Особистість і умови її розвитку
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 53
Назва розділу: рівень 3 2. Спадковість у людському розвитку
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 62
Назва розділу: рівень 3 3. Соціалізація і становлення особистості
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 69
Назва розділу: рівень 3 4. Роль виховання у розвитку людини і формуванні її особистості
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 79
Назва розділу: рівень 2 Тема 3. Мета виховання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 88
Назва розділу: рівень 3 1. Поняття про мету виховання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 88
Назва розділу: рівень 3 2. Умови і фактори визначення цілей виховання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 91
Назва розділу: рівень 3 3. Зародження та розвиток ідеї про всебічний розвиток особистості
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 94
Назва розділу: рівень 3 4. Мета виховання в сучасній педагогіці
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 98
Назва розділу: рівень 3 3. Освіта як найважливіша ланка реалізації мети виховання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 103
Назва розділу: рівень 3 6. Основні тенденції розвитку освіти
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 107
Назва розділу: рівень 2 Тема 4. Педагогічний процес
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 115
Назва розділу: рівень 3 1. Суть педагогічного процесу
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 115
Назва розділу: рівень 3 2. Рушійні сили педагогічного процесу
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 116
Назва розділу: рівень 3 3. Педагогічний процес як система
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 118
Назва розділу: рівень 3 4. Цілісність педагогічного процесу
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 120
Назва розділу: рівень 3 5. Закономірності педагогічного процесу
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 121
Назва розділу: рівень 3 6. Організація педагогічного процесу
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 124
Назва розділу: рівень 2 Тема 5. Педагог: професійна діяльність і особистість
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 130
Назва розділу: рівень 3 1. Суть педагогічної діяльності, основні види, специфіка
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 130
Назва розділу: рівень 3 2. Структура педагогічної діяльності
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 132
Назва розділу: рівень 3 3. Педагог демократичної школи
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 136
Назва розділу: рівень 4 3.1. Гуманістична спрямованість особистості
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 137
Назва розділу: рівень 4 3.2. Педагогічна і гуманітарна культура
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 140
Назва розділу: рівень 4 3.3. Професійно значимі якості
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 142
Назва розділу: рівень 4 3.4. Професійна компетентність
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 147
Назва розділу: рівень 1 Частина II. Теорія навчання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 158
Назва розділу: рівень 2 Тема 6. Дидактика: суть, дидактичні концепції, сучасні підходи
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 138
Назва розділу: рівень 3 1. Поняття про дидактику
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 158
Назва розділу: рівень 3 2. Основні дидактичні концепції
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 160
Назва розділу: рівень 3 3. Навчання і розвиток у гуманістичній дидактиці
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 168
Назва розділу: рівень 3 4. Особистісно орієнтоване навчання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 177
Назва розділу: рівень 2 Тема 7. Процес навчання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 186
Назва розділу: рівень 3 1. Суть процесу навчання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 186
Назва розділу: рівень 3 2. Процес навчання як система
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 187
Назва розділу: рівень 3 3. Цілі процесу навчання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 189
Назва розділу: рівень 3 4. Стимулювання процесу навчання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 190
Назва розділу: рівень 3 5. Зміст навчального процесу
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 196
Назва розділу: рівень 3 6. Організація навчально-пізнавальної діяльності учнів
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 197
Назва розділу: рівень 3 7. Контроль і регулювання навчально-пізнавальної діяльності
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 208
Назва розділу: рівень 3 8. Оцінка і самооцінка якості результатів навчального процесу
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 209
Назва розділу: рівень 3 9. Діяльність учителя і учня у різних видах навчання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 210
Назва розділу: рівень 2 Тема 8. Закономірності і принципи навчання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 222
Назва розділу: рівень 3 1. Історія проблеми
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 222
Назва розділу: рівень 3 2. Класифікація закономірностей навчання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 224
Назва розділу: рівень 3 3. Поняття про принцип, правило
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 229
Назва розділу: рівень 3 4. Система дидактичних принципів
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 231
Назва розділу: рівень 2 Тема 9. Зміст освіти в загальноосвітній школі
