МАРК-запис
000 -Маркер запису |
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) |
09627nam0 2200229 4500 |
001 - Ідентифікатор запису |
Ідентифікатор біб-запису |
1517 |
010 ## - ISBN |
ISBN |
978-966-337-141-2 |
100 ## - Дані загальної обробки |
Дані загальної обробки |
20180218d2008 k||y0ukry50 ca |
101 0# - Мова |
Мова тексту, звукової доріжки тощо |
українська |
102 ## - Країна публікації/виробництва |
Країна публікації |
УКРАЇНА |
200 1# - Назва |
Основна назва |
Розвиток та здоров'я людини в європейській системі освіти |
Підзаголовок |
монографія |
Перші відомості про відповідальність |
В. І. Терещенко, В. П. Чаплигін |
210 ## - Місце та час видання |
Місце публікування, друку, розповсюдження |
Ірпінь |
Назва видавництва, ім’я видавця, розповсюджувача, тощо |
Національний університет ДПС |
Дата публікації, розповсюдження, тощо |
2008 |
215 ## - Фізичний опис |
Специфічне визначення матеріалу та обсяг документа |
200 с. |
327 11 - Примітки |
Назва розділу: рівень 1 |
Вступ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
3 |
Назва розділу: рівень 1 |
Розділ 1. Розвиток та здоров’я людини у філософсько-педагогічних навчаннях античного часу |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
6 |
Назва розділу: рівень 2 |
1.1. Антична пайдея |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
6 |
Назва розділу: рівень 2 |
1.2. Гармонічність розвитку у старогрецькій системі виховання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
8 |
Назва розділу: рівень 2 |
1.3. Філософсько-педагогічні аспекти Стародавньої Греції |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
10 |
Назва розділу: рівень 3 |
- Піфагорійська школа |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
10 |
Назва розділу: рівень 3 |
- Вчення Геракліта та Демокрита |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
11 |
Назва розділу: рівень 3 |
- Педагогічні аспекти філософських поглядів Сократа |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
12 |
Назва розділу: рівень 3 |
- Ідеалізм Платона |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
14 |
Назва розділу: рівень 3 |
- Концепція Аристотеля |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
18 |
Назва розділу: рівень 1 |
Розділ 2. Епоха Відродження |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
21 |
Назва розділу: рівень 2 |
2.1. Особливості епохи Відродження |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
21 |
Назва розділу: рівень 2 |
2.2. Промова про гідність людини Піко делла Мірандоли |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
22 |
Назва розділу: рівень 2 |
2.3. Гуманізм - домінанта культури Відродження |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
24 |
Назва розділу: рівень 2 |
2.4. Мистецтво як метод пізнання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
26 |
Назва розділу: рівень 2 |
2.5. Освіта та наука епохи Відродження |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
30 |
Назва розділу: рівень 2 |
2.6. Світоглядне значення системи Коперника |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
31 |
Назва розділу: рівень 2 |
2.7. Принципи ренесансного гуманізму |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
32 |
Назва розділу: рівень 1 |
Розділ 3. Новий час та Просвітництво |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
35 |
Назва розділу: рівень 2 |
3.1. Механіко-математичне природознавство як наукова основа |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
35 |
Назва розділу: рівень 2 |
3.2. Природа людини у світогляді Нового часу Просвітництва |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
38 |
Назва розділу: рівень 2 |
3.3. Ідеї науки та освіти у Ф. Бекона |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
40 |
Назва розділу: рівень 2 |
3.4. Німецька філософська класика |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
42 |
Назва розділу: рівень 3 |
- Педагогічна антропологія І. Канта |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
42 |
Назва розділу: рівень 3 |
- Й. Фіхте: діяльність як істотний прояв людини |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
46 |
Назва розділу: рівень 3 |
- Феноменологія Г.В.Ф. Гегеля |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
48 |
Назва розділу: рівень 2 |
3.5. Л. Фейєрбах: антропологія замість теології |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
