Розвиток та здоров'я людини в європейській системі освіти (Запис № 1517)

МАРК-запис
000 -Маркер запису
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) 09627nam0 2200229 4500
001 - Ідентифікатор запису
Ідентифікатор біб-запису 1517
010 ## - ISBN
ISBN 978-966-337-141-2
100 ## - Дані загальної обробки
Дані загальної обробки 20180218d2008 k||y0ukry50 ca
101 0# - Мова
Мова тексту, звукової доріжки тощо українська
102 ## - Країна публікації/виробництва
Країна публікації УКРАЇНА
200 1# - Назва
Основна назва Розвиток та здоров'я людини в європейській системі освіти
Підзаголовок монографія
Перші відомості про відповідальність В. І. Терещенко, В. П. Чаплигін
210 ## - Місце та час видання
Місце публікування, друку, розповсюдження Ірпінь
Назва видавництва, ім’я видавця, розповсюджувача, тощо Національний університет ДПС
Дата публікації, розповсюдження, тощо 2008
215 ## - Фізичний опис
Специфічне визначення матеріалу та обсяг документа 200 с.
327 11 - Примітки
Назва розділу: рівень 1 Вступ
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 3
Назва розділу: рівень 1 Розділ 1. Розвиток та здоров’я людини у філософсько-педагогічних навчаннях античного часу
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 6
Назва розділу: рівень 2 1.1. Антична пайдея
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 6
Назва розділу: рівень 2 1.2. Гармонічність розвитку у старогрецькій системі виховання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 8
Назва розділу: рівень 2 1.3. Філософсько-педагогічні аспекти Стародавньої Греції
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 10
Назва розділу: рівень 3 - Піфагорійська школа
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 10
Назва розділу: рівень 3 - Вчення Геракліта та Демокрита
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 11
Назва розділу: рівень 3 - Педагогічні аспекти філософських поглядів Сократа
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 12
Назва розділу: рівень 3 - Ідеалізм Платона
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 14
Назва розділу: рівень 3 - Концепція Аристотеля
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 18
Назва розділу: рівень 1 Розділ 2. Епоха Відродження
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 21
Назва розділу: рівень 2 2.1. Особливості епохи Відродження
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 21
Назва розділу: рівень 2 2.2. Промова про гідність людини Піко делла Мірандоли
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 22
Назва розділу: рівень 2 2.3. Гуманізм - домінанта культури Відродження
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 24
Назва розділу: рівень 2 2.4. Мистецтво як метод пізнання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 26
Назва розділу: рівень 2 2.5. Освіта та наука епохи Відродження
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 30
Назва розділу: рівень 2 2.6. Світоглядне значення системи Коперника
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 31
Назва розділу: рівень 2 2.7. Принципи ренесансного гуманізму
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 32
Назва розділу: рівень 1 Розділ 3. Новий час та Просвітництво
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 35
Назва розділу: рівень 2 3.1. Механіко-математичне природознавство як наукова основа
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 35
Назва розділу: рівень 2 3.2. Природа людини у світогляді Нового часу Просвітництва
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 38
Назва розділу: рівень 2 3.3. Ідеї науки та освіти у Ф. Бекона
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 40
Назва розділу: рівень 2 3.4. Німецька філософська класика
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 42
Назва розділу: рівень 3 - Педагогічна антропологія І. Канта
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 42
Назва розділу: рівень 3 - Й. Фіхте: діяльність як істотний прояв людини
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 46
Назва розділу: рівень 3 - Феноменологія Г.В.Ф. Гегеля
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 48
Назва розділу: рівень 2 3.5. Л. Фейєрбах: антропологія замість теології
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 51
Назва розділу: рівень 2 3.6. Відчуження і проблеми людини в гуманізмі К. Маркса
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 52
Назва розділу: рівень 2 3.7. Філософська антропологія М. Шелера
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 54