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 242
Назва розділу: рівень 3 1. Поняття про зміст загальної середньої освіти
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 242
Назва розділу: рівень 3 2. Фактори, що зумовлюють зміст освіти
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 246
Назва розділу: рівень 3 3. Теорії організації змісту освіти
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 248
Назва розділу: рівень 3 4. Наукові вимоги до формування змісту освіти
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 251
Назва розділу: рівень 3 5. Реалізація змісту освіти в сучасній школі
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 253
Назва розділу: рівень 2 Тема 10. Форми навчання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 262
Назва розділу: рівень 3 1. Поняття про форми навчання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 262
Назва розділу: рівень 3 2. З історії форм організації навчання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 263
Назва розділу: рівень 3 3. Індивідуалізація і диференціація навчання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 269
Назва розділу: рівень 3 4. Урок - основна форма організації навчання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 276
Назва розділу: рівень 3 5. Типи і структура уроків
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 279
Назва розділу: рівень 3 6. Організація навчальної діяльності учителя на уроці
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 286
Назва розділу: рівень 3 7. Нестандартні уроки
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 289
Назва розділу: рівень 3 8. Допоміжні форми навчання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 290
Назва розділу: рівень 3 9. Підготовка уроку
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 292
Назва розділу: рівень 3 10. Самоаналіз уроку
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 294
Назва розділу: рівень 2 Тема 11. Методи навчання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 301
Назва розділу: рівень 3 1. Поняття про методи навчання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 301
Назва розділу: рівень 3 2. Класифікація методів навчання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 303
Назва розділу: рівень 3 3. Методи організації і самоорганізації навчально-пізнавальної діяльності
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 304
Назва розділу: рівень 3 4. Методи стимулювання і мотивації учіння
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 315
Назва розділу: рівень 3 5. Методи контролю і самоконтролю
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 319
Назва розділу: рівень 3 6. Бінарні методи навчання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 320
Назва розділу: рівень 3 7. Ситуаційний метод
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 322
Назва розділу: рівень 3 8. Вибір методів навчання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 323
Назва розділу: рівень 2 Тема 12. Засоби навчання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 327
Назва розділу: рівень 3 1. Поняття про засоби навчання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 327
Назва розділу: рівень 3 2. Прості засоби
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 328
Назва розділу: рівень 3 3. Складні засоби
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 329
Назва розділу: рівень 3 4. Інформатизація загальної середньої освіти
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 335
Назва розділу: рівень 3 5. Комп'ютери у навчанні
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 337
Назва розділу: рівень 2 Тема 13. Діагностика навчання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 348
Назва розділу: рівень 3 1. Діагностика результатів навчання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 348
Назва розділу: рівень 3 2. Контроль результатів навчально-пізнавальної діяльності учнів
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 350
Назва розділу: рівень 3 3. Тестування рівня засвоєння змісту освіти
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 355
Назва розділу: рівень 3 4. Оцінювання результатів навчання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 358
Назва розділу: рівень 1 Частина III. Теорія виховання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 365
Назва розділу: рівень 2 Тема 14. Процес виховання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 365
Назва розділу: рівень 3 1. Суть процесу виховання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 367
Назва розділу: рівень 3 2. Процес виховання як система
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 366
Назва розділу: рівень 3 3. Особливості виховного процесу
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 372
Назва розділу: рівень 3 4. Мета і завдання гуманістичного виховання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 374
Назва розділу: рівень 3 5. Механізми становлення особистості
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 379
Назва розділу: рівень 3 6. Школи гуманістичного виховання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 385
Назва розділу: рівень 3 7. Закономірності та принципи гуманістичного виховання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 389
Назва розділу: рівень 3 8. Самовиховання учнів
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 395
Назва розділу: рівень 2 Тема 15. Зміст процесу виховання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 401
Назва розділу: рівень 3 1. Поняття про зміст виховання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 401
Назва розділу: рівень 3 2. Особливості змісту виховання в сучасній школі..
