Паблік рілейшнз (Запись № 4084)

MARC details
000 -Маркер запису
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) 07239nam2 2200325 4500
001 - Ідентифікатор запису
Номер ідентифікації примітки 4084
010 ## - ISBN
ISBN 978-966-8226-44-1
100 ## - Дані загальної обробки
Дані загальної обробки 20221030d2007 k||y0ukry50 ca
101 0# - Мова
Мова тексту, звукової доріжки тощо англійська
102 ## - Країна публікації/виробництва
Країна публікації УКРАЇНА
200 ## - Назва
Основна назва Паблік рілейшнз
Підзаголовок навчальний посібник
Перші відомості про відповідальність В. А. Мойсеєв
210 ## - Місце та час видання
Місце публікування, друку, розповсюдження Київ
Назва видавництва, ім’я видавця, розповсюджувача, тощо Академвидав
Дата публікації, розповсюдження, тощо 2007
215 ## - Фізичний опис
Специфічне визначення матеріалу та обсяг документа 223 с.
225 ## - Серія
Назва серії Альма матер
320 ## - Примітки
Текст примітки Бібліогр.: с. 220-223
327 #1 - Примітки
Назва розділу: рівень 1 1. Паблік рілейшнз (ПР) як сфера професійної діяльності
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 8
Назва розділу: рівень 2 1.1. Виникнення і розвиток ПР як сфери професійної діяльності
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 8
Назва розділу: рівень 2 1.2. Сутність і принципи ПР
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 14
Назва розділу: рівень 2 1.3. Спільні і відмінні ознаки ПР та інших сфер діяльності Спільні і відмінні ознаки ПР і журналістики
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 18
Назва розділу: рівень 3 Спільні і відмінні ознаки ПР і реклами
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 20
Назва розділу: рівень 3 Спільні і відмінні ознаки ПР і інформаційно-комунікаційних технологій
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 22
Назва розділу: рівень 2 1.4. Організаційно-психологічні передумови ефективності ПР
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 23
Назва розділу: рівень 2 1.5. Особливості реалізації комунікаційно-організаційних функцій в системі соціального управління
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 34
Назва розділу: рівень 3 Роль ПР у забезпеченні ефективної роботи фірми (організації)
-- ПР у системі менеджменту
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 35
Назва розділу: рівень 3 ПР у системі маркетингу
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 47
Назва розділу: рівень 3 ПР у забезпеченні зовнішніх зв’язків фірми (організації)
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 53
Назва розділу: рівень 3 ПР у формуванні іміджу фірми (організації)
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 54
Назва розділу: рівень 3 ПР як засіб протидії кризовим ситуаціям
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 61
Назва розділу: рівень 3 Використання ПР у лобістських цілях
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 65
Назва розділу: рівень 3 Інформаційно-посередницькі функції ПР
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 68
327 #1 - Примітки
Назва розділу: рівень 1 2. Засоби реалізації завдань паблік рілейшнз
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 74
Назва розділу: рівень 2 2.1. Особливості реалізації завдань ПР у ЗМІ
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 74
Назва розділу: рівень 3 Аналітична робота ПР-служб із ЗМІ
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 80
Назва розділу: рівень 3 Організаційна робота ПР-структур із ЗМІ
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 82
Назва розділу: рівень 3 Безпосереднє спілкування з журналістами
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 85
Назва розділу: рівень 3 Робота прес-служб
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 90
Назва розділу: рівень 2 2.2. Реклама як засіб ПР
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 91
Назва розділу: рівень 2 2.3. Робота на виставках як засіб ПР
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 96
Назва розділу: рівень 2 2.4. Публічний виступ як чинник налагодження громадських зв’язків
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 102
Назва розділу: рівень 2 2.5. Організація представницьких заходів як елемент системи ПР
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 111
Назва розділу: рівень 2 2.6. Ділові наради і ділові переговори в системі ПР
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 114
327 #1 - Примітки
Назва розділу: рівень 1 3. Організація роботи в паблік рілейшнз
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 117
Назва розділу: рівень 2 3.1. Побудова ПР-структур
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 117
Назва розділу: рівень 2 3.2. Нормативно-правові засади ПР-діяльності
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 123
