МАРК-запис
000 -Маркер запису |
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) |
09486nam0 2200229 4500 |
001 - Ідентифікатор запису |
Ідентифікатор біб-запису |
2871 |
010 ## - ISBN |
ISBN |
978-611-01-1038-9 |
100 ## - Дані загальної обробки |
Дані загальної обробки |
20180206d2018 u||y0ukry50 ca |
101 0# - Мова |
Мова тексту, звукової доріжки тощо |
українська |
102 ## - Країна публікації/виробництва |
Країна публікації |
УКРАЇНА |
200 1# - Назва |
Основна назва |
Загальна психологія |
Перші відомості про відповідальність |
Максименко С. Д. |
Підзаголовок |
навчальний посібник |
205 ## - Відомості про видання |
Відомості про видання |
3-є, перероб. та доповн. |
210 ## - Місце та час видання |
Місце публікування, друку, розповсюдження |
Київ |
Назва видавництва, ім’я видавця, розповсюджувача, тощо |
Центр учбової літератури |
Дата публікації, розповсюдження, тощо |
2018 |
215 ## - Фізичний опис |
Специфічне визначення матеріалу та обсяг документа |
271 с. |
327 11 - Примітки |
Назва розділу: рівень 1 |
ПЕРЕДМОВА |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
7 |
Назва розділу: рівень 1 |
Частина І. ВСТУП ДО ПСИХОЛОГІЇ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
8 |
Назва розділу: рівень 2 |
Розділ 1. Предмет психологи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
8 |
Назва розділу: рівень 3 |
1.1. Предмет психології та її завдання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
8 |
Назва розділу: рівень 3 |
1.2. Рефлекторна природа психіки |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
9 |
Назва розділу: рівень 3 |
1.3. Психіка і свідомість |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
17 |
Назва розділу: рівень 3 |
1.4. Основні галузі психологічних знань |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
19 |
Назва розділу: рівень 3 |
1.5. Зв’язок психології з іншими науками |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
19 |
Назва розділу: рівень 3 |
1.6. Основні напрями в сучасній психології |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
20 |
Назва розділу: рівень 2 |
Розділ 2. Методи психології |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
26 |
Назва розділу: рівень 3 |
2.1. Основні вимоги до методів психології |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
26 |
Назва розділу: рівень 3 |
2.2. Основні методи психології. Спостереження, експеримент |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
27 |
Назва розділу: рівень 3 |
2.3. Додаткові методи: тест, опитування, бесіда, аналіз продуктів діяльності, узагальнення незалежних характеристик, самооцінка |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
29 |
Назва розділу: рівень 3 |
2.4. Кількісний та якісний аналізи дослідження психічних явищ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
34 |
Назва розділу: рівень 2 |
Розділ 3. Розвиток психіки і свідомості |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
38 |
Назва розділу: рівень 3 |
3.1. Виникнення та розвиток психіки |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
38 |
Назва розділу: рівень 3 |
3.2. Розвиток механізмів психічної діяльності |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
38 |
Назва розділу: рівень 3 |
3.3. Розвиток психіки на різних етапах еволюції тваринного світу |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
42 |
Назва розділу: рівень 3 |
3.4. Виникнення та історичний розвиток людської свідомості |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
47 |
Назва розділу: рівень 1 |
Частина II. ОСОБИСТІСТЬ, СОЦІАЛЬНІ ГРУПИ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
51 |
Назва розділу: рівень 2 |
Розділ 4. Психологія особистості |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
51 |
Назва розділу: рівень 3 |
4.1. Поняття про особистість та її структуру |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
51 |
Назва розділу: рівень 3 |
4.2. Активність особистості та її джерела |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
52 |
Назва розділу: рівень 3 |
4.3. Розвиток і виховання особистості |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
56 |
Назва розділу: рівень 2 |
Розділ 5. Соціальні групи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
66 |
Назва розділу: рівень 3 |
5.1. Поняття про групи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
66 |
Назва розділу: рівень 3 |
5.2. Міжособистісні стосунки у групі |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
68 |
Назва розділу: рівень 3 |
5.3. Психологічна сумісність і конфлікт у міжособистісних стосунках |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
70 |
Назва розділу: рівень 1 |
Частина III. ДІЯЛЬНІСТЬ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
77 |
Назва розділу: рівень 2 |
Розділ 6. Психологічний аналіз діяльності |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
77 |
Назва розділу: рівень 3 |
6.1. Поняття про діяльність .77 |
-- |
6.2. Мета і мотиви діяльності |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
77 |
Назва розділу: рівень 3 |
6.3. Структура діяльності |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
79 |
Назва розділу: рівень 3 |
6.4. Засоби діяльності, процес їх засвоєння |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
80 |
Назва розділу: рівень 3 |
6.5. Перенесення та інтерференція навичок |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
84 |
Назва розділу: рівень 3 |
6.6. Основні різновиди діяльності |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
88 |
Назва розділу: рівень 3 |
