MARC details
000 -Маркер запису |
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) |
06262nam0 2200205 4500 |
001 - Ідентифікатор запису |
Номер ідентифікації примітки |
259 |
010 ## - ISBN |
ISBN |
978-966-630-061-4 |
100 ## - Дані загальної обробки |
Дані загальної обробки |
20160808d2012 k||y0ukry50 ca |
101 0# - Мова |
Мова тексту, звукової доріжки тощо |
українська |
102 ## - Країна публікації/виробництва |
Країна публікації |
УКРАЇНА |
200 1# - Назва |
Основна назва |
Теорія управління розвитком ПТНЗ на основі потреб регіонального ринку праці |
Підзаголовок |
монографія |
Перші відомості про відповідальність |
Л. М. Сергеєва |
210 ## - Місце та час видання |
Місце публікування, друку, розповсюдження |
Херсон |
Назва видавництва, ім’я видавця, розповсюджувача, тощо |
Айлант |
Дата публікації, розповсюдження, тощо |
2012 |
215 ## - Фізичний опис |
Специфічне визначення матеріалу та обсяг документа |
243 с. |
327 11 - Примітки |
Назва розділу: рівень 1 |
Умовні скорочення |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
6 |
Назва розділу: рівень 1 |
ВСТУП |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
7 |
Назва розділу: рівень 1 |
Розділ 1. Парадигма управління розвитком сучасного професійно-технічного навчального закладу як наукова проблема |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
12 |
Назва розділу: рівень 1 |
1.1. Професійно-технічний навчальний заклад як відкрита соціально-педагогічна система |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
12 |
Назва розділу: рівень 1 |
1.2. Нормативно-правова база діяльності професійно-технічного навчального закладу |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
21 |
Назва розділу: рівень 1 |
1.3. Обґрунтування основних компонентів системи управляння розвитком професійно-технічного навчального закладу |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
30 |
Назва розділу: рівень 1 |
1.4. Інституційні вимоги управління розвитком професійно-технічного навчального закладу |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
35 |
Назва розділу: рівень 1 |
1.5. Екстерналії професійно-технічної освіти |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
40 |
Назва розділу: рівень 1 |
Висновки до розділу 1 |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
44 |
Назва розділу: рівень 1 |
Розділ 2. Регіональний ринок праці як механізм стимулювання розвитку системи професійно-технічної освіти |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
47 |
Назва розділу: рівень 1 |
2.1. Зумовленість взаємодії системи професійно-технічної освіти і роботодавців у підготовці робітничих кадрів для ринку праці |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
47 |
Назва розділу: рівень 1 |
2.2. Трудовий потенціал України : аналіз та перспективи розвитку |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
55 |
Назва розділу: рівень 1 |
2.3. Механізм цільового сегментування регіонального ринку праці |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
67 |
Назва розділу: рівень 1 |
2.4. Організаційно-методичні особливості проведення дослідження регіонального ринку праці |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
74 |
Назва розділу: рівень 1 |
2.5. Прогнозування професійно-кваліфікаційного складу робочої сили у регіоні |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
87 |
Назва розділу: рівень 1 |
Висновки до розділу 2 |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
96 |
Назва розділу: рівень 1 |
Розділ 3. Організаційно-педагогічні умови залучення роботодавців до управління розвитком професійно-технічного навчального закладу |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
99 |
Назва розділу: рівень 1 |
3.1. Сучасний зміст соціального партнерства |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
99 |
Назва розділу: рівень 1 |
3.2. Форми взаємодії професійно-технічного навчального закладу і роботодавців |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
107 |
Назва розділу: рівень 1 |
3.3. Бізнес-планування як процес розвитку професійно-технічного навчального закладу |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
114 |
Назва розділу: рівень 1 |
3.4. Проектування навчальних програм професійно-технічної освіти на основі потреб галузі й громади |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
120 |
Назва розділу: рівень 1 |
3.5. Впровадження системи попереднього оцінювання та зворотного зв’язку і аналізу трудової успішності випускників професійно-технічного навчального закладу |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
123 |
Назва розділу: рівень 1 |
Висновки до розділу 3 |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
136 |
Назва розділу: рівень 1 |
Розділ 4. Сучасні механізми інноваційного розвитку професійно-технічного навчального закладу |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
140 |
Назва розділу: рівень 1 |
4.1. Бенчмаркінг як неперервний процес покращення технологій надання освітянських послуг |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
140 |
Назва розділу: рівень 1 |
4.2. Впровадження механізмів інформаційної логістики в освітньому менеджменті професійно-технічного навчального закладу |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
148 |
Назва розділу: рівень 1 |
4.3. Основи освітнього мерчендайзингу і реінжинірингу як модернізуючі механізми управління організаційними освітніми змінами |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
154 |
Назва розділу: рівень 1 |
4.4. Технології створення позитивного іміджу професійно-технічного навчального закладу |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
159 |
Назва розділу: рівень 1 |
Висновки до розділу 4 |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
171 |
Назва розділу: рівень 1 |
Загальні висновки |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
174 |
Назва розділу: рівень 1 |
Бібліографія |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
179 |
Назва розділу: рівень 1 |
Додатки |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
190 |
330 ## - Короткий зміст |
Текст примітки |
У монографії розкрито сучасні наукові підходи, тенденції напрями, умови та технології управління розвитком професійно-технічного навчального закладу як інституції відкритої соціальної системи; досліджено організаційно-педагогічні умови залучення роботодавців до управління розвитком, подано сучасні механізми управління розвитку ПТНЗ. Видання адресоване науковим працівникам, аспірантам, магістрантам, педагогам, працівникам управлінських структур системи професійно-технічної освіти, слухачам курсів підвищення кваліфікації керівних та інженерно-педагогічних кадрів ПТНЗ. |
675 ## - УДК |
Індекс |
377.071.(043.3) |
700 #1 - Особисте ім’я |
Внутрішній код Koha |
363 |
автор |
Сергеєва |
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу |
Л. М. |
Розкриття ініціалів власного імені |
Лариса Миколаївна |
801 #1 - Джерело походження запису |
Країна |
УКРАЇНА |
Установа |
UA-BuIAS |
Дата |
20160808 |
942 ## - Додаткові дані (Коха) |
Код системи класифікації для розстановки фонду |
|
Тип одиниці (рівень запису) |
Книги |
Класифікаційна частина шифру збереження |
377.071.(043.3) |
Шифр зберігання |
377.071.(043.3) / С32 |
Статус приховування в ЕК |
Не приховувати в ЕК |
Авторський (кеттерівський) знак, дати чи термін, що додаються до класифікаційного індексу |
С32 |