Поведение потребителей (Запис № 1782)

МАРК-запис
000 -Маркер запису
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) 04189nam0 2200217 4500
001 - Ідентифікатор запису
Ідентифікатор біб-запису 1782
010 ## - ISBN
ISBN 966-8148-31-2
100 ## - Дані загальної обробки
Дані загальної обробки 20181021d2004 u||y0rusy50 ca
101 0# - Мова
Мова тексту, звукової доріжки тощо російська
102 ## - Країна публікації/виробництва
Країна публікації УКРАЇНА
200 1# - Назва
Основна назва Поведение потребителей
Підзаголовок Учебное пособие
Перші відомості про відповідальність Зозулёв А. В.
210 ## - Місце та час видання
Місце публікування, друку, розповсюдження К.
Назва видавництва, ім’я видавця, розповсюджувача, тощо Знання
Дата публікації, розповсюдження, тощо 2004
215 ## - Фізичний опис
Специфічне визначення матеріалу та обсяг документа 364 с.
327 11 - Примітки
Назва розділу: рівень 1 Предисловие
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 5
Назва розділу: рівень 1 Программа курса “Поведение потребителей”
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 9
Назва розділу: рівень 1 Введение
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 12
Назва розділу: рівень 1 Раздел 1. Поведение покупателей на потребительском рынке
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 17
Назва розділу: рівень 2 1.1. Модель сознания потребителя
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 20
Назва розділу: рівень 2 1.2. Характеристики покупателя
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 30
Назва розділу: рівень 2 1.2.1. Факторы культурного порядка
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 31
Назва розділу: рівень 2 1.2.2. Социальные факторы
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 41
Назва розділу: рівень 2 1.2.3. Личностные факторы
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 46
Назва розділу: рівень 2 1.2.4. Психологические факторы
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 55
Назва розділу: рівень 2 1.2.4.1. Мотивация
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 55
Назва розділу: рівень 2 1.2.4.2. Восприятие
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 143
Назва розділу: рівень 2 1.2.4.3. Усвоение
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 153
Назва розділу: рівень 2 1.2.4.4. Отношение
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 198
Назва розділу: рівень 2 1.3. Процесс принятия решения
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 220
Назва розділу: рівень 2 1.3.1. Основные этапы процесса принятия решения
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 224
Назва розділу: рівень 2 1.3.2. Модели поведения потребителя
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 237
Назва розділу: рівень 1 Раздел 2. Маркетинговые исследования поведения потребителей
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 257
Назва розділу: рівень 2 2.1. Исследование потребительских мотиваций на основе первичной маркетинговой информации
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 257
Назва розділу: рівень 2 2.2. Сегментация рынка
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 275
Назва розділу: рівень 2 2.3. Позиционирование
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 278
Назва розділу: рівень 2 2.4. Маркетинговые исследования цены
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 282
Назва розділу: рівень 2 2.5. Исследования, направленные на разработку стратегии продвижения
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 290
Назва розділу: рівень 2 Контрольные вопросы
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 296
Назва розділу: рівень 1 Приложения
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 301
Назва розділу: рівень 1 Литература
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 357
330 ## - Короткий зміст
Текст примітки В учебном пособии рассматриваются важнейшие аспекты поведения людей на потребительском рынке. Пособие состоит из двух разделов. В первом освещаются основные культурные, социальные, личностные, психологические факторы, влияющие на поведение потребителей на рынке, рассматриваются основные модели потребительского поведения, а также процесс принятия решений потребителями. Во втором разделе раскрываются вопросы изучения потребительских мотиваций. Теоретический материал иллюстрируется примерами из практики отечественных и зарубежных предприятий. В приложениях представлены конкретные методики проведения и результаты исследований потребительских настроений в Украине. В конце книги приводятся контрольные вопросы по курсу и список рекомендованной литературы. Пособие предназначено для студентов и преподавателей экономических специальностей вузов, маркетологов-практиков, рекламистов, специалистов в области маркетинговых исследований и сбыта, а также для всех, чья деятельность связана с контактами с потребителями.
675 ## - УДК
Індекс 366.1(075.8)
686 ## - Індекси інших класифікацій
Код системи Таблиці ББК для масових бібліотек в 1 т.
Індекс класифікації 65.053я73
700 #1 - Особисте ім’я
Код відношення Автор
Внутрішній код Koha 2330
автор Зозулёв
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу А. В.
Розкриття ініціалів власного імені Александр Викторович
801 #1 - Джерело походження запису
Країна УКРАЇНА
Установа UA-BuIAS
Дата 20181021
942 ## - Додаткові дані (Коха)
Код системи класифікації для розстановки фонду Універсальна десяткова класифікація (УДК)
Тип одиниці (рівень запису) Навчальні видання
Класифікаційна частина шифру збереження 366.1(075.8)
Шифр замовлення 366.1(075.8) / З-78
Статус приховування в ЕК Не приховувати в ЕК
Авторський (кеттерівський) знак, дати чи термін, що додаються до класифікаційного індексу З-78
Фонди
Статус вилучення Стан пошкодження Статус втрати/відсутності Статус обмеження доступу Джерело класифікації чи схема поличного розташування Дата надходження Джерельне місце зберігання примірника (домашній підрозділ), код Місце тимчасового зберігання чи видачі (підрозділ зберігання), код Поличкове розташування Штрих-код Дата останнього редагування примірника Вид зібрання Дата, коли останній раз бачено примірник Інвентарний номер Повний (примірниковий) шифр збереження Тип обігу (не для випожичання) Вартість, звичайна закупівельна ціна Тип одиниці (рівень примірника)
Не вилучено з обігу Не пошкоджено Наявний Немає обмежень доступу Універсальна десяткова класифікація (УДК) 18.10.2004 Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд 41683-008501 2020-11-02 01:01:11 Наукова література 22.11.2018 13469 366.1(075.8) / З-78 Доступно для випожичання 28.10 Навчальні видання

Працює на АБІС Коха