МАРК-запис
000 -Маркер запису |
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) |
03205nam0 2200265 4500 |
001 - Ідентифікатор запису |
Номер ідентифікації примітки |
4111 |
010 ## - ISBN |
ISBN |
978-966-941-496-0 |
100 ## - Дані загальної обробки |
Дані загальної обробки |
20230113d2020 m||y0ukry50 ca |
101 0# - Мова |
Мова тексту, звукової доріжки тощо |
українська |
102 ## - Країна публікації/виробництва |
Країна публікації |
УКРАЇНА |
200 ## - Назва |
Основна назва |
Педагогіка творчості |
Підзаголовок |
підручник |
Перші відомості про відповідальність |
Роксоляна Швай |
210 ## - Місце та час видання |
Місце публікування, друку, розповсюдження |
Львів |
Назва видавництва, ім’я видавця, розповсюджувача, тощо |
Львівська політехніка |
Дата публікації, розповсюдження, тощо |
2020 |
215 ## - Фізичний опис |
Специфічне визначення матеріалу та обсяг документа |
198 с. |
327 #1 - Примітки |
Назва розділу: рівень 1 |
Вступ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
3 |
327 #1 - Примітки |
Назва розділу: рівень 1 |
Частина I |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
5 |
Назва розділу: рівень 2 |
Розділ 1. Предмет і завдання психології та педагогіки творчості |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
7 |
Назва розділу: рівень 2 |
Розділ 2. Творчість, креативність та інновація, творчий потенціал |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
17 |
Назва розділу: рівень 2 |
Розділ 3. Види творчості |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
33 |
Назва розділу: рівень 2 |
Розділ 4. Теоретико-методологічні положення сучасних теорій творчості |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
37 |
Назва розділу: рівень 3 |
4.1. Підходи до класифікацій сучасних теорій творчості |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
37 |
Назва розділу: рівень 3 |
4.2. Сучасні теорії творчості |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
39 |
Назва розділу: рівень 2 |
Розділ 5. Логіка, онтологія, епістемологія та методологія творчості |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
78 |
Назва розділу: рівень 2 |
Розділ 6. Творчі здібності |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
83 |
Назва розділу: рівень 2 |
Розділ 7. Егалітарний та елітарний підходи до розвитку творчості |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
92 |
Назва розділу: рівень 2 |
Список літератури |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
104 |
327 #1 - Примітки |
Назва розділу: рівень 1 |
Частина II |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
107 |
Назва розділу: рівень 2 |
Розділ 8. Вплив середовища на розвиток креативної особистості |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
109 |
Назва розділу: рівень 2 |
Розділ 9. Творчі когнітивні стилі |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
122 |
Назва розділу: рівень 2 |
Розділ 10. Методичні системи розвитку творчості |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
129 |
Назва розділу: рівень 2 |
Розділ 11. Методи педагогіки творчості |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
144 |
Назва розділу: рівень 2 |
Розділ 12. Характеристики творчих особистостей |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
154 |
Назва розділу: рівень 2 |
Розділ 13. Тренінг творчості у процесі навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
159 |
Назва розділу: рівень 2 |
Розділ 14. Методи дослідження творчості |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
175 |
Назва розділу: рівень 2 |
Список літератури |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
184 |
327 #1 - Примітки |
Назва розділу: рівень 1 |
Додатки. Тести |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
186 |
327 #1 - Примітки |
Назва розділу: рівень 1 |
Вправи для тренінгів творчості |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
193 |
330 ## - Короткий зміст |
Текст примітки |
Подано сучасні теорії та концепції творчості, методи та технології навчання творчості, розкрито психологічні закономірності розвитку креативної особистості. Наведено приклади вправ для проведення тренін-гів творчості та тести для дослідження творчих здібностей. Для студентів вищих навчальних закладів, викладачів, а також читачів, яких цікавлять проблеми творчості. |
675 ## - УДК |
Індекс |
159.928:159.954(075.8) |
700 #1 - Особисте ім’я |
Внутрішній код Koha |
4331 |
автор |
Швай |
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу |
Р. І. |
Розкриття ініціалів власного імені |
Роксоляна Іванівна |
801 #0 - Джерело походження запису |
Країна |
УКРАЇНА |
Установа |
UA-BuIAS |
Дата |
20230113 |
942 ## - Додаткові дані (Коха) |
Код системи класифікації для розстановки фонду |
Універсальна десяткова класифікація (УДК) |
Тип одиниці (рівень запису) |
Навчальні видання |
Статус приховування в ЕК |
Не приховувати в ЕК |
Авторський (кеттерівський) знак, дати чи термін, що додаються до класифікаційного індексу |
Ш33 |
Класифікаційна частина шифру збереження |
159.928:159.954(075.8) |
Шифр зберігання |
159.928:159.954(075.8) / Ш33 |