МАРК-запис
000 -Маркер запису |
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) |
09375nam0 2200289 4500 |
001 - Ідентифікатор запису |
Номер ідентифікації примітки |
4115 |
010 ## - ISBN |
ISBN |
978-617--7519-28-6 |
100 ## - Дані загальної обробки |
Дані загальної обробки |
20230130d2022 k||y0ukry50 ca |
101 0# - Мова |
Мова тексту, звукової доріжки тощо |
українська |
102 ## - Країна публікації/виробництва |
Країна публікації |
УКРАЇНА |
200 ## - Назва |
Основна назва |
Основи інклюзивної педагогіки |
Підзаголовок |
підручник |
Перші відомості про відповідальність |
З. М. Шевців |
205 ## - Відомості про видання |
Відомості про видання |
2-е вид. виправ. та доп. |
210 ## - Місце та час видання |
Місце публікування, друку, розповсюдження |
Львів |
Назва видавництва, ім’я видавця, розповсюджувача, тощо |
Новий Світ - 2000 |
Дата публікації, розповсюдження, тощо |
2022 |
215 ## - Фізичний опис |
Специфічне визначення матеріалу та обсяг документа |
263 с. |
320 ## - Примітки |
Текст примітки |
Бібліогр.: с. 251-263 |
327 #1 - Примітки |
Назва розділу: рівень 1 |
Передмова |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
6 |
327 #1 - Примітки |
Назва розділу: рівень 1 |
Програма курсу «Основи інклюзивної педагогіки» |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
9 |
Назва розділу: рівень 2 |
Розділ 1. Загальні засади інклюзивної педагогіки |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
14 |
Назва розділу: рівень 3 |
Тема 1. Методологічна основа інклюзивної педагогіки |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
14 |
Назва розділу: рівень 4 |
1.1. Розвиток та становлення інклюзивної педагогіки як науки, її об’єкт і предмет |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
14 |
Назва розділу: рівень 4 |
1.2. Основні категорії інклюзивної педагогіки |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
20 |
Назва розділу: рівень 4 |
1.3. Інклюзивна педагогіка в системі педагогічних наук |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
22 |
Назва розділу: рівень 4 |
1.4. Міжпредметні зв’язки інклюзивної педагогіки |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
25 |
Назва розділу: рівень 3 |
Тема 2. Особливості розвитку особистості |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
28 |
Назва розділу: рівень 4 |
2.1.Закономірності розвитку особистості |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
28 |
Назва розділу: рівень 4 |
2.2. Поняття «норма» і «відхилення» у розвитку дитини |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
32 |
Назва розділу: рівень 4 |
2.3. Розвиток психіки дітей з обмеженими можливостями здоров’я |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
38 |
Назва розділу: рівень 4 |
2.4. Розвиток емоційної сфери молодшого школяра з різними видами дизонтогенезу |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
45 |
Назва розділу: рівень 4 |
2.5. Розвиток конативної сфери у дітей з нозологіями |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
48 |
Назва розділу: рівень 3 |
Тема 3. Професійна діяльність учителя в умовах інклюзивного середовища |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
54 |
Назва розділу: рівень 4 |
3.1. Методологічна основа соціально-педагогічної діяльності як засобу інклюзивного навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
54 |
Назва розділу: рівень 4 |
3.2. Сутність соціально-педагогічної діяльності вчителя початкових класів |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
60 |
Назва розділу: рівень 4 |
3.3. Закономірності, принципи, функції та напрями соціально-педагогічної діяльності |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
64 |
Назва розділу: рівень 4 |
3.4. Професійна компетентність вчителя початкових класів при виконанні соціально-педагогічної діяльності в інклюзивному класі |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
68 |
Назва розділу: рівень 2 |
Розділ 2. Теорія інклюзивної освіти, навчання та виховання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
75 |
Назва розділу: рівень 3 |
Тема 4. Дидактика як загальна теорія інклюзивної освіти та навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
75 |
Назва розділу: рівень 4 |
4.1. Виникнення і розвиток інклюзивної освіти та навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
75 |
Назва розділу: рівень 4 |
4.2. Предмет і завдання дидактики інклюзивного навчання, її категорії |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
78 |
Назва розділу: рівень 4 |
4.2. Система закладів освіти для дітей з обмеженнями життєдіяльності |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
81 |
Назва розділу: рівень 4 |
4.3.Особливості організації інклюзивного навчання у закладі загальної середньої освіти |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
92 |
Назва розділу: рівень 3 |
Тема 5. Зміст інклюзивної освіти |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
102 |
Назва розділу: рівень 4 |
5.1. Державний стандарт початкової загальної середньої освіти |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
102 |
Назва розділу: рівень 4 |
5.2. Нормативні документи змісту інклюзивної початкової освіти, курикулум |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
105 |
Назва розділу: рівень 4 |
5.3.Особливості організації та управління навчанням учнів з особливими освітніми потребами |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
115 |
Назва розділу: рівень 4 |
5.4.Командний підхід та асистування в реалізації інклюзивного навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
119 |
Назва розділу: рівень 3 |
Тема 6. Структура та організація цілісного освітнього інклюзивного процесу |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
126 |
Назва розділу: рівень 4 |
6.1. Цілісний освітній процес інклюзивного навчання, його компоненти |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
