Педагогічна психологія (Запис № 2865)

МАРК-запис
000 -Маркер запису
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) 07566nam0 22002291 4500
001 - Ідентифікатор запису
Номер ідентифікації примітки 2865
010 ## - ISBN
ISBN 978-966-222-927-1
100 ## - Дані загальної обробки
Дані загальної обробки 20190924d2019 um|y0ukry50 ca
101 0# - Мова
Мова тексту, звукової доріжки тощо українська
102 ## - Країна публікації/виробництва
Країна публікації УКРАЇНА
200 1# - Назва
Основна назва Педагогічна психологія
Підзаголовок навчальний посібник
Перші відомості про відповідальність Лисянська Т. М.
205 ## - Відомості про видання
Відомості про видання 2-ге вид., стереотип.
210 ## - Місце та час видання
Місце публікування, друку, розповсюдження Київ
Назва видавництва, ім’я видавця, розповсюджувача, тощо Каравела
Дата публікації, розповсюдження, тощо 2019
215 ## - Фізичний опис
Специфічне визначення матеріалу та обсяг документа 263 с.
327 11 - Примітки
Назва розділу: рівень 1 Розділ 1. ПРЕДМЕТ, ЗАВДАННЯ І МЕТОДИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 7
Назва розділу: рівень 2 1.1. Предмет педагогічної психології
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 7
Назва розділу: рівень 2 1.2. Основні історичні етапи розвитку педагогічної психології
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 11
Назва розділу: рівень 2 1.3. Методологічні основи педагогічної психології
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 16
Назва розділу: рівень 2 1.4. Завдання педагогічної психології
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 20
Назва розділу: рівень 2 1.5. Методи педагогічної психології
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 21
Назва розділу: рівень 2 Контрольні запитання, тести і завдання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 24
Назва розділу: рівень 2 Література
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 24
Назва розділу: рівень 1 Розділ 2. ПОНЯТТЯ ПРО УМІННЯ. УЧБОВА ДІЯЛЬНІСТЬ УЧНІВ ЯК ОДНА З ФОРМ УМІННЯ
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 26
Назва розділу: рівень 2 2.1. З історії психології учіння
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 32
Назва розділу: рівень 2 2.2. Види учіння та структура учбової діяльності учнів
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 39
Назва розділу: рівень 2 2.3. Процес засвоєння як зміст учбової діяльності учнів
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 46
Назва розділу: рівень 2 2.4. Особливості оволодіння учнями учбовою діяльністю
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 49
Назва розділу: рівень 2 2.5. Вміння самостійно вчитися
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 54
Назва розділу: рівень 2 2.6. Низька результативність в учінні, її причини та запобігання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 57
Назва розділу: рівень 2 Контрольні запитання, тести і завдання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 61
Назва розділу: рівень 2 Література
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 62
Назва розділу: рівень 1 Розділ 3. ПСИХОЛОГІЯ НАВЧАННЯ
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 64
Назва розділу: рівень 2 3.1. Поняття про навчання та його психологічні механізми
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 65
Назва розділу: рівень 2 3.2. Психологічний погляд на дидактичні принципи
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 67
Назва розділу: рівень 2 3.3. Теорії і технології навчання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 69
Назва розділу: рівень 2 3.4. Класифікація навчання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 81
Назва розділу: рівень 2 3.5. Моделі навчання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 85
Назва розділу: рівень 2 3.6. Психологічні основи змісту навчання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 87
Назва розділу: рівень 2 3.7. Управління процесом навчання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 88
Назва розділу: рівень 2 3.7.1. Концепції управління процесом навчання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 88
Назва розділу: рівень 2 3.7.2. Управління як забезпечення єдності основних функцій діяльності вчителя та учнів
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 92
Назва розділу: рівень 2 3.8. Психологічний аналіз уроку
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 108
Назва розділу: рівень 2 Контрольні запитання, тести і завдання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 114
Назва розділу: рівень 2 Література
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 114
Назва розділу: рівень 1 Розділ 4. ПСИХОЛОГІЯ ВИХОВАННЯ
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 116
Назва розділу: рівень 2 4.1. Поняття про психологію виховання і її предмет вивчення
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 116
Назва розділу: рівень 2 4.2. Виховання у педагогічному процесі
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 117
Назва розділу: рівень 2 4.3. Історичний рух психологічної думки про виховання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 126
Назва розділу: рівень 2 4.4. Про психологічні механізми та етапи формування властивостей особистості
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 130
Назва розділу: рівень 2 4.5. Управління процесом виховання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 134
Назва розділу: рівень 2 4.5.1. Ціннісно-інтелектуально-емоційний шлях формування якостей особистості
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 134
Назва розділу: рівень 2 4.5.2. Самовиховання як мета перетворення зовнішніх виховних впливів у самоуправління
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 142
Назва розділу: рівень 2 4.5.3. Самостійність, дисциплінованість і відповідальність як особистісно-психологічні утворення
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 144
Назва розділу: рівень 2 4.5.4. Спілкування у процесі виховання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 151
Назва розділу: рівень 2 4.5.5. Вікові аспекти виховання учнів та індивідуальний підхід
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 156
