МАРК-запис
000 -Маркер запису |
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) |
04306nam0 2200337 4500 |
001 - Ідентифікатор запису |
Номер ідентифікації примітки |
4103 |
010 ## - ISBN |
ISBN |
978-966-8708-85-5 |
100 ## - Дані загальної обробки |
Дані загальної обробки |
20230109d2018 um|y0ukry50 ca |
101 0# - Мова |
Мова тексту, звукової доріжки тощо |
українська |
102 ## - Країна публікації/виробництва |
Країна публікації |
УКРАЇНА |
200 ## - Назва |
Основна назва |
Педагогіка |
Підзаголовок |
дидактичні матеріали |
Перші відомості про відповідальність |
Т. В. Петровська |
205 ## - Відомості про видання |
Відомості про видання |
2-ге вид. без змін |
210 ## - Місце та час видання |
Місце публікування, друку, розповсюдження |
Київ |
Назва видавництва, ім’я видавця, розповсюджувача, тощо |
Національний університет фізичного вихованнч і спорту України "Олімпійська література" |
Дата публікації, розповсюдження, тощо |
2018 |
215 ## - Фізичний опис |
Специфічне визначення матеріалу та обсяг документа |
178 с. |
320 ## - Примітки |
Текст примітки |
Бібліогр.: с. 177-[179] |
327 #1 - Примітки |
Назва розділу: рівень 1 |
Вступ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
5 |
327 #1 - Примітки |
Назва розділу: рівень 1 |
РОЗДІЛ 1. ВСТУП ДО ПЕДАГОГІКИ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
7 |
Назва розділу: рівень 2 |
Тема 1. Предмет та методи педагогіки |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
7 |
Назва розділу: рівень 2 |
Тема 2. Історія педагогічної думки |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
14 |
Назва розділу: рівень 2 |
Тема 3. Педагогічна думка в Україні |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
29 |
327 #1 - Примітки |
Назва розділу: рівень 1 |
РОЗДІЛ 2. ВІКОВА ПЕДАГОГІКА |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
37 |
Назва розділу: рівень 2 |
Тема 4. Теорії розвитку особистості у вітчизняній та зарубіжній педагогіці |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
37 |
Назва розділу: рівень 2 |
Тема 5. Норма та відхилення у формуванні особистості дитини |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
51 |
Назва розділу: рівень 2 |
Тема 6. Формування особистості в дошкільному віці |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
57 |
Назва розділу: рівень 2 |
Тема 7. Формування особистості в молодшому шкільному віці |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
66 |
Назва розділу: рівень 2 |
Тема 8. Формування особистості у середньому шкільному віці |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
70 |
Назва розділу: рівень 2 |
Тема 9. Психологічні особливості становлення особистості в старшому шкільному віці |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
74 |
327 #1 - Примітки |
Назва розділу: рівень 1 |
РОЗДІЛ 3. ДИДАКТИКА |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
79 |
Назва розділу: рівень 2 |
Тема 10. Сутність та психологічні закономірності процесу навчання. Педагогічна технологія |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
79 |
Назва розділу: рівень 2 |
Тема 11. Принципи навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
88 |
Назва розділу: рівень 2 |
Тема 12. Методи навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
94 |
Назва розділу: рівень 2 |
Тема 13. Організація процесу навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
105 |
327 #1 - Примітки |
Назва розділу: рівень 1 |
РОЗДІЛ 4. ТЕОРІЯ ВИХОВАННЯ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
111 |
Назва розділу: рівень 2 |
Тема 14. Сутність та наукові основи виховання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
111 |
Назва розділу: рівень 2 |
Тема 15. Методи виховання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
118 |
Назва розділу: рівень 2 |
Тема 16. Моральне виховання особистості |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
132 |
Назва розділу: рівень 2 |
Тема 17. Етико-виховний потенціал релігії |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
139 |
Назва розділу: рівень 2 |
Тема 18. Девіантна поведінка школярів та її корекція |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
147 |
Назва розділу: рівень 2 |
Тема 19. Взаємовідносини в сім’ї та виховання дітей |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
158 |
Назва розділу: рівень 2 |
Тема 20. Педагогічний діалог як метод виховання та навчання. Методика проведення |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
165 |
327 #1 - Примітки |
Назва розділу: рівень 1 |
Контрольна робота з дисципліни «Педагогіка» |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
167 |
327 #1 - Примітки |
Назва розділу: рівень 1 |
Питання для самоконтролю з дисципліни «Педагогіка» |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
168 |
327 #1 - Примітки |
Назва розділу: рівень 1 |
Тестові завдання для самоконтролю з дисципліни «Педагогіка» |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
172 |
327 #1 - Примітки |
Назва розділу: рівень 1 |
Рекомендована література |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
177 |
330 ## - Короткий зміст |
Текст примітки |
Навчальний посібник містить вступ, короткий зміст основних розділів і тем навчальної дисципліни педагогіка, завдання для самостійної роботи для кожної теми, педагогічні задачі та практичні завдання, питання для самоконтролю, тестове завдання для самоконтролю та список рекомендованої літератури. Навчальний посібник розрахований як на студентів, так і на викладачів дисциплін педагогіка та вікова педагогіка. |
675 ## - УДК |
Індекс |
37.0(07) |
686 ## - Індекси інших класифікацій |
Індекс класифікації |
74.00я73 |
700 #1 - Особисте ім’я |
Внутрішній код Koha |
2912 |
автор |
Петровська |
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу |
Т. В. |
Розкриття ініціалів власного імені |
Тетяна Валентинівна |
801 #0 - Джерело походження запису |
Країна |
УКРАЇНА |
Установа |
UA-BuIAS |
Дата |
20230109 |
942 ## - Додаткові дані (Коха) |
Код системи класифікації для розстановки фонду |
Універсальна десяткова класифікація (УДК) |
Тип одиниці (рівень запису) |
Навчальні видання |
Статус приховування в ЕК |
Не приховувати в ЕК |
Авторський (кеттерівський) знак, дати чи термін, що додаються до класифікаційного індексу |
П30 |
Класифікаційна частина шифру збереження |
37.0(07) |
Шифр зберігання |
37.0(07) / П30 |