Локальне зображення обкладинки
Локальне зображення обкладинки

Інформаційні системи та комп'ютерні технології в менеджменті : Навчальний посібник / Вовчак І. С.

Основний автор-особа: Автор, Вовчак, І. С., Іван СільвестровичМова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Тернопіль : Карт-бланш, 2001Опис: 286 с. : іл.ISBN: 966-7952-01-0.Класифікація: 32.965Примітки про зміст: Вступ -- 10 Частина І. Інформаційні системи Розділ 1. Економічна інформація як об’єкт автоматизованої обробки -- 12 1.1. Поняття, види, властивості економічної інформації -- 12 1.2. Структура, форми подання та відображення економічної інформації -- 16 1.3. Оцінка економічної інформації як об’єкту менеджменту -- 20 1.4. Інформаційні процедури -- 23 Розділ 2. Засоби формалізованого опису економічної інформації в автоматизованих системах менеджменту підприємства -- 27 2.1. Загальна характеристика методів класифікації та кодування економічної інформації -- 27 2.1.1. Класифікація економічної інформації -- 27 2.1.1.1. Класифікація найменувань структурних одиниць інформаційної бази -- 28 2.1.2. Кодування економічної інформації ЗО 2.2. Єдина система класифікації та кодування техніко-економічної інформації -- 33 2.2.1. Види класифікаторів, засоби для їх впровадження та ведення на підприємстві -- 33 2.3. Моделювання елементів економічної інформації -- 36 Розділ 3. Інформаційні системи менеджменту підприємства (ІСМП) -- 40 3.1. Основні етапи створення інформаційних систем -- 40 3.1.1. Класифікація інформаційних систем -- 40 3.1.2. Інформаційна система менеджменту сучасного підприємства -- 45 3.2. Поняття, компоненти, задачі обробки даних -- 48 Розділ 4. Організація машинної інформаційної бази підприємства -- 52 4.1. Поняття машинної інформаційної бази -- 52 4.1.1. Бази даних -- 52 4.2. Поняття про автоматизований банк даних (АБД) -- 54 4.2.1. Склад і структура АБД підприємства -- 56 4.3. Характеристика інфологічної моделі бази даних -- 58 4.4. Детологічна модель БД -- 59 4.4.1. Поняття і характеристика інформаційних масивів -- 59 4.4.2. Методи організації інформаційних масивів -- 63 4.5. Реалізація БД підприємства на фізичному рівні -- 64 Розділ 5. Організація позамашинної інформаційної бази підприємства -- 66 5.1. Поняття, склад, структура та загальна характеристика позамашинної інформаційної бази підприємства -- 66 5.2. Склад робіт з організації позамашинної інформаційної бази підприємства -- 68 5.2.1. Носії інформації, їх склад і характеристика -- 68 5.2.2. Поняття, склад і вимоги до уніфікованої документації підприємства -- 68 5.3. Організація раціонального документообігу на підприємстві -- 70 5.4. Вихідні документи. Розробка форм та вибір засобів виведення інформації -- 72 Розділ 6. Системи підтримки прийняття рішень (СППР) -- 75 6.1. Сутність і компоненти СППР -- 75 6.2. Сфери застосування та приклади використання СППР -- 77 6.2.1. Система «Сімплан» -- 78 6.2.2. Система PIMS -- 79 6.2.3. Система ISDS -- 80 6.2.4. Система IFPS -- 81 6.2.5. Система MAUD -- 81 6.3. Архітектура систем підтримки прийняття рішень -- 82 6.3.1. Інтерфейс користувач-система -- 82 6.3.2. Інтерфейс, що грунтується на меню -- 85 6.3.3. Адаптивний інтерфейс -- 86 6.3.4. Інтерфейс на базі природної мови -- 87 6.4. Бази даних і система управління базою даних СППР -- 89 6.5. Бази моделей і системи управління базами моделей -- 91 Розділ 7. Інтегрована інформаційна система менеджменту підприємства SAP R/3 -- 96 7.1. Основні модулі -- 96 7.2. R/3 — конфігураційна система -- 98 7.3. Бізнес-інжинірінг в R/3 -- 99 7.4. Accelerated SAP — шлях до швидкого впровадження системи R/3 -- 100 7.5. Нова компонентна архітектура -- 101 7.6. Методологія впровадження системи -- 102 Розділ 8. Інформаційні системи для мультинаціональних корпорацій (МНК) -- 104 8.1. Особливості інформаційних систем для МНК -- 104 8.1.1. Інтегровані системи управління -- 107 8.1.2. Основні задачі управління -- 108 8.1.3. Проблеми розгортання -- 108 