Теорія управління розвитком ПТНЗ на основі потреб регіонального ринку праці (Запись № 259)

MARC details
000 -Маркер запису
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) 06262nam0 2200205 4500
001 - Ідентифікатор запису
Номер ідентифікації примітки 259
010 ## - ISBN
ISBN 978-966-630-061-4
100 ## - Дані загальної обробки
Дані загальної обробки 20160808d2012 k||y0ukry50 ca
101 0# - Мова
Мова тексту, звукової доріжки тощо українська
102 ## - Країна публікації/виробництва
Країна публікації УКРАЇНА
200 1# - Назва
Основна назва Теорія управління розвитком ПТНЗ на основі потреб регіонального ринку праці
Підзаголовок монографія
Перші відомості про відповідальність Л. М. Сергеєва
210 ## - Місце та час видання
Місце публікування, друку, розповсюдження Херсон
Назва видавництва, ім’я видавця, розповсюджувача, тощо Айлант
Дата публікації, розповсюдження, тощо 2012
215 ## - Фізичний опис
Специфічне визначення матеріалу та обсяг документа 243 с.
327 11 - Примітки
Назва розділу: рівень 1 Умовні скорочення
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 6
Назва розділу: рівень 1 ВСТУП
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 7
Назва розділу: рівень 1 Розділ 1. Парадигма управління розвитком сучасного професійно-технічного навчального закладу як наукова проблема
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 12
Назва розділу: рівень 1 1.1. Професійно-технічний навчальний заклад як відкрита соціально-педагогічна система
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 12
Назва розділу: рівень 1 1.2. Нормативно-правова база діяльності професійно-технічного навчального закладу
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 21
Назва розділу: рівень 1 1.3. Обґрунтування основних компонентів системи управляння розвитком професійно-технічного навчального закладу
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 30
Назва розділу: рівень 1 1.4. Інституційні вимоги управління розвитком професійно-технічного навчального закладу
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 35
Назва розділу: рівень 1 1.5. Екстерналії професійно-технічної освіти
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 40
Назва розділу: рівень 1 Висновки до розділу 1
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 44
Назва розділу: рівень 1 Розділ 2. Регіональний ринок праці як механізм стимулювання розвитку системи професійно-технічної освіти
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 47
Назва розділу: рівень 1 2.1. Зумовленість взаємодії системи професійно-технічної освіти і роботодавців у підготовці робітничих кадрів для ринку праці
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 47
Назва розділу: рівень 1 2.2. Трудовий потенціал України : аналіз та перспективи розвитку
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 55
Назва розділу: рівень 1 2.3. Механізм цільового сегментування регіонального ринку праці
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 67
Назва розділу: рівень 1 2.4. Організаційно-методичні особливості проведення дослідження регіонального ринку праці
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 74
Назва розділу: рівень 1 2.5. Прогнозування професійно-кваліфікаційного складу робочої сили у регіоні
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 87
Назва розділу: рівень 1 Висновки до розділу 2
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 96
Назва розділу: рівень 1 Розділ 3. Організаційно-педагогічні умови залучення роботодавців до управління розвитком професійно-технічного навчального закладу
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 99
Назва розділу: рівень 1 3.1. Сучасний зміст соціального партнерства
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 99
Назва розділу: рівень 1 3.2. Форми взаємодії професійно-технічного навчального закладу і роботодавців
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 107
Назва розділу: рівень 1 3.3. Бізнес-планування як процес розвитку професійно-технічного навчального закладу
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 114
Назва розділу: рівень 1 3.4. Проектування навчальних програм професійно-технічної освіти на основі потреб галузі й громади
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 120
Назва розділу: рівень 1 3.5. Впровадження системи попереднього оцінювання та зворотного зв’язку і аналізу трудової успішності випускників професійно-технічного навчального закладу
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 123
Назва розділу: рівень 1 Висновки до розділу 3
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 136
Назва розділу: рівень 1 Розділ 4. Сучасні механізми інноваційного розвитку професійно-технічного навчального закладу
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 140
Назва розділу: рівень 1 4.1. Бенчмаркінг як неперервний процес покращення технологій надання освітянських послуг
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 140
Назва розділу: рівень 1 4.2. Впровадження механізмів інформаційної логістики в освітньому менеджменті професійно-технічного навчального закладу
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 148
Назва розділу: рівень 1 4.3. Основи освітнього мерчендайзингу і реінжинірингу як модернізуючі механізми управління організаційними освітніми змінами
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 154
Назва розділу: рівень 1 4.4. Технології створення позитивного іміджу професійно-технічного навчального закладу
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 159
Назва розділу: рівень 1 Висновки до розділу 4
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 171
Назва розділу: рівень 1 Загальні висновки
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 174
Назва розділу: рівень 1 Бібліографія
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 179
Назва розділу: рівень 1 Додатки
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 190
330 ## - Короткий зміст
Текст примітки У монографії розкрито сучасні наукові підходи, тенденції напрями, умови та технології управління розвитком професійно-технічного навчального закладу як інституції відкритої соціальної системи; досліджено організаційно-педагогічні умови залучення роботодавців до управління розвитком, подано сучасні механізми управління розвитку ПТНЗ. Видання адресоване науковим працівникам, аспірантам, магістрантам, педагогам, працівникам управлінських структур системи професійно-технічної освіти, слухачам курсів підвищення кваліфікації керівних та інженерно-педагогічних кадрів ПТНЗ.
675 ## - УДК
Індекс 377.071.(043.3)
700 #1 - Особисте ім’я
Внутрішній код Koha 363
автор Сергеєва
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу Л. М.
Розкриття ініціалів власного імені Лариса Миколаївна
801 #1 - Джерело походження запису
Країна УКРАЇНА
Установа UA-BuIAS
Дата 20160808
942 ## - Додаткові дані (Коха)
Код системи класифікації для розстановки фонду
Тип одиниці (рівень запису) Книги
Класифікаційна частина шифру збереження 377.071.(043.3)
Шифр зберігання 377.071.(043.3) / С32
Статус приховування в ЕК Не приховувати в ЕК
Авторський (кеттерівський) знак, дати чи термін, що додаються до класифікаційного індексу С32
Экземпляры
Статус вилучення Стан пошкодження Статус втрати/відсутності Статус обмеження доступу Джерело класифікації чи схема поличного розташування Дата надходження Джерельне місце зберігання примірника (домашній підрозділ), код Місце тимчасового зберігання чи видачі (підрозділ зберігання), код Поличкове розташування Штрих-код Дата останнього редагування примірника Дата, коли останній раз бачено примірник Повний (примірниковий) шифр збереження Тип обігу (не для випожичання) Вартість, звичайна закупівельна ціна Тип одиниці (рівень примірника)
Не вилучено з обігу | Не вилучено з обігу Не пошкоджено Наявний Немає обмежень доступу   19.11.2012 Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд 41683-001134 2020-11-02 01:01:11 15.08.2016 377.071.(043.3) / С32 Доступно для випожичання 10.00 Навчальні видання

Работает на ПО Коха