Локальне зображення обкладинки
Локальне зображення обкладинки

Електронна комерція : Навчальний посібник / Береза А. М., Козак І. А., Левченко Ф. А., Гужва В. М., Трохименко В. С. ; ред.: Кучеренко Л.

Основний автор-особа: Автор, Береза, А. М,, Андрій МартиновичАльтернативний автор-особа: Автор, Козак, І. А., Ірина Антонівна; Автор, Левченко, Ф. А., Франк Андрійович; Автор, Гужва , В. М., Володимир Михайлович; Автор, Трохименко, В. С., Віталій СеменовичВторинний автор-особа: Редактор, Кучеренко, Л. В, Лілія ВасилівнаМова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: К. : КНЕУ, 2002Опис: 326 с.ISBN: 966-574-373-2.Класифікація: 65.292Примітки про зміст: Передмова -- 3 Розділ 1. Електронна комерція 1.1. Порівняльний аналіз традиційної комерції з електронною -- 4 1.2. Типи і категорії електронної комерції -- 12 1.3. Сфери поширення та рівні електронної комерції -- 14 1.4. Можливості електронної комерції -- 21 1.5. Правові аспекти електронної комерції -- 27 Розділ 2. Платіжні та фінансові системи Internet 2.1. Пересилка комерційної інформації в Internet. -- 30 2.2. Вимоги до платіжних систем та їх класифікація -- 33 2.3. Платіжні системи на основі кредитних карток -- 34 2.4. Платіжні системи на основі електронних грошей -- 45 2.5. Платіжні системи на основі електронних чеків -- 56 2.6. Системи Intemet-банкінгу -- 59 2.7. Системи управління інвестиціями через Internet -- 62 2.8. Internet-страхування -- 68 Розділ 3. Безпека інформації при електронній комерції 3.1. Проблеми безпеки інформації -- 74 3.2. Заходи забезпечення безпеки інформації -- 76 3.3. Основні складові безпеки систем електронної комерції -- 79 3.4. Засоби захисту інформації -- 88 Розділ 4. Маркетинг в електронній комерції 4.1. Поняття маркетингу, система маркетингу підприємства -- 103 4.2. Маркетингові дослідження на Internet-ринку -- 107 4.3. Реклама в електронній комерції та її ефективність -- 111 4.4. Принципи маркетингу в Internet -- 126 Розділ 5. Електронний ринок 5.1. Електронний ринок на базі Internet -- 130 5.2. Електронний магазин -- 135 5.3. Аналіз інформації — основа ринку -- 160 5.4. Обробка електронних платежів та вибір платіжних ресурсів -- 167 Розділ 6. Електронна підтримка споживачів 6.1. Програмне забезпечення для електронної комерції: класифікація та аналіз -- 171 6.2. Клієнтська база даних: характеристика та аналіз -- 179 6.3. Альтернативні торгові системи: характеристика та аналіз -- 183 6.4. Концепція Web Response -- 187 6.5. Аналіз: захист конфіденційної інформації, турбота про безпеку -- 192 6.6. Технології підтримки електронної комерції. Вбудована гнучкість -- 195 Розділ 7. Віртуальні підприємства 7.1. Поняття віртуального підприємства -- 199 7.2. Класи віртуальних підприємств -- 202 7.3. «Життєвий цикл» та необхідні функціональні можливості (функціональності) віртуальних підприємств -- 205 7.4. Технологічні засоби для побудови віртуальних підприємств -- 208 7.5. Етапи створення віртуального підприємства -- 222 7.6. Приклади реальних віртуальних підприємств -- 226 Розділ 8. Тактичні прийоми електронної комерції 8.1. Internet як основа розвитку системи електронної комерції -- 236 8.2. Розвиток та використання стандартів у системах електронної комерції -- 237 8.3. Програмні агенти як посередники в електронній комерції -- 260 8.4. Гнучкість організаційної структури -- 264 8.5. Підвищення ефективності в електронній комерції -- 266 8.6. Застосування електронної комерції -- 266 8.7. Необхідність експериментування в ринковому просторі -- 269 8.8. Організаційні питання в електронній комерції -- 270 8.9. Практичні питання в електронній комерції -- 272 8.10. Маркетингові заходи -- 275 8.11. Правові питання в електронній комерції -- 276 Розділ 9. Перспективи електронної комерції -- 279 Термінологічний словник -- 294 Рекомендована література -- 324 Анотація: У посібнику розглядаються основні теоретичні положення і принципи електронної комерції, сучасні підходи до даної проблеми. Дається порівняльний аналіз традиційної комерції бізнесу з електронною. Розглядається рух грошей у мережі та безпека інформації при електронній комерції. Аналізуються можливості комерції на споживчому ринку і між підприємствами, організація електронного ринку та електронна підтримка споживачів, побудова віртуального підприємства, тактичні прийоми електронної комерції. Показані перспективи електронної комерції. Призначений для студентів-бакапаврів усіх спеціальностей з напряму «Економіка і підприємництво». . Тип одиниці: Навчальні видання
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    середня оцінка: 0.0 (0 голосів)
Фонди
Поточна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд 004.7:330.47(075.8) / Б48 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-003249
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд 004.7:330.47(075.8) / Б48 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-003250
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд 004.7:330.47(075.8) / Б48 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-003251
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд 004.7:330.47(075.8) / Б48 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-003252
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд 004.7:330.47(075.8) / Б48 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-003253
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд 004.7:330.47(075.8) / Б48 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-003254
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд 004.7:330.47(075.8) / Б48 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-003255