8.1.4. Адміністрування користувачів і ресурсів -- 109 8.1.5. Операційна доступність -- 110 8.2. Організаційна побудова МНК -- 113 8.3. Вимоги до проектування і впровадження інформаційних систем для МНК -- 114 Розділ 9. Нові інформаційні технології, що використовуються в банківських автоматизованих системах -- 117 9.1. Зведена база даних відділень, агентств і віддалених робочих місць -- 117 9.2. Багатовалютна розрахункова палата (БВРП) банку з виходом на інші платіжні системи -- 117 9.3. Управлінський облік в комерційних банках -- 118 9.4. Податковий облік в комерційному банку -- 119 9.5. Аудит документів для банку -- 119 9.6. Лімітування залишків на внутрішньобанківських рахунках, лімітування оборотів відділення банку -- 119 9.7. Безбалансові відділення банку (БВБ), агентства банку -- 120 9.8. Виносні робочі місця банку комплексного обслуговування клієнтів (ВРМ) -- 121 9.9. Акціонерний капітал банку -- 122 9.10. Позабалансовий облік в 9-му класі — сумарний і пооб’єктний -- 122 Розділ 10. Інтегрована банківська інформаційна система (ІБІС) -- 124 10.1. Призначення системи -- 124 10.2. Засоби розробки і архітектура -- 125 10.3. Вимоги до апаратного і системного програмного забезпечення -- 126 10.3.1. Вимоги до робочої станції клієнта -- 126 10.3.2. Вимоги до серверу (-ів) додатків -- 127 10.3.3. Вимоги до серверу бази даних -- 128 10.4. Опис головних підсистем -- 129 10.4.1. Підсистема настройки й адміністрування -- 129 10.4.2. Підсистема представлення інформації -- 130 10.4.3. Підсистема аналізу кредитного портфеля -- 131 10.4.4. Підсистема «Податкова декларація» -- 131 10.4.5. Підсистема «Звітність» -- 132 10.4.6. Підсистема «Зведена статистична звітність НБУ» -- 132 10.4.7. Підсистема версійності програмного забезпечення і структури бази даних -- 133 Частина II. Інформаційно-комунікаційні процеси Розділ 11. Поняття комунікаційного процесу -- 135 11.1. Суть комунікації -- 136 11.1.1. Суть та основні підходи до класифікації комунікацій -- 137 11.1.2. Типи, джерела та канали комунікацій -- 138 11.1.3. Моделі комунікаційного зв’язку -- 142 Розділ 12. Характеристика видів комунікації -- 146 12.1. Комунікації між організацією та зовнішнім середовищем -- 146 12.2. Комунікації між рівнями і підрозділами -- 147 12.3. Комунікації між різними відділами (підрозділами) -- 148 12.4. Структура ділової комунікації -- 149 Розділ 13. Суть комунікаційного процесу в організації -- 152 13.1. Основна мета комунікаційного процесу -- 152 13.2. Елементи та етапи процесу комунікацій -- 153 13.3. Зворотній зв’язок -- 157 Розділ 14. Організація та планування комунікаційних процесів в організації -- 162 14.1. Організація документообігу на підприємстві -- 162 14.2. Етапи планування комунікацій в організації -- 164 Розділ 15. Перешкоди на шляху ефективних комунікацій -- 167 15.1. Перешкоди на шляху організаційних комунікацій -- 167 15.2. Перешкоди на шляху міжособових комунікацій -- 169 15.3. Комунікаційні перешкоди в діловому спілкуванні -- 172 Розділ 16. Технічне забезпечення комунікаційних процесів -- 181 16.1. Засоби управлінського зв’язку -- 181 16.2. Внутрішні й зовнішні модеми -- 185 16.2.1. Внутрішні модеми -- 186 16.2.2. Зовнішні модеми -- 186 16.3. Технічні засоби управління -- 187 16.3.1. Копіювальна техніка -- 188 16.3.1.1. Основні характеристики копіювального апарату -- 188 16.3.2. Класифікація копіювальної техніки -- 189 16.3.3. Відновлені копіри -- 190 16.3.4. Принтери -- 191 16.3.5. Сканери -- 197 16.4. Засоби збереження і резервування інформації -- 201 Розділ 17. Шляхи вдосконалення засобів і методів управління комунікаційними процесами в організації -- 207 17.1. Вдосконалення письмових і усних комунікацій -- 207 17.2. Вдосконалення організаційних комунікацій -- 207 Розділ 18. Сучасна інформаційна технологія -- 210 18.1. Інтранет, як засіб вдосконалення управління корпоративними комунікаціями -- 210 18.2. Вдосконалення управління комунікаційними процесами на основі використання