МАРК-запис
000 -Маркер запису |
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) |
05079nam0 2200241 4500 |
001 - Ідентифікатор запису |
Ідентифікатор біб-запису |
1496 |
010 ## - ISBN |
ISBN |
5-9219-0109-1 |
100 ## - Дані загальної обробки |
Дані загальної обробки |
20180626d2002 k||y0rusy50 ca |
101 0# - Мова |
Мова тексту, звукової доріжки тощо |
російська |
102 ## - Країна публікації/виробництва |
Країна публікації |
РОСІЙСЬКА ФЕДЕРАЦІЯ |
200 1# - Назва |
Основна назва |
Педагогика |
Підзаголовок |
Учебное пособие |
Перші відомості про відповідальність |
В. А. Сластенин, И. Ф. Исаев, А. И. Мищенко |
210 ## - Місце та час видання |
Місце публікування, друку, розповсюдження |
Москва |
Назва видавництва, ім’я видавця, розповсюджувача, тощо |
Школьнвая преса |
Дата публікації, розповсюдження, тощо |
2002 |
215 ## - Фізичний опис |
Інші уточнення фізичних характеристик |
512 |
327 11 - Примітки |
Назва розділу: рівень 1 |
Слово к будущему педагогу |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
3 |
Назва розділу: рівень 1 |
Раздел I. Введение в педагогическую профессию |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
5 |
Назва розділу: рівень 2 |
Глава 1. Общая характеристика педагогической профессии |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
5 |
Назва розділу: рівень 2 |
Глава 2. Профессиональная деятельность и личность педагога |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
24 |
Назва розділу: рівень 2 |
Глава 3. Профессиональная компетентность педагога |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
40 |
Назва розділу: рівень 2 |
Глава 4. Подготовка и профессиональное становление личности педагога |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
56 |
Назва розділу: рівень 1 |
Раздел II. Теоретико-методологические основы педагогики |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
72 |
Назва розділу: рівень 2 |
Глава 5. Педагогика в системе наук о человеке |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
72 |
Назва розділу: рівень 2 |
Глава 6. Методология и методы педагогических исследований |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
93 |
Назва розділу: рівень 2 |
Глава 7. Аксиологические основы педагогики |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
111 |
Назва розділу: рівень 2 |
Глава 8. Развитие, социализация и воспитание личности |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
123 |
Назва розділу: рівень 2 |
Глава 9. Содержание образования как средство развития личности и формирования ее базовой культуры |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
139 |
Назва розділу: рівень 1 |
Раздел III. Теория целостного педагогического процесса |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
155 |
Назва розділу: рівень 2 |
Глава 10. Педагогический процесс как система и целостное явление |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
155 |
Назва розділу: рівень 2 |
Глава 11. Закономерности и принципы целостного педагогического процесса |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
171 |
Назва розділу: рівень 2 |
Глава 12. Обучение в целостном педагогическом процессе |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
186 |
Назва розділу: рівень 2 |
Глава 13. Учебно-воспитательный коллектив как форма функционирования целостного педагогического процесса |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
211 |
Назва розділу: рівень 2 |
Глава 14. Воспитание в целостном педагогическом процессе |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
226 |
Назва розділу: рівень 2 |
Глава 15. Формирование базовой культуры личности в целостном педагогическом процессе |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
240 |
Назва розділу: рівень 2 |
Глава 16. Формы организации педагогического процесса |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
274 |
Назва розділу: рівень 2 |
Глава 17. Методы осуществления целостного педагогического процесса |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
296 |
Назва розділу: рівень 1 |
Раздел IV. Основы технологии целостного педагогического процесса |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
329 |
Назва розділу: рівень 2 |
Глава 18. Педагогическая технология и мастерство учителя |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
329 |
Назва розділу: рівень 2 |
Глава 19. Технология конструирования педагогического процесса |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
347 |
Назва розділу: рівень 2 |
Глава 20. Технология осуществления педагогического процесса |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
371 |
Назва розділу: рівень 2 |
Глава 21. Технология педагогического общения и установления педагогически целесообразных взаимоотношений |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
393 |
Назва розділу: рівень 1 |
Раздел V. Основы управления педагогическими системами |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
420 |
Назва розділу: рівень 2 |
Глава 22. Сущность и основные принципы управления педагогическими системами |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
420 |
Назва розділу: рівень 2 |
Глава 23. Основные функции управления школой |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
439 |
Назва розділу: рівень 2 |
Глава 24. Взаимодействие социальных институтов в управлении педагогическим процессом |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
467 |
Назва розділу: рівень 2 |
Глава 25. Инновационные процессы в образовании. Повышение квалификации учителей |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
492 |
330 ## - Короткий зміст |
Текст примітки |
Учебное пособие подготовлено в соответствии с государственным стандартом базового педагогического образования для студентов, обучающихся в условиях как моно-, так и многоуровневой подготовки специалистов в области образования. |
675 ## - УДК |
Індекс |
37.013 |
686 ## - Індекси інших класифікацій |
Код системи |
Таблиці ББК для масових бібліотек в 1 т. |
Індекс класифікації |
74.00 |
700 ## - Особисте ім’я |
Код відношення |
Автор |
Внутрішній код Koha |
1991 |
автор |
Сластенин |
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу |
В. А. |
Розкриття ініціалів власного імені |
Виталий Александрович |
701 ## - Ім’я особи – альтернативна інтелектуальна відповідальність |
Код відношення |
Автор |
Внутрішній код Koha |
1992 |
автор |
Исаев |
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу |
И. Ф. |
Розкриття ініціалів власного імені |
Илья Федорович |
701 ## - Ім’я особи – альтернативна інтелектуальна відповідальність |
Код відношення |
Автор |
Внутрішній код Koha |
1993 |
автор |
Мищенко |
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу |
А. И. |
Розкриття ініціалів власного імені |
Александр Иванович |
801 #1 - Джерело походження запису |
Країна |
УКРАЇНА |
Установа |
UA-BuIAS |
Дата |
20180626 |
942 ## - Додаткові дані (Коха) |
Код системи класифікації для розстановки фонду |
Універсальна десяткова класифікація (УДК) |
Тип одиниці (рівень запису) |
Навчальні видання |
Класифікаційна частина шифру збереження |
37.013 |
Шифр замовлення |
37.013 / П24 |
Статус приховування в ЕК |
Не приховувати в ЕК |
Авторський (кеттерівський) знак, дати чи термін, що додаються до класифікаційного індексу |
П24 |
Кількість видач (випожичань) для усіх примірників |
2 |