Основи інклюзивної педагогіки (Запис № 4115)

МАРК-запис
000 -Маркер запису
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) 09375nam0 2200289 4500
001 - Ідентифікатор запису
Номер ідентифікації примітки 4115
010 ## - ISBN
ISBN 978-617--7519-28-6
100 ## - Дані загальної обробки
Дані загальної обробки 20230130d2022 k||y0ukry50 ca
101 0# - Мова
Мова тексту, звукової доріжки тощо українська
102 ## - Країна публікації/виробництва
Країна публікації УКРАЇНА
200 ## - Назва
Основна назва Основи інклюзивної педагогіки
Підзаголовок підручник
Перші відомості про відповідальність З. М. Шевців
205 ## - Відомості про видання
Відомості про видання 2-е вид. виправ. та доп.
210 ## - Місце та час видання
Місце публікування, друку, розповсюдження Львів
Назва видавництва, ім’я видавця, розповсюджувача, тощо Новий Світ - 2000
Дата публікації, розповсюдження, тощо 2022
215 ## - Фізичний опис
Специфічне визначення матеріалу та обсяг документа 263 с.
320 ## - Примітки
Текст примітки Бібліогр.: с. 251-263
327 #1 - Примітки
Назва розділу: рівень 1 Передмова
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 6
327 #1 - Примітки
Назва розділу: рівень 1 Програма курсу «Основи інклюзивної педагогіки»
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 9
Назва розділу: рівень 2 Розділ 1. Загальні засади інклюзивної педагогіки
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 14
Назва розділу: рівень 3 Тема 1. Методологічна основа інклюзивної педагогіки
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 14
Назва розділу: рівень 4 1.1. Розвиток та становлення інклюзивної педагогіки як науки, її об’єкт і предмет
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 14
Назва розділу: рівень 4 1.2. Основні категорії інклюзивної педагогіки
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 20
Назва розділу: рівень 4 1.3. Інклюзивна педагогіка в системі педагогічних наук
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 22
Назва розділу: рівень 4 1.4. Міжпредметні зв’язки інклюзивної педагогіки
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 25
Назва розділу: рівень 3 Тема 2. Особливості розвитку особистості
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 28
Назва розділу: рівень 4 2.1.Закономірності розвитку особистості
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 28
Назва розділу: рівень 4 2.2. Поняття «норма» і «відхилення» у розвитку дитини
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 32
Назва розділу: рівень 4 2.3. Розвиток психіки дітей з обмеженими можливостями здоров’я
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 38
Назва розділу: рівень 4 2.4. Розвиток емоційної сфери молодшого школяра з різними видами дизонтогенезу
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 45
Назва розділу: рівень 4 2.5. Розвиток конативної сфери у дітей з нозологіями
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 48
Назва розділу: рівень 3 Тема 3. Професійна діяльність учителя в умовах інклюзивного середовища
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 54
Назва розділу: рівень 4 3.1. Методологічна основа соціально-педагогічної діяльності як засобу інклюзивного навчання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 54
Назва розділу: рівень 4 3.2. Сутність соціально-педагогічної діяльності вчителя початкових класів
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 60
Назва розділу: рівень 4 3.3. Закономірності, принципи, функції та напрями соціально-педагогічної діяльності
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 64
Назва розділу: рівень 4 3.4. Професійна компетентність вчителя початкових класів при виконанні соціально-педагогічної діяльності в інклюзивному класі
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 68
Назва розділу: рівень 2 Розділ 2. Теорія інклюзивної освіти, навчання та виховання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 75
Назва розділу: рівень 3 Тема 4. Дидактика як загальна теорія інклюзивної освіти та навчання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 75
Назва розділу: рівень 4 4.1. Виникнення і розвиток інклюзивної освіти та навчання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 75
Назва розділу: рівень 4 4.2. Предмет і завдання дидактики інклюзивного навчання, її категорії
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 78
Назва розділу: рівень 4 4.2. Система закладів освіти для дітей з обмеженнями життєдіяльності
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 81
Назва розділу: рівень 4 4.3.Особливості організації інклюзивного навчання у закладі загальної середньої освіти
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 92
Назва розділу: рівень 3 Тема 5. Зміст інклюзивної освіти
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 102
Назва розділу: рівень 4 5.1. Державний стандарт початкової загальної середньої освіти
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 102
Назва розділу: рівень 4 5.2. Нормативні документи змісту інклюзивної початкової освіти, курикулум
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 105
Назва розділу: рівень 4 5.3.Особливості організації та управління навчанням учнів з особливими освітніми потребами
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 115
Назва розділу: рівень 4 5.4.Командний підхід та асистування в реалізації інклюзивного навчання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 119
Назва розділу: рівень 3 Тема 6. Структура та організація цілісного освітнього інклюзивного процесу
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 126
Назва розділу: рівень 4 6.1. Цілісний освітній процес інклюзивного навчання, його компоненти
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 126
Назва розділу: рівень 4 6.2. Сутність, мета і завдання інклюзивного навчання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 134
Назва розділу: рівень 4 6.3. Підготовка вчителя до організації навчального процесу в умовах інклюзивного середовища закладу загальної середньої освіти
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 140
Назва розділу: рівень 4 6.3.1. Педагогічна діагностика як етап підготовки до освітнього процесу
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 141