новітніх інформаційних технологій -- 215 18.3. Вдосконалення міжособових комунікацій -- 221 Частина III. Глобальна інформаційно-комунікаційна мережа Інтернет Розділ 19. Загальна характеристика мережі Інтернет -- 226 19.1. Історія розвитку мережі Інтернет -- 227 19.2. Склад Інтернет -- 229 19.3. Адміністративний устрій Інтернет -- 229 19.4. Вплив структури Інтернет на користувача -- 230 19.5. Технологія Word Wide Web -- 231 Розділ 20. Мережа Інтернет і інтранет -- 234 20.1. Використання інтранету -- 234 20.2. Зв’язок і співробітництво інтранету -- 235 20.3. Технологічні ресурси інтранету -- 238 20.4. Ділове значення інтранету -- 239 Розділ 21. Мережа екстранет -- 243 21.1. Екстранет - приклади впровадження -- 244 21.2. Майбутнє інтранету й екстранету -- 244 Розділ 22. Системи співпраці підприємства -- 246 22.1. Співпраця підприємств -- 245 22.2. Команди, робочі групи і співпраця -- 246 22.3. Програмне забезпечення колективної роботи на підприємстві -- 248 22.4. Інструменти радіоелектронного зв’язку -- 249 22.5. Телефон Інтернет і факс -- 250 22.6. Web публікації -- 250 22.7. Amdahl Web -- 251 22.8. Інструментальні засоби конференц-зв’язку -- 252 22.8.1. Конференція даних -- 252 22.8.2. Проведення відеоконференцій -- 252 22.9. Форум обговорень -- 253 22.9.1. Можливості системи дружньої бесіди -- 253 22.10. Електронні системи зустрічі -- 254 22.11. Інструментальні засоби сумісного управління роботою -- 254 22.12. Календаринг й інструментальні засоби планування -- 255 22.13. Завдання проекту і керування ним -- 255 22.12.1. Системи Workflow -- 255 Розділ 23. Інтернет як предмет і засіб маркетингу -- 258 23.1. Інтернет і бізнес -- 258 23.2. Нова парадигма маркетингу в епоху електронної комерції -- 258 23.3. Нові підходи до реклами, збуту, розрахунків із клієнтами -- 259 23.4. Основні клієнти в Інтернет -- 260 23.5. Конкуренція в Інтернет -- 261 23.6. Зворотний зв’язок і підтримка клієнтів -- 262 23.7. Угоди через Інтернет -- 262 23.8. Особливості глобального маркетингу в Інтернет -- 263 23.9. Проблеми, з якими стикається маркетолог в Інтернет -- 263 23.10. Розподіл функцій між підрозділами маркетингу -- 265 23.11. Доцільність створення нової служби -- 267 23.12. Передумови створення «Бізнес-Інтернет» -- 268 Розділ 24. Реклама в Інтернет як інструмент маркетингової діяльності -- 270 24.1. Розробка рекламної програми -- 270 24.2. Web-promotion: що рекламує підприємець в Інтернет -- 272 Розділ 25. Quixtar-бізнес XXI століття -- 275 25.1. Створення маркетингової служби -- 277 25.2. Заходи щодо запобігання несанкціонованого доступу до Інтернету -- 278 25.3. Ефективність від створення нової служби «Бізнес-Інтернет» -- 280 25.4. Оцінка світового ринку Інтернет за даними світових дослідницьких служб (ринковий кількісний і соціально-демографічний аналіз) на початок ХХІ-го століття -- 281 Анотація: Посібник присвячений актуальним проблемам інформатизації і комуніка¬ційним процесам в менеджменті. Даються основи автоматизованої обробки інформації, приводяться організаційно-методичні положення створення і функціонування інформаційних систем підприємств, розглядаються системи підтримки прийняття рішень, описуються ряд інтегрованих інформаційних систем. В окремі частини виділені проблеми комунікаційних процесів в менеджменті, а також глобальна інформаційно-комунікаційна система Інтернет. Посібник базується на літературних джерелах зарубіжних і вітчизняних авторів, досвіді викладання дисциплін з напрямку «Менеджмент» у Тернопільському державному технічному університеті імені Івана Пулюя. Для студентів, викладачів, спеціалістів-практиків.. Тип одиниці: Навчальні видання
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    середня оцінка: 0.0 (0 голосів)
Фонди
Поточна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд 658:004.738.5(075) / В61 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-003232
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд 658:004.738.5(075) / В61 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-003233