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 403
Назва розділу: рівень 3 3. Базова культура особистості: зміст і шляхи формування
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 405
Назва розділу: рівень 4 3.1. Виховання громадянської культури
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 405
Назва розділу: рівень 4 3.2. Виховання розумової культури
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 411
Назва розділу: рівень 4 3.3. Філософсько-світоглядна підготовка
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 415
Назва розділу: рівень 4 3.4. Виховання основ моральної культури
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 419
Назва розділу: рівень 4 3.5. Виховання екологічної культури
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 421
Назва розділу: рівень 4 3.6. Трудове виховання і профорієнтація
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 424
Назва розділу: рівень 4 3.7. Виховання естетичної культури
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 428
Назва розділу: рівень 4 3.8. Виховання фізичної культури
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 430
Назва розділу: рівень 2 Тема 16. Форми виховання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 435
Назва розділу: рівень 3 1. Поняття про форми виховання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 435
Назва розділу: рівень 3 2. Колектив як форма виховання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 436
Назва розділу: рівень 3 3. Учнівський колектив
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 438
Назва розділу: рівень 3 4. Розвиток дитячого колективу
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 440
Назва розділу: рівень 3 5. Колектив і особистість
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 443
Назва розділу: рівень 3 6. Педагогічне управління колективом
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 446
Назва розділу: рівень 3 7. Позашкільні форми виховання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 448
Назва розділу: рівень 2 Тема 17. Методи виховання ,
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 455
Назва розділу: рівень 3 1. Поняття про методи виховання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 455
Назва розділу: рівень 3 2. Класифікація методів виховання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 457
Назва розділу: рівень 3 3. Методи усвідомлення цінностей суспільства
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 460
Назва розділу: рівень 3 4. Методи організації діяльності і формування досвіду суспільної поведінки
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 468
Назва розділу: рівень 3 5. Методи стимулювання діяльності і поведінки
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 474
Назва розділу: рівень 3 6. Методи педагогічної підтримки
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 477
Назва розділу: рівень 3 7. Вибір методів виховання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 479
Назва розділу: рівень 2 Тема 18. Технологія виховання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 483
Назва розділу: рівень 3 1. Поняття про технологію виховання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 477
Назва розділу: рівень 3 2. Комплексний підхід
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 485
Назва розділу: рівень 3 3. Виховні справи
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 483
Назва розділу: рівень 3 4. Тематика виховних справ
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 489
Назва розділу: рівень 3 5. Виховна справа як система
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 491
Назва розділу: рівень 3 6. Побудова особистісно орієнтованих ситуацій
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 497
Назва розділу: рівень 2 Тема 19. Діагностика вихованості
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 503
Назва розділу: рівень 3 1. Діагностика і вимірювання вихованості
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 503
Назва розділу: рівень 3 2. Критерії вихованості
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 504
Назва розділу: рівень 3 3. Ступені вихованості
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 506
Назва розділу: рівень 3 4. Методи діагностики вихованості
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 508
Назва розділу: рівень 2 Тема 20. Родинне та суспільне виховання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 513
Назва розділу: рівень 3 1. Сім’я як специфічна педагогічна система
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 513
Назва розділу: рівень 3 2. Сімейне виховання в різні періоди розвитку суспільства
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 517
Назва розділу: рівень 3 3. Правові основи сімейного виховання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 521