Назва розділу: рівень 2 3.8. Екзистенціалізм людини за межею раціонального
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 57
Назва розділу: рівень 2 3.9. Гра і спорт як вираження людської сутності
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 61
Назва розділу: рівень 1 Розділ 4. Природовідповідність розвитку: виховання людини в європейській системі освіти
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 64
Назва розділу: рівень 2 4.1. Педагогічна система Я. А. Коменського
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 64
Назва розділу: рівень 2 4.2. Дж. Локк: виховання як реалізація природних можливостей
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 67
Назва розділу: рівень 2 4.3. Концепція природовідповідного виховання Ж.-Ж. Руссо
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 69
Назва розділу: рівень 2 4.4. І. Г. Песталоцці: принципи розвиваючого вчення
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 71
Назва розділу: рівень 2 4.5. Культуровідповідне виховання А. Дистервега
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 73
Назва розділу: рівень 2 4.6. Педагогічні течії початку XX ст. у розумінні сутності людини
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 74
Назва розділу: рівень 1 Розділ 5. Проблема людини та її розвитку у вітчизняній системі освіти
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 80
Назва розділу: рівень 2 5.1. Філософсько-педагогічна думка Київської Русі
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 80
Назва розділу: рівень 2 5.2. Філософсько-педагогічна спадщина Києво-Могилянської академії
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 84
Назва розділу: рівень 2 5.3. Гуманістичні аспекти педагогіки І. Галятовського
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 85
Назва розділу: рівень 2 5.4. Українська філософська класика
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 87
Назва розділу: рівень 3 — Г. Сковорода: першість серця
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 88
Назва розділу: рівень 3 - Християнська антропологія П, Юркевича
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 93
Назва розділу: рівень 2 5.5. Виховання як головний фактор людського розвитку в антропології К. Д. Ушинського
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 98
Назва розділу: рівень 1 Розділ 6. Сучасна парадигма освіти та виховання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 103
Назва розділу: рівень 2 6.1. Культурологічні аспекти навчання та виховання у педагогіці А.С. Макаренка та В.О. Сухомлинського
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 103
Назва розділу: рівень 2 6.2. Соціоцентризм і антропоцентризм - два етапи розвитку педагогічної науки
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 115
Назва розділу: рівень 2 6.3. Особистісно орієнтоване навчання та виховання - нова освітня філософія
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 116
Назва розділу: рівень 1 Розділ 7. Розвиток і здоров’я людини у працях психологів Заходу
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 121
Назва розділу: рівень 2 7.1. Психоаналіз 3. Фрейда. Ерос і Танатос в їх протиставленні культурі
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 121
Назва розділу: рівень 2 7.2. К. Юнг: колективне несвідоме та його архетипи
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 123
Назва розділу: рівень 2 7.3. Постфейдізм: від природного до соціального
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 124
Назва розділу: рівень 2 7.4. Біхевіоризм: розвиток під знаком стимулу
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 126
Назва розділу: рівень 2 7.5. Когнітивна психологія. Розвиток: від адаптації до творчості
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 127
Назва розділу: рівень 2 7.6. Гуманістична психологія. Її критерії особистості та розвитку
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 129
Назва розділу: рівень 1 Розділ 8. Культурно-гуманістична психологія України
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 132
Назва розділу: рівень 2 8.1. С.Л. Рубінштейн. Відкриття людини „внутрі буття”
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 132
Назва розділу: рівень 2 8.2. Г.С. Костюк. Розвиток як діалектичний процес „саморуху”
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 136
Назва розділу: рівень 2 8.3. Культурно-історична теорія розвитку
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 138