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд 658:004.738.5(075) / В61 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-003234
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд 658:004.738.5(075) / В61 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-003235
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд 658:004.738.5(075) / В61 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-003236
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд 658:004.738.5(075) / В61 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-003237
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд 658:004.738.5(075) / В61 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-003238
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд 658:004.738.5(075) / В61 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-003239
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд 658:004.738.5(075) / В61 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-003240
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд 658:004.738.5(075) / В61 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-003241

Вступ 10 Частина І. Інформаційні системи Розділ 1. Економічна інформація як об’єкт автоматизованої обробки 12 1.1. Поняття, види, властивості економічної інформації 12 1.2. Структура, форми подання та відображення економічної інформації 16 1.3. Оцінка економічної інформації як об’єкту менеджменту 20 1.4. Інформаційні процедури 23 Розділ 2. Засоби формалізованого опису економічної інформації в автоматизованих системах менеджменту підприємства 27 2.1. Загальна характеристика методів класифікації та кодування економічної інформації 27 2.1.1. Класифікація економічної інформації 27 2.1.1.1. Класифікація найменувань структурних одиниць інформаційної бази 28 2.1.2. Кодування економічної інформації ЗО 2.2. Єдина система класифікації та кодування техніко-економічної інформації 33 2.2.1. Види класифікаторів, засоби для їх впровадження та ведення на підприємстві 33 2.3. Моделювання елементів економічної інформації 36 Розділ 3. Інформаційні системи менеджменту підприємства (ІСМП) 40 3.1. Основні етапи створення інформаційних систем 40 3.1.1. Класифікація інформаційних систем 40 3.1.2. Інформаційна система менеджменту сучасного підприємства 45 3.2. Поняття, компоненти, задачі обробки даних 48 Розділ 4. Організація машинної інформаційної бази підприємства 52 4.1. Поняття машинної інформаційної бази 52 4.1.1. Бази даних 52 4.2. Поняття про автоматизований банк даних (АБД) 54 4.2.1. Склад і структура АБД підприємства 56 4.3. Характеристика інфологічної моделі бази даних 58 4.4. Детологічна модель БД 59 4.4.1. Поняття і характеристика інформаційних масивів 59 4.4.2. Методи організації інформаційних масивів 63 4.5. Реалізація БД підприємства на фізичному рівні 64 Розділ 5. Організація позамашинної інформаційної бази підприємства 66 5.1. Поняття, склад, структура та загальна характеристика позамашинної інформаційної бази підприємства 66 5.2. Склад робіт з організації позамашинної інформаційної бази підприємства 68 5.2.1. Носії інформації, їх склад і характеристика 68 5.2.2. Поняття, склад і вимоги до уніфікованої документації підприємства 68 5.3. Організація раціонального документообігу на підприємстві 70 5.4. Вихідні документи. Розробка форм та вибір засобів виведення інформації 72 Розділ 6. Системи підтримки прийняття рішень (СППР) 75 6.1. Сутність і компоненти СППР 75 6.2. Сфери застосування та приклади використання СППР 77 6.2.1. Система «Сімплан» 78 6.2.2. Система PIMS 79 6.2.3. Система ISDS 80 6.2.4. Система IFPS 81 6.2.5. Система MAUD 81 6.3. Архітектура систем підтримки прийняття рішень 82 6.3.1. Інтерфейс користувач-система 82 6.3.2. Інтерфейс, що грунтується на меню 85 6.3.3. Адаптивний інтерфейс 86 6.3.4. Інтерфейс на базі природної мови 87 6.4. Бази даних і система управління базою даних