MARC details
000 -Маркер запису |
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) |
11558nam0 22002531 4500 |
001 - Ідентифікатор запису |
Ідентифікатор біб-запису |
3427 |
010 ## - ISBN |
ISBN |
978-966-2229-28-8 |
100 ## - Дані загальної обробки |
Дані загальної обробки |
20180115d2019 u||y0ukry50 ca |
101 0# - Мова |
Мова тексту, звукової доріжки тощо |
українська |
102 ## - Країна публікації/виробництва |
Країна публікації |
УКРАЇНА |
200 1# - Назва |
Основна назва |
Загальна психологія |
Підзаголовок |
Підручник |
Перші відомості про відповідальність |
О. В. Скрипченко, Л. В. Долинська, З. В. Огороднійчук та ін. |
205 ## - Відомості про видання |
Відомості про видання |
5-те вид. |
210 ## - Місце та час видання |
Місце публікування, друку, розповсюдження |
К. |
Назва видавництва, ім’я видавця, розповсюджувача, тощо |
Каравела |
Дата публікації, розповсюдження, тощо |
2019 |
215 ## - Фізичний опис |
Специфічне визначення матеріалу та обсяг документа |
464 с. |
327 11 - Примітки |
Назва розділу: рівень 1 |
Розділ І. ЗАГАЛЬНІ ПИТАННЯ ПСИХОЛОГІЇ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
9 |
Назва розділу: рівень 2 |
1. Предмет і завдання психологічної науки |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
9 |
Назва розділу: рівень 3 |
1.1. Предмет психології |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
9 |
Назва розділу: рівень 3 |
1.2. Завдання психологічної науки |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
10 |
Назва розділу: рівень 3 |
1.3. Місце психології в системі наук |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
11 |
Назва розділу: рівень 3 |
1.4. Галузі психологічних знань |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
12 |
Назва розділу: рівень 3 |
1.5. Мозок і психіка |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
16 |
Назва розділу: рівень 3 |
1.6. Школи, напрями, концепції у психології |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
19 |
Назва розділу: рівень 2 |
2. До історії психологічної думки |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
29 |
Назва розділу: рівень 3 |
2.1. Дохристиянські часи - XVIII ст |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
29 |
Назва розділу: рівень 3 |
2.2. Розвиток психологічної думки у XIX - XX ст |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
34 |
Назва розділу: рівень 2 |
3. Методи психології |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
57 |
Назва розділу: рівень 3 |
3.1. Загальні питання побудови психологічного дослідження |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
57 |
Назва розділу: рівень 3 |
3.2. Загальнонаукові методи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
59 |
Назва розділу: рівень 3 |
3.3. Конкретні наукові методи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
60 |
Назва розділу: рівень 3 |
3.4. Статистичний метод у психології |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
71 |
Назва розділу: рівень 3 |
3.4.1. Упорядкування й рангування психологічних дослідних даних |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
73 |
Назва розділу: рівень 3 |
3.4.2. Визначення середніх при опрацюванні дослідних даних |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
74 |
Назва розділу: рівень 3 |
3.4.3. Використання міри дисперсії у психологічних дослідженнях |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
76 |
Назва розділу: рівень 3 |
3.4.4. Надійність і валідність |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
81 |
Назва розділу: рівень 3 |
3.5. Психологічні методики |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
83 |
Назва розділу: рівень 2 |
4. Розвиток психіки та свідомості |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
85 |
Назва розділу: рівень 3 |
4.1. Поява і розвиток форм психічного відображення у тварин |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
85 |
Назва розділу: рівень 3 |
4.2. Механізми відображувальної діяльності на різних стадіях розвитку психіки |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
92 |
Назва розділу: рівень 3 |
4.3. “Мова” і спілкування тварин |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
96 |
Назва розділу: рівень 3 |
4.4. Відмінність психіки людини від психіки тварин |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
100 |
Назва розділу: рівень 3 |
4.5. Суспільно-історичний характер свідомості |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
101 |
Назва розділу: рівень 3 |
4.6. Свідомість та її структура. Свідоме й несвідоме в психічній діяльності людини |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
102 |
Назва розділу: рівень 3 |
4.7. Свідомість та ментальність |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
106 |
Назва розділу: рівень 1 |
Розділ II. ПСИХІЧНІ ПРОЦЕСИ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
109 |
Назва розділу: рівень 2 |
5. Відчуття |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
109 |
Назва розділу: рівень 3 |
5.1. Поняття про відчуття |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
109 |
Назва розділу: рівень 3 |
5.2. Фізіологічна основа відчуттів |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