Передмова 3 Розділ 1. Електронна комерція 1.1. Порівняльний аналіз традиційної комерції з електронною 4 1.2. Типи і категорії електронної комерції 12 1.3. Сфери поширення та рівні електронної комерції 14 1.4. Можливості електронної комерції 21 1.5. Правові аспекти електронної комерції 27 Розділ 2. Платіжні та фінансові системи Internet 2.1. Пересилка комерційної інформації в Internet. 30 2.2. Вимоги до платіжних систем та їх класифікація 33 2.3. Платіжні системи на основі кредитних карток 34 2.4. Платіжні системи на основі електронних грошей 45 2.5. Платіжні системи на основі електронних чеків 56 2.6. Системи Intemet-банкінгу 59 2.7. Системи управління інвестиціями через Internet 62 2.8. Internet-страхування 68 Розділ 3. Безпека інформації при електронній комерції 3.1. Проблеми безпеки інформації 74 3.2. Заходи забезпечення безпеки інформації 76 3.3. Основні складові безпеки систем електронної комерції 79 3.4. Засоби захисту інформації 88 Розділ 4. Маркетинг в електронній комерції 4.1. Поняття маркетингу, система маркетингу підприємства 103 4.2. Маркетингові дослідження на Internet-ринку 107 4.3. Реклама в електронній комерції та її ефективність 111 4.4. Принципи маркетингу в Internet 126 Розділ 5. Електронний ринок 5.1. Електронний ринок на базі Internet 130 5.2. Електронний магазин 135 5.3. Аналіз інформації — основа ринку 160 5.4. Обробка електронних платежів та вибір платіжних ресурсів 167 Розділ 6. Електронна підтримка споживачів 6.1. Програмне забезпечення для електронної комерції: класифікація та аналіз 171 6.2. Клієнтська база даних: характеристика та аналіз 179 6.3. Альтернативні торгові системи: характеристика та аналіз 183 6.4. Концепція Web Response 187 6.5. Аналіз: захист конфіденційної інформації, турбота про безпеку 192 6.6. Технології підтримки електронної комерції. Вбудована гнучкість 195 Розділ 7. Віртуальні підприємства 7.1. Поняття віртуального підприємства 199 7.2. Класи віртуальних підприємств 202 7.3. «Життєвий цикл» та необхідні функціональні можливості (функціональності) віртуальних підприємств 205 7.4. Технологічні засоби для побудови віртуальних підприємств 208 7.5. Етапи створення віртуального підприємства 222 7.6. Приклади реальних віртуальних підприємств 226 Розділ 8. Тактичні прийоми електронної комерції 8.1. Internet як основа розвитку системи електронної комерції 236 8.2. Розвиток та використання стандартів у системах електронної комерції 237 8.3. Програмні агенти як посередники в електронній комерції 260 8.4. Гнучкість організаційної структури 264 8.5. Підвищення ефективності в електронній комерції 266 8.6. Застосування електронної комерції 266 8.7. Необхідність експериментування в ринковому просторі 269 8.8. Організаційні питання в електронній комерції 270 8.9. Практичні питання в електронній комерції 272 8.10. Маркетингові заходи 275 8.11. Правові питання в електронній комерції 276 Розділ 9. Перспективи електронної комерції 279 Термінологічний словник 294 Рекомендована література 324

У посібнику розглядаються основні теоретичні положення і принципи електронної комерції, сучасні підходи до даної проблеми. Дається порівняльний аналіз традиційної комерції бізнесу з електронною. Розглядається рух грошей у мережі та безпека інформації при електронній комерції. Аналізуються можливості комерції на споживчому ринку і між підприємствами, організація електронного ринку та електронна підтримка споживачів, побудова віртуального підприємства, тактичні прийоми електронної комерції. Показані перспективи електронної комерції. Призначений для студентів-бакапаврів усіх спеціальностей