126 |
Назва розділу: рівень 4 |
6.2. Сутність, мета і завдання інклюзивного навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
134 |
Назва розділу: рівень 4 |
6.3. Підготовка вчителя до організації навчального процесу в умовах інклюзивного середовища закладу загальної середньої освіти |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
140 |
Назва розділу: рівень 4 |
6.3.1. Педагогічна діагностика як етап підготовки до освітнього процесу |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
141 |
Назва розділу: рівень 4 |
6.3.2. Попередня підготовка до освітнього Процесу |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
154 |
Назва розділу: рівень 4 |
6.3.3. Безпосередня підготовка до процесу Навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
155 |
Назва розділу: рівень 4 |
6.3.4. Визначення мети і цільових завдань уроку в їх системі |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
161 |
Назва розділу: рівень 3 |
Тема 7. Форми організації інклюзивного навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
169 |
Назва розділу: рівень 4 |
7.1 .Форми організації навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
169 |
Назва розділу: рівень 4 |
7.2. Спеціальні форми інклюзивного навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
177 |
Назва розділу: рівень 3 |
Тема 8.Методи і засоби інклюзивного навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
183 |
Назва розділу: рівень 4 |
8.1 .Сутність, функції та структура методу |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
183 |
Назва розділу: рівень 4 |
8.2. Класифікація методів навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
185 |
Назва розділу: рівень 4 |
8.2.1.Загальні методи навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
187 |
Назва розділу: рівень 4 |
8.2.2.Інноваційні методи навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
191 |
Назва розділу: рівень 4 |
8.2.3.Спеціальні методи навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
195 |
Назва розділу: рівень 4 |
8.3.Інтенсивні методи розвитку когнітивної сфери |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
196 |
Назва розділу: рівень 4 |
8.4. Методи розвитку і корекції емоційної сфери |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
199 |
Назва розділу: рівень 4 |
8.5. Методичні прийоми корекції конативної сфери молодших школярів |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
207 |
Назва розділу: рівень 4 |
8.6. Критерії вибору методів навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
209 |
Назва розділу: рівень 4 |
8.7.3асоби навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
211 |
Назва розділу: рівень 3 |
Тема 9. Дидактичне діагностування учнів в інклюзивному класі |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
214 |
Назва розділу: рівень 4 |
9.1. Сутність компонентів діагностування в умовах інклюзивного навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
214 |
Назва розділу: рівень 4 |
9.2. Потрфоліо учнів як засіб оцінювання індивідуальних досягнень |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
217 |
Назва розділу: рівень 3 |
Тема 10. Теорія інклюзивного виховання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
223 |
Назва розділу: рівень 4 |
10.1.Сутність інклюзивного виховання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
223 |
Назва розділу: рівень 4 |
10.2.Основні методи і форми інклюзивного виховання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
228 |
327 #1 - Примітки |
Назва розділу: рівень 1 |
Глосарій |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
233 |
327 #1 - Примітки |
Назва розділу: рівень 1 |
Додатки |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
243 |
327 #1 - Примітки |
Назва розділу: рівень 1 |
Список використаних джерел |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
251 |
330 ## - Короткий зміст |
Текст примітки |
Підручник присвячений актуальній проблемі - інклюзії в освіті, включення дітей з особливими освітніми потребами в освітній процес закладу загальної середньої освіти. У другому виданні підручника розкрито загальні засади інклюзивної педагогіки, особливості професійної діяльності вчителя початкових класів в умовах інклюзивного середовища закладу загальної середньої освіти, його підготовку до інклюзивного навчання, дидактику інклюзивного навчання, основні форми і методи виховання, котрі спрямовані на задоволення індивідуальних освітніх потреб усіх учнів з урахуванням досягнень педагогічної науки, досвіду розбудови та особливостей запровадження Нової української школи. Подано матеріали про організацію та управління інклюзивним навчання в закладі загальної середньої освіти, а також висвітлюються особливості роботи асистента вчителя в системі інклюзивного навчання. Підручник адресований студентам закладів вищої освіти, а також буде корисний практикуючим асистентам учителя з інклюзивного навчання, психологам, соціальним педагогам, психологам, дефектологам, методистам і батькам. |
675 ## - УДК |
Індекс |
376(075.8) |
686 ## - Індекси інших класифікацій |
Індекс класифікації |
74.20я73 |
700 #1 - Особисте ім’я |
Внутрішній код Koha |
4337 |
автор |
Шевців |
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу |
З. М. |
Розкриття ініціалів власного імені |
Зоя Михайлівна |
801 #0 - Джерело походження запису |
Країна |
УКРАЇНА |
Установа |
UA-BuIAS |
Дата |
20230130 |
942 ## - Додаткові дані (Коха) |
Код системи класифікації для розстановки фонду |
Універсальна десяткова класифікація (УДК) |
Тип одиниці (рівень запису) |
Навчальні видання |
Статус приховування в ЕК |
Не приховувати в ЕК |
Шифр зберігання |
376(075.8) / Ш37 |
Класифікаційна частина шифру збереження |
376(075.8) |
Авторський (кеттерівський) знак, дати чи термін, що додаються до класифікаційного індексу |
Ш37 |