МАРК-запис
000 -Маркер запису |
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) |
10568nam2 2200325 4500 |
001 - Ідентифікатор запису |
Номер ідентифікації примітки |
4163 |
010 ## - ISBN |
ISBN |
978-966-8226-89-2 |
010 ## - ISBN |
ISBN |
978-966-8226-98-4 |
100 ## - Дані загальної обробки |
Дані загальної обробки |
20231018d2010 m||y0ukry50 ca |
101 0# - Мова |
Мова тексту, звукової доріжки тощо |
українська |
102 ## - Країна публікації/виробництва |
Країна публікації |
УКРАЇНА |
200 ## - Назва |
Основна назва |
Педагогіка вищої школи |
Підзаголовок |
навчальний посібник |
Перші відомості про відповідальність |
М. М. Фіцула |
205 ## - Відомості про видання |
Відомості про видання |
2-ге вид. доповн. |
210 ## - Місце та час видання |
Місце публікування, друку, розповсюдження |
Київ |
Назва видавництва, ім’я видавця, розповсюджувача, тощо |
Академвидав |
Дата публікації, розповсюдження, тощо |
© 2010 |
215 ## - Фізичний опис |
Специфічне визначення матеріалу та обсяг документа |
455 с. |
225 ## - Серія |
Назва серії |
Альма-мастер |
320 ## - Примітки |
Текст примітки |
Бібліогр.: [444]-454 с. |
327 #1 - Примітки |
Назва розділу: рівень 1 |
1. Загальні засади педагогіки вищої школи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
7 |
Назва розділу: рівень 2 |
1.1. Предмет і завдання педагогіки вищої школи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
7 |
Назва розділу: рівень 2 |
Педагогіка вищої школи як наука |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
7 |
Назва розділу: рівень 2 |
Міжпредметні зв’язки педагогіки вищої школи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
10 |
Назва розділу: рівень 2 |
Завдання педагогіки вищої школи на сучасному етапі |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
12 |
Назва розділу: рівень 2 |
1.2. Логіка і методика педагогічного дослідження |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
13 |
Назва розділу: рівень 2 |
Сутність, категорії, принципи і етапи педагогічного дослідження |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
14 |
Назва розділу: рівень 2 |
Методи науково-педагогічного дослідження |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
20 |
Назва розділу: рівень 2 |
1.3. Студент вищого навчального закладу як об’єкт і суб'єкт навчання і виховання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
35 |
Назва розділу: рівень 2 |
Загальна характеристика і класифікація студентів вищого навчального закладу |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
35 |
Назва розділу: рівень 2 |
Формування творчої особистості майбутнього фахівця у вищому навчальному закладі |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
47 |
Назва розділу: рівень 2 |
Професійне самовдосконалення майбутніх фахівців |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
51 |
Назва розділу: рівень 2 |
Права і обов’язки осіб, які навчаються у вищих навчальних закладах |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
58 |
Назва розділу: рівень 2 |
1.4. Викладач вищого навчального закладу |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
62 |
Назва розділу: рівень 2 |
Педагогічна діяльність викладача вищого навчального закладу |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
62 |
Назва розділу: рівень 2 |
Вимоги до особистості викладача вищого навчального закладу |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
72 |
Назва розділу: рівень 2 |
Педагогічна майстерність викладача вищого навчального закладу |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
76 |
Назва розділу: рівень 2 |
Права та обов’язки викладачавищого навчального закладу |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
80 |
Назва розділу: рівень 2 |
1.5. Система вищої освіти в Україні |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
82 |
Назва розділу: рівень 2 |
Загальні засади побудови системи вищої освіти в Україні |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
83 |
Назва розділу: рівень 2 |
Напрями вдосконалення вищої освіти і Болонський процес |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
93 |
Назва розділу: рівень 2 |
Структура системи вищої освіти в Україні |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
97 |
Назва розділу: рівень 2 |
Управління вищою освітою |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
103 |
327 #1 - Примітки |
Назва розділу: рівень 1 |
2. Основи дидактики вищої школи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
112 |
Назва розділу: рівень 2 |
2.1. Сутність процесу навчання у вищій школі |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
112 |
Назва розділу: рівень 2 |
Дидактика як галузь педагогіки вищої школи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
112 |
Назва розділу: рівень 2 |
Сутність і структура процесу навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
116 |
Назва розділу: рівень 2 |
