МАРК-запис
000 -Маркер запису |
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) |
04169nam0 2200241 4500 |
001 - Ідентифікатор запису |
Ідентифікатор біб-запису |
1506 |
010 ## - ISBN |
ISBN |
5-691-00174-4 |
010 ## - ISBN |
ISBN |
5-691-00176-0 |
Уточнення |
II |
100 ## - Дані загальної обробки |
Дані загальної обробки |
20171010d u||y0rusy50 ca |
101 0# - Мова |
Мова тексту, звукової доріжки тощо |
російська |
102 ## - Країна публікації/виробництва |
Країна публікації |
РОСІЙСЬКА ФЕДЕРАЦІЯ |
200 1# - Назва |
Основна назва |
Педагогика |
Підзаголовок |
новый курс, учебник для студентов высших учебных заведений: В 2 кн. |
Позначення та/або номер частини |
2 |
Найменування частини |
Процесс воспитания |
210 ## - Місце та час видання |
Місце публікування, друку, розповсюдження |
Москва |
Назва видавництва, ім’я видавця, розповсюджувача, тощо |
Владос |
Дата публікації, розповсюдження, тощо |
2001 |
215 ## - Фізичний опис |
Специфічне визначення матеріалу та обсяг документа |
256 с. |
225 ## - Серія |
Назва серії |
Гуманит. изд. центр ВЛАДОС |
327 11 - Примітки |
Назва розділу: рівень 1 |
Тема 1. СУЩНОСТЬ И СОДЕРЖАНИЕ ПРОЦЕССА ВОСПИТАНИЯ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
5 |
Назва розділу: рівень 2 |
Особенности воспитательного процесса |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
7 |
Назва розділу: рівень 2 |
Диалектика процесса воспитания |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
11 |
Назва розділу: рівень 2 |
Личность воспитателя |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
12 |
Назва розділу: рівень 2 |
Системы и структуры воспитательного процесса |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
17 |
Назва розділу: рівень 2 |
Общие закономерности процесса воспитания |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
22 |
Назва розділу: рівень 2 |
Содержание процесса воспитания |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
27 |
Назва розділу: рівень 2 |
Диагностика воспитанности |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
31 |
Назва розділу: рівень 1 |
Тема 2. ПРИНЦИПЫ ВОСПИТАНИЯ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
39 |
Назва розділу: рівень 2 |
Специфика принципов воспитания |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
40 |
Назва розділу: рівень 2 |
Общественная направленность воспитания |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
42 |
Назва розділу: рівень 2 |
Опора на положительное |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
49 |
Назва розділу: рівень 2 |
Гуманизация воспитания |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
51 |
Назва розділу: рівень 2 |
Личностный подход |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
52 |
Назва розділу: рівень 2 |
Единство воспитательных воздействий |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
55 |
Назва розділу: рівень 1 |
Тема 3. ВОСПИТАНИЕ ЛИЧНОСТИ В КОЛЛЕКТИВЕ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
59 |
Назва розділу: рівень 2 |
Формы воспитания |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
60 |
Назва розділу: рівень 2 |
Ведущая идея школьного воспитания |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
62 |
Назва розділу: рівень 2 |
Ученический коллектив |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
63 |
Назва розділу: рівень 2 |
Учение А. С. Макаренко о коллективе |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
67 |
Назва розділу: рівень 2 |
Коллектив и личность |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
74 |
Назва розділу: рівень 2 |
Педагогическое руководство коллективом |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
83 |
Назва розділу: рівень 1 |
Тема 4. ОБЩИЕ МЕТОДЫ ВОСПИТАНИЯ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
93 |
Назва розділу: рівень 2 |
Методы и приемы воспитания |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
94 |
Назва розділу: рівень 2 |
Выбор методов воспитания |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
96 |
Назва розділу: рівень 2 |
Классификация методов воспитания |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
103 |
Назва розділу: рівень 2 |
Методы формирования сознания личности |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
105 |
Назва розділу: рівень 2 |
Методы организации деятельности |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
116 |
Назва розділу: рівень 2 |
Методы стимулирования |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
125 |
Назва розділу: рівень 1 |
Тема 5. ТЕХНОЛОГИЯ ВОСПИТАНИЯ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
137 |
Назва розділу: рівень 2 |
Искусство и технология воспитания |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
138 |
Назва розділу: рівень 2 |
Комплексный подход |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
143 |
Назва розділу: рівень 2 |
Воспитательные дела |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
146 |
Назва розділу: рівень 2 |
Социально-ориентированные воспитательные дела |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
157 |
Назва розділу: рівень 2 |
Этические воспитательные дела |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
163 |
Назва розділу: рівень 2 |
Эстетические и физкультурные воспитательные дела |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
168 |
Назва розділу: рівень 2 |
Экологические и трудовые воспитательные дела |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
174 |
Назва розділу: рівень 2 |
Компьютерная поддержка воспитания |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
177 |
Назва розділу: рівень 1 |
Тема 6. ОБЩЕСТВЕННОЕ И СЕМЕЙНОЕ ВОСПИТАНИЕ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
189 |
Назва розділу: рівень 2 |
Социальная работа |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
190 |
Назва розділу: рівень 2 |
Воспитание в семье |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
199 |
Назва розділу: рівень 2 |
Правила семейного воспитания |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
222 |
Назва розділу: рівень 2 |
Педагогическая поддержка семьи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
235 |
330 ## - Короткий зміст |
Текст примітки |
Общие основы педагогики, проблемы дидактики, теории воспитания раскрываются с учетом достижений современной науки и педагогического опыта. Рассматриваются принципы организации педагогического процесса в школе, задачи, формы и методы деятельности педагога. Учебник предназначен для студентов педагогических вузов. |
675 ## - УДК |
Індекс |
37.013 |
686 ## - Індекси інших класифікацій |
Код системи |
Таблиці ББК для масових бібліотек в 1 т. |
Індекс класифікації |
74.00 |
700 #1 - Особисте ім’я |
Код відношення |
Автор |
Внутрішній код Koha |
1347 |
автор |
Подласый |
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу |
И. П. |
Розкриття ініціалів власного імені |
Иван Павлович |
801 #1 - Джерело походження запису |
Країна |
УКРАЇНА |
Установа |
UA-BuIAS |
Дата |
20171010 |
942 ## - Додаткові дані (Коха) |
Код системи класифікації для розстановки фонду |
Універсальна десяткова класифікація (УДК) |
Тип одиниці (рівень запису) |
Навчальні видання |
Класифікаційна частина шифру збереження |
37.013 |
Шифр замовлення |
37.013 / П44 |
Статус приховування в ЕК |
Не приховувати в ЕК |
Авторський (кеттерівський) знак, дати чи термін, що додаються до класифікаційного індексу |
П44 |