МАРК-запис
000 -Маркер запису |
Маркер (контрольне поле довжиною 24 байти) |
05078nam0 2200241 4500 |
001 - Ідентифікатор запису |
Номер ідентифікації примітки |
738 |
010 ## - ISBN |
ISBN |
966-7133-45-1 |
100 ## - Дані загальної обробки |
Дані загальної обробки |
20170313d2014 k||y0ukry50 ca |
101 1# - Мова |
Мова тексту, звукової доріжки тощо |
українська |
Мова оригіналу |
англійська |
102 ## - Країна публікації/виробництва |
Країна публікації |
УКРАЇНА |
200 1# - Назва |
Основна назва |
Психологія спорту |
Перші відомості про відповідальність |
Р. С. Вейнберг, Д. Гоулд |
Наступні відомості про відповідальність |
укладач: Володимир Плачинда |
210 ## - Місце та час видання |
Місце публікування, друку, розповсюдження |
Київ |
Назва видавництва, ім’я видавця, розповсюджувача, тощо |
Олімпійська література |
Дата публікації, розповсюдження, тощо |
2014 |
215 ## - Фізичний опис |
Специфічне визначення матеріалу та обсяг документа |
335 с. |
327 11 - Примітки |
Назва розділу: рівень 1 |
ВІД ВИДАВНИЦТВА |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
5 |
Назва розділу: рівень 1 |
ВСТУП |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
7 |
Назва розділу: рівень 1 |
ЧАСТИНА ПЕРША ВСТУП ДО ПСИХОЛОГІЇ СПОРТУ І ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
11 |
Назва розділу: рівень 2 |
РОЗДІЛ 1. ЛАСКАВО ПРОСИМО ДО ЦАРИНИ ПСИХОЛОГІЇ СПОРТУ І ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
12 |
Назва розділу: рівень 2 |
РОЗДІЛ 2. ЗВ’ЯЗОК НАУКИ З ПРАКТИКОЮ 21 ЧАСТИНА ДРУГА |
-- |
РОЗУМІННЯ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ТИХ, ЯКІ ЗАЙМАЮТЬСЯ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
27 |
Назва розділу: рівень 2 |
РОЗДІЛ 3. ОСОБИСТІСТЬ І СПОРТ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
28 |
Назва розділу: рівень 2 |
РОЗДІЛ 4. РОЗУМІННЯ СУТНОСТІ МОТИВАЦІЇ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
43 |
Назва розділу: рівень 2 |
РОЗДІЛ 5. МОТИВАЦІЯ ДОСЯГНЕННЯ ТА ЗМАГАЛЬНІСТЬ РОЗДІЛ 6. ЗБУДЖЕННЯ, СТРЕС І ТРИВОЖНІСТЬ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
64 |
Назва розділу: рівень 1 |
ЧАСТИНА ТРЕТЯ РОЗУМІННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ СПОРТИВНОГО СЕРЕДОВИЩА |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
79 |
Назва розділу: рівень 2 |
РОЗДІЛ 7. ЩО ТАКЕ СУПЕРНИЦТВО ТА СПІВРОБІТНИЦТВО |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
80 |
Назва розділу: рівень 2 |
РОЗДІЛ 8. ЗВОРОТНИЙ ЗВ’ЯЗОК, ПІДКРІПЛЕННЯ ТА ВНУТРІШНЯ МОТИВАЦІЯ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
93 |
Назва розділу: рівень 1 |
ЧАСТИНА ЧЕТВЕРТА РОЗУМІННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ГРУПИ ТИХ, ЯКІ ЗАЙМАЮТЬСЯ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
109 |
Назва розділу: рівень 2 |
РОЗДІЛ 9. ГРУПОВА ТА КОМАНДНА ДИНАМІКА |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
110 |
Назва розділу: рівень 2 |
РОЗДІЛ 10. ГРУПОВА ЗГУРТОВАНІСТЬ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
119 |
Назва розділу: рівень 2 |
РОЗДІЛ 11. ЛІДЕРСТВО |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
131 |
Назва розділу: рівень 2 |
РОЗДІЛ 12. СПІЛКУВАННЯ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
141 |
Назва розділу: рівень 1 |
ЧАСТИНА П’ЯТА ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ФІЗИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
151 |
Назва розділу: рівень 2 |
РОЗДІЛ 13. ЗАПРОВАДЖЕННЯ ДО ТРЕНУВАНЬ ПСИХОЛОГІЧНИХ УМІНЬ І НАВИЧОК |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
152 |
Назва розділу: рівень 2 |
РОЗДІЛ 14. РЕГУЛЯЦІЯ РІВНЯ ЗБУДЖЕННЯ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
166 |
Назва розділу: рівень 2 |
РОЗДІЛ 15. МИСЛЕНІ ОБРАЗИ (УЯВЛЕННЯ) |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
176 |
Назва розділу: рівень 2 |
РОЗДІЛ 16. УПЕВНЕНІСТЬ У СОБІ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
189 |
Назва розділу: рівень 2 |
