Педагогіка вищої школи (Запис № 4163)

МАРК-запис
000 -Маркер запису
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) 10568nam2 2200325 4500
001 - Ідентифікатор запису
Номер ідентифікації примітки 4163
010 ## - ISBN
ISBN 978-966-8226-89-2
010 ## - ISBN
ISBN 978-966-8226-98-4
100 ## - Дані загальної обробки
Дані загальної обробки 20231018d2010 m||y0ukry50 ca
101 0# - Мова
Мова тексту, звукової доріжки тощо українська
102 ## - Країна публікації/виробництва
Країна публікації УКРАЇНА
200 ## - Назва
Основна назва Педагогіка вищої школи
Підзаголовок навчальний посібник
Перші відомості про відповідальність М. М. Фіцула
205 ## - Відомості про видання
Відомості про видання 2-ге вид. доповн.
210 ## - Місце та час видання
Місце публікування, друку, розповсюдження Київ
Назва видавництва, ім’я видавця, розповсюджувача, тощо Академвидав
Дата публікації, розповсюдження, тощо © 2010
215 ## - Фізичний опис
Специфічне визначення матеріалу та обсяг документа 455 с.
225 ## - Серія
Назва серії Альма-мастер
320 ## - Примітки
Текст примітки Бібліогр.: [444]-454 с.
327 #1 - Примітки
Назва розділу: рівень 1 1. Загальні засади педагогіки вищої школи
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 7
Назва розділу: рівень 2 1.1. Предмет і завдання педагогіки вищої школи
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 7
Назва розділу: рівень 2 Педагогіка вищої школи як наука
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 7
Назва розділу: рівень 2 Міжпредметні зв’язки педагогіки вищої школи
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 10
Назва розділу: рівень 2 Завдання педагогіки вищої школи на сучасному етапі
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 12
Назва розділу: рівень 2 1.2. Логіка і методика педагогічного дослідження
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 13
Назва розділу: рівень 2 Сутність, категорії, принципи і етапи педагогічного дослідження
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 14
Назва розділу: рівень 2 Методи науково-педагогічного дослідження
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 20
Назва розділу: рівень 2 1.3. Студент вищого навчального закладу як об’єкт і суб'єкт навчання і виховання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 35
Назва розділу: рівень 2 Загальна характеристика і класифікація студентів вищого навчального закладу
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 35
Назва розділу: рівень 2 Формування творчої особистості майбутнього фахівця у вищому навчальному закладі
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 47
Назва розділу: рівень 2 Професійне самовдосконалення майбутніх фахівців
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 51
Назва розділу: рівень 2 Права і обов’язки осіб, які навчаються у вищих навчальних закладах
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 58
Назва розділу: рівень 2 1.4. Викладач вищого навчального закладу
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 62
Назва розділу: рівень 2 Педагогічна діяльність викладача вищого навчального закладу
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 62
Назва розділу: рівень 2 Вимоги до особистості викладача вищого навчального закладу
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 72
Назва розділу: рівень 2 Педагогічна майстерність викладача вищого навчального закладу
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 76
Назва розділу: рівень 2 Права та обов’язки викладачавищого навчального закладу
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 80
Назва розділу: рівень 2 1.5. Система вищої освіти в Україні
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 82
Назва розділу: рівень 2 Загальні засади побудови системи вищої освіти в Україні
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 83
Назва розділу: рівень 2 Напрями вдосконалення вищої освіти і Болонський процес
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 93
Назва розділу: рівень 2 Структура системи вищої освіти в Україні
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 97
Назва розділу: рівень 2 Управління вищою освітою
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 103
327 #1 - Примітки
Назва розділу: рівень 1 2. Основи дидактики вищої школи
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 112
Назва розділу: рівень 2 2.1. Сутність процесу навчання у вищій школі
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 112
Назва розділу: рівень 2 Дидактика як галузь педагогіки вищої школи
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 112
Назва розділу: рівень 2 Сутність і структура процесу навчання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 116
Назва розділу: рівень 2 Структура діяльності суб’єктів навчального процесу
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 118
Назва розділу: рівень 2 Закономірності і принципи дидактики вищої школи
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 124
