MARC details
000 -Маркер запису |
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) |
04052nam0 2200265 4500 |
001 - Ідентифікатор запису |
Ідентифікатор біб-запису |
1497 |
010 ## - ISBN |
ISBN |
966-8651-59-6 |
Уточнення |
б-ка "Шкіл. світу" |
010 ## - ISBN |
ISBN |
966-420-032-8 |
Уточнення |
Вид. дім "Шкіл. світ" |
010 ## - ISBN |
ISBN |
966-356-068-1 |
Уточнення |
вид Л. Галіцина |
100 ## - Дані загальної обробки |
Дані загальної обробки |
20180626d2006 k||y0ukry50 ca |
101 0# - Мова |
Мова тексту, звукової доріжки тощо |
українська |
102 ## - Країна публікації/виробництва |
Країна публікації |
УКРАЇНА |
200 1# - Назва |
Основна назва |
Професійне самовизначення старшокласників |
Підзаголовок |
методичний посібник |
Перші відомості про відповідальність |
Д. О. Закатов, О. В. Мельник, О. В. Осипов |
Наступні відомості про відповідальність |
Укл. Л. Шелестова |
210 ## - Місце та час видання |
Місце публікування, друку, розповсюдження |
Київ |
Назва видавництва, ім’я видавця, розповсюджувача, тощо |
Шкільний світ |
Дата публікації, розповсюдження, тощо |
2006 |
215 ## - Фізичний опис |
Специфічне визначення матеріалу та обсяг документа |
128 с. |
327 11 - Примітки |
Назва розділу: рівень 1 |
Вступ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
4 |
Назва розділу: рівень 1 |
Розділ 1. Психолого-педагогічні засади професійного самовизначення |
Назва розділу: рівень 2 |
Профільне навчання в системі загальної середньої освіти |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
6 |
Назва розділу: рівень 2 |
Сутність професійного самовизначення школярів |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
10 |
Назва розділу: рівень 2 |
Організаційно-педагогічне забезпечення процесу |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
20 |
Назва розділу: рівень 2 |
Мета профорієнтаційної роботи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
25 |
Назва розділу: рівень 2 |
Форми і методи профорієнтаційної роботи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
28 |
Назва розділу: рівень 1 |
Розділ 2. Формування в учнів готовності до професійного самовизначення |
Назва розділу: рівень 2 |
Економічний профіль навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
40 |
Назва розділу: рівень 2 |
Природничо-математичний профіль (на прикладі курсу інформатики) |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
53 |
Назва розділу: рівень 2 |
Взаємодія школи та міжшкільного навчально-виробничого комбінату |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
67 |
Назва розділу: рівень 1 |
Додатки |
Назва розділу: рівень 2 |
Додаток 1. Опис професії «Банківський менеджер» |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
78 |
Назва розділу: рівень 2 |
Додаток 2. Зразок професіограми |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
80 |
Назва розділу: рівень 2 |
Додаток 3. Експериментальна програма курсу «Основи вибору професії» (34 год). Для учнів 9-х класів середніх загальноосвітніх шкіл |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
82 |
Назва розділу: рівень 2 |
Додаток 4. Зразок профорієнтаційного уроку |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
88 |
Назва розділу: рівень 2 |
Додаток 5. Програма курсу «Основи сімейної економіки. Людина у світі професій сфери економіки» (34 год). Для учнів 9-х класів середніх загальноосвітніх шкіл |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
104 |
Назва розділу: рівень 2 |
Додаток 6. Ділова гра «Аукціон» |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
110 |
Назва розділу: рівень 2 |
Додаток 7. Дизайнер. Загальна характеристика професії |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
115 |
Назва розділу: рівень 2 |
Додаток 8. Схема-картка дослідження особистості учня |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
121 |
Назва розділу: рівень 1 |
Література |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
126 |
330 ## - Короткий зміст |
Текст примітки |
У посібнику розкриваються психолого-педагогічні основи підготовки учнів середніх загальнооствітніх шкіл до професійного самовизначення в умовах профільного навчання. Посібник містить конкретні рекомендації для педагогічних працівників щодо здійснення навчально-виховної роботи з учнями старших класів середніх загальноосвітніх шкіл, спрямованої на їх підготовку до усвідомленого вибору майбутньої професії. |
686 ## - Індекси інших класифікацій |
Код системи |
|
Індекс класифікації |
74.200.52 |
700 #1 - Особисте ім’я |
Код відношення |
Автор |
Внутрішній код Koha |
1994 |
автор |
Закатнов |
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу |
Д. О. |
Розкриття ініціалів власного імені |
Дмитро Олексійович |
701 #1 - Ім’я особи – альтернативна інтелектуальна відповідальність |
Код відношення |
Автор |
Внутрішній код Koha |
1995 |
автор |
Мельник |
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу |
О. В. |
Розкриття ініціалів власного імені |
Олександр Васильович |
701 #1 - Ім’я особи – альтернативна інтелектуальна відповідальність |
Код відношення |
Автор |
Внутрішній код Koha |
1996 |
автор |
Осипов |
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу |
О. В. |
701 ## - Ім’я особи – альтернативна інтелектуальна відповідальність |
Код відношення |
Укладач |
-- |
Редактор |
Внутрішній код Koha |
1997 |
автор |
Шелестова |
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу |
Л. В. |
Розкриття ініціалів власного імені |
Людмила Володимирівна |
801 #1 - Джерело походження запису |
Країна |
УКРАЇНА |
Установа |
UA-BuIAS |
Дата |
20180626 |
942 ## - Додаткові дані (Коха) |
Код системи класифікації для розстановки фонду |
|
Тип одиниці (рівень запису) |
Навчальні видання |
Класифікаційна частина шифру збереження |
37.048.4(07) |
Шифр замовлення |
37.048.4(07) / П 84 |
Статус приховування в ЕК |
Не приховувати в ЕК |
Авторський (кеттерівський) знак, дати чи термін, що додаються до класифікаційного індексу |
П 84 |