МАРК-запис
000 -Маркер запису |
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) |
15717nam0 2200301 4500 |
001 - Ідентифікатор запису |
Номер ідентифікації примітки |
4112 |
010 ## - ISBN |
ISBN |
978-966-373-901-4 |
100 ## - Дані загальної обробки |
Дані загальної обробки |
20230113d2022 m||y0ukry50 ca |
101 0# - Мова |
Мова тексту, звукової доріжки тощо |
українська |
102 ## - Країна публікації/виробництва |
Країна публікації |
УКРАЇНА |
200 ## - Назва |
Основна назва |
Техніка управлінської діяльності у закладі освіти |
Підзаголовок |
навчальний посібник |
Перші відомості про відповідальність |
Т. В. Дуткевич, О. С. Толков |
210 ## - Місце та час видання |
Місце публікування, друку, розповсюдження |
Київ |
Назва видавництва, ім’я видавця, розповсюджувача, тощо |
КНТ |
Дата публікації, розповсюдження, тощо |
2022 |
215 ## - Фізичний опис |
Специфічне визначення матеріалу та обсяг документа |
194 с. |
320 ## - Примітки |
Текст примітки |
Бібліогр.: с. 189-190 |
327 #1 - Примітки |
Назва розділу: рівень 1 |
Передмова |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
8 |
327 #1 - Примітки |
Назва розділу: рівень 1 |
РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНІ ПИТАННЯ ТЕХНІКИ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
10 |
Назва розділу: рівень 2 |
ТЕМА 1. ПОНЯТТЯ ТЕХНІКИ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
10 |
Назва розділу: рівень 3 |
ПРЕДМЕТ ТЕХНІКИ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ПРИКЛАДНОЇ НАУКОВОЇ ДИСЦИПЛІНИ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
10 |
Назва розділу: рівень 3 |
ЗАВДАННЯ ТЕХНІКИ УПРАВЛІННЯ ТА ЇЇ ЗВ'ЯЗКИ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
13 |
Назва розділу: рівень 3 |
ІНШИМИ НАУКАМИ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
14 |
Назва розділу: рівень 3 |
КУЛЬТУРА УПРАВЛІННЯ ЯК КРИТЕРІЙ ТЕХНІКИ УПРАВЛІННЯ У ЗАКЛАДІ ОСВІТИ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
15 |
Назва розділу: рівень 3 |
СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ТЕХНІКИ УПРАВЛІННЯ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
17 |
Назва розділу: рівень 3 |
ТЕХНІКА УПРАВЛІННЯ ЯК МИСТЕЦТВО УПРАВЛІНСЬКОГО ВПЛИВУ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
19 |
Назва розділу: рівень 2 |
ТЕМА 2. МОРАЛЬНО-ЕТИЧНІ ОСНОВИ ТЕХНІКИ УПРАВЛІННЯ У ЗАКЛАДІ ОСВІТИ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
20 |
Назва розділу: рівень 3 |
ОСОБЛИВОСТІ ГУМАНІСТИЧНОГО ПІДХОДУ В УПРАВЛІННІ ЗАКЛАДОМ ОСВІТИ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
20 |
Назва розділу: рівень 3 |
ВИМОГИ ГУМАНІСТИЧНОГО ПІДХОДУ ДО ТЕХНІКИ УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДОМ ОСВІТИ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
22 |
Назва розділу: рівень 3 |
ЕТИКА ЯК ОСНОВА УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДОМ ОСВІТИ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
23 |
Назва розділу: рівень 3 |
ЕТИКЕТ У ТЕХНІЦІ УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДОМ ОСВІТИ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
25 |
Назва розділу: рівень 3 |
НАЦІОНАЛЬНО-КУЛЬТУРНІ СКЛАДОВІ ЕТИКЕТУ ЯК ЧИННИК ІМІДЖУ КЕРІВНИКА |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
26 |
Назва розділу: рівень 2 |
ТЕМА 3. ІНДИВІДУАЛЬНО-СТИЛЬОВІ ОСОБЛИВОСТІ ТЕХНІКИ УПРАВЛІННЯ У СФЕРІ ОСВІТИ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
27 |
Назва розділу: рівень 3 |