Структура діяльності суб’єктів навчального процесу |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
118 |
Назва розділу: рівень 2 |
Закономірності і принципи дидактики вищої школи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
124 |
Назва розділу: рівень 2 |
2.2. Зміст освіти у вищій школі |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
132 |
Назва розділу: рівень 2 |
Ступеневість вищої освіти |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
133 |
Назва розділу: рівень 2 |
Нормативні документи, що визначають зміст вищої освіти |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
140 |
Назва розділу: рівень 2 |
Навчальний план, навчальна програма і підручник у вищій школі |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
144 |
Назва розділу: рівень 2 |
2.3. Методи і засоби навчання у вищому навчальному закладі |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
151 |
Назва розділу: рівень 2 |
Особливості методів навчання у вищому навчальному закладі |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
151 |
Назва розділу: рівень 2 |
Засоби навчання у вищій школі |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
157 |
Назва розділу: рівень 2 |
2.4. Форми організації навчання у вищій школі |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
163 |
Назва розділу: рівень 2 |
Лекції, методика їх підготовки і проведення |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
163 |
Назва розділу: рівень 2 |
Семінарське заняття, методика його підготовки і проведення |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
176 |
Назва розділу: рівень 2 |
Практичне заняття, методика його підготовки і проведення |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
185 |
Назва розділу: рівень 2 |
Лабораторне заняття, методика його підготовки і проведення |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
193 |
Назва розділу: рівень 2 |
Факультативи, спецкурси і спецсемінари як форми організування навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
198 |
Назва розділу: рівень 2 |
Самостійна навчально-пізнавальна діяльність студентів |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
203 |
Назва розділу: рівень 2 |
Науково-дослідна робота студентів (НДРС) |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
214 |
Назва розділу: рівень 2 |
Навчальна і виробнича практика студентів |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
226 |
Назва розділу: рівень 2 |
2.5. Сучасні технології навчання у вищому навчальному закладі |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
230 |
Назва розділу: рівень 2 |
Диференційоване навчання у вищій школі |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
231 |
Назва розділу: рівень 2 |
Проблемне навчання у вищій школі |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
239 |
Назва розділу: рівень 2 |
Ігрові технології навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
247 |
Назва розділу: рівень 2 |
Інформаційні технології навчання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
257 |
Назва розділу: рівень 2 |
Кредитно-модульна система організації навчального процесу |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
265 |
Назва розділу: рівень 2 |
Особистісно орієнтоване навчання у вищій школі |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
280 |
Назва розділу: рівень 2 |
2.6. Контроль за навчально-пізнавальною діяльністю студентів |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
287 |
Назва розділу: рівень 2 |
Компоненти, функції і види контролю 288 Методи і форми контролю успішності студентів |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
294 |
Назва розділу: рівень 2 |
Оцінювання результатів навчально-пізнавальної діяльності студентів |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
301 |
327 #1 - Примітки |
Назва розділу: рівень 1 |
3. Виховна робота зі студентською молоддю |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
307 |
Назва розділу: рівень 2 |
3.1. Сутність процесу виховання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
307 |
Назва розділу: рівень 2 |
Процес виховання, його завдання, етапи і управління ним |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
307 |
Назва розділу: рівень 2 |
Закономірності та принципи виховання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
315 |
Назва розділу: рівень 2 |
3.2. Основні напрями виховання студентської молоді |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
320 |
Назва розділу: рівень 2 |
Моральне виховання студентів |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
321 |
Назва розділу: рівень 2 |
Трудове виховання студентів |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
327 |
Назва розділу: рівень 2 |
Економічне виховання студентів |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
332 |
Назва розділу: рівень 2 |
