МАРК-запис
000 -Маркер запису |
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) |
04848nam2 2200325 4500 |
001 - Ідентифікатор запису |
Номер ідентифікації примітки |
4172 |
010 ## - ISBN |
ISBN |
978-966-580-310-2 |
Уточнення |
серія |
010 ## - ISBN |
ISBN |
978-966-580-401-7 |
100 ## - Дані загальної обробки |
Дані загальної обробки |
20231022d2012 m||y0ukry50 ca |
101 0# - Мова |
Мова тексту, звукової доріжки тощо |
українська |
102 ## - Країна публікації/виробництва |
Країна публікації |
УКРАЇНА |
200 ## - Назва |
Основна назва |
Основи психолінгвістики |
Підзаголовок |
навчальний посібник |
Перші відомості про відповідальність |
С. І. Куранова |
210 ## - Місце та час видання |
Місце публікування, друку, розповсюдження |
Київ |
Назва видавництва, ім’я видавця, розповсюджувача, тощо |
Академія |
Дата публікації, розповсюдження, тощо |
2012 |
215 ## - Фізичний опис |
Специфічне визначення матеріалу та обсяг документа |
207 с. |
225 ## - Серія |
Назва серії |
Альма-мастер |
320 ## - Примітки |
Текст примітки |
Бібліогр.: [203]-206 с. |
327 #1 - Примітки |
Назва розділу: рівень 1 |
1. Загальні основи психолінгвістики |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
7 |
Назва розділу: рівень 2 |
1.1. Психолінгвістика як наука |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
7 |
Назва розділу: рівень 3 |
Сутність, предмет і завдання психолінгвістики |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
7 |
Назва розділу: рівень 3 |
Взаємозв’язки психолінгвістики з іншими науками |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
10 |
Назва розділу: рівень 2 |
1.2. Історія становлення психолінгвістики |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
14 |
Назва розділу: рівень 3 |
Період наукових контактів психології та лінгвістики (початок XIX — середина XX ст.) |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
14 |
Назва розділу: рівень 3 |
Формування психолінгвістики як науки (50-70-ті роки XX ст.) |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
19 |
Назва розділу: рівень 3 |
Період змін у проблематиці психолінгвістики (80-ті роки XX ст. — донині) |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
32 |
Назва розділу: рівень 2 |
1.3. Методи психолінгвістичних досліджень |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
33 |
Назва розділу: рівень 3 |
Експериментальні методи у психолінгвістиці |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
34 |
Назва розділу: рівень 3 |
Дискурс-аналіз у психолінгвістиці |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
50 |
327 #1 - Примітки |
Назва розділу: рівень 1 |
2. Психолінгвістичний аналіз мовлення |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
63 |
Назва розділу: рівень 2 |
2.1. Мовлення як реалізація мови |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
63 |
Назва розділу: рівень 2 |
2.2. Психолінгвістичні моделі породження мовлення |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
65 |
Назва розділу: рівень 2 |
2.3. Психолінгвістичні теорії породження мовлення |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
75 |
Назва розділу: рівень 2 |
2.4. Психолінгвістичні аспекти сприйняття мовлення |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
79 |
Назва розділу: рівень 2 |
2.5. Психолінгвістичні проблеми сприйняття та оцінювання тексту |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
90 |
Назва розділу: рівень 2 |
2.6. Мовленнєві акти в аналізі спілкування |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
98 |
327 #1 - Примітки |
Назва розділу: рівень 1 |
3. Основи етнопсихолінгвістики |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
103 |
Назва розділу: рівень 2 |
3.1. Сутність етнопсихолінгвістики |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
103 |
Назва розділу: рівень 2 |
3.2. Національно-культурна специфіка мовленнєвої і немовленнєвої поведінки |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
109 |
Назва розділу: рівень 2 |
3.3. Соціально-психологічні аспекти етнопсихолінгвістики |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
115 |
Назва розділу: рівень 3 |
Роль соціалізації у формуванні мовної особистості |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
115 |
Назва розділу: рівень 3 |
Особливості поведінки в міжкультурній комунікації |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
118 |
Назва розділу: рівень 3 |
Соціально-символічна регуляція поведінки співрозмовника |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
123 |
Назва розділу: рівень 2 |
3.4. Теорії міжкультурної комунікації |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
129 |
Назва розділу: рівень 3 |
Теорія широко-і вузькоконтекстних культур Е. Холла |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
129 |
Назва розділу: рівень 3 |
Теорія культурних вимірів Г. Хофштеде |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
132 |
Назва розділу: рівень 3 |
Теорія культурної грамотності Е. Хірша |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
138 |
Назва розділу: рівень 2 |
3.5. Багатомовність в аспекті етнопсихолінгвістичних досліджень |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
139 |
327 #1 - Примітки |
Назва розділу: рівень 1 |
4. Мовна особистість у психолінгвістиці |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
144 |
Назва розділу: рівень 2 |
4.1. Вікова психолінгвістика |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
144 |
Назва розділу: рівень 3 |
Мовленнєві центри головного мозку |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
145 |
Назва розділу: рівень 3 |
Періоди мовного становлення особистості |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
149 |
Назва розділу: рівень 3 |
Універсальні закономірності у процесах найменування та узагальнення |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
154 |
Назва розділу: рівень 2 |
4.2. Комунікативна поведінка мовної особистості |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
159 |
Назва розділу: рівень 2 |
4.3. Типологія мовних спільнот і особистостей |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
162 |
Назва розділу: рівень 2 |
4.4. Норма і патологія в мовленні |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
172 |
327 #1 - Примітки |
Назва розділу: рівень 1 |
Тестові завдання |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
178 |
327 #1 - Примітки |
Назва розділу: рівень 1 |
Термінологічний словник |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
193 |
327 #1 - Примітки |
Назва розділу: рівень 1 |
Література |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
203 |
330 ## - Короткий зміст |
Текст примітки |
Адресований студентам вищих навчальних закладів. Прислужиться всім, хто цікавиться психологічними основами мислення, мовного розвитку і мовної діяльності людини. |
675 ## - УДК |
Індекс |
81'23:159.946.3(075.8) |
686 ## - Індекси інших класифікацій |
Індекс класифікації |
81-5я73 |
700 #1 - Особисте ім’я |
Код відношення |
Автор |
автор |
Куранова |
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу |
С. І. |
Розкриття ініціалів власного імені |
Світлана Іванівна |
Внутрішній код Koha |
4394 |
801 #0 - Джерело походження запису |
Країна |
УКРАЇНА |
Установа |
UA-BuIAS |
Дата |
20231022 |
942 ## - Додаткові дані (Коха) |
Код системи класифікації для розстановки фонду |
Універсальна десяткова класифікація (УДК) |
Тип одиниці (рівень запису) |
Книги |
Статус приховування в ЕК |
Не приховувати в ЕК |
Шифр зберігання |
81'23:159.946.3(075.8) / К93 |
Авторський (кеттерівський) знак, дати чи термін, що додаються до класифікаційного індексу |
К93 |
Класифікаційна частина шифру збереження |
81'23:159.946.3(075.8) |