Назва розділу: рівень 2 2.2. Зміст освіти у вищій школі
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 132
Назва розділу: рівень 2 Ступеневість вищої освіти
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 133
Назва розділу: рівень 2 Нормативні документи, що визначають зміст вищої освіти
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 140
Назва розділу: рівень 2 Навчальний план, навчальна програма і підручник у вищій школі
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 144
Назва розділу: рівень 2 2.3. Методи і засоби навчання у вищому навчальному закладі
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 151
Назва розділу: рівень 2 Особливості методів навчання у вищому навчальному закладі
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 151
Назва розділу: рівень 2 Засоби навчання у вищій школі
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 157
Назва розділу: рівень 2 2.4. Форми організації навчання у вищій школі
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 163
Назва розділу: рівень 2 Лекції, методика їх підготовки і проведення
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 163
Назва розділу: рівень 2 Семінарське заняття, методика його підготовки і проведення
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 176
Назва розділу: рівень 2 Практичне заняття, методика його підготовки і проведення
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 185
Назва розділу: рівень 2 Лабораторне заняття, методика його підготовки і проведення
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 193
Назва розділу: рівень 2 Факультативи, спецкурси і спецсемінари як форми організування навчання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 198
Назва розділу: рівень 2 Самостійна навчально-пізнавальна діяльність студентів
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 203
Назва розділу: рівень 2 Науково-дослідна робота студентів (НДРС)
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 214
Назва розділу: рівень 2 Навчальна і виробнича практика студентів
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 226
Назва розділу: рівень 2 2.5. Сучасні технології навчання у вищому навчальному закладі
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 230
Назва розділу: рівень 2 Диференційоване навчання у вищій школі
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 231
Назва розділу: рівень 2 Проблемне навчання у вищій школі
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 239
Назва розділу: рівень 2 Ігрові технології навчання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 247
Назва розділу: рівень 2 Інформаційні технології навчання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 257
Назва розділу: рівень 2 Кредитно-модульна система організації навчального процесу
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 265
Назва розділу: рівень 2 Особистісно орієнтоване навчання у вищій школі
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 280
Назва розділу: рівень 2 2.6. Контроль за навчально-пізнавальною діяльністю студентів
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 287
Назва розділу: рівень 2 Компоненти, функції і види контролю 288 Методи і форми контролю успішності студентів
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 294
Назва розділу: рівень 2 Оцінювання результатів навчально-пізнавальної діяльності студентів
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 301
327 #1 - Примітки
Назва розділу: рівень 1 3. Виховна робота зі студентською молоддю
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 307
Назва розділу: рівень 2 3.1. Сутність процесу виховання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 307
Назва розділу: рівень 2 Процес виховання, його завдання, етапи і управління ним
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 307
Назва розділу: рівень 2 Закономірності та принципи виховання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 315
Назва розділу: рівень 2 3.2. Основні напрями виховання студентської молоді
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 320
Назва розділу: рівень 2 Моральне виховання студентів
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 321
Назва розділу: рівень 2 Трудове виховання студентів
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 327
Назва розділу: рівень 2 Економічне виховання студентів
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 332
Назва розділу: рівень 2 Правове виховання студентів
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 336
Назва розділу: рівень 2 Антинаркогенне виховання студентів
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 346
Назва розділу: рівень 2 Екологічне виховання студентів
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 353
Назва розділу: рівень 2 Естетичне виховання студентів
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 359
Назва розділу: рівень 2 Фізичне виховання студентів
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 362