Назва розділу: рівень 2 4.6. Специфіка роботи з дітьми ускладненої поведінки
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 158
Назва розділу: рівень 2 4.6.1. Поняття "важковиховуваний" і категорії "важких" дітей
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 158
Назва розділу: рівень 2 4.6.2. Безпритульність, азартні захоплення, звички лихословити, паління як прояви дисгармонійної поведінки
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 167
Назва розділу: рівень 2 4.6.3. Психологічний аспект виникнення наркозалежності у дітей
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 172
Назва розділу: рівень 2 4.6.4. Статеві девіації у підлітків
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 174
Назва розділу: рівень 2 4.6.5. Самотність як прояв кризового стану особистості
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 177
Назва розділу: рівень 2 4.6.6. Вивчення “важких” дітей і корекція порушень в їх поведінці
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 183
Назва розділу: рівень 2 4.7. Вчинок як вираження моральності. Види вчинку. Аналіз вчинку
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 191
Назва розділу: рівень 2 4.8. Показники та критерії вихованості особистості
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 205
Назва розділу: рівень 2 4.9. Психологія виховання дітей в сім’ї
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 212
Назва розділу: рівень 2 4.9.1. Сім’я як система
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 213
Назва розділу: рівень 2 4.9.2. Завдання сім’ї
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 215
Назва розділу: рівень 2 4.9.3. Виховні впливи сім’ї
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 215
Назва розділу: рівень 2 4.9.4. Специфіка сімейного виховання і взаємин
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 217
Назва розділу: рівень 2 4.9.5. Принципи сімейного виховання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 220
Назва розділу: рівень 2 4.9.6. Стилі сімейного виховання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 220
Назва розділу: рівень 2 Контрольні запитання, тести і завдання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 228
Назва розділу: рівень 2 Література
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 228
Назва розділу: рівень 1 Розділ 5. ПСИХОЛОГІЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАЦІ ТА ОСОБИСТОСТІ ВЧИТЕЛЯ
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 231
Назва розділу: рівень 2 5.1. Своєрідність педагогічної праці
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 231
Назва розділу: рівень 2 5.2. Психологія педагогічної праці
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 233
Назва розділу: рівень 2 5.2.1. Структура педагогічної діяльності
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 233
Назва розділу: рівень 2 5.2.2. Структурно-ієрархічна модель особистості вчителя
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 237
Назва розділу: рівень 2 5.2.3. Педагогічні здібності
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 238
Назва розділу: рівень 2 5.2.4. Педагогічні вміння
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 243
Назва розділу: рівень 2 5.2.5. Педагогічне спілкування
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 246
Назва розділу: рівень 2 5.2.6. Стилі педагогічного спілкування та педагогічної діяльності
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 248
Назва розділу: рівень 2 5.3. Про педагогічну майстерність і педагогічну культуру
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 252
Назва розділу: рівень 2 Контрольні запитання, тести і завдання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 254
Назва розділу: рівень 2 Література
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 254
Назва розділу: рівень 1 Додаток. Схема психологічного аналізу уроку (за Б.С. і Н.В. Волковими)
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 256
330 ## - Короткий зміст
Текст примітки У посібнику висвітлюються сучасні досягнення у педагогічній психології. Призначений для студентів вищих і середніх педагогічних навчальних закладів, для слухачів післядипломної освіти, вчителів, практичних психологів, соціальних працівників, вихователів та батьків.
675 ## - УДК
Індекс 330.101.542
686 ## - Індекси інших класифікацій
Індекс класифікації 65.053
700 #1 - Особисте ім’я
Внутрішній код Koha 3434
автор Лисянська
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу Т. М.
Розкриття ініціалів власного імені Таїсія Миколаївна
801 #1 - Джерело походження запису
Країна УКРАЇНА
Установа UA-BuIAS
Дата 20190924
942 ## - Додаткові дані (Коха)
Код системи класифікації для розстановки фонду Універсальна десяткова класифікація (УДК)
Тип одиниці (рівень запису) Навчальні видання
Класифікаційна частина шифру збереження 159.922(075.8)
Шифр зберігання 159.922(075.8) / Л63
Статус приховування в ЕК Не приховувати в ЕК
Авторський (кеттерівський) знак, дати чи термін, що додаються до класифікаційного індексу Л63
Фонди
Статус вилучення Стан пошкодження Статус втрати/відсутності Джерело класифікації чи схема поличного розташування Дата надходження Джерельне місце зберігання примірника (домашній підрозділ), код Місце тимчасового зберігання чи видачі (підрозділ зберігання), код Поличкове розташування Штрих-код Дата останнього редагування примірника Вид зібрання Дата, коли останній раз бачено примірник Інвентарний номер Повний (примірниковий) шифр збереження Тип обігу (не для випожичання) Вартість, звичайна закупівельна ціна Тип одиниці (рівень примірника)
Не вилучено з обігу Не пошкоджено Наявний Універсальна десяткова класифікація (УДК) 16.07.2019 Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд 41683-005411 2020-11-02 01:01:11 Наукова література 25.09.2019 16634 159.922(075.8) / Л63 Доступно для випожичання 270.00 Навчальні видання
Не вилучено з обігу Не пошкоджено Наявний Універсальна десяткова класифікація (УДК) 16.07.2019 Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд 41683-005410 2020-11-02 01:01:11 Наукова література 25.09.2019 16633 159.922(075.8) / Л63 Доступно для випожичання 270.00 Навчальні видання

Працює на АБІС Коха