Назва розділу: рівень 3 4. Взаємодія школи і сім'ї у вихованні дітей та молоді
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 523
Назва розділу: рівень 3 5. Суспільне виховання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 527
Назва розділу: рівень 1 Частина IV. Основи управління загальноосвітнім навчальним закладом
Назва розділу: рівень 2 Тема 21. Управління: суть, історія розвитку, сучасний стан управління освітою
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 532
Назва розділу: рівень 3 1. Поняття про управління, менеджмент, внутрі-шкільне управління, педагогічний менеджмент
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 533
Назва розділу: рівень 3 2. Державне управління системою загальної середньої освіти
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 538
Назва розділу: рівень 3 3. Внутрішкільне управління
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 546
Назва розділу: рівень 3 4. Школа як педагогічна система й об'єкт управління
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 554
Назва розділу: рівень 2 Тема 22. Процес управління
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 563
Назва розділу: рівень 3 1. Поняття про процес управління
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 563
Назва розділу: рівень 3 2. Функції внутрішкільного управління
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 566
Назва розділу: рівень 4 2.1. Аналіз інформації
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 566
Назва розділу: рівень 4 2.2. Планування
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 570
Назва розділу: рівень 4 2.3. Організація
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 576
Назва розділу: рівень 4 2.4. Внутрішкільний контроль
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 579
Назва розділу: рівень 3 3. Прийняття рішень
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 584
Назва розділу: рівень 2 Тема 23. Інноваційні процеси в освіті. Підвищення кваліфікації учителів
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 589
Назва розділу: рівень 3 1. Інновації в освіті
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 589
Назва розділу: рівень 3 2. Передовий педагогічний досвід і впровадження досягнень педагогічної науки
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 591
Назва розділу: рівень 3 3. Підвищення кваліфікації вчителів та їх атестація
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 599
330 ## - Короткий зміст
Текст примітки У посібнику викладено нормативний навчальний курс з педагогіки. Загальні засади педагогіки, питання теорії навчання і виховання, управління загальноосвітнім навчальним закладом розкриті з урахуванням найновіших досягнень сучасної вітчизняної і зарубіжної науки, накопиченого досвіду практичної роботи. Рекомендується студентам, аспірантам і викладачам педагогічних університетів, інститутів, коледжів, слухачам системи підвищення кваліфікації педагогічних кадрів, учителям загальноосвітніх навчальних закладів.
675 ## - УДК
Індекс 37.013(075.8)
686 ## - Індекси інших класифікацій
Код системи Таблиці ББК для масових бібліотек в 1 т.
Індекс класифікації 74.00
700 #1 - Особисте ім’я
Код відношення Автор
Внутрішній код Koha 1829
автор Мойсеюк
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу Н. Є.
Розкриття ініціалів власного імені Неля Євтихівна
801 #1 - Джерело походження запису
Країна УКРАЇНА
Установа UA-BuIAS
Дата 20180322
942 ## - Додаткові дані (Коха)
Код системи класифікації для розстановки фонду Універсальна десяткова класифікація (УДК)
Тип одиниці (рівень запису) Навчальні видання
Класифікаційна частина шифру збереження 37.013(075.8)
Шифр замовлення 37.013(075.8) / М74
Статус приховування в ЕК Не приховувати в ЕК
Авторський (кеттерівський) знак, дати чи термін, що додаються до класифікаційного індексу М74
Кількість видач (випожичань) для усіх примірників 1
Фонди
Статус вилучення Стан пошкодження Статус втрати/відсутності Статус обмеження доступу Джерело класифікації чи схема поличного розташування Дата надходження Джерельне місце зберігання примірника (домашній підрозділ), код Місце тимчасового зберігання чи видачі (підрозділ зберігання), код Поличкове розташування Штрих-код Дата останнього редагування примірника Вид зібрання Дата, коли останній раз бачено примірник Інвентарний номер Повний (примірниковий) шифр збереження Дата останнього випожичання чи повернення Тип обігу (не для випожичання) Вартість, звичайна закупівельна ціна Тип одиниці (рівень примірника)
Не вилучено з обігу Не пошкоджено Наявний Немає обмежень доступу Універсальна десяткова класифікація (УДК) 21.02.2006 Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд 41683-002230 2021-05-26 14:34:49 Наукова література 26.05.2021 14109 37.013(075.8) / М74 10.09.2019 Доступно для випожичання 38.00 Навчальні видання

Працює на АБІС Коха