Активізауія когнітивних процесів у спілкуванні (Запис № 1837)

МАРК-запис
000 -Маркер запису
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) 04548nam0 2200217 4500
001 - Ідентифікатор запису
Ідентифікатор біб-запису 1837
010 ## - ISBN
ISBN 978-966-8063-99-61
100 ## - Дані загальної обробки
Дані загальної обробки 20181024d2011 k||y0ukry50 ca
101 0# - Мова
Мова тексту, звукової доріжки тощо українська
102 ## - Країна публікації/виробництва
Країна публікації УКРАЇНА
200 1# - Назва
Основна назва Активізауія когнітивних процесів у спілкуванні
Підзаголовок Методичний посібник
Перші відомості про відповідальність Казміренко В. П., Сіврес З. Ф., Духневич В. М.
Наступні відомості про відповідальність за ред.: Казміренко В. П.
210 ## - Місце та час видання
Місце публікування, друку, розповсюдження К.
Назва видавництва, ім’я видавця, розповсюджувача, тощо Міленіум
Дата публікації, розповсюдження, тощо 2011
215 ## - Фізичний опис
Специфічне визначення матеріалу та обсяг документа 268 с.
327 11 - Примітки
Назва розділу: рівень 1 Передмова
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 5
Назва розділу: рівень 1 Активізація когнітивних процесів у спільній пізнавальній діяльності та спілкуванні (замість вступу) (В. П. Казміренко)
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 9
Назва розділу: рівень 1 Розділ 1. Досвід та методики використання когнітивного спілкування у навчальному процесі середньої школи
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 31
Назва розділу: рівень 2 1.1. Діалог у ході спільного розв’язання інтелектуальних задач - методика розвитку продуктивного мислення учнів (Т. С. Кудріна)
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 31
Назва розділу: рівень 2 1.2. Методика застосування вербальних патернів для оптимізації мовленнєвого впливу і підвищення якості спілкування педагогів (3. Ф. Сіверс)
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 60
Назва розділу: рівень 2 1.3. Когнітивно опосередковані засоби психологічного захисту вчителя у психотравматичних ситуаціях професійного спілкування (О. Ю. Осадько)
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 74
Назва розділу: рівень 1 Розділ 2. Досвід та методики активізації когнітивного спілкування у професійному навчанні вищої школи..
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 119
Назва розділу: рівень 2 2.1. Оптимізація міжособового зворотного зв’язку в спілкуванні (методика проектування та організації діалогічного простору) (В. І. Гордієнко)
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 119
Назва розділу: рівень 2 2.2. Методика організації рефлексивно-когнітивного спілкування у процесі розроблення проектів розв’язання конфліктів (С. В. Дідковський)
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 167
Назва розділу: рівень 2 2.3. Принципи розроблення процедури тренінгу та досвід використання методики “Моделювання ситуацій” у когнітивному спілкуванні (Є. В. Бєлоножко)196
-- 2.4. Принципи розроблення та застосування проблемно-конфліктологічних кейсів в організації когнітивно-комунікативного навчання педагогів (В. М. Духневич)
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 232
Назва розділу: рівень 1 Післямова (В. П. Казміренко)
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 265
330 ## - Короткий зміст
Текст примітки У посібнику пропонуються соціально-психологічні технології цілеспрямованого управління когнітивними процесами та пізнавальною діяльністю у складних умовах педагогічної взаємодії. Окремі розділи присвячено питанням організації спілкування в рамках конфліктологічної практики, розроблення соціально-психологічних технологій практичної підготовки фахівців, діяльність яких спрямована на оптимізацію процесів взаєморозуміння, зняття соціальної напруженості, пошук механізмів досягнення соціальної злагоди.Для практичних психологів , педагогів , студентів політичних і педагогічних факультетів , соціальних працівників .
675 ## - УДК
Індекс 159.923.2:316.47
686 ## - Індекси інших класифікацій
Код системи Таблиці ББК для масових бібліотек в 1 т.
Індекс класифікації 88.53
702 #1 - Ім’я особи – вторинна інтелектуальна відповідальність
Код відношення Редактор
Внутрішній код Koha 2404
автор Казміренко
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу В. П.
Дати 1946-
Розкриття ініціалів власного імені В’ячеслав Петрович
801 #1 - Джерело походження запису
Країна УКРАЇНА
Установа UA-BuIAS
Дата 20181024
942 ## - Додаткові дані (Коха)
Код системи класифікації для розстановки фонду Універсальна десяткова класифікація (УДК)
Тип одиниці (рівень запису) Навчальні видання
Класифікаційна частина шифру збереження 159.923.2:316.47
Шифр замовлення 159.923.2:316.47 / А43
Статус приховування в ЕК Не приховувати в ЕК
Авторський (кеттерівський) знак, дати чи термін, що додаються до класифікаційного індексу А43
Фонди
Статус вилучення Стан пошкодження Статус втрати/відсутності Статус обмеження доступу Джерело класифікації чи схема поличного розташування Дата надходження Джерельне місце зберігання примірника (домашній підрозділ), код Місце тимчасового зберігання чи видачі (підрозділ зберігання), код Поличкове розташування Штрих-код Дата останнього редагування примірника Вид зібрання Дата, коли останній раз бачено примірник Інвентарний номер Повний (примірниковий) шифр збереження Тип обігу (не для випожичання) Тип одиниці (рівень примірника)
Не вилучено з обігу Не пошкоджено Наявний Немає обмежень доступу Універсальна десяткова класифікація (УДК) 16.04.2014 Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд 41683-008988 2020-11-02 01:01:11 Наукова література 30.10.2018 9276д 159.923.2:316.47 / А43 Доступно для випожичання Навчальні видання

Працює на АБІС Коха