СППР 89 6.5. Бази моделей і системи управління базами моделей 91 Розділ 7. Інтегрована інформаційна система менеджменту підприємства SAP R/3 96 7.1. Основні модулі 96 7.2. R/3 — конфігураційна система 98 7.3. Бізнес-інжинірінг в R/3 99 7.4. Accelerated SAP — шлях до швидкого впровадження системи R/3 100 7.5. Нова компонентна архітектура 101 7.6. Методологія впровадження системи 102 Розділ 8. Інформаційні системи для мультинаціональних корпорацій (МНК) 104 8.1. Особливості інформаційних систем для МНК 104 8.1.1. Інтегровані системи управління 107 8.1.2. Основні задачі управління 108 8.1.3. Проблеми розгортання 108 8.1.4. Адміністрування користувачів і ресурсів 109 8.1.5. Операційна доступність 110 8.2. Організаційна побудова МНК 113 8.3. Вимоги до проектування і впровадження інформаційних систем для МНК 114 Розділ 9. Нові інформаційні технології, що використовуються в банківських автоматизованих системах 117 9.1. Зведена база даних відділень, агентств і віддалених робочих місць 117 9.2. Багатовалютна розрахункова палата (БВРП) банку з виходом на інші платіжні системи 117 9.3. Управлінський облік в комерційних банках 118 9.4. Податковий облік в комерційному банку 119 9.5. Аудит документів для банку 119 9.6. Лімітування залишків на внутрішньобанківських рахунках, лімітування оборотів відділення банку 119 9.7. Безбалансові відділення банку (БВБ), агентства банку 120 9.8. Виносні робочі місця банку комплексного обслуговування клієнтів (ВРМ) 121 9.9. Акціонерний капітал банку 122 9.10. Позабалансовий облік в 9-му класі — сумарний і пооб’єктний 122 Розділ 10. Інтегрована банківська інформаційна система (ІБІС) 124 10.1. Призначення системи 124 10.2. Засоби розробки і архітектура 125 10.3. Вимоги до апаратного і системного програмного забезпечення 126 10.3.1. Вимоги до робочої станції клієнта 126 10.3.2. Вимоги до серверу (-ів) додатків 127 10.3.3. Вимоги до серверу бази даних 128 10.4. Опис головних підсистем 129 10.4.1. Підсистема настройки й адміністрування 129 10.4.2. Підсистема представлення інформації 130 10.4.3. Підсистема аналізу кредитного портфеля 131 10.4.4. Підсистема «Податкова декларація» 131 10.4.5. Підсистема «Звітність» 132 10.4.6. Підсистема «Зведена статистична звітність НБУ» 132 10.4.7. Підсистема версійності програмного забезпечення і структури бази даних 133 Частина II. Інформаційно-комунікаційні процеси Розділ 11. Поняття комунікаційного процесу 135 11.1. Суть комунікації 136 11.1.1. Суть та основні підходи до класифікації комунікацій 137 11.1.2. Типи, джерела та канали комунікацій 138 11.1.3. Моделі комунікаційного зв’язку 142 Розділ 12. Характеристика видів комунікації 146 12.1. Комунікації між організацією та зовнішнім середовищем 146 12.2. Комунікації між рівнями і підрозділами 147 12.3. Комунікації між різними відділами (підрозділами) 148 12.4. Структура ділової комунікації 149 Розділ 13. Суть комунікаційного процесу в організації 152 13.1. Основна мета комунікаційного процесу 152 13.2. Елементи та етапи процесу комунікацій 153 13.3. Зворотній зв’язок 157 Розділ 14. Організація та планування комунікаційних процесів в організації 162 14.1. Організація документообігу на підприємстві 162 14.2. Етапи планування комунікацій в організації 164 Розділ 15. Перешкоди на шляху ефективних комунікацій 167 15.1. Перешкоди на шляху організаційних комунікацій 167 15.2. Перешкоди на шляху міжособових комунікацій 169 15.3. Комунікаційні перешкоди в діловому спілкуванні 172 Розділ 16. Технічне забезпечення комунікаційних процесів 181 16.1. Засоби управлінського зв’язку 181 16.2. Внутрішні й зовнішні модеми 185 16.2.1. Внутрішні модеми 186 16.2.2. Зовнішні модеми 186 16.3. Технічні засоби управління 187 16.3.1. Копіювальна техніка 188 16.3.1.1. Основні характеристики копіювального апарату 188 16.3.2. Класифікація копіювальної техніки 189 16.3.3. Відновлені копіри 190 16.3.4. Принтери 191 16.3.5. Сканери 197 16.4. Засоби збереження і резервування інформації 201 