110 |
Назва розділу: рівень 3 |
5.3. Класифікація відчуттів |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
113 |
Назва розділу: рівень 3 |
5.4. Види відчуттів |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
113 |
Назва розділу: рівень 3 |
5.5. Основні властивості та закономірності відчуттів |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
120 |
Назва розділу: рівень 3 |
5.6. Індивідуальні особливості відчуттів |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
126 |
Назва розділу: рівень 2 |
6. Сприймання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
128 |
Назва розділу: рівень 3 |
6.1. Поняття про сприймання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
128 |
Назва розділу: рівень 3 |
6.2. Фізіологічна основа сприймання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
129 |
Назва розділу: рівень 3 |
6.3. Роль моторних компонентів у сприйманні |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
131 |
Назва розділу: рівень 3 |
6.4. Загальні особливості сприймання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
133 |
Назва розділу: рівень 3 |
6.5. Класифікація та види сприймання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
140 |
Назва розділу: рівень 3 |
6.6. Індивідуальні особливості сприймання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
145 |
Назва розділу: рівень 2 |
7. Мислення |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
147 |
Назва розділу: рівень 3 |
7.1. Поняття про мислення. Функції мислення |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
147 |
Назва розділу: рівень 3 |
7.2. Теорії мислення |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
151 |
Назва розділу: рівень 3 |
7.3. Змістовий бік мислення. Процес розуміння |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
156 |
Назва розділу: рівень 3 |
7.4. Функціонально-операційний бік мислення. Мислення як процес |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
159 |
Назва розділу: рівень 3 |
7.5. Логічні форми мислення як продукти мисленнєвого процесу |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
162 |
Назва розділу: рівень 3 |
7.6. Мислення як діяльність. Процес розв’язання задач. Цілемотиваційний бік мислення |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
168 |
Назва розділу: рівень 3 |
7.7. Види мислення |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
173 |
Назва розділу: рівень 3 |
7.8. Індивідуальні відмінності в мисленні людини та її інтелект |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
175 |
Назва розділу: рівень 3 |
7.9. Розвиток мислення |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
179 |
Назва розділу: рівень 3 |
7.10. Поняття про інтелект |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
180 |
Назва розділу: рівень 2 |
8. Пам’ять |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
183 |
Назва розділу: рівень 3 |
8.1. Поняття про пам’ять |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
183 |
Назва розділу: рівень 3 |
8.2. Теорії пам’яті |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
183 |
Назва розділу: рівень 3 |
8.3. Види пам’яті |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
190 |
Назва розділу: рівень 3 |
8.4. Процеси і закономірності пам’яті |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
195 |
Назва розділу: рівень 3 |
8.5. Індивідуальні особливості пам’яті |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
207 |
Назва розділу: рівень 3 |
8.6. Розвиток пам’яті |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
209 |
Назва розділу: рівень 2 |
9. Уява |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
213 |
Назва розділу: рівень 3 |
9.1. Поняття про уяву |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
213 |
Назва розділу: рівень 3 |
9.2. Фізіологічні основи процесів уяви |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
216 |
Назва розділу: рівень 3 |
9.3. Види уяви. Процеси уяви |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
217 |
Назва розділу: рівень 3 |
9.4. Розвиток уяви у дітей |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
223 |
Назва розділу: рівень 3 |
9.5. Виховання та індивідуальні особливості уяви |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
225 |
Назва розділу: рівень 2 |
10. Почуття та емоції |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
228 |
Назва розділу: рівень 3 |
10.1. Поняття про почуття та емоції |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
228 |
Назва розділу: рівень 3 |
10.2. Теорії емоцій |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
230 |
Назва розділу: рівень 3 |
10.3. Фізіологічна основа емоцій |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
232 |
Назва розділу: рівень 3 |
10.4. Вплив емоцій на людину |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
234 |
Назва розділу: рівень 3 |
10.5. Види емоцій і почуттів |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
237 |
Назва розділу: рівень 3 |
10.6. Форми переживання почуттів |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
247 |
Назва розділу: рівень 3 |