ПОНЯТТЯ ПРО СТИЛЬ ТА ІНДИВІДУАЛЬНИЙ СТИЛЬ ТЕХНІКИ УПРАВЛІННЯ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
28 |
Назва розділу: рівень 3 |
СТИЛЬОВІ ОСОБЛИВОСТІ ТЕХНІКИ ЛІДЕРСТВА КЕРІВНИКА ЗАКЛАДУ ОСВІТИ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
30 |
Назва розділу: рівень 3 |
СТИЛЬОВІ ОСОБЛИВОСТІ ТЕХНІКИ ГІОСДНАННЯ ВИРОБНИЧИХ ЗАВДАНЬ З ІНТЕРЕСАМИ ПЕРСОНАЛУ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
33 |
Назва розділу: рівень 3 |
ТЕХНІКИ ПРИХОВАНОГО І ВІДКРИТОГО УПРАВЛІННЯ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
36 |
Назва розділу: рівень 3 |
ІНДИВІДУАЛЬНО-СТИЛЬОВІ ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІНСЬКОГО СПІЛКУВАННЯ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
37 |
Назва розділу: рівень 2 |
ТЕМА 4. ОРГАНІЗАЦІЙНА КУЛЬТУРА ЗАКЛАДУ ОСВІТИ ЯК ЦІННІСНО-ЦІЛЬОВИЙ КРИТЕРІЙ ТЕХНІКИ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
38 |
Назва розділу: рівень 3 |
ПОНЯТТЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
39 |
Назва розділу: рівень 3 |
ВЗАЄМОЗВ ЯЗОК ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ТА ТЕХНІКИ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У РОБОТІ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
42 |
Назва розділу: рівень 3 |
РОЗВИТОК ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ ТА ТЕХНІКА ЙОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
44 |
Назва розділу: рівень 3 |
ФОРМУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ НА ЗАСАДАХ ІСТОРИЧНОГО ПІДХОДУ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
47 |
327 #1 - Примітки |
Назва розділу: рівень 1 |
РОЗДІЛ 2. ТЕХНІКА ВИКОНАННЯ ОСНОВНИХ УПРАВЛІНСЬКИХ ФУНКЦІЙ У ЗАКЛАДІ ОСВІТИ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
49 |
Назва розділу: рівень 2 |
ТЕМА 5. УПРАВЛІНСЬКЕ СПІЛКУВАННЯ ЯК ОСНОВНИЙ ЗАСІБ ДІЯЛЬНОСТІ КЕРІВНИКА ЗАКЛАДУ ОСВІТИ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
49 |
Назва розділу: рівень 3 |
КОМУНІКАТИВНА ПРИРОДА УПРАВЛІННЯ У СФЕРІ ОСВІТИ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
49 |
Назва розділу: рівень 3 |
ПОНЯТТЯ УПРАВЛІІІСЬКОГО СПІЛКУВАННЯ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
50 |
Назва розділу: рівень 3 |
ФУНКЦІЇ. ВИДИ. ЗАСОБИ УПРАВЛІНСЬКОГО СПІЛКУВАННЯ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
51 |
Назва розділу: рівень 3 |
СКЛАДОВІ ТЕХНІКИ УПРАВЛІНСЬКОГО СПІЛКУВАННЯ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
54 |
Назва розділу: рівень 3 |
КОМУНІКАТИВНО-МОВЛЕННСВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ КЕРІВНИКА ТА ЇЇ ФОРМУВАННЯ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
57 |
Назва розділу: рівень 3 |
МОВЛЕННСВА ТЕХНІКА КЕРІВНИКА |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
60 |
Назва розділу: рівень 3 |
ТЕХНІКА СЛУХАННЯ В УПРАВЛІНСЬКОМУ СПІЛКУВАННІ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
60 |
Назва розділу: рівень 3 |
ТЕХНІКА ГОВОРІННЯ В УПРАВЛІНСЬКОМУ СПІЛКУВАННІ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
61 |
Назва розділу: рівень 2 |
ТЕМА 6. ТЕХНІКА УПРАВЛІНСЬКИХ ВПЛИВІВ У КЕРІВНИЦТВІ ЗАКЛАДОМ ОСВІТИ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
63 |
Назва розділу: рівень 3 |
ПОНЯТТЯ ПРО УПРАВЛІНСЬКИЙ ВПЛИВ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
64 |
Назва розділу: рівень 3 |
МЕТОДИ УПРАВЛІНСЬКИХ ВПЛИВІВ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
65 |
Назва розділу: рівень 3 |