Розділ 17. Шляхи вдосконалення засобів і методів управління комунікаційними процесами в організації 207 17.1. Вдосконалення письмових і усних комунікацій 207 17.2. Вдосконалення організаційних комунікацій 207 Розділ 18. Сучасна інформаційна технологія 210 18.1. Інтранет, як засіб вдосконалення управління корпоративними комунікаціями 210 18.2. Вдосконалення управління комунікаційними процесами на основі використання новітніх інформаційних технологій 215 18.3. Вдосконалення міжособових комунікацій 221 Частина III. Глобальна інформаційно-комунікаційна мережа Інтернет Розділ 19. Загальна характеристика мережі Інтернет 226 19.1. Історія розвитку мережі Інтернет 227 19.2. Склад Інтернет 229 19.3. Адміністративний устрій Інтернет 229 19.4. Вплив структури Інтернет на користувача 230 19.5. Технологія Word Wide Web 231 Розділ 20. Мережа Інтернет і інтранет 234 20.1. Використання інтранету 234 20.2. Зв’язок і співробітництво інтранету 235 20.3. Технологічні ресурси інтранету 238 20.4. Ділове значення інтранету 239 Розділ 21. Мережа екстранет 243 21.1. Екстранет - приклади впровадження 244 21.2. Майбутнє інтранету й екстранету 244 Розділ 22. Системи співпраці підприємства 246 22.1. Співпраця підприємств 245 22.2. Команди, робочі групи і співпраця 246 22.3. Програмне забезпечення колективної роботи на підприємстві 248 22.4. Інструменти радіоелектронного зв’язку 249 22.5. Телефон Інтернет і факс 250 22.6. Web публікації 250 22.7. Amdahl Web 251 22.8. Інструментальні засоби конференц-зв’язку 252 22.8.1. Конференція даних 252 22.8.2. Проведення відеоконференцій 252 22.9. Форум обговорень 253 22.9.1. Можливості системи дружньої бесіди 253 22.10. Електронні системи зустрічі 254 22.11. Інструментальні засоби сумісного управління роботою 254 22.12. Календаринг й інструментальні засоби планування 255 22.13. Завдання проекту і керування ним 255 22.12.1. Системи Workflow 255 Розділ 23. Інтернет як предмет і засіб маркетингу 258 23.1. Інтернет і бізнес 258 23.2. Нова парадигма маркетингу в епоху електронної комерції 258 23.3. Нові підходи до реклами, збуту, розрахунків із клієнтами 259 23.4. Основні клієнти в Інтернет 260 23.5. Конкуренція в Інтернет 261 23.6. Зворотний зв’язок і підтримка клієнтів 262 23.7. Угоди через Інтернет 262 23.8. Особливості глобального маркетингу в Інтернет 263 23.9. Проблеми, з якими стикається маркетолог в Інтернет 263 23.10. Розподіл функцій між підрозділами маркетингу 265 23.11. Доцільність створення нової служби 267 23.12. Передумови створення «Бізнес-Інтернет» 268 Розділ 24. Реклама в Інтернет як інструмент маркетингової діяльності 270 24.1. Розробка рекламної програми 270 24.2. Web-promotion: що рекламує підприємець в Інтернет 272 Розділ 25. Quixtar-бізнес XXI століття 275 25.1. Створення маркетингової служби 277 25.2. Заходи щодо запобігання несанкціонованого доступу до Інтернету 278 25.3. Ефективність від створення нової служби «Бізнес-Інтернет» 280 25.4. Оцінка світового ринку Інтернет за даними світових дослідницьких служб (ринковий кількісний і соціально-демографічний аналіз) на початок ХХІ-го століття 281

Посібник присвячений актуальним проблемам інформатизації і комуніка¬ційним процесам в менеджменті. Даються основи автоматизованої обробки інформації, приводяться організаційно-методичні положення створення і функціонування інформаційних систем підприємств, розглядаються системи підтримки прийняття рішень, описуються ряд інтегрованих інформаційних систем. В окремі частини виділені проблеми комунікаційних процесів в менеджменті, а також глобальна інформаційно-комунікаційна система Інтернет. Посібник базується на літературних джерелах зарубіжних і вітчизняних авторів, досвіді викладання дисциплін з напрямку «Менеджмент» у Тернопільському державному технічному університеті імені Івана Пулюя. Для студентів, викладачів, спеціалістів-практиків.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Локальне зображення обкладинки

Працює на АБІС Коха