РОЗДІЛ 17. ВИЗНАЧЕННЯ ЦІЛЕЙ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
201 |
Назва розділу: рівень 2 |
РОЗДІЛ 18. КОНЦЕНТРАЦІЯ УВАГИ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
211 |
Назва розділу: рівень 1 |
ЧАСТИНА ШОСТА ЗМІЦНЕННЯ ЗДОРОВ’Я ТА ПОЛІПШЕННЯ САМОПОЧУТТЯ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
227 |
Назва розділу: рівень 2 |
РОЗДІЛ 19. ФІЗИЧНІ НАВАНТАЖЕННЯ І ПСИХІЧНЕ ЗДОРОВ’Я |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
228 |
Назва розділу: рівень 2 |
РОЗДІЛ 20. «ВІРНІСТЬ» РУХОВІЙ АКТИВНОСТІ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
239 |
Назва розділу: рівень 2 |
РОЗДІЛ 21. ПСИХОЛОГІЯ І СПОРТИВНІ ТРАВМИ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
251 |
Назва розділу: рівень 2 |
РОЗДІЛ 22. ЗЛОВЖИВАННЯ РІЗНИМИ ПРЕПАРАТАМИ ТА ХАРЧОВІ РОЗЛАДИ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
259 |
Назва розділу: рівень 2 |
РОЗДІЛ 23. «ПЕРЕГОРЯННЯ», «ПЕРЕВТОМА» ТА ПЕРЕТРЕНОВАНІСТЬ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
268 |
Назва розділу: рівень 1 |
ЧАСТИНА СЬОМА СПРИЯННЯ ПСИХІЧНОМУ РОЗВИТКУ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
281 |
Назва розділу: рівень 2 |
РОЗДІЛ 24. ПСИХІЧНИЙ РОЗВИТОК ДІТЕЙ ЗА ДОПОМОГОЮ ЗАНЯТЬ СПОРТОМ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
282 |
Назва розділу: рівень 2 |
РОЗДІЛ 25. АГРЕСИВНІСТЬ У СПОРТІ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
292 |
Назва розділу: рівень 2 |
РОЗДІЛ 26. РОЗВИТОК ХАРАКТЕРУ ТА СПОРТИВНА ПОРЯДНІСТЬ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
300 |
Назва розділу: рівень 2 |
РОЗДІЛ 27. ПРОБЛЕМА СТАТІ В СПОРТІ І ФІЗИЧНІЙ КУЛЬТУРІ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
308 |
Назва розділу: рівень 1 |
ФІНІШ |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
317 |
Назва розділу: рівень 1 |
ЛІТЕРАТУРА |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
318 |
Назва розділу: рівень 1 |
РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА |
Діапазон сторінок або номер першої сторінки розділу |
334 |
330 ## - Короткий зміст |
Текст примітки |
У підручнику подано відомості щодо проблем особистості в спорті, розглядаються різні аспекти спортивного середовища, групові процеси в спорті. Викладено методи й способи підвищення результативності, зміцнення здоров’я, сприяння психічному розвитку. Це якісно новий тип підручника для спеціальних навчальних закладів. Ключові поняття з галузі психології пояснюються в доступній формі, подаються приклади застосування їх тренерами й дослідниками в практичній діяльності. Для викладачів, студентів, працівників фізичної культури і спорту. |
675 ## - УДК |
Індекс |
796:159.9 |
686 ## - Індекси інших класифікацій |
Індекс класифікації |
88.4я73 |
700 #1 - Особисте ім’я |
Внутрішній код Koha |
978 |
автор |
Вайнберг |
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу |
Р. С. |
Дати |
1948- |
Розкриття ініціалів власного імені |
Роберт Стефан |
701 #1 - Ім’я особи – альтернативна інтелектуальна відповідальність |
Внутрішній код Koha |
979 |
автор |
Гоулд |
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу |
Д. |
Розкриття ініціалів власного імені |
Даніел |
702 #1 - Ім’я особи – вторинна інтелектуальна відповідальність |
Код відношення |
Укладач |
Внутрішній код Koha |
980 |
автор |
Плачинда |
Частина імені, яка відрізняється від початкового елемента вводу |
В. |
Розкриття ініціалів власного імені |
Володимир |
801 #1 - Джерело походження запису |
Країна |
УКРАЇНА |
Установа |
UA-BuIAS |
Дата |
20170313 |
942 ## - Додаткові дані (Коха) |
Код системи класифікації для розстановки фонду |
Універсальна десяткова класифікація (УДК) |
Статус приховування в ЕК |
Не приховувати в ЕК |
Тип одиниці (рівень запису) |
Навчальні видання |
Класифікаційна частина шифру збереження |
796:159.9 |
Шифр зберігання |
796:159.9 / В26 |
Авторський (кеттерівський) знак, дати чи термін, що додаються до класифікаційного індексу |
В26 |