МАРК-запис
000 -Маркер запису |
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) |
07566nam0 22002291 4500 |
001 - Ідентифікатор запису |
Номер ідентифікації примітки |
2865 |
010 ## - ISBN |
ISBN |
978-966-222-927-1 |
100 ## - Дані загальної обробки |
Дані загальної обробки |
20190924d2019 um|y0ukry50 ca |
101 0# - Мова |
Мова тексту, звукової доріжки тощо |
українська |
102 ## - Країна публікації/виробництва |
Країна публікації |
УКРАЇНА |
200 1# - Назва |
Основна назва |
Педагогічна психологія |
Підзаголовок |
навчальний посібник |
Перші відомості про відповідальність |
Лисянська Т. М. |
205 ## - Відомості про видання |
Відомості про видання |
2-ге вид., стереотип. |
210 ## - Місце та час видання |
Місце публікування, друку, розповсюдження |
Київ |
Назва видавництва, ім’я видавця, розповсюджувача, тощо |
Каравела |
Дата публікації, розповсюдження, тощо |
2019 |
215 ## - Фізичний опис |
Специфічне визначення матеріалу та обсяг документа |
263 с. |
327 11 - Примітки |
Назва розділу: рівень 1 |
Розділ 1. ПРЕДМЕТ, ЗАВДАННЯ І МЕТОДИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
7 |
Назва розділу: рівень 2 |
1.1. Предмет педагогічної психології |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
7 |
Назва розділу: рівень 2 |
1.2. Основні історичні етапи розвитку педагогічної психології |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
11 |
Назва розділу: рівень 2 |
1.3. Методологічні основи педагогічної психології |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
16 |
Назва розділу: рівень 2 |
1.4. Завдання педагогічної психології |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
20 |
Назва розділу: рівень 2 |
1.5. Методи педагогічної психології |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
21 |
Назва розділу: рівень 2 |
Контрольні запитання, тести і завдання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
24 |
Назва розділу: рівень 2 |
Література |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
24 |
Назва розділу: рівень 1 |
Розділ 2. ПОНЯТТЯ ПРО УМІННЯ. УЧБОВА ДІЯЛЬНІСТЬ УЧНІВ ЯК ОДНА З ФОРМ УМІННЯ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
26 |
Назва розділу: рівень 2 |
2.1. З історії психології учіння |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
32 |
Назва розділу: рівень 2 |
2.2. Види учіння та структура учбової діяльності учнів |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
39 |
Назва розділу: рівень 2 |
2.3. Процес засвоєння як зміст учбової діяльності учнів |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
46 |
Назва розділу: рівень 2 |
2.4. Особливості оволодіння учнями учбовою діяльністю |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
49 |
Назва розділу: рівень 2 |
2.5. Вміння самостійно вчитися |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
54 |
Назва розділу: рівень 2 |
2.6. Низька результативність в учінні, її причини та запобігання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
57 |
Назва розділу: рівень 2 |
Контрольні запитання, тести і завдання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
61 |
Назва розділу: рівень 2 |
Література |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
62 |
Назва розділу: рівень 1 |
Розділ 3. ПСИХОЛОГІЯ НАВЧАННЯ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
64 |
Назва розділу: рівень 2 |
3.1. Поняття про навчання та його психологічні механізми |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
65 |
Назва розділу: рівень 2 |
3.2. Психологічний погляд на дидактичні принципи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
67 |
Назва розділу: рівень 2 |
3.3. Теорії і технології навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
69 |
Назва розділу: рівень 2 |
3.4. Класифікація навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
81 |
Назва розділу: рівень 2 |
3.5. Моделі навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
85 |
Назва розділу: рівень 2 |
3.6. Психологічні основи змісту навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
87 |
Назва розділу: рівень 2 |
3.7. Управління процесом навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
88 |
Назва розділу: рівень 2 |
3.7.1. Концепції управління процесом навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
88 |
Назва розділу: рівень 2 |
3.7.2. Управління як забезпечення єдності основних функцій діяльності вчителя та учнів |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
92 |
Назва розділу: рівень 2 |
3.8. Психологічний аналіз уроку |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
108 |
Назва розділу: рівень 2 |
Контрольні запитання, тести і завдання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
114 |
Назва розділу: рівень 2 |
Література |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
114 |
Назва розділу: рівень 1 |
Розділ 4. ПСИХОЛОГІЯ ВИХОВАННЯ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
116 |
Назва розділу: рівень 2 |
4.1. Поняття про психологію виховання і її предмет вивчення |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
116 |
Назва розділу: рівень 2 |
4.2. Виховання у педагогічному процесі |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
117 |
Назва розділу: рівень 2 |
4.3. Історичний рух психологічної думки про виховання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
126 |
Назва розділу: рівень 2 |
4.4. Про психологічні механізми та етапи формування властивостей особистості |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
130 |
Назва розділу: рівень 2 |
4.5. Управління процесом виховання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
134 |
Назва розділу: рівень 2 |
4.5.1. Ціннісно-інтелектуально-емоційний шлях формування якостей особистості |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
134 |
Назва розділу: рівень 2 |