ВПЛИВОВІСТЬ КЕРІВНИКА ТА ЇЇ ЧИННИКИ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
68 |
Назва розділу: рівень 3 |
СТИЛЬОВІ ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІНСЬКИХ ВПЛИВІВ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
70 |
Назва розділу: рівень 3 |
ПРАВИЛА ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІНСЬКИХ РОЗПОРЯДЖЕНЬ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
71 |
Назва розділу: рівень 2 |
ТЕМА 7. ОСОБЛИВОСТІ ТЕХНІКИ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПЛАНУВАННЯ В УПРАВЛІННІ ЗАКЛАДОМ ОСВІТИ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
73 |
Назва розділу: рівень 3 |
ПОНЯТТЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ЯК ФУНКЦІЇ УПРАВЛІННЯ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
74 |
Назва розділу: рівень 3 |
ТЕХНІКА ОРГАНІЗАТОРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УПРАВЛІННІ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
76 |
Назва розділу: рівень 3 |
ТЕХНІКА УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З ПЛАНУВАННЯ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
78 |
Назва розділу: рівень 2 |
ТЕМА 8. ОСОБЛИВОСТІ ТЕХНІКИ ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
80 |
Назва розділу: рівень 3 |
ПОНЯТТЯ ПРО УПРАВЛІНСЬКІ РІШЕННЯ ТА ЇХ КЛАСИФІКАЦІЯ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
81 |
Назва розділу: рівень 3 |
РОЗРОБКА ТА ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
82 |
Назва розділу: рівень 3 |
ГРУПОВА ТА ІНДИВІДУАЛЬНА ТЕХНІКИ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
85 |
Назва розділу: рівень 3 |
НЕДОЛІКИ ГРУПОВИХ РІШЕНЬ ТА ПРИЙОМИ ЇХ ПОСЛАБЛЕННЯ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
86 |
Назва розділу: рівень 2 |
ТЕМА 9. ТЕХНІКА КАДРОВОЇ РОБОТИ В ЗАКЛАДІ ОСВІТИ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
87 |
Назва розділу: рівень 3 |
СКЛАДОВІ ТЕХНІКИ КАДРОВОЇ РОБОТИ У ЗАКЛАДІ ОСВІТИ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
88 |
Назва розділу: рівень 3 |
ПОНЯТТЯ ПРО КАДРОВУ ПОЛІТИКУ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ ТА ЇЇ ОБМЕЖЕННЯ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
90 |
Назва розділу: рівень 3 |
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ АДАПТАЦІЇ НОВОГО ПЕДАГОГА |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
92 |
Назва розділу: рівень 3 |
ТЕХНІКА ПРОГНОЗУВАННЯ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО СТАТУСУ НОВОПРИБУЛОГО ПЕДАГОГА |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
94 |
Назва розділу: рівень 2 |
ТЕМА 10. МОТИВАЦІЯ ТА МОТИВУВАННЯ ПЕДАГОГІВ У ЗАКЛАДІ ОСВІТИ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
98 |
Назва розділу: рівень 3 |
ПОНЯТТЯ ТРУДОВОЇ МОТИВАЦІЇ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
99 |
Назва розділу: рівень 3 |
ТЕОРІЇ ТРУДОВОЇ МОТИВАЦІЇ ТА ПІДХОДИ ДО HR МЕНЕДЖМЕНТУ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
100 |
Назва розділу: рівень 3 |
ПОПЕРЕДЖЕННЯ ДЕМОТИВАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
102 |
Назва розділу: рівень 3 |
ТЕХНІКА МОТИВУВАННЯ ІІЕДАГОГІВ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
103 |
Назва розділу: рівень 3 |
УМОВИ МОТИВАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОГО ВДОСКОНАЛЕННЯ КЕРІВНИКІВ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
107 |
Назва розділу: рівень 2 |
ТЕМА 11. ТЕХНІКА УПРАВЛІНСЬКОГО КОНТРОЛЮ У ЗАКЛАДІ ОСВІТИ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
