Основи рекламного дизайну (Запис № 4070)

МАРК-запис
000 -Маркер запису
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) 03818nam0 2200313 4500
001 - Ідентифікатор запису
Номер ідентифікації примітки 4070
010 ## - ISBN
ISBN 978-617-7729-11-1
100 ## - Дані загальної обробки
Дані загальної обробки 20221017d2019 k||y0ukry50 ca
101 0# - Мова
Мова тексту, звукової доріжки тощо українська
102 ## - Країна публікації/виробництва
Країна публікації УКРАЇНА
200 ## - Назва
Основна назва Основи рекламного дизайну
Підзаголовок підручник
Перші відомості про відповідальність Світлана Прищенко
205 ## - Відомості про видання
Відомості про видання 2-е вид., випр. і доповн.
210 ## - Місце та час видання
Місце публікування, друку, розповсюдження Київ
Назва видавництва, ім’я видавця, розповсюджувача, тощо Кондор
Дата публікації, розповсюдження, тощо 2019
215 ## - Фізичний опис
Специфічне визначення матеріалу та обсяг документа 396 с.
Інші уточнення фізичних характеристик іл.
327 #1 - Примітки
Назва розділу: рівень 1 РОЗДІЛ І. ІСТОРІЯ РЕКЛАМНОЇ ГРАФІКИ
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 4
Назва розділу: рівень 2 1.1. Роль і функції реклами в суспільстві
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 4
Назва розділу: рівень 2 1.2. Етапи розвитку української та зарубіжної реклами
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 9
Назва розділу: рівень 2 1.3. Еволюція реклами XX ст
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 22
Назва розділу: рівень 2 1.4. Види реклами та засоби рекламного інформування
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 42
Назва розділу: рівень 2 1.5. Тенденції розвитку рекламного дизайну ХХІ ст
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 59
327 #1 - Примітки
Назва розділу: рівень 1 РОЗДІЛ ІI. ВІЗУАЛЬНІ ЗАСОБИ РЕКЛАМИ
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 67
Назва розділу: рівень 2 2.1. Соціальна мода і проблеми візуалізації рекламної ідеї
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 67
Назва розділу: рівень 2 2.2. Особливості візуального сприйняття у рекламі
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 83
Назва розділу: рівень 2 2.3. Принципи композиційної організації рекламного простору
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 88
Назва розділу: рівень 2 2.4. Колір як засіб композиції
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 97
Назва розділу: рівень 2 2.5. Психоемоційне, асоціативне та семантичне сприйняття кольору
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 124
Назва розділу: рівень 2 2.6. Національні та інтернаціональні риси реклами
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 134
327 #1 - Примітки
Назва розділу: рівень 1 РОЗДІЛ ІІІ. ДИЗАЙН РЕКЛАМИ: ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 154
Назва розділу: рівень 2 3.1. Стиль і стилістика сучасної реклами
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 154
Назва розділу: рівень 2 3.2. Фірмовий стиль як комплексна реклама
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 162
Назва розділу: рівень 2 3.3. Бренд, брендінг, ребрендінг
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 177
Назва розділу: рівень 2 3.4. Баланс естетичних і комерційних чинників реклами
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 191
Назва розділу: рівень 2 3.5. Естетичні параметри і критерії оцінки рекламної продукції
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 208
Назва розділу: рівень 2 3.6. Методика проектування об’єктів рекламного дизайну
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 214
327 #1 - Примітки
Назва розділу: рівень 1 СПИСОК РЕКОМЕНДОВАНИХ ДЖЕРЕЛ
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 222
327 #1 - Примітки
Назва розділу: рівень 1 ДОДАТКИ
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 234
327 #1 - Примітки
Назва розділу: рівень 1 СЛОВНИК ФАХОВИХ ТЕРМІНІВ
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 235
327 #1 - Примітки
Назва розділу: рівень 1 КОЛЬОРОВІ ІЛЮСТРАЦІЇ
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 381
330 ## - Короткий зміст
Текст примітки Авторка розглядає актуальні проблеми сучасного рекламного дизайну як специфічного виду творчої діяльності - процес проектування представлено як синтез соціокультурних, кольоро-графічних і маркетингових аспектів. Підручник призначений для студентів і викладачів, а також може бути корисним дизайнерам-практикам, художникам, культурологам і мистецтвознавцям, менеджерам рекламної та соціокультурної сфер, відвідувачам сер-тифікатних курсів підвищення кваліфікації.
541 ## - Перекладена назва складена каталогізатором
Перекладена назва Основы рекламного дизайна
Мова перекладеної назви російська
675 ## - УДК
Індекс 7.012:[659.125+659.131.3](075.8)
686 ## - Індекси інших класифікацій
Індекс класифікації 85.127.6
700 #1 - Особисте ім’я
Внутрішній код Koha 4277
автор Прищенко
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу С. В.
Розкриття ініціалів власного імені Світлана Валеріївна
801 #0 - Джерело походження запису
Країна УКРАЇНА
Установа UA-BuIAS
Дата 20221017
942 ## - Додаткові дані (Коха)
Код системи класифікації для розстановки фонду Універсальна десяткова класифікація (УДК)
Тип одиниці (рівень запису) Навчальні видання
Статус приховування в ЕК Не приховувати в ЕК
Авторський (кеттерівський) знак, дати чи термін, що додаються до класифікаційного індексу П77
Шифр зберігання 7.012:[659.125+659.131.3](075.8) / П77
Класифікаційна частина шифру збереження 7.012:[659.125+659.131.3](075.8)
Фонди
Статус вилучення Стан пошкодження Статус втрати/відсутності Джерело класифікації чи схема поличного розташування Дата надходження Джерельне місце зберігання примірника (домашній підрозділ), код Місце тимчасового зберігання чи видачі (підрозділ зберігання), код Поличкове розташування Штрих-код Дата останнього редагування примірника Дата, коли останній раз бачено примірник Інвентарний номер Повний (примірниковий) шифр збереження Тип обігу (не для випожичання) Вартість, звичайна закупівельна ціна Тип одиниці (рівень примірника)
Не вилучено з обігу Не пошкоджено Наявний Універсальна десяткова класифікація (УДК) 28.09.2022 Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд 41683-012229 2022-11-10 15:52:51 10.11.2022 17057 7.012:[659.125+659.131.3](075.8) / П77 Доступно для випожичання 690.00 Навчальні видання

Працює на АБІС Коха