Профессиональная речь учителя интонация (Запись № 1515)

MARC details
000 -Маркер запису
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) 05542nam0 2200229 4500
001 - Ідентифікатор запису
Ідентифікатор біб-запису 1515
010 ## - ISBN
ISBN 5-89349-187-4
Уточнення Флинта
010 ## - ISBN
ISBN 5-02-011663-7
Уточнення Наука
100 ## - Дані загальної обробки
Дані загальної обробки 20180704d2001 k||y0rusy50 ca
101 0# - Мова
Мова тексту, звукової доріжки тощо російська
102 ## - Країна публікації/виробництва
Країна публікації РОСІЙСЬКА ФЕДЕРАЦІЯ
200 1# - Назва
Основна назва Профессиональная речь учителя интонация
Підзаголовок Учебное пособие
Перші відомості про відповідальність О. В. Филлипова
210 ## - Місце та час видання
Місце публікування, друку, розповсюдження Москва
Назва видавництва, ім’я видавця, розповсюджувача, тощо Флинта, Наука
Дата публікації, розповсюдження, тощо 2001
215 ## - Фізичний опис
Специфічне визначення матеріалу та обсяг документа 190 с.
327 11 - Примітки
Назва розділу: рівень 1 Предисловие
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 5
Назва розділу: рівень 1 Ч а с т ь I. ИНТОНАЦИЯ КАК СУПЕРСЕГМЕНТНЫЙ УРОВЕНЬ ЯЗЫКА
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 8
Назва розділу: рівень 1 Глава 1. Функции интонации
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 10
Назва розділу: рівень 2 §1. Грамматическая функция интонации
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 10
Назва розділу: рівень 2 §2. Эмоциональная функция интонации
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 11
Назва розділу: рівень 2 §3. Стилистическая функция интонации
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 12
Назва розділу: рівень 1 Глава 2. Интонационные элементы
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 15
Назва розділу: рівень 2 §1. Пауза
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 16
Назва розділу: рівень 2 §2. Логическое ударение
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 19
Назва розділу: рівень 2 §3. Интенсивность (громкость)
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 21
Назва розділу: рівень 2 §4. Мелодика
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 24
Назва розділу: рівень 2 §5. Диапазонная высота (полоса)
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 28
Назва розділу: рівень 2 §6. Темп
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 32
Назва розділу: рівень 2 §7. Эмфатическая долгота
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 36
Назва розділу: рівень 2 §8. Тембр
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 37
Назва розділу: рівень 2 Вопросы и задания
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 42
Назва розділу: рівень 1 Глава 3. Правила чтения предложений при диктовке
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 49
Назва розділу: рівень 2 §1. Правила чтения простого предложения
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 49
Назва розділу: рівень 2 §2. Правила чтения знаков препинания
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 54
Назва розділу: рівень 2 §3. Правила чтения сложного предложения
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 60
Назва розділу: рівень 2 Задания
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 63
Назва розділу: рівень 1 Часть II. ИНТОНАЦИЯ КАК РЕЧЕВОЕ СРЕДСТВО ПЕДАГОГИЧЕСКОГО ВОЗДЕЙСТВИЯ
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 67
Назва розділу: рівень 1 Глава 1. Интонация как средство активизации мыслительной деятельности учащихся
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 69
Назва розділу: рівень 2 §1. Интонема
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 69
Назва розділу: рівень 2 §2. Интеллектуальные интонемы
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 70
Назва розділу: рівень 2 §3. Волюнтативные интонемы
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 73
Назва розділу: рівень 1 Глава 2. Интонация как средство достижения эмоционального настроя учащихся
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 77
Назва розділу: рівень 2 §1. Эмоциональность — необходимое качество речи учителя
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 77
Назва розділу: рівень 2 §2 Эмотивные интонемы
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 78
Назва розділу: рівень 2 §3. Изобразительные интонемы
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 86
Назва розділу: рівень 1 Вопросы и задания
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 89
Назва розділу: рівень 1 Часть III. ИНТОНАЦИЯ КАК СТИЛИСТИЧЕСКОЕ СРЕДСТВО В РЕЧИ УЧИТЕЛЯ
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 93
Назва розділу: рівень 1 Глава 1. Интонационные стили речи
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 95
Назва розділу: рівень 2 §1. Функциональные стили. Факторы их выделения
