MARC details
000 -Маркер запису |
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) |
02821nam0 2200253 4500 |
001 - Ідентифікатор запису |
Номер ідентифікації примітки |
3638 |
010 ## - ISBN |
ISBN |
978-966-8379-44-4 |
Уточнення |
Дакор |
100 ## - Дані загальної обробки |
Дані загальної обробки |
20200312d2008 k||y0ukry50 ca |
101 0# - Мова |
Мова тексту, звукової доріжки тощо |
українська |
102 ## - Країна публікації/виробництва |
Країна публікації |
УКРАЇНА |
200 1# - Назва |
Основна назва |
Маркетингова цінова політика |
Підзаголовок |
навч. посібник |
Перші відомості про відповідальність |
І. Р. Лошенюк, А. М. Гуменюк, Ю. Б. Чаплінський |
210 ## - Місце та час видання |
Місце публікування, друку, розповсюдження |
К, |
Назва видавництва, ім’я видавця, розповсюджувача, тощо |
Дакор КНТ |
Дата публікації, розповсюдження, тощо |
2008 |
215 ## - Фізичний опис |
Специфічне визначення матеріалу та обсяг документа |
183 с. |
225 ## - Серія |
Назва серії |
МОН України |
300 ## - Примітки |
Текст примітки |
Рек МОН України |
330 ## - Короткий зміст |
Текст примітки |
У період ринкової розбудови в Україні важливим фактором сприйняття товару споживачами є ціна, яка повинна не тільки відображати та компенсувати витрати на виробництво, розподіл та споживання товару, але й впливати на попіт з метою його зростання. Ціна також входить в один із важливих елементів клмплексу маркетингу. Авторами навчального посібника "Маркетинголва цінова політика" викладені основи застосування ціни як інструменту підвищення ефективності діяльності підприємства в сучасних умовах, розкрито методи формування цін на товари та послуги, визначено вплив різних факторів на процес встановлення ціни. Особливу увагу приділено впровадженню сучасних підходів до ціноутворення, розробці цінової політикі та цінової стратегії підприємства. В навчальному посібнику пропонуються практичні ситуації, пов'язані з маркетинговою ціновою політикою, а також контролюючі тести за кожною темою курсу. Навч. посібник дає можливість отримання знань з практичного використання цінової політики для підвищення ефективності діяльності підприємства |
675 ## - УДК |
Індекс |
33(075) |
686 ## - Індекси інших класифікацій |
Індекс класифікації |
65.290-93я7 |
700 #1 - Особисте ім’я |
Код відношення |
Автор |
Внутрішній код Koha |
3966 |
автор |
Лошенюк |
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу |
І. Р. |
701 #1 - Ім’я особи – альтернативна інтелектуальна відповідальність |
Код відношення |
Автор |
Внутрішній код Koha |
3967 |
автор |
Гуменюк |
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу |
А.М. |
701 #1 - Ім’я особи – альтернативна інтелектуальна відповідальність |
Код відношення |
Автор |
Внутрішній код Koha |
3968 |
автор |
Чаплінський |
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу |
Ю. Б. |
801 #1 - Джерело походження запису |
Країна |
УКРАЇНА |
Установа |
UA-BuIAS |
Дата |
20200312 |
942 ## - Додаткові дані (Коха) |
Код системи класифікації для розстановки фонду |
|
Тип одиниці (рівень запису) |
Навчальні видання |
Класифікаційна частина шифру збереження |
338.53(075.8) |
Шифр зберігання |
338.53(075.8) / Л81 |
Статус приховування в ЕК |
Не приховувати в ЕК |
Авторський (кеттерівський) знак, дати чи термін, що додаються до класифікаційного індексу |
Л81 |