10.7. Вищі почуття |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
249 |
Назва розділу: рівень 2 |
11. Увага |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
253 |
Назва розділу: рівень 3 |
11.1. Поняття про увагу |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
253 |
Назва розділу: рівень 3 |
11.2. Теорія уваги. Фізіологічні основи уваги |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
254 |
Назва розділу: рівень 3 |
11.3. Властивості уваги |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
258 |
Назва розділу: рівень 3 |
11.4. Види уваги |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
263 |
Назва розділу: рівень 3 |
11.5. Увага й особистість |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
267 |
Назва розділу: рівень 3 |
11.6. Розвиток уваги у школярів |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
270 |
Назва розділу: рівень 3 |
11.7. Основні критерії вихованості уваги |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
272 |
Назва розділу: рівень 1 |
Розділ III. АКТИВНІСТЬ ТА ОСОБИСТІСТЬ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
275 |
Назва розділу: рівень 2 |
12. Діяльність як форма активності особистості |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
275 |
Назва розділу: рівень 3 |
12.1. Активність |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
275 |
Назва розділу: рівень 3 |
12.2. Діяльність |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
278 |
Назва розділу: рівень 3 |
12.3. Теорії діяльності |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
280 |
Назва розділу: рівень 3 |
12.4. Структура активності та діяльності |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
284 |
Назва розділу: рівень 3 |
12.5. Засвоєння діяльності |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
288 |
Назва розділу: рівень 3 |
12.6. Динаміка і саморегуляція активності особистості |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
293 |
Назва розділу: рівень 3 |
12.7. Основні види діяльності та їхній розвиток в онтогенезі |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
295 |
Назва розділу: рівень 2 |
13. Психологія особистості |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
300 |
Назва розділу: рівень 3 |
13.1. Поняття про особистість |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
300 |
Назва розділу: рівень 3 |
13.2. Теорії особистості |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
302 |
Назва розділу: рівень 3 |
13.3. Структура особистості |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
312 |
Назва розділу: рівень 3 |
13.4. Спрямованість особистості |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
314 |
Назва розділу: рівень 3 |
13.5. Самосвідомість та “Я-концепція” особистості |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
317 |
Назва розділу: рівень 3 |
13.6. Особистісне зростання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
321 |
Назва розділу: рівень 2 |
14. Темперамент |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
326 |
Назва розділу: рівень 3 |
14.1. Поняття про темперамент |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
326 |
Назва розділу: рівень 3 |
14.2. Історія розвитку вчення про темперамент |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
326 |
Назва розділу: рівень 3 |
14.3. Тип вищої нервової діяльності та темперамент |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
329 |
Назва розділу: рівень 3 |
14.4. Психологічна характеристика типів темпераменту |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
331 |
Назва розділу: рівень 3 |
14.5. Роль темпераменту в праці та навчанні |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
334 |
Назва розділу: рівень 3 |
14.6. Темперамент і проблеми виховання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
335 |
Назва розділу: рівень 3 |
14.7. Вимоги діяльності та тип темпераменту |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
337 |
Назва розділу: рівень 2 |
15. Характер |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
339 |
Назва розділу: рівень 3 |
15.1. Поняття про характер |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
339 |
Назва розділу: рівень 3 |
15.2. Провідні риси характеру |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
344 |
Назва розділу: рівень 3 |
15.3. Акцентуйовані риси характеру |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
347 |
Назва розділу: рівень 3 |
15.4. Природа та вияви характеру |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
352 |
Назва розділу: рівень 3 |
15.5. Вчинок і формування характеру |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
356 |
Назва розділу: рівень 3 |
15.6. Формування характеру в дитинстві |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
360 |
Назва розділу: рівень 2 |
16. Здібності |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
363 |
Назва розділу: рівень 3 |
16.1. Поняття про здібності |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
363 |
Назва розділу: рівень 3 |
16.2. Якісна і кількісна характеристика здібностей |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
366 |
Назва розділу: рівень 3 |