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 95
Назва розділу: рівень 2 §2. Интонационный стиль
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 98
Назва розділу: рівень 2 §3. Классификация интонационных стилей
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 99
Назва розділу: рівень 1 Глава 2. Интонационные стили речи учителя
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 104
Назва розділу: рівень 2 §1. Жанровое и интонационно-стилевое разнообразие педагогической речи
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 104
Назва розділу: рівень 2 §2. Интонационный стиль объяснительной речи
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 106
Назва розділу: рівень 2 §3. Интонационный стиль предметной сказки
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 109
Назва розділу: рівень 2 §4. Интонационный стиль вступительного слова (рассказа) о писателе (ученом)
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 110
Назва розділу: рівень 2 §5. Интонационный стиль комментирующей речи
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 116
Назва розділу: рівень 2 Задания
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 118
Назва розділу: рівень 1 Ч а с т ь IV. ИНДИВИДУАЛЬНЫЙ ИНТОНАЦИОННЫЙ СТИЛЬ УЧИТЕЛЯ
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 126
Назва розділу: рівень 1 Глава 1. Индивидуальный стиль речи учителя как категория педагогической риторики
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 128
Назва розділу: рівень 2 §1. Индивидуальный стиль речи учителя — показатель педагогического мастерства
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 128
Назва розділу: рівень 2 §2 Понятие «индивидуальный стиль речи» в современной стилистике
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 132
Назва розділу: рівень 2 §3. Античная риторика об индивидуальном стиле речи
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 133
Назва розділу: рівень 2 §4. Речевые средства проявления педагогической индивидуальности
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 140
Назва розділу: рівень 1 Глава 2. Индивидуальный интонационный стиль учителя как индивидуальная интонационная манера профессиональной речи
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 142
Назва розділу: рівень 2 Вопросы и задания
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 160
Назва розділу: рівень 2 Образцы ответов (ключи)
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 165
Назва розділу: рівень 2 Литература
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 182
330 ## - Короткий зміст
Текст примітки Рассматриваются вопросы теории в объеме, необходимом для использования интонации как речевого средства педагогического воздействия, для анализа и совершенствования индивидуального интонационного стиля учителя. Даны методические рекомендации, вопросы и задания для самопроверки, образцы ответов. Приведены тексты с интонационной разметкой и комментариями.
675 ## - УДК
Індекс 800/801
686 ## - Індекси інших класифікацій
Код системи
Індекс класифікації 81.2Р
700 #1 - Особисте ім’я
Код відношення Автор
Внутрішній код Koha 2024
автор Филиппова
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу О. В.
Розкриття ініціалів власного імені Ольга Викторовна
801 #1 - Джерело походження запису
Країна УКРАЇНА
Установа UA-BuIAS
Дата 20180704
942 ## - Додаткові дані (Коха)
Код системи класифікації для розстановки фонду
Тип одиниці (рівень запису) Навчальні видання
Класифікаційна частина шифру збереження 37.013(075)
Шифр замовлення 37.013(075) / Ф53
Статус приховування в ЕК Не приховувати в ЕК
Авторський (кеттерівський) знак, дати чи термін, що додаються до класифікаційного індексу Ф53
Экземпляры
Статус вилучення Стан пошкодження Статус втрати/відсутності Статус обмеження доступу Джерело класифікації чи схема поличного розташування Дата надходження Джерельне місце зберігання примірника (домашній підрозділ), код Місце тимчасового зберігання чи видачі (підрозділ зберігання), код Поличкове розташування Штрих-код Дата останнього редагування примірника Вид зібрання Дата, коли останній раз бачено примірник Інвентарний номер Повний (примірниковий) шифр збереження Тип обігу (не для випожичання) Вартість, звичайна закупівельна ціна Тип одиниці (рівень примірника)
Не вилучено з обігу | Не вилучено з обігу Не пошкоджено Наявний Немає обмежень доступу   30.07.2003 Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд 41683-002720 2020-11-02 01:01:11 Наукова література 04.07.2018 12171 37.013(075) / Ф53 Доступно для випожичання 15.66 Навчальні видання
Не вилучено з обігу | Не вилучено з обігу Не пошкоджено Наявний Немає обмежень доступу   30.07.2003 Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд 41683-002719 2020-11-02 01:01:11 Наукова література 04.07.2018 12173 37.013(075) / Ф53 Доступно для випожичання 15.66 Навчальні видання

Работает на ПО Коха