Маркетинг (Запис № 3662)

МАРК-запис
000 -Маркер запису
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) 05508nam0 2200253 4500
001 - Ідентифікатор запису
Номер ідентифікації примітки 3662
010 ## - ISBN
ISBN 966-8487-44-3
100 ## - Дані загальної обробки
Дані загальної обробки 20200324d2008 m||y0ukry50 ca
101 1# - Мова
Мова тексту, звукової доріжки тощо українська
Мова оригіналу англійська
102 ## - Країна публікації/виробництва
Країна публікації УКРАЇНА
200 1# - Назва
Основна назва Маркетинг
Підзаголовок підручник
Перші відомості про відповідальність В. Руделіус, О. М. Азарян, Н. О. Бабенко та ін.
Наступні відомості про відповідальність ред. О. І. Сидоренко, Л. С. Макарова
205 ## - Відомості про видання
Відомості про видання 3-те вид.
210 ## - Місце та час видання
Місце публікування, друку, розповсюдження К.
Назва видавництва, ім’я видавця, розповсюджувача, тощо Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні
Дата публікації, розповсюдження, тощо 2008
215 ## - Фізичний опис
Специфічне визначення матеріалу та обсяг документа 646 с.
Інші уточнення фізичних характеристик іл.
327 11 - Примітки
Назва розділу: рівень 1 Передмова
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 22
Назва розділу: рівень 1 Частина І. Сучасна концепція маркетингу
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 40
Назва розділу: рівень 2 Розділ 1. Маркетинг: механізм створення цінностей і зв’язків зі споживачами
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 43
Назва розділу: рівень 2 Розділ 2. Взаємозв'язок маркетингової та корпоративної стратегії
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 65
Назва розділу: рівень 3 Додаток А. Створення ефективного маркетингового плану
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 83
Назва розділу: рівень 2 Розділ 3. Маркетингове середовище
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 103
Назва розділу: рівень 2 Розділ 4. Етика й соціальна відповідальність у маркетингу
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 125
Назва розділу: рівень 1 Частина II. Розуміння поведінки споживачів на ринках різних типів
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 152
Назва розділу: рівень 2 Розділ 5. Поведінка споживача
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 155
Назва розділу: рівень 2 Розділ 6. Поведінка споживачів на ринках організацій
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 175
Назва розділу: рівень 2 Розділ 7. Вихід на міжнародні ринки
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 195
Назва розділу: рівень 1 Частина III. Визначення маркетингових можливостей
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 224
Назва розділу: рівень 2 Розділ 8. Маркетингові дослідження
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 227
Назва розділу: рівень 2 Розділ 9. Сегментація
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 249
Назва розділу: рівень 1 Частина IV. Формування комплексу маркетингу
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 272
Назва розділу: рівень 2 Розділ 10. Розроблення нових продуктів і послуг
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 275
Назва розділу: рівень 2 Розділ 11. Управління продуктами
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 303
Назва розділу: рівень 2 Розділ 12. Управління послугами
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 331
Назва розділу: рівень 2 Розділ 13. Ціноутворення
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 355
Назва розділу: рівень 3 Додаток Б. Фінансові аспекти маркетингу
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 387
Назва розділу: рівень 2 Розділ 14. Управління каналами збуту
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 395
Назва розділу: рівень 2 Розділ 15. Маркетингова логістика 417 Розділ 16. Торгівля
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 441
Назва розділу: рівень 2 Розділ 17. Інтегровані маркетингові комунікації
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 473
Назва розділу: рівень 2 Розділ 18. Реклама, стимулювання збуту та зв’язки із громадськістю
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 495
Назва розділу: рівень 2 Розділ 19. Персональний продаж та управління продажем
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 527
Назва розділу: рівень 1 Частина V. Управління процесом маркетингу
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 558
Назва розділу: рівень 2 Розділ 20. Використання інтерактивного й багатоканального маркетингу
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 561
Назва розділу: рівень 2 Розділ 21. Стратегічний маркетинг
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 581
Назва розділу: рівень 1 Глосарій
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 608
Назва розділу: рівень 1 Примітки
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 624
Назва розділу: рівень 1 Предметний покажчик
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 640
330 ## - Короткий зміст
Текст примітки В основу українського адаптованого видання покладено популярний американський підручник, який витримав вісім видань у США і п’ять - у Канаді, а також міжнародне англомовне видання і переклади польською, російською, іспанською, французькою, китайською та португальською мовами і вдосконалювався протягом двадцяти років міжнародним авторським колективом. Теоретичні засади маркетингу супроводжуються численними маркетинговими прикладами діяльності українських та міжнародних компаній в Україні.Численні фотографії, схеми, графіки й таблиці, ситуаційні вправи, зразок маркетингового плану дають читачеві можливість з більшою зацікавленістю працювати з підручником. Навчальний матеріал повністю відповідає програмі базового курсу «Маркетинг», висвітлюючи у доступній, зрозумілій формі такі важливі програмні питання, як сутність маркетингу, поняття маркетингової стратегії та її зв’язок із корпоративною стратепєю. маркетингові дослідження, сегментація і позиціювання, характеристика складових комплексу маркетингу, загальні положення щодо управління процесом маркетингу.
454 #1 - Перекладено з…
Місце публікації New York
Дата публікації 2006
Відомості про видання McGraw-Hill
Назва Marketing
Міжнародний стандартний книжковий номер — ISBN 0-07-282880-3
675 ## - УДК
Індекс 229.138(075)
686 ## - Індекси інших класифікацій
Індекс класифікації 65.290-2я73
700 #1 - Особисте ім’я
Код відношення Автор
Внутрішній код Koha 3986
автор Руделіус
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу В.
701 #1 - Ім’я особи – альтернативна інтелектуальна відповідальність
Код відношення Автор
Внутрішній код Koha 3987
автор Азарян
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу О. М.
801 #1 - Джерело походження запису
Країна УКРАЇНА
Установа UA-BuIAS
Дата 20200324
942 ## - Додаткові дані (Коха)
Код системи класифікації для розстановки фонду Універсальна десяткова класифікація (УДК)
Тип одиниці (рівень запису) Навчальні видання
Класифікаційна частина шифру збереження 339.138(075.8)
Шифр зберігання 339.138(075.8) / М26
Статус приховування в ЕК Не приховувати в ЕК
Авторський (кеттерівський) знак, дати чи термін, що додаються до класифікаційного індексу М26
Фонди
Статус вилучення Стан пошкодження Статус втрати/відсутності Джерело класифікації чи схема поличного розташування Дата надходження Джерельне місце зберігання примірника (домашній підрозділ), код Місце тимчасового зберігання чи видачі (підрозділ зберігання), код Поличкове розташування Штрих-код Дата останнього редагування примірника Вид зібрання Дата, коли останній раз бачено примірник Інвентарний номер Повний (примірниковий) шифр збереження Тип обігу (не для випожичання) Вартість, звичайна закупівельна ціна Тип одиниці (рівень примірника)
Не вилучено з обігу Не пошкоджено Наявний Універсальна десяткова класифікація (УДК) 15.09.2012 Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд 41683-013123 2020-11-02 01:01:11 Наукова література 24.03.2020 15955 339.138(075.8) / М26 Доступно для випожичання 150.00 Навчальні видання

Працює на АБІС Коха