16.3. Види здібностей |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
368 |
Назва розділу: рівень 3 |
16.4. Здібності, обдарованість, талант |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
370 |
Назва розділу: рівень 2 |
17. Вольова активність особистості |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
375 |
Назва розділу: рівень 3 |
17.1. Поняття про волю. Функції волі |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
375 |
Назва розділу: рівень 3 |
17.2. Історія розвитку уявлень про волю |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
378 |
Назва розділу: рівень 3 |
17.3. Воля як вища психічна функція |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
383 |
Назва розділу: рівень 3 |
17.4. Вольове регулювання поведінки |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
385 |
Назва розділу: рівень 3 |
17.5. Фази складної вольової дії |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
391 |
Назва розділу: рівень 3 |
17.6. Класифікація вольових якостей особистості |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
394 |
Назва розділу: рівень 3 |
17.7. Розвиток та виховання вольової активності людини |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
397 |
Назва розділу: рівень 2 |
18. Спілкування |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
400 |
Назва розділу: рівень 3 |
18.1. Поняття про спілкування |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
400 |
Назва розділу: рівень 3 |
18.2. Функції та форми спілкування |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
403 |
Назва розділу: рівень 3 |
18.3. Структура спілкування |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
406 |
Назва розділу: рівень 3 |
18.4. Види спілкування |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
408 |
Назва розділу: рівень 3 |
18.5. Засоби спілкування |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
411 |
Назва розділу: рівень 3 |
18.6. Ефективність спілкування |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
421 |
Назва розділу: рівень 3 |
18.7. Стилі спілкування |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
423 |
Назва розділу: рівень 3 |
18.8. Оволодіння навичками спілкування |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
427 |
Назва розділу: рівень 2 |
19. Психологія міжособистісних стосунків |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
430 |
Назва розділу: рівень 3 |
19.1. Відносини, стосунки та ставлення |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
430 |
Назва розділу: рівень 3 |
19.2. Класифікація груп у психології |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
433 |
Назва розділу: рівень 3 |
19.3. Вплив спільності на індивіда |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
440 |
Назва розділу: рівень 3 |
19.4. Сприймання і розуміння людьми один одного як аспект міжособистісних стосунків |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
444 |
Назва розділу: рівень 1 |
СЛОВНИК |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
449 |
330 ## - Короткий зміст |
Текст примітки |
У підручнику з урахуванням світового та вітчизняного досвіду психологічних досліджень висвітлюються загальні питання психології як науки та закономірності формування і розвитку психіки як особливої форми життєдіяльності. Докладно описано конкретні наукові методи психологічного дослідження та особливості статистичного методу в психології. Висвітлено вагомі здобутки українських психологів у тих напрямах, що визначають світовий рівень наукових досліджень. Також представлено ідеї і погляди, які досі не розглядались у навчальній літературі. |
675 ## - УДК |
Індекс |
159.9(075.8) |
686 ## - Індекси інших класифікацій |
Код системи |
Таблиці ББК для масових бібліотек в 1 т. |
Індекс класифікації |
88.3я73 |
700 #1 - Особисте ім’я |
Внутрішній код Koha |
1674 |
автор |
Скрипченко |
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу |
О. В. |
Дати |
1921-2007 |
Розкриття ініціалів власного імені |
Олександр Васильович |
Код відношення |
Автор |
701 #1 - Ім’я особи – альтернативна інтелектуальна відповідальність |
Код відношення |
Автор |
Внутрішній код Koha |
1677 |
автор |
Долинська |
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу |
Л. В. |
Дати |
1949- |
Розкриття ініціалів власного імені |
Любов Василывна |
701 #1 - Ім’я особи – альтернативна інтелектуальна відповідальність |
Код відношення |
Автор |
Внутрішній код Koha |
1678 |
автор |
Огороднійчук |
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу |
З. В. |
Розкриття ініціалів власного імені |
Зоя Василівна |
801 #1 - Джерело походження запису |
Країна |
УКРАЇНА |
Установа |
UA-BuIAS |
Дата |
20180115 |
942 ## - Додаткові дані (Коха) |
Код системи класифікації для розстановки фонду |
Універсальна десяткова класифікація (УДК) |
Тип одиниці (рівень запису) |
Навчальні видання |
Класифікаційна частина шифру збереження |
159.9(075.8) |
Шифр замовлення |
159.9(075.8) / З-14 |
Статус приховування в ЕК |
Не приховувати в ЕК |
Авторський (кеттерівський) знак, дати чи термін, що додаються до класифікаційного індексу |
З-14 |
Кількість видач (випожичань) для усіх примірників |
30 |