МАРК-запис
000 -Маркер запису |
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) |
09741nam0 2200241 4500 |
001 - Ідентифікатор запису |
Ідентифікатор біб-запису |
1974 |
010 ## - ISBN |
ISBN |
966-8556-31-3 |
100 ## - Дані загальної обробки |
Дані загальної обробки |
20181209d2004 u||y0ukry50 ca |
101 0# - Мова |
Мова тексту, звукової доріжки тощо |
українська |
102 ## - Країна публікації/виробництва |
Країна публікації |
УКРАЇНА |
200 1# - Назва |
Основна назва |
Культурологія |
Підзаголовок |
курс лекцій |
Перші відомості про відповідальність |
А. Г. Баканурський та ін. |
210 ## - Місце та час видання |
Місце публікування, друку, розповсюдження |
К. |
Назва видавництва, ім’я видавця, розповсюджувача, тощо |
Професіонал |
Дата публікації, розповсюдження, тощо |
2004 |
215 ## - Фізичний опис |
Специфічне визначення матеріалу та обсяг документа |
205 с. |
327 11 - Примітки |
Назва розділу: рівень 1 |
Лекція 1. Вступ до курсу |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
3 |
Назва розділу: рівень 2 |
1.1. Мета курсу “Світова й українська культура” |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
4 |
Назва розділу: рівень 2 |
1.2. Проблеми формування національної культури. Україна у просторі історії й культури |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
13 |
Назва розділу: рівень 2 |
Питання для самоперевірки |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
23 |
Назва розділу: рівень 2 |
Методичні вказівки до лекції |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
23 |
Назва розділу: рівень 1 |
Лекція 2. Ранні (доцивілізаційні) форми культури |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
24 |
Назва розділу: рівень 2 |
2.1. Характер культурного мислення первісної людини |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
25 |
Назва розділу: рівень 2 |
2.2. Прадавня міфологія,її специфіка й типологія |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
29 |
Назва розділу: рівень 2 |
2.3. Найдавніші форми мистецтва |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
34 |
Назва розділу: рівень 2 |
2.4. Становлення культури як продукту людської спільноти |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
37 |
Назва розділу: рівень 2 |
Питання для самоперевірки |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
38 |
Назва розділу: рівень 2 |
Методичні вказівки до лекції |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
39 |
Назва розділу: рівень 1 |
Лекція 3. Культура Стародавнього Сходу |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
40 |
Назва розділу: рівень 2 |
3.1. Прикметні риси культури Стародавнього Сходу |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
41 |
Назва розділу: рівень 2 |
3.2. Культура Стародавнього Єгипту й державних утворень Межиріччя |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
42 |
Назва розділу: рівень 2 |
3.3. Культура державних утворень Межиріччя |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
49 |
Назва розділу: рівень 2 |
3.4. Культура Палестини та її вплив на культуру людства |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
53 |
Назва розділу: рівень 2 |
3.5. Подальша доля культури стародавнього населення Палестини |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
57 |
Назва розділу: рівень 2 |
Питання для самоперевірки |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
62 |
Назва розділу: рівень 2 |
Методичні вказівки до лекції |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
63 |
Назва розділу: рівень 1 |
Лекція 4. Культура античного світу |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
64 |
Назва розділу: рівень 2 |
4.1. Зміст і походження поняття “античність” |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
65 |
Назва розділу: рівень 2 |
4.2. Місце античності в європейському культурному просторі. Міф в античній культурі |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
65 |
Назва розділу: рівень 2 |
4.3. Періодизація античності й джерела свідчень про античну культуру |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
69 |
Назва розділу: рівень 2 |
4.4. Культура Стародавньої Греції |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
72 |
Назва розділу: рівень 2 |
4.5. Культура Стародавнього Риму |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
87 |
Назва розділу: рівень 2 |
Питання для самоперевірки |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
98 |
Назва розділу: рівень 2 |
Методичні вказівки до лекції |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
97 |
Назва розділу: рівень 1 |
Лекція 5. Культура середньовічної Європи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
98 |
Назва розділу: рівень 2 |
5.1. Поняття “Середньовічна Європа” |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
99 |