109 |
Назва розділу: рівень 3 |
ОСНОВНІ НАПРЯМИ МОДЕРНІЗАЦІЇ УПРАВЛІНСЬКОГО КОНТРОЛЮ У ЗАКЛАДІ ОСВІТИ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
110 |
Назва розділу: рівень 3 |
ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ТЕХНІКИ УПРАВЛІНСЬКОГО КОНТРОЛЮ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
111 |
Назва розділу: рівень 3 |
ТЕХНІКА КОНТРОЛЮ ОКРЕМИХ ВИДІВ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГА |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
113 |
Назва розділу: рівень 3 |
ЄДНІСТЬ УПРАВЛІНСЬКОГО КОНТРОЛЮ ІЗ САМОКОНТРОЛЕМ КЕРІВНИКА |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
116 |
327 #1 - Примітки |
Назва розділу: рівень 1 |
РОЗДІЛ 3. ТЕХНІКА УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ТА КРИЗОВИМИ СИТУАЦІЯМИ В ЗАКЛАДІ ОСВІТИ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
118 |
Назва розділу: рівень 2 |
ТЕМА 12. ТЕХНІКА УПРАВЛІНСЬКОГО КОНСУЛЬТУВАННЯ ЯК ЗАСІБ УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ТА КРИЗОВИМИ СИТУАЦІЯМИ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
118 |
Назва розділу: рівень 3 |
ПОНЯТТЯ ПРО КРИЗИ У РОЗВИТКУ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
118 |
Назва розділу: рівень 3 |
ОРГАНІЗАЦІЙНЕ КОНСУЛЬТУВАННЯ В ЗАКЛАДІ ОСВІТИ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
120 |
Назва розділу: рівень 3 |
ІСТОРИЧНА ТРАНСФОРМАЦІЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОГО КОНСУЛЬТУВАННЯ ТА ЙОГО МЕТОДІВ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
122 |
Назва розділу: рівень 3 |
ТЕХНІКА УПРАВЛІНСЬКОГО КОНСУЛЬТУВАННЯ В ЗАКЛАДІ ОСВІТИ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
124 |
Назва розділу: рівень 3 |
ТЕХНІКА ПСИХОЛОГІЧНОГО КОНСУЛЬТУВАННЯ ПЕДАГОГІВ І КЕРІВНИКІВ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
126 |
Назва розділу: рівень 3 |
НЮКОНСУЛЬТУВАННЯ У ЗАКЛАДІ ОСВІТИ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
128 |
Назва розділу: рівень 2 |
ТЕМА 13. ТЕХНІКА УПРАВЛІННЯ ЗАПРОВАДЖЕННЯМ ПЕДАГОГІЧНИХ ІННОВАЦІЙ У ЗАКЛАДІ ОСВІТИ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
129 |
Назва розділу: рівень 3 |
ПРИЧИНИ. НАПРЯМИ ТА ЕТАПИ ЗАПРОВАДЖЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ІННОВАЦІЙ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
130 |
Назва розділу: рівень 3 |
ПСИХОЛОГО-ОРГАНІЗАЦІЙНІ ЧИННИКИ ВПРОВАДЖЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ІННОВАЦІЙ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
132 |
Назва розділу: рівень 3 |
ЧИННИК «ІНІЦІАТИВА ВПРОВАДЖЕННЯ" |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
132 |
Назва розділу: рівень 3 |
ЧИННИК «РІВЕНЬ СКЛАДНОСТІ» |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
134 |
Назва розділу: рівень 3 |
СТАВЛЕННЯ ПЕДАГОГІВ ДО ЗАПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
135 |
Назва розділу: рівень 3 |
ТЕХНІКА ПОДОЛАННЯ ОПОРУ ЗАПРОВАДЖЕННЮ ПЕДАГОГІЧНИХ ІННОВАЦІЙ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
137 |
Назва розділу: рівень 2 |
ТЕМА 14. ПОНЯТТЯ І ПРИЧИНИ КОНФЛІКТІВ У ПЕДАГОГІЧНОМУ КОЛЕКТИВІ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
139 |
Назва розділу: рівень 3 |
ПРИЧИНИ КОНФЛІКТІВ У ЗАКЛАДІ ОСВІТИ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
139 |
Назва розділу: рівень 3 |
УПРАВЛІНСЬКО-КОМУНІКАТИВНІ ПОМИЛКИ ЯК ДЖЕРЕЛО КОНФЛІКТІВ У ЗАКЛАДІ ОСВІТИ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