51 |
Назва розділу: рівень 2 |
3.6. Відчуження і проблеми людини в гуманізмі К. Маркса |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
52 |
Назва розділу: рівень 2 |
3.7. Філософська антропологія М. Шелера |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
54 |
Назва розділу: рівень 2 |
3.8. Екзистенціалізм людини за межею раціонального |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
57 |
Назва розділу: рівень 2 |
3.9. Гра і спорт як вираження людської сутності |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
61 |
Назва розділу: рівень 1 |
Розділ 4. Природовідповідність розвитку: виховання людини в європейській системі освіти |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
64 |
Назва розділу: рівень 2 |
4.1. Педагогічна система Я. А. Коменського |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
64 |
Назва розділу: рівень 2 |
4.2. Дж. Локк: виховання як реалізація природних можливостей |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
67 |
Назва розділу: рівень 2 |
4.3. Концепція природовідповідного виховання Ж.-Ж. Руссо |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
69 |
Назва розділу: рівень 2 |
4.4. І. Г. Песталоцці: принципи розвиваючого вчення |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
71 |
Назва розділу: рівень 2 |
4.5. Культуровідповідне виховання А. Дистервега |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
73 |
Назва розділу: рівень 2 |
4.6. Педагогічні течії початку XX ст. у розумінні сутності людини |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
74 |
Назва розділу: рівень 1 |
Розділ 5. Проблема людини та її розвитку у вітчизняній системі освіти |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
80 |
Назва розділу: рівень 2 |
5.1. Філософсько-педагогічна думка Київської Русі |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
80 |
Назва розділу: рівень 2 |
5.2. Філософсько-педагогічна спадщина Києво-Могилянської академії |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
84 |
Назва розділу: рівень 2 |
5.3. Гуманістичні аспекти педагогіки І. Галятовського |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
85 |
Назва розділу: рівень 2 |
5.4. Українська філософська класика |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
87 |
Назва розділу: рівень 3 |
— Г. Сковорода: першість серця |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
88 |
Назва розділу: рівень 3 |
- Християнська антропологія П, Юркевича |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
93 |
Назва розділу: рівень 2 |
5.5. Виховання як головний фактор людського розвитку в антропології К. Д. Ушинського |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
98 |
Назва розділу: рівень 1 |
Розділ 6. Сучасна парадигма освіти та виховання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
103 |
Назва розділу: рівень 2 |
6.1. Культурологічні аспекти навчання та виховання у педагогіці А.С. Макаренка та В.О. Сухомлинського |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
103 |
Назва розділу: рівень 2 |
6.2. Соціоцентризм і антропоцентризм - два етапи розвитку педагогічної науки |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
115 |
Назва розділу: рівень 2 |
6.3. Особистісно орієнтоване навчання та виховання - нова освітня філософія |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
116 |
Назва розділу: рівень 1 |
Розділ 7. Розвиток і здоров’я людини у працях психологів Заходу |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
121 |
Назва розділу: рівень 2 |
7.1. Психоаналіз 3. Фрейда. Ерос і Танатос в їх протиставленні культурі |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
121 |
Назва розділу: рівень 2 |
7.2. К. Юнг: колективне несвідоме та його архетипи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
123 |
Назва розділу: рівень 2 |
7.3. Постфейдізм: від природного до соціального |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
124 |
Назва розділу: рівень 2 |
7.4. Біхевіоризм: розвиток під знаком стимулу |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
126 |
Назва розділу: рівень 2 |
7.5. Когнітивна психологія. Розвиток: від адаптації до творчості |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
127 |
Назва розділу: рівень 2 |
7.6. Гуманістична психологія. Її критерії особистості та розвитку |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