Назва розділу: рівень 4 6.3.2. Попередня підготовка до освітнього Процесу
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 154
Назва розділу: рівень 4 6.3.3. Безпосередня підготовка до процесу Навчання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 155
Назва розділу: рівень 4 6.3.4. Визначення мети і цільових завдань уроку в їх системі
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 161
Назва розділу: рівень 3 Тема 7. Форми організації інклюзивного навчання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 169
Назва розділу: рівень 4 7.1 .Форми організації навчання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 169
Назва розділу: рівень 4 7.2. Спеціальні форми інклюзивного навчання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 177
Назва розділу: рівень 3 Тема 8.Методи і засоби інклюзивного навчання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 183
Назва розділу: рівень 4 8.1 .Сутність, функції та структура методу
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 183
Назва розділу: рівень 4 8.2. Класифікація методів навчання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 185
Назва розділу: рівень 4 8.2.1.Загальні методи навчання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 187
Назва розділу: рівень 4 8.2.2.Інноваційні методи навчання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 191
Назва розділу: рівень 4 8.2.3.Спеціальні методи навчання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 195
Назва розділу: рівень 4 8.3.Інтенсивні методи розвитку когнітивної сфери
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 196
Назва розділу: рівень 4 8.4. Методи розвитку і корекції емоційної сфери
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 199
Назва розділу: рівень 4 8.5. Методичні прийоми корекції конативної сфери молодших школярів
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 207
Назва розділу: рівень 4 8.6. Критерії вибору методів навчання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 209
Назва розділу: рівень 4 8.7.3асоби навчання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 211
Назва розділу: рівень 3 Тема 9. Дидактичне діагностування учнів в інклюзивному класі
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 214
Назва розділу: рівень 4 9.1. Сутність компонентів діагностування в умовах інклюзивного навчання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 214
Назва розділу: рівень 4 9.2. Потрфоліо учнів як засіб оцінювання індивідуальних досягнень
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 217
Назва розділу: рівень 3 Тема 10. Теорія інклюзивного виховання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 223
Назва розділу: рівень 4 10.1.Сутність інклюзивного виховання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 223
Назва розділу: рівень 4 10.2.Основні методи і форми інклюзивного виховання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 228
327 #1 - Примітки
Назва розділу: рівень 1 Глосарій
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 233
327 #1 - Примітки
Назва розділу: рівень 1 Додатки
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 243
327 #1 - Примітки
Назва розділу: рівень 1 Список використаних джерел
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 251
330 ## - Короткий зміст
Текст примітки Підручник присвячений актуальній проблемі - інклюзії в освіті, включення дітей з особливими освітніми потребами в освітній процес закладу загальної середньої освіти. У другому виданні підручника розкрито загальні засади інклюзивної педагогіки, особливості професійної діяльності вчителя початкових класів в умовах інклюзивного середовища закладу загальної середньої освіти, його підготовку до інклюзивного навчання, дидактику інклюзивного навчання, основні форми і методи виховання, котрі спрямовані на задоволення індивідуальних освітніх потреб усіх учнів з урахуванням досягнень педагогічної науки, досвіду розбудови та особливостей запровадження Нової української школи. Подано матеріали про організацію та управління інклюзивним навчання в закладі загальної середньої освіти, а також висвітлюються особливості роботи асистента вчителя в системі інклюзивного навчання. Підручник адресований студентам закладів вищої освіти, а також буде корисний практикуючим асистентам учителя з інклюзивного навчання, психологам, соціальним педагогам, психологам, дефектологам, методистам і батькам.
675 ## - УДК
Індекс 376(075.8)
686 ## - Індекси інших класифікацій
Індекс класифікації 74.20я73
700 #1 - Особисте ім’я
Внутрішній код Koha 4337
автор Шевців
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу З. М.
Розкриття ініціалів власного імені Зоя Михайлівна
801 #0 - Джерело походження запису
Країна УКРАЇНА
Установа UA-BuIAS
Дата 20230130
942 ## - Додаткові дані (Коха)
Код системи класифікації для розстановки фонду Універсальна десяткова класифікація (УДК)
Тип одиниці (рівень запису) Навчальні видання
Статус приховування в ЕК Не приховувати в ЕК
Шифр зберігання 376(075.8) / Ш37
Класифікаційна частина шифру збереження 376(075.8)
Авторський (кеттерівський) знак, дати чи термін, що додаються до класифікаційного індексу Ш37
Фонди
Статус вилучення Стан пошкодження Статус втрати/відсутності Джерело класифікації чи схема поличного розташування Дата надходження Джерельне місце зберігання примірника (домашній підрозділ), код Місце тимчасового зберігання чи видачі (підрозділ зберігання), код Поличкове розташування Штрих-код Дата останнього редагування примірника Дата, коли останній раз бачено примірник Інвентарний номер Повний (примірниковий) шифр збереження Тип обігу (не для випожичання) Вартість, звичайна закупівельна ціна Тип одиниці (рівень примірника)
Не вилучено з обігу Не пошкоджено Наявний Універсальна десяткова класифікація (УДК) 09.01.2023 Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд 41683-012124 2023-02-07 10:39:41 07.02.2023 17068 376(075.8) / Ш37 Доступно для випожичання 320.00 Навчальні видання
Не вилучено з обігу Не пошкоджено Наявний Універсальна десяткова класифікація (УДК) 09.01.2023 Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд 41683-012125 2023-02-07 10:40:58 07.02.2023 17069 376(075.8) / Ш37 Доступно для випожичання 320.00 Навчальні видання

Працює на АБІС Коха