Назва розділу: рівень 2 3.3. Етичні засади ПР-діяльності
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 124
Назва розділу: рівень 2 3.4. Матеріально-технічне і фінансове забезпечення ПР-діяльності
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 127
Назва розділу: рівень 2 3.5. ПР-кампанія як організаційна форма діяльності в ПР
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 130
Назва розділу: рівень 3 Підготовка ПР-кампанії
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 132
327 #1 - Примітки
Назва розділу: рівень 1 4. Особливості використання паблік рілейшнз у різних сферах суспільного життя
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 147
Назва розділу: рівень 2 4.1. Використання ПР у політичній сфері
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 147
Назва розділу: рівень 3 Технології успіху у виборчих кампаніях
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 156
Назва розділу: рівень 3 Особливості використання ЗМІ у виборчій кампанії
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 160
Назва розділу: рівень 2 4.2. ПР як засіб впливу на процеси в економічній сфері
Назва розділу: рівень 3 ПР як чинник стимулювання інноваційних процесів
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 163
Назва розділу: рівень 3 ПР як засіб розв’язання проблем інвестиційної діяльності
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 167
Назва розділу: рівень 3 Особливості використання ПР у банківській сфері
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 172
Назва розділу: рівень 3 Вплив ПР на розвиток підприємництва
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 176
Назва розділу: рівень 2 4.3. ПР у забезпеченні функціонування і розвитку соціальної і гуманітарної сфер
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 177
Назва розділу: рівень 2 4.4. Використання ПР у державному управлінні і місцевому самоврядуванні
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 183
Назва розділу: рівень 3 Використання ПР в реалізації проектів (програм)
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 189
Назва розділу: рівень 3 ПР як засіб сприяння взаємодії влади, бізнесу і громадськості
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 191
327 #1 - Примітки
Назва розділу: рівень 1 5. Псевдо-технології паблік рілейшнз і протидія їм
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 195
Назва розділу: рівень 2 5.1. Основні прийоми псевдотехнологій ПР («чорних паблік рілейшнз»)
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 195
Назва розділу: рівень 2 5.2. Маніпулювання громадською думкою з використанням ЗМІ
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 198
Назва розділу: рівень 2 5.3. Можливості протидії псевдотехнологіям ПР
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 204
Назва розділу: рівень 2 5.4. Професійність ПР-фахівця як засіб протидії псевдотехнологіям
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 205
327 #1 - Примітки
Назва розділу: рівень 1 Додаток 1
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 207
327 #1 - Примітки
Назва розділу: рівень 1 Додаток 2
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 209
327 #1 - Примітки
Назва розділу: рівень 1 Короткий термінологічний словник 212 Література
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 220
330 ## - Короткий зміст
Текст примітки У посібнику розкрито сутність, принципи, нормативно-правові, етичні засади паблік рілейшнз (ПР) як сфери професійної діяльності, організаційно-психологічні умови їх ефективності, роль у забезпеченні функціонування фірми (організації). Розкрито особливості використання ПР у політичній, економічній, соціально-гуманітарній сферах, державному управлінні і місцевому самоврядуванні, а також основні прийоми псевдотехнологій ПР («чорних ПР») і можливості протидії їм. Для студентів вищих навчальних закладів. Прислужиться фахівцям із ПР, журналістам, політикам і політологам, менеджерам, працівникам державних органів і органів місцевого самоврядування, соціальних служб та ін.
675 ## - УДК
Індекс 659.4(075.8)
686 ## - Індекси інших класифікацій
Індекс класифікації 76
700 #1 - Особисте ім’я
Внутрішній код Koha 4303
автор Мойсеєв
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу В. А.
Розкриття ініціалів власного імені В'ячеслав Анатолійович
801 #0 - Джерело походження запису
Країна УКРАЇНА
Установа UA-BuIAS
Дата 20221030
942 ## - Додаткові дані (Коха)
Код системи класифікації для розстановки фонду
Тип одиниці (рівень запису) Навчальні видання
Статус приховування в ЕК Не приховувати в ЕК
Класифікаційна частина шифру збереження 659.4(075.8)
Шифр зберігання 659.4(075.8) / М74
Авторський (кеттерівський) знак, дати чи термін, що додаються до класифікаційного індексу М74

Нет доступных единиц.

Работает на ПО Коха