Назва розділу: рівень 2 |
5.2. Культуротворча роль християнства |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
100 |
Назва розділу: рівень 2 |
5.3. Основні універсали середньовічної культури (хронотоп, герой, мова-інтегратор) |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
101 |
Назва розділу: рівень 2 |
5.4. Місце людини в соціальній структурі Середньовіччя |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
107 |
Назва розділу: рівень 2 |
5.5. Взаємозалежність епохи Середньовіччя й суміжних епох. Спадщина Середніх Віків у сучасній культурі |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
112 |
Назва розділу: рівень 2 |
Питання для самоперевірки |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
113 |
Назва розділу: рівень 2 |
Методичні вказівки до лекції |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
114 |
Назва розділу: рівень 1 |
Лекція 6.Культура Київської Русі |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
115 |
Назва розділу: рівень 2 |
6.1. Місце культури Київської Русі в історії української культури |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
116 |
Назва розділу: рівень 2 |
6.2. Картина світу слов’янського язичництва |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
117 |
Назва розділу: рівень 2 |
6.3. Християнство й культура східних слов’ян |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
119 |
Назва розділу: рівень 2 |
6.4. Київська Русь як естетична формація |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
126 |
Назва розділу: рівень 2 |
6.5. Духовна спадщина Київської Русі в культурах східних слов’ян |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
127 |
Назва розділу: рівень 2 |
Питання для самоперевірки |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
128 |
Назва розділу: рівень 2 |
Методичні вказівки до лекції |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
129 |
Назва розділу: рівень 1 |
Лекція 7. Культура епохи Відродження |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
130 |
Назва розділу: рівень 2 |
7.1. Проблема епохи Відродження в сучасній культурології |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
131 |
Назва розділу: рівень 2 |
7.2. Типологія й періодизація культури Відродження |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
133 |
Назва розділу: рівень 2 |
7.3. Характерні риси італійського Відродження |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
135 |
Назва розділу: рівень 2 |
7.4. Прикметні риси Північного Відродження |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
137 |
Назва розділу: рівень 2 |
7.5. Проблема українського Відродження |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
138 |
Назва розділу: рівень 2 |
Питання для самоперевірки |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
143 |
Назва розділу: рівень 2 |
Методичні вказівки до лекції |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
143 |
Назва розділу: рівень 1 |
Лекція 8. Культура XVII століття |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
144 |
Назва розділу: рівень 2 |
8.1. Нова картина світу й місце в ній людини |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
145 |
Назва розділу: рівень 2 |
8.2. Бароко й класицизм як стилістичні системи — “мови самоопису” нової культури |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
146 |
Назва розділу: рівень 2 |
8.3. Українське бароко й особливості української культури періоду першого національного відродження |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
148 |
Назва розділу: рівень 2 |
Питання для самоперевірки |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
156 |
Назва розділу: рівень 2 |
Методичні вказівки до лекції |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
157 |
Назва розділу: рівень 1 |
Лекція 9. Культура епохи Просвітництва |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
158 |
Назва розділу: рівень 2 |
9.1. Соціально-історичні й загальнокультурні передумови Просвітництва |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
159 |
Назва розділу: рівень 2 |
9.2. Основні риси світоглядної системи західноєвропейського Просвітництва |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
160 |
Назва розділу: рівень 2 |
9.3. Особливості східноєвропейського Просвітництва |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
165 |
Назва розділу: рівень 2 |
9.4. Значення Просвітництва для розвитку європейської культури |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
168 |
Назва розділу: рівень 2 |
Питання для самоперевірки |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
169 |
Назва розділу: рівень 2 |
Методичні вказівки до лекції |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
169 |
Назва розділу: рівень 1 |