4.5.2. Самовиховання як мета перетворення зовнішніх виховних впливів у самоуправління |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
142 |
Назва розділу: рівень 2 |
4.5.3. Самостійність, дисциплінованість і відповідальність як особистісно-психологічні утворення |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
144 |
Назва розділу: рівень 2 |
4.5.4. Спілкування у процесі виховання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
151 |
Назва розділу: рівень 2 |
4.5.5. Вікові аспекти виховання учнів та індивідуальний підхід |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
156 |
Назва розділу: рівень 2 |
4.6. Специфіка роботи з дітьми ускладненої поведінки |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
158 |
Назва розділу: рівень 2 |
4.6.1. Поняття "важковиховуваний" і категорії "важких" дітей |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
158 |
Назва розділу: рівень 2 |
4.6.2. Безпритульність, азартні захоплення, звички лихословити, паління як прояви дисгармонійної поведінки |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
167 |
Назва розділу: рівень 2 |
4.6.3. Психологічний аспект виникнення наркозалежності у дітей |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
172 |
Назва розділу: рівень 2 |
4.6.4. Статеві девіації у підлітків |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
174 |
Назва розділу: рівень 2 |
4.6.5. Самотність як прояв кризового стану особистості |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
177 |
Назва розділу: рівень 2 |
4.6.6. Вивчення “важких” дітей і корекція порушень в їх поведінці |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
183 |
Назва розділу: рівень 2 |
4.7. Вчинок як вираження моральності. Види вчинку. Аналіз вчинку |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
191 |
Назва розділу: рівень 2 |
4.8. Показники та критерії вихованості особистості |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
205 |
Назва розділу: рівень 2 |
4.9. Психологія виховання дітей в сім’ї |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
212 |
Назва розділу: рівень 2 |
4.9.1. Сім’я як система |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
213 |
Назва розділу: рівень 2 |
4.9.2. Завдання сім’ї |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
215 |
Назва розділу: рівень 2 |
4.9.3. Виховні впливи сім’ї |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
215 |
Назва розділу: рівень 2 |
4.9.4. Специфіка сімейного виховання і взаємин |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
217 |
Назва розділу: рівень 2 |
4.9.5. Принципи сімейного виховання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
220 |
Назва розділу: рівень 2 |
4.9.6. Стилі сімейного виховання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
220 |
Назва розділу: рівень 2 |
Контрольні запитання, тести і завдання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
228 |
Назва розділу: рівень 2 |
Література |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
228 |
Назва розділу: рівень 1 |
Розділ 5. ПСИХОЛОГІЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАЦІ ТА ОСОБИСТОСТІ ВЧИТЕЛЯ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
231 |
Назва розділу: рівень 2 |
5.1. Своєрідність педагогічної праці |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
231 |
Назва розділу: рівень 2 |
5.2. Психологія педагогічної праці |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
233 |
Назва розділу: рівень 2 |
5.2.1. Структура педагогічної діяльності |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
233 |
Назва розділу: рівень 2 |
5.2.2. Структурно-ієрархічна модель особистості вчителя |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
237 |
Назва розділу: рівень 2 |
5.2.3. Педагогічні здібності |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
238 |
Назва розділу: рівень 2 |
5.2.4. Педагогічні вміння |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
243 |
Назва розділу: рівень 2 |
5.2.5. Педагогічне спілкування |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
246 |
Назва розділу: рівень 2 |
5.2.6. Стилі педагогічного спілкування та педагогічної діяльності |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
248 |
Назва розділу: рівень 2 |
5.3. Про педагогічну майстерність і педагогічну культуру |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
252 |
Назва розділу: рівень 2 |
Контрольні запитання, тести і завдання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
254 |
Назва розділу: рівень 2 |
Література |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
254 |
Назва розділу: рівень 1 |
Додаток. Схема психологічного аналізу уроку (за Б.С. і Н.В. Волковими) |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
256 |
330 ## - Короткий зміст |
Текст примітки |
У посібнику висвітлюються сучасні досягнення у педагогічній психології. Призначений для студентів вищих і середніх педагогічних навчальних закладів, для слухачів післядипломної освіти, вчителів, практичних психологів, соціальних працівників, вихователів та батьків. |
675 ## - УДК |
Індекс |
330.101.542 |
686 ## - Індекси інших класифікацій |
Індекс класифікації |
65.053 |
700 #1 - Особисте ім’я |
Внутрішній код Koha |
3434 |
автор |
Лисянська |
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу |
Т. М. |
Розкриття ініціалів власного імені |
Таїсія Миколаївна |
801 #1 - Джерело походження запису |
Країна |
УКРАЇНА |
Установа |
UA-BuIAS |
Дата |
20190924 |
942 ## - Додаткові дані (Коха) |
Код системи класифікації для розстановки фонду |
Універсальна десяткова класифікація (УДК) |
Тип одиниці (рівень запису) |
Навчальні видання |
Класифікаційна частина шифру збереження |
159.922(075.8) |
Шифр зберігання |
159.922(075.8) / Л63 |
Статус приховування в ЕК |
Не приховувати в ЕК |
Авторський (кеттерівський) знак, дати чи термін, що додаються до класифікаційного індексу |
Л63 |