Назва розділу: рівень 2 8.4. Розвиток людини у „новому синтетичному людинознавстві” Б.Г. Ананьєва
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 143
Назва розділу: рівень 2 8.5. Філософська психологічна антропологія В.А. Романця
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 147
Назва розділу: рівень 2 8.6. Розвиток людини в її життєвому і творчому шляху
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 152
Назва розділу: рівень 1 Розділ 9. Вчення В.І. Вернадського як парадигма природно-наукового та гуманітарного знання про розвиток і здоров’я людини
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 157
Назва розділу: рівень 2 9.1. Біосфера і здоров’я людини
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 157
Назва розділу: рівень 2 9.2. Рух матерії - основа здоров’я
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 161
Назва розділу: рівень 2 9.3. Елементарна основа життя і здоров’я
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 163
Назва розділу: рівень 2 9.4. Організованість - закон самовідновлення
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 175
Назва розділу: рівень 2 9.5. Біологічна адаптація, поведінка і здоров’я
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 177
Назва розділу: рівень 2 9.6. Феномен ноосфери і проблема сутності людини
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 182
Назва розділу: рівень 1 Література
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 186
330 ## - Короткий зміст
Текст примітки Монографію присвячено аналізу проблем розвитку та здоров’я людини, що грунтується на філософських, психолого-педагогічних та естетично-наукових теоріях. У ній розглянуто можливості фізичного, психічного й соціального розвитку особистості, проаналізовано психолого-педагогічні аспекти інтерактивного фактора у формуванні здоров’я людини. Досліджено, що валеологія сьогодні - це комплексна наука, яка об’єднує знання з філософії, педагогіки і психології, біології, гігієни, профілактичної та клінічної медицини, фізичної культури і спорту. Валеологія, базуючись на знаннях багатьох дисциплін, стає не стільки сумою фактів і висновків, скільки методологією. Видання розраховане на викладачів, аспірантів, студентів навчальних закладів, учителів, а також читачів, які цікавляться проблемами освіти і культури, здоров'я, розвитку людини. За змістом і формою розкриття актуальної проблеми розвитку та здоров’я людини в європейській системі освіти монографія доповнює окремі питання в галузі теорії про здоров’я людини.
675 ## - УДК
Індекс 371:613(4)
686 ## - Індекси інших класифікацій
Код системи Таблиці ББК для масових бібліотек в 1 т.
Індекс класифікації 74.200.54(4)
700 #1 - Особисте ім’я
Код відношення Автор
Внутрішній код Koha 989
автор Терещенко
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу В. І.
Дати 1941-
Розкриття ініціалів власного імені Валерій Іванович
701 #1 - Ім’я особи – альтернативна інтелектуальна відповідальність
Код відношення Автор
Внутрішній код Koha 1757
автор Чаплигін
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу В. П.
Розкриття ініціалів власного імені Василь Петрович
801 #1 - Джерело походження запису
Країна УКРАЇНА
Установа UA-BuIAS
Дата 20180218
942 ## - Додаткові дані (Коха)
Код системи класифікації для розстановки фонду Універсальна десяткова класифікація (УДК)
Тип одиниці (рівень запису) Навчальні видання
Класифікаційна частина шифру збереження 796(075.8)
Шифр замовлення 796(075.8) / Т35
Статус приховування в ЕК Не приховувати в ЕК
Авторський (кеттерівський) знак, дати чи термін, що додаються до класифікаційного індексу Т35
Фонди
Статус вилучення Стан пошкодження Статус втрати/відсутності Статус обмеження доступу Джерело класифікації чи схема поличного розташування Дата надходження Джерельне місце зберігання примірника (домашній підрозділ), код Місце тимчасового зберігання чи видачі (підрозділ зберігання), код Поличкове розташування Штрих-код Дата останнього редагування примірника Вид зібрання Дата, коли останній раз бачено примірник Інвентарний номер Повний (примірниковий) шифр збереження Тип обігу (не для випожичання) Вартість, звичайна закупівельна ціна Тип одиниці (рівень примірника)
Не вилучено з обігу Не пошкоджено Наявний Немає обмежень доступу Універсальна десяткова класифікація (УДК) 04.07.2018 Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд 41683-002709 2020-11-02 01:01:11 Наукова література 04.07.2018 8918д 796(075.8) / Т35 Доступно для випожичання 30.00 Навчальні видання

Працює на АБІС Коха