МАРК-запис
000 -Маркер запису |
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) |
04548nam0 2200217 4500 |
001 - Ідентифікатор запису |
Ідентифікатор біб-запису |
1837 |
010 ## - ISBN |
ISBN |
978-966-8063-99-61 |
100 ## - Дані загальної обробки |
Дані загальної обробки |
20181024d2011 k||y0ukry50 ca |
101 0# - Мова |
Мова тексту, звукової доріжки тощо |
українська |
102 ## - Країна публікації/виробництва |
Країна публікації |
УКРАЇНА |
200 1# - Назва |
Основна назва |
Активізауія когнітивних процесів у спілкуванні |
Підзаголовок |
Методичний посібник |
Перші відомості про відповідальність |
Казміренко В. П., Сіврес З. Ф., Духневич В. М. |
Наступні відомості про відповідальність |
за ред.: Казміренко В. П. |
210 ## - Місце та час видання |
Місце публікування, друку, розповсюдження |
К. |
Назва видавництва, ім’я видавця, розповсюджувача, тощо |
Міленіум |
Дата публікації, розповсюдження, тощо |
2011 |
215 ## - Фізичний опис |
Специфічне визначення матеріалу та обсяг документа |
268 с. |
327 11 - Примітки |
Назва розділу: рівень 1 |
Передмова |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
5 |
Назва розділу: рівень 1 |
Активізація когнітивних процесів у спільній пізнавальній діяльності та спілкуванні (замість вступу) (В. П. Казміренко) |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
9 |
Назва розділу: рівень 1 |
Розділ 1. Досвід та методики використання когнітивного спілкування у навчальному процесі середньої школи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
31 |
Назва розділу: рівень 2 |
1.1. Діалог у ході спільного розв’язання інтелектуальних задач - методика розвитку продуктивного мислення учнів (Т. С. Кудріна) |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
31 |
Назва розділу: рівень 2 |
1.2. Методика застосування вербальних патернів для оптимізації мовленнєвого впливу і підвищення якості спілкування педагогів (3. Ф. Сіверс) |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
60 |
Назва розділу: рівень 2 |
1.3. Когнітивно опосередковані засоби психологічного захисту вчителя у психотравматичних ситуаціях професійного спілкування (О. Ю. Осадько) |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
74 |
Назва розділу: рівень 1 |
Розділ 2. Досвід та методики активізації когнітивного спілкування у професійному навчанні вищої школи.. |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
119 |
Назва розділу: рівень 2 |
2.1. Оптимізація міжособового зворотного зв’язку в спілкуванні (методика проектування та організації діалогічного простору) (В. І. Гордієнко) |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
119 |
Назва розділу: рівень 2 |
2.2. Методика організації рефлексивно-когнітивного спілкування у процесі розроблення проектів розв’язання конфліктів (С. В. Дідковський) |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
167 |
Назва розділу: рівень 2 |
2.3. Принципи розроблення процедури тренінгу та досвід використання методики “Моделювання ситуацій” у когнітивному спілкуванні (Є. В. Бєлоножко)196 |
-- |
2.4. Принципи розроблення та застосування проблемно-конфліктологічних кейсів в організації когнітивно-комунікативного навчання педагогів (В. М. Духневич) |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
232 |
Назва розділу: рівень 1 |
Післямова (В. П. Казміренко) |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
265 |
330 ## - Короткий зміст |
Текст примітки |
У посібнику пропонуються соціально-психологічні технології цілеспрямованого управління когнітивними процесами та пізнавальною діяльністю у складних умовах педагогічної взаємодії. Окремі розділи присвячено питанням організації спілкування в рамках конфліктологічної практики, розроблення соціально-психологічних технологій практичної підготовки фахівців, діяльність яких спрямована на оптимізацію процесів взаєморозуміння, зняття соціальної напруженості, пошук механізмів досягнення соціальної злагоди.Для практичних психологів , педагогів , студентів політичних і педагогічних факультетів , соціальних працівників . |
675 ## - УДК |
Індекс |
159.923.2:316.47 |
686 ## - Індекси інших класифікацій |
Код системи |
Таблиці ББК для масових бібліотек в 1 т. |
Індекс класифікації |
88.53 |
702 #1 - Ім’я особи – вторинна інтелектуальна відповідальність |
Код відношення |
Редактор |
Внутрішній код Koha |
2404 |
автор |
Казміренко |
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу |
В. П. |
Дати |
1946- |
Розкриття ініціалів власного імені |
В’ячеслав Петрович |
801 #1 - Джерело походження запису |
Країна |
УКРАЇНА |
Установа |
UA-BuIAS |
Дата |
20181024 |
942 ## - Додаткові дані (Коха) |
Код системи класифікації для розстановки фонду |
Універсальна десяткова класифікація (УДК) |
Тип одиниці (рівень запису) |
Навчальні видання |
Класифікаційна частина шифру збереження |
159.923.2:316.47 |
Шифр замовлення |
159.923.2:316.47 / А43 |
Статус приховування в ЕК |
Не приховувати в ЕК |
Авторський (кеттерівський) знак, дати чи термін, що додаються до класифікаційного індексу |
А43 |