Правове виховання студентів |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
336 |
Назва розділу: рівень 2 |
Антинаркогенне виховання студентів |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
346 |
Назва розділу: рівень 2 |
Екологічне виховання студентів |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
353 |
Назва розділу: рівень 2 |
Естетичне виховання студентів |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
359 |
Назва розділу: рівень 2 |
Фізичне виховання студентів |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
362 |
Назва розділу: рівень 2 |
Підготовка студентів до сімейного життя. Тендерний аспект виховання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
369 |
Назва розділу: рівень 2 |
3.3. Методи і форми виховання у вищому навчальному закладі |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
385 |
Назва розділу: рівень 2 |
Загальні методи виховання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
386 |
Назва розділу: рівень 2 |
Форми виховної роботи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
393 |
Назва розділу: рівень 2 |
3.4. Куратор академічної групи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
398 |
Назва розділу: рівень 2 |
Функції і завдання куратора академічної групи |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
398 |
Назва розділу: рівень 2 |
Методика виховної роботи куратора в академічній групі |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
401 |
327 #1 - Примітки |
Назва розділу: рівень 1 |
4. Управління вищим навчальним закладом |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
406 |
Назва розділу: рівень 2 |
4.1. Наукові засади управління вищим навчальним закладом |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
406 |
Назва розділу: рівень 2 |
Завдання, напрями діяльності і структура вищого навчального закладу 406 Принципи управління вищим навчальним закладом |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
410 |
Назва розділу: рівень 2 |
Структура управління вищим навчальним закладом |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
412 |
Назва розділу: рівень 2 |
Органи громадського самоврядування у вищих навчальних закладах |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
421 |
Назва розділу: рівень 2 |
Студентське самоврядування |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
422 |
Назва розділу: рівень 2 |
4.2. Методична робота у вищому навчальному закладі |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
429 |
Назва розділу: рівень 2 |
Зміст методичної роботи у вищому навчальному закладі |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
429 |
Назва розділу: рівень 2 |
Керівництво методичною роботою у вищому навчальному закладі |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
431 |
Назва розділу: рівень 2 |
Форми методичної роботи у вищому навчальному закладі |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
433 |
327 #1 - Примітки |
Назва розділу: рівень 1 |
Термінологічний словник |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
436 |
327 #1 - Примітки |
Назва розділу: рівень 1 |
Література |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
444 |
330 ## - Короткий зміст |
Текст примітки |
Незмінні у вищій школі здебільшого будівлі, а всі змістово-структурні, організаційні аспекти постійно розвиваються. Передумовою їх повноцінного осягнення є пізнання розкритих у навчальному посібнику загальних засад педагогіки вищої школи, сутності, змісту і завдань, форм і засобів організування навчання студентів, сучасних навчальних технологій. Допоможе він і глибше пізнати, зрозуміти студента як об’єкта і суб’єкта навчання та виховання, роль у цих процесах викладача, а також спрямування розвитку вищої освіти в Україні. Системно викладено в ньому основні питання методичної роботи у вищому навчальному закладі, принципи управління ним, особливості взаємодії його управлінських органів із громадським самоврядуванням. Для студентів (магістрантів) вищих навчальних закладів. |
675 ## - УДК |
Індекс |
37.013(075.8) |
686 ## - Індекси інших класифікацій |
Індекс класифікації |
74 |
700 #1 - Особисте ім’я |
Код відношення |
Автор |
Внутрішній код Koha |
1346 |
автор |
Фіцула |
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу |
М. М. |
Дати |
1932-2015 |
Розкриття ініціалів власного імені |
Михайло Миколайович |
801 #0 - Джерело походження запису |
Країна |
УКРАЇНА |
Установа |
UA-BuIAS |
Дата |
20231018 |
942 ## - Додаткові дані (Коха) |
Код системи класифікації для розстановки фонду |
Універсальна десяткова класифікація (УДК) |
Тип одиниці (рівень запису) |
Книги |
Статус приховування в ЕК |
Не приховувати в ЕК |
Шифр зберігання |
37.013(075.8) / Ф66 |
Авторський (кеттерівський) знак, дати чи термін, що додаються до класифікаційного індексу |
Ф66 |
Класифікаційна частина шифру збереження |
37.013(075.8) |