Назва розділу: рівень 2 Підготовка студентів до сімейного життя. Тендерний аспект виховання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 369
Назва розділу: рівень 2 3.3. Методи і форми виховання у вищому навчальному закладі
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 385
Назва розділу: рівень 2 Загальні методи виховання
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 386
Назва розділу: рівень 2 Форми виховної роботи
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 393
Назва розділу: рівень 2 3.4. Куратор академічної групи
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 398
Назва розділу: рівень 2 Функції і завдання куратора академічної групи
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 398
Назва розділу: рівень 2 Методика виховної роботи куратора в академічній групі
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 401
327 #1 - Примітки
Назва розділу: рівень 1 4. Управління вищим навчальним закладом
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 406
Назва розділу: рівень 2 4.1. Наукові засади управління вищим навчальним закладом
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 406
Назва розділу: рівень 2 Завдання, напрями діяльності і структура вищого навчального закладу 406 Принципи управління вищим навчальним закладом
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 410
Назва розділу: рівень 2 Структура управління вищим навчальним закладом
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 412
Назва розділу: рівень 2 Органи громадського самоврядування у вищих навчальних закладах
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 421
Назва розділу: рівень 2 Студентське самоврядування
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 422
Назва розділу: рівень 2 4.2. Методична робота у вищому навчальному закладі
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 429
Назва розділу: рівень 2 Зміст методичної роботи у вищому навчальному закладі
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 429
Назва розділу: рівень 2 Керівництво методичною роботою у вищому навчальному закладі
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 431
Назва розділу: рівень 2 Форми методичної роботи у вищому навчальному закладі
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 433
327 #1 - Примітки
Назва розділу: рівень 1 Термінологічний словник
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 436
327 #1 - Примітки
Назва розділу: рівень 1 Література
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу 444
330 ## - Короткий зміст
Текст примітки Незмінні у вищій школі здебільшого будівлі, а всі змістово-структурні, організаційні аспекти постійно розвиваються. Передумовою їх повноцінного осягнення є пізнання розкритих у навчальному посібнику загальних засад педагогіки вищої школи, сутності, змісту і завдань, форм і засобів організування навчання студентів, сучасних навчальних технологій. Допоможе він і глибше пізнати, зрозуміти студента як об’єкта і суб’єкта навчання та виховання, роль у цих процесах викладача, а також спрямування розвитку вищої освіти в Україні. Системно викладено в ньому основні питання методичної роботи у вищому навчальному закладі, принципи управління ним, особливості взаємодії його управлінських органів із громадським самоврядуванням. Для студентів (магістрантів) вищих навчальних закладів.
675 ## - УДК
Індекс 37.013(075.8)
686 ## - Індекси інших класифікацій
Індекс класифікації 74
700 #1 - Особисте ім’я
Код відношення Автор
Внутрішній код Koha 1346
автор Фіцула
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу М. М.
Дати 1932-2015
Розкриття ініціалів власного імені Михайло Миколайович
801 #0 - Джерело походження запису
Країна УКРАЇНА
Установа UA-BuIAS
Дата 20231018
942 ## - Додаткові дані (Коха)
Код системи класифікації для розстановки фонду Універсальна десяткова класифікація (УДК)
Тип одиниці (рівень запису) Книги
Статус приховування в ЕК Не приховувати в ЕК
Шифр зберігання 37.013(075.8) / Ф66
Авторський (кеттерівський) знак, дати чи термін, що додаються до класифікаційного індексу Ф66
Класифікаційна частина шифру збереження 37.013(075.8)
Фонди
Статус вилучення Стан пошкодження Статус втрати/відсутності Джерело класифікації чи схема поличного розташування Дата надходження Джерельне місце зберігання примірника (домашній підрозділ), код Місце тимчасового зберігання чи видачі (підрозділ зберігання), код Поличкове розташування Штрих-код Дата останнього редагування примірника Дата, коли останній раз бачено примірник Інвентарний номер Повний (примірниковий) шифр збереження Тип обігу (не для випожичання) Вартість, звичайна закупівельна ціна Тип одиниці (рівень примірника)
Не вилучено з обігу Не пошкоджено Наявний Універсальна десяткова класифікація (УДК) 03.11.2023 Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд 41683-011983 2023-10-19 10:45:42 19.10.2023 10794д 37.013(075.8) / Ф66 Доступно для випожичання 260.00 Книги

Працює на АБІС Коха