141 |
Назва розділу: рівень 3 |
КЛАСИФІКАЦІЯ КОНФЛІКТІВ У ЗАКЛАДІ ОСВІТИ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
142 |
Назва розділу: рівень 3 |
ФУНКЦІЇ КОНФЛІКТІВ У ЗАКЛАДІ ОСВІТИ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
144 |
Назва розділу: рівень 3 |
НЕГАТИВНИЙ ВПЛИВ НЕРОЗВ'ЯЗАНИХ КОНФЛІКТІВ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
145 |
Назва розділу: рівень 2 |
ТЕМА 15. ТЕХНІКА УПРАВЛІННЯ КОНФЛІКТАМИ У ПЕДАГОГІЧНОМУ КОЛЕКТИВІ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
146 |
Назва розділу: рівень 3 |
ПІДХОДИ ДО УПРАВЛІННЯ КОНФЛІКТАМИ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
147 |
Назва розділу: рівень 3 |
АЛГОРИТМ ТЕХНІКИ УПРАВЛІННЯ КОНФЛІКТОМ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
148 |
Назва розділу: рівень 3 |
СТРАТЕГІЇ УПРАВЛІННЯ КОНФЛІКТНИМИ СИТУАЦІЯМИ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
150 |
Назва розділу: рівень 3 |
ШЛЯХИ І СПОСОБИ РОЗВ'ЯЗАННЯ КОНФЛІКТІВ МІЖ ПЕДАГОГАМИ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
150 |
Назва розділу: рівень 3 |
УПРАВЛІННЯ КОНФЛІКТОМ НА РІЗНИХ ЕТАПАХ ЙОГО РОЗГОРТАННЯ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
152 |
Назва розділу: рівень 2 |
ТЕМА 16. ТЕХНІКА АНАЛІЗУ КОНФЛІКТІВ МІЖ ПЕДАГОГАМИ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
154 |
Назва розділу: рівень 3 |
АНАЛІЗ КОНФЛІКТУ ЗА СХЕМОЮ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
155 |
Назва розділу: рівень 3 |
ТЕХНІКА КАРТОГРАФІЇ КОНФЛІКТУ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
157 |
Назва розділу: рівень 3 |
ТРАНЗАКТНИЙ АНАЛІЗ КОНФЛІКТНОЇ СИТУАЦІЇ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
158 |
Назва розділу: рівень 3 |
САМОАНАЛІЗ КОНФЛІКТНОЇ СИТУАЦІЇ ЗА ДОІЮМОГОЮ ПАМ’ЯТКИ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
160 |
Назва розділу: рівень 3 |
АНАЛІЗ НАСЛІДКІВ КОНФЛІКТУ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
161 |
Назва розділу: рівень 2 |
ТЕМА 17. ТЕХНОЛОГІЇ ПЕРЕГОВОРІВ ТА ПОСЕРЕДНИЦТВА У ЗАЛАГОДЖЕННІ КОНФЛІКТІВ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
161 |
Назва розділу: рівень 3 |
ПОНЯТТЯ ПРО ПЕРЕГОВОРИ. ЕТАПИ ПЕРЕГОВОРІВ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
162 |
Назва розділу: рівень 3 |
ПОЗИЦІЙНИЙ ТА ПРИНЦИПОВИЙ ПІДХОДИ ДО ТЕХНІКИ ПЕРЕГОВОРІВ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
163 |
Назва розділу: рівень 3 |
СТРАТЕГІЧНА ТА ТАКТИЧНА ТЕХНІКА ПЕРЕГОВОРІВ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
165 |
Назва розділу: рівень 3 |
ТЕХНІКА ПОСЕРЕДНИЦТВА (МЕДІАТОРСТВО) |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
169 |
Назва розділу: рівень 2 |
ТЕМА 18. ПРОФІЛАКТИКА КОНФЛІКТІВ У ЗАКЛАДІ ОСВІТИ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
172 |
Назва розділу: рівень 3 |
РОЛЬ КЕРІВНИКА У ПРОФІЛАКТИЦІ КОНФЛІКТІВ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
172 |
Назва розділу: рівень 3 |
ТЕХНІКА ДІЛОВОЇ БЕСІДИ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
173 |
Назва розділу: рівень 3 |
ТЕХНІКА ДІЛОВОЇ КРИТИКИ ТА «СКЛАДНИХ» РОЗМОВ З ПІДЛЕГЛИМ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
175 |
Назва розділу: рівень 3 |
ТЕХНІКА РОБОТИ КЕРІВНИКА З «ВАЖКИМ» ПРАЦІВНИКАМИ У ЗАКЛАДІ ОСВІТИ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
176 |
Назва розділу: рівень 3 |
ТЕХНІКА ПОВЕДІНКИ КЕРІВНИКА У КОНФЛІКТНІЙ СИТУАЦІЇ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