6.7. Творча діяльність |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
93 |
Назва розділу: рівень 2 |
Розділ 7. Мова і мовлення |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
99 |
Назва розділу: рівень 3 |
7.1. Поняття про мову та її функції |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
99 |
Назва розділу: рівень 3 |
7.2. Фізіологічні механізми мовної діяльності |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
101 |
Назва розділу: рівень 3 |
7.3. Різновиди мовлення |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
104 |
Назва розділу: рівень 2 |
Розділ 8. Спілкування |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
111 |
Назва розділу: рівень 3 |
8.1. Поняття про спілкування |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
111 |
Назва розділу: рівень 3 |
8.2. Засоби спілкування |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
112 |
Назва розділу: рівень 3 |
8.3. Функції спілкування |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
115 |
Назва розділу: рівень 3 |
8.4. Різновиди спілкування |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
119 |
Назва розділу: рівень 2 |
Розділ 9. Увага |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
125 |
Назва розділу: рівень 3 |
9.1. Поняття про увагу |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
125 |
Назва розділу: рівень 3 |
9.2. Фізіологічне підгрунтя уваги |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
127 |
Назва розділу: рівень 3 |
9.3. Різновиди і форми уваги |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
130 |
Назва розділу: рівень 3 |
9.4. Властивості уваги |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
133 |
Назва розділу: рівень 1 |
Частина IV. ПІЗНАВАЛЬНІ ПСИХІЧНІ ПРОЦЕСИ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
141 |
Назва розділу: рівень 2 |
Розділ 10. Відчуття |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
141 |
Назва розділу: рівень 3 |
10.1. Загальна характеристика пізнавальних процесів. Поняття про відчуття |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
141 |
Назва розділу: рівень 3 |
10.2. Фізіологічне підґрунтя відчуттів |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
142 |
Назва розділу: рівень 3 |
10.3. Класифікація і різновиди відчуттів |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
143 |
Назва розділу: рівень 3 |
10.4. Основні властивості відчуттів |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
148 |
Назва розділу: рівень 3 |
10.5. Відчуття і діяльність |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
151 |
Назва розділу: рівень 2 |
Розділ 11. Сприймання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
156 |
Назва розділу: рівень 3 |
11.1. Поняття про сприймання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
156 |
Назва розділу: рівень 3 |
11.2. Різновиди сприймання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
156 |
Назва розділу: рівень 3 |
11.3. Властивості сприймання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
159 |
Назва розділу: рівень 3 |
11.4. Спостереження і спостережливість |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
161 |
Назва розділу: рівень 2 |
Розділ 12. Мислення |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
167 |
Назва розділу: рівень 3 |
12.1. Поняття про мислення. Соціальна природа мислення |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
167 |
Назва розділу: рівень 3 |
12.2. Розумові дії та операції мислення |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
170 |
Назва розділу: рівень 3 |
12.3. Форми мислення |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
172 |
Назва розділу: рівень 3 |
12.4. Процес розуміння |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
175 |
Назва розділу: рівень 3 |
12.5. Процес розв’язання завдань |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
176 |
Назва розділу: рівень 3 |
12.6. Різновиди мислення |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
178 |
Назва розділу: рівень 3 |
12.7. Індивідуальні особливості мислення |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
179 |
Назва розділу: рівень 2 |
Розділ 13. Уява |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
185 |
Назва розділу: рівень 3 |
13.1. Поняття про уяву |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
185 |
Назва розділу: рівень 3 |
13.2. Зв’язок уяви з об’єктивною дійсністю |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
186 |
Назва розділу: рівень 3 |
13.3. Фізіологічне підґрунтя уяви. Уява і органічні процеси |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
187 |
Назва розділу: рівень 3 |
13.4. Процес створення образів уяви |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
189 |
Назва розділу: рівень 3 |
13.5. Різновиди уяви |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
191 |
Назва розділу: рівень 3 |
13.6. Уява і особистість |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
194 |
Назва розділу: рівень 2 |
Розділ 14. Пам’ять |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
198 |
Назва розділу: рівень 3 |
14.1. Поняття про пам’ять |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
198 |
Назва розділу: рівень 3 |
14.2. Теорії пам’яті |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
198 |
Назва розділу: рівень 3 |
14.3. Різновиди пам’яті |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
201 |
Назва розділу: рівень 3 |
14.4. Запам’ятовування та його різновиди |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
202 |
Назва розділу: рівень 3 |
14.5. Відтворення та його різновиди |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