Лекція 10. Культурна ситуація першої половини XIX століття |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
170 |
Назва розділу: рівень 2 |
10.1. Велика Французька буржуазна революція: торжество і крах просвітительської ідеології |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
171 |
Назва розділу: рівень 2 |
10.2. Романтизм як відповідь на кризові прояви в ідеології Просвітництва |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
172 |
Назва розділу: рівень 2 |
10.3. Особливості української культури першої половини XIX ст |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
173 |
Назва розділу: рівень 2 |
10.4. Романтичне двосвіття |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
175 |
Назва розділу: рівень 2 |
10.5. Романтизм як художня система. Романтична спадщина в XIX і XX ст |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
177 |
Назва розділу: рівень 2 |
Питання для самоперевірки |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
178 |
Назва розділу: рівень 2 |
Методичні вказівки до лекції |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
179 |
Назва розділу: рівень 1 |
Лекція 11. Європейська культура другої половини XIX-початку XX століть |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
180 |
Назва розділу: рівень 2 |
11.1. Основні складові культурної кризи рубежу ХІХ-ХХ століть. Промислова революція та її наслідки |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
181 |
Назва розділу: рівень 2 |
11.2. Урбанізація й початок “масової культури”. Руйнація основ європейської гуманістичної традиції й криза європейської самосвідомості |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
182 |
Назва розділу: рівень 2 |
11.3. Спроба заснувати історичний оптимізм на ідеї історичного й науково-технічного прогресу |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
187 |
Назва розділу: рівень 2 |
Питання для самоперевірки |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
188 |
Назва розділу: рівень 2 |
Методичні вказівки до лекції |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
189 |
Назва розділу: рівень 1 |
Лекція 12. Культурна ситуація XX століття |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
190 |
Назва розділу: рівень 2 |
12.1. Зміна культурної парадигми й системи цінностей |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
191 |
Назва розділу: рівень 2 |
12.2. Нове місце науки й індустрії в системі культури. Культура й філософія |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
193 |
Назва розділу: рівень 2 |
12.3. Мистецтво в культурі XX століття |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
197 |
Назва розділу: рівень 2 |
Питання для самоперевірки |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
199 |
Назва розділу: рівень 2 |
Методичні вказівки до лекції |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
200 |
330 ## - Короткий зміст |
Текст примітки |
Навчальний посібник складається з курсу лекцій, мета яких прослідити формування української і зарубіжної культур, шо протягом століть зазнавали впливу різноманітних факторів — від біологічних і етнологічних (тобто пов'язаних з історією формування і розвитку народів) до соціально-політичних закономірностей і навіть історичних подій випадкового характеру. Кожна лекція містить питання для самоперевірки та методичні вказівки. Навчальний посібник призначений студентам, магістрантам, викладачам. |
675 ## - УДК |
Індекс |
17.023.36.(477)(0.75.8) |
686 ## - Індекси інших класифікацій |
Код системи |
Таблиці ББК для масових бібліотек в 1 т. |
Індекс класифікації |
71.3(4Укр) я 73 |
700 #1 - Особисте ім’я |
Код відношення |
Автор |
Внутрішній код Koha |
2610 |
автор |
Баканурський |
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу |
А. Г. |
Дати |
1951- |
Розкриття ініціалів власного імені |
Анатолій Григорович |
701 #1 - Ім’я особи – альтернативна інтелектуальна відповідальність |
Код відношення |
Автор |
Внутрішній код Koha |
2611 |
автор |
Александров |
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу |
А. Б. |
701 #1 - Ім’я особи – альтернативна інтелектуальна відповідальність |
Код відношення |
Автор |
Внутрішній код Koha |
2612 |
автор |
Дашкова |
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу |
Т. Ю. |
Розкриття ініціалів власного імені |
Тетяна Юріївна |
801 #1 - Джерело походження запису |
Країна |
УКРАЇНА |
Установа |
UA-BuIAS |
Дата |
20181209 |
942 ## - Додаткові дані (Коха) |
Код системи класифікації для розстановки фонду |
Універсальна десяткова класифікація (УДК) |
Тип одиниці (рівень запису) |
Навчальні видання |
Класифікаційна частина шифру збереження |
008(075.8) |
Шифр замовлення |
008(075.8) / К24 |
Статус приховування в ЕК |
Не приховувати в ЕК |
Авторський (кеттерівський) знак, дати чи термін, що додаються до класифікаційного індексу |
К24 |