179 |
Назва розділу: рівень 2 |
ТЕМА 19. ПРОФІЛАКТИКА НАСИЛЬСТВА У ЗАКЛАДІ ОСВІТИ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
182 |
Назва розділу: рівень 3 |
ПОНЯТТЯ ПРО НАСИЛЬСТВО НАД ДІТЬМИ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
182 |
Назва розділу: рівень 3 |
ЧИННИКИ І ВИДИ НАСИЛЬНИЦЬКИХ ПРОЯВІВ У ЗАКЛАДІ ОСВІТИ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
183 |
Назва розділу: рівень 3 |
ЗМІСТ ДІЯЛЬНОСТІ КЕРІВНИКА З ПРОФІЛАКТИКИ НАСИЛЬСТВА У ЗАКЛАДІ ОСВІТИ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
185 |
Назва розділу: рівень 3 |
УПРАВЛІНСЬКА ТЕХНІКА ПРОФІЛАКТИКИ НАСИЛЬСТВА У ЗАКЛАДІ ОСВІТИ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
186 |
327 #1 - Примітки |
Назва розділу: рівень 1 |
Список джерел, на які зроблено посилання у навчальному посібнику |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
189 |
327 #1 - Примітки |
Назва розділу: рівень 1 |
ДОДАТОК. Управління закладом освіти у Законі України «Про освіту» |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
191 |
330 ## - Короткий зміст |
Текст примітки |
Навчальний посібник розкриває основний зміст лекційного матеріалу, передбаченого для вивчення курсу "Техніка управлінської діяльності" як складової підготовки майбутніх керівників закладів освіти. Розглянуто поняття, морально-етичні основи, індивідуально-стильові особливості техніки управлінської діяльності, питання формування організаційної культури закладу освіти; особливості техніки управлінського спілкування, управлінських впливів, організації і планування, прийняття рішень, кадрової роботи, мотивації і стимулювання у закладі освіти. Окремий розділ присвячено особливостям техніки управління розвитком та кризовими ситуаціями в закладі освіти, що включають техніку управлінського консультування, управління запровадженням педагогічних інновацій, методи і способи аналізу, залагодження і попередження міжособистісних конфліктів у педагогічному колективі, профілактики насильства. Навчальний посібник призначається для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти галузі знань 07 Управління та адміністрування, спеціальності 073 Менеджмент, за освітньою програмою Управління навчальним закладом, може використовуватись у системі професійного вдосконалення керівних кадрів освіти, а також викладачами вищої школи. |
675 ## - УДК |
Індекс |
378.013(075.8) |
686 ## - Індекси інших класифікацій |
Індекс класифікації |
88я73 |
700 #1 - Особисте ім’я |
Внутрішній код Koha |
1841 |
автор |
Дуткевич |
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу |
Т. В. |
Дати |
1964- |
Розкриття ініціалів власного імені |
Тетяна Вікторівна |
701 #1 - Ім’я особи – альтернативна інтелектуальна відповідальність |
Код відношення |
Автор |
Внутрішній код Koha |
4332 |
автор |
Толков |
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу |
О. С. |
801 #0 - Джерело походження запису |
Країна |
УКРАЇНА |
Установа |
UA-BuIAS |
Дата |
20230113 |
942 ## - Додаткові дані (Коха) |
Код системи класифікації для розстановки фонду |
Універсальна десяткова класифікація (УДК) |
Тип одиниці (рівень запису) |
Навчальні видання |
Статус приховування в ЕК |
Не приховувати в ЕК |
Авторський (кеттерівський) знак, дати чи термін, що додаються до класифікаційного індексу |
Д84 |
Класифікаційна частина шифру збереження |
378.013(075.8) |
Шифр зберігання |
378.013(075.8) / Д84 |