203 |
Назва розділу: рівень 3 |
14.6. Забування та його причини |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
205 |
Назва розділу: рівень 3 |
14.7. Індивідуальні особливості пам’яті |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
206 |
Назва розділу: рівень 1 |
Частина V. ЕМОЦІЙНО-ВОЛЬОВІ ПРОЦЕСИ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
211 |
Назва розділу: рівень 2 |
Розділ 15. Емоції і почуття |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
211 |
Назва розділу: рівень 3 |
15.1. Поняття про емоції і почуття |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
211 |
Назва розділу: рівень 3 |
15.2. Фізіологічне підгрунтя емоцій і почуттів |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
213 |
Назва розділу: рівень 3 |
15.3. Вираження емоцій і почуттів |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
214 |
Назва розділу: рівень 3 |
15.4. Форми переживання емоцій і почуттів |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
215 |
Назва розділу: рівень 3 |
15.5. Вищі почуття |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
217 |
Назва розділу: рівень 2 |
Розділ 16. Воля |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
223 |
Назва розділу: рівень 3 |
16.1. Поняття про волю |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
223 |
Назва розділу: рівень 3 |
16.2. Довільні дії та їх особливості |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
224 |
Назва розділу: рівень 3 |
16.3. Аналіз складної вольової дії |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
226 |
Назва розділу: рівень 3 |
16.4. Основні якості волі |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
228 |
Назва розділу: рівень 3 |
16.5. Безвілля, його причини і переборення |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
230 |
Назва розділу: рівень 1 |
Частина VI. ІНДИВІДУАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ОСОБИСТОСТІ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
235 |
Назва розділу: рівень 2 |
Розділ 17. Темперамент |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
235 |
Назва розділу: рівень 3 |
17.1. Поняття про темперамент |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
235 |
Назва розділу: рівень 3 |
17.2. Типи темпераментів |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
238 |
Назва розділу: рівень 3 |
17.3. Основні властивості темпераменту |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
239 |
Назва розділу: рівень 3 |
17.4. Фізіологічне підґрунтя темпераменту |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
241 |
Назва розділу: рівень 3 |
17.5. Роль темпераменту в діяльності людини |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
242 |
Назва розділу: рівень 2 |
Розділ 18. Здібності |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
247 |
Назва розділу: рівень 3 |
18.1. Поняття про здібності |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
247 |
Назва розділу: рівень 3 |
18.2. Структура здібностей |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
249 |
Назва розділу: рівень 3 |
18.3. Різновиди здібностей |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
251 |
Назва розділу: рівень 3 |
18.4. Індивідуальні відмінності у здібностях людей та їх природні передумови |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
252 |
Назва розділу: рівень 2 |
Розділ 19. Характер |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
259 |
Назва розділу: рівень 3 |
19.1. Поняття про характер |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
259 |
Назва розділу: рівень 3 |
19.2. Структура характеру |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
260 |
Назва розділу: рівень 3 |
19.3. Основні риси типового характеру |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
263 |
Назва розділу: рівень 3 |
19.4. Природа характеру |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
266 |
Назва розділу: рівень 3 |
19.5. Формування характеру |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
267 |
330 ## - Короткий зміст |
Текст примітки |
У навчальному посібнику викладено основи нормативного курсу загальної психології, розкрито загальні питання психології; розглянуто закономірності психічних процесів, психічної діяльності, емоційно-вольову сферу та індивідуальні особливості особистості; висвітлено питання психології особистості, колективу та психології спілкування. Подано блок процедур, які забезпечують активне та свідоме засвоєння навчальної інформації. Для студентів вищих закладів освіти, де викладається курс загальної психології. |
675 ## - УДК |
Індекс |
159.9(075.8) |
686 ## - Індекси інших класифікацій |
Код системи |
Таблиці ББК для масових бібліотек в 1 т. |
Індекс класифікації |
88.3я73 |
700 #1 - Особисте ім’я |
Код відношення |
Автор |
Внутрішній код Koha |
1707 |
автор |
Максименко |
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу |
С. Д. |
Дати |
1941- |
Розкриття ініціалів власного імені |
Сергій Дмитрович |
801 #1 - Джерело походження запису |
Країна |
УКРАЇНА |
Установа |
UA-BuIAS |
Дата |
20180206 |
942 ## - Додаткові дані (Коха) |
Код системи класифікації для розстановки фонду |
Універсальна десяткова класифікація (УДК) |
Тип одиниці (рівень запису) |
Навчальні видання |
Класифікаційна частина шифру збереження |
159.9(075.8) |
Шифр замовлення |
159.9(075.8) / М17 |
Статус приховування в ЕК |
Не приховувати в ЕК |
Авторський (кеттерівський) знак, дати чи термін, що додаються до класифікаційного індексу |
М17 |
Кількість видач (випожичань) для усіх примірників |
4 |