129 |
Назва розділу: рівень 1 |
Розділ 8. Культурно-гуманістична психологія України |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
132 |
Назва розділу: рівень 2 |
8.1. С.Л. Рубінштейн. Відкриття людини „внутрі буття” |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
132 |
Назва розділу: рівень 2 |
8.2. Г.С. Костюк. Розвиток як діалектичний процес „саморуху” |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
136 |
Назва розділу: рівень 2 |
8.3. Культурно-історична теорія розвитку |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
138 |
Назва розділу: рівень 2 |
8.4. Розвиток людини у „новому синтетичному людинознавстві” Б.Г. Ананьєва |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
143 |
Назва розділу: рівень 2 |
8.5. Філософська психологічна антропологія В.А. Романця |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
147 |
Назва розділу: рівень 2 |
8.6. Розвиток людини в її життєвому і творчому шляху |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
152 |
Назва розділу: рівень 1 |
Розділ 9. Вчення В.І. Вернадського як парадигма природно-наукового та гуманітарного знання про розвиток і здоров’я людини |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
157 |
Назва розділу: рівень 2 |
9.1. Біосфера і здоров’я людини |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
157 |
Назва розділу: рівень 2 |
9.2. Рух матерії - основа здоров’я |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
161 |
Назва розділу: рівень 2 |
9.3. Елементарна основа життя і здоров’я |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
163 |
Назва розділу: рівень 2 |
9.4. Організованість - закон самовідновлення |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
175 |
Назва розділу: рівень 2 |
9.5. Біологічна адаптація, поведінка і здоров’я |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
177 |
Назва розділу: рівень 2 |
9.6. Феномен ноосфери і проблема сутності людини |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
182 |
Назва розділу: рівень 1 |
Література |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
186 |
330 ## - Короткий зміст |
Текст примітки |
Монографію присвячено аналізу проблем розвитку та здоров’я людини, що грунтується на філософських, психолого-педагогічних та естетично-наукових теоріях. У ній розглянуто можливості фізичного, психічного й соціального розвитку особистості, проаналізовано психолого-педагогічні аспекти інтерактивного фактора у формуванні здоров’я людини. Досліджено, що валеологія сьогодні - це комплексна наука, яка об’єднує знання з філософії, педагогіки і психології, біології, гігієни, профілактичної та клінічної медицини, фізичної культури і спорту. Валеологія, базуючись на знаннях багатьох дисциплін, стає не стільки сумою фактів і висновків, скільки методологією. Видання розраховане на викладачів, аспірантів, студентів навчальних закладів, учителів, а також читачів, які цікавляться проблемами освіти і культури, здоров'я, розвитку людини. За змістом і формою розкриття актуальної проблеми розвитку та здоров’я людини в європейській системі освіти монографія доповнює окремі питання в галузі теорії про здоров’я людини. |
675 ## - УДК |
Індекс |
371:613(4) |
686 ## - Індекси інших класифікацій |
Код системи |
Таблиці ББК для масових бібліотек в 1 т. |
Індекс класифікації |
74.200.54(4) |
700 #1 - Особисте ім’я |
Код відношення |
Автор |
Внутрішній код Koha |
989 |
автор |
Терещенко |
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу |
В. І. |
Дати |
1941- |
Розкриття ініціалів власного імені |
Валерій Іванович |
701 #1 - Ім’я особи – альтернативна інтелектуальна відповідальність |
Код відношення |
Автор |
Внутрішній код Koha |
1757 |
автор |
Чаплигін |
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу |
В. П. |
Розкриття ініціалів власного імені |
Василь Петрович |
801 #1 - Джерело походження запису |
Країна |
УКРАЇНА |
Установа |
UA-BuIAS |
Дата |
20180218 |
942 ## - Додаткові дані (Коха) |
Код системи класифікації для розстановки фонду |
Універсальна десяткова класифікація (УДК) |
Тип одиниці (рівень запису) |
Навчальні видання |
Класифікаційна частина шифру збереження |
796(075.8) |
Шифр замовлення |
796(075.8) / Т35 |
Статус приховування в ЕК |
Не приховувати в ЕК |
Авторський (кеттерівський) знак, дати чи термін, що додаються до класифікаційного індексу |
Т35 |