МАРК-запис
000 -Маркер запису |
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) |
04226nam0 2200301 4500 |
001 - Ідентифікатор запису |
Номер ідентифікації примітки |
4108 |
010 ## - ISBN |
ISBN |
978-966-373-868-0 |
100 ## - Дані загальної обробки |
Дані загальної обробки |
20230110d2020 m||y0ukry50 ca |
101 0# - Мова |
Мова тексту, звукової доріжки тощо |
українська |
102 ## - Країна публікації/виробництва |
Країна публікації |
УКРАЇНА |
200 ## - Назва |
Основна назва |
Педагогіка гри: лекції |
Підзаголовок |
навчальний посібник |
Перші відомості про відповідальність |
Пихтіна Н. П. |
210 ## - Місце та час видання |
Місце публікування, друку, розповсюдження |
Київ |
Назва видавництва, ім’я видавця, розповсюджувача, тощо |
КНТ |
Дата публікації, розповсюдження, тощо |
2020 |
215 ## - Фізичний опис |
Специфічне визначення матеріалу та обсяг документа |
197 с. |
320 ## - Примітки |
Текст примітки |
Бібліогр.: с. 192-197 |
327 #1 - Примітки |
Назва розділу: рівень 1 |
ПЕРЕДМОВА |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
4 |
327 #1 - Примітки |
Назва розділу: рівень 1 |
ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ I. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЗАСТОСУВАННЯ ГРИ У РОБОТІ З ДІТЬМИ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
5 |
Назва розділу: рівень 2 |
Тема 1.1. Соціально-педагогічні та психологічні характеристики гри |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
5 |
Назва розділу: рівень 2 |
Тема 1.2. Характеристика основних класифікацій дитячих ігор |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
28 |
327 #1 - Примітки |
Назва розділу: рівень 1 |
ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ II. ГРА ЯК ЗАСІБ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
43 |
Назва розділу: рівень 2 |
Тема 2.1. Організація ігрової діяльності дітей дошкільного віку в сучасному закладі дошкільної освіти |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
43 |
Назва розділу: рівень 2 |
Тема 2.2. Створення предметно-розвивального ігрового середовища у різних вікових групах |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
67 |
Назва розділу: рівень 2 |
Тема 2.3. Особливості використання іграшок у робо ті з дітьми дошкільного віку |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
75 |
327 #1 - Примітки |
Назва розділу: рівень 1 |
ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ III. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ПЕДАГОГІЧНЕ КЕРІВНИЦТВО ТВОРЧИМИ ІГРАМИ ДІТЕЙ У ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
98 |
Назва розділу: рівень 2 |
Тема 3.1. Особливості творчих ігор дошкільників |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
98 |
Назва розділу: рівень 2 |
Тема 3.2. Класифікація творчих ігор дошкільників |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
120 |
327 #1 - Примітки |
Назва розділу: рівень 1 |
ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ IV. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ПЕДАГОГІЧНЕ КЕРІВНИЦТВО ІГРАМИ З ПРАВИЛАМИ У ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
135 |
Назва розділу: рівень 2 |
Тема 4.1. Особливості організації дидактичних ігор з дітьми дошкільного віку |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
135 |
Назва розділу: рівень 2 |
Тема 4.2. Особливості організації рухливих ігор з дітьми дошкільного віку |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
144 |
327 #1 - Примітки |
Назва розділу: рівень 1 |
ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ V. НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНІ, КОРЕКЦІЙНІ І ТЕРАПЕВТИЧНІ МОЖЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ГРИ В ОСВІТНІХ ЗАКЛАДАХ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
163 |
Назва розділу: рівень 2 |
Тема 5.1. Можливості використання гри у навчально-виховному процесі загальноосвітнього навчального закладу |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
163 |
Назва розділу: рівень 2 |
Тема 5.2. Технології ігрової психотерапії |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
183 |
327 #1 - Примітки |
Назва розділу: рівень 1 |
БІБЛІОГРАФІЧНИЙ СПИСОК |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
192 |
330 ## - Короткий зміст |
Текст примітки |
У посібнику відповідно до навчальної програми дисципліни "Основи наукових досліджень" вміщені лекції з усіх змістових модулів. Тексти лекцій та відповідний навчальний матеріал сприятиме засвоєнню студентами змісту навчальної дисципліни, допомагатиме викладачам у читанні лекцій, проведенні семінарських, лабораторних занять, самостійної й індивідуальної роботи студентів. Може бути доцільним при написанні курсових, дипломних, магістерських робіт студентами усіх спеціальностей. |
675 ## - УДК |
Індекс |
37.013.42:001.8(075.8) |
686 ## - Індекси інших класифікацій |
Індекс класифікації |
74.6я73 |
700 #1 - Особисте ім’я |
Внутрішній код Koha |
4328 |
автор |
Пихтіна |
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу |
Н. П. |
Розкриття ініціалів власного імені |
Ніна Порфирівна |
801 #0 - Джерело походження запису |
Країна |
УКРАЇНА |
Установа |
UA-BuIAS |
Дата |
20230110 |
942 ## - Додаткові дані (Коха) |
Код системи класифікації для розстановки фонду |
Універсальна десяткова класифікація (УДК) |
Тип одиниці (рівень запису) |
Навчальні видання |
Статус приховування в ЕК |
Не приховувати в ЕК |
Авторський (кеттерівський) знак, дати чи термін, що додаються до класифікаційного індексу |
П94 |
Класифікаційна частина шифру збереження |
37.013.42:001.8(075.8) |
Шифр зберігання |
37.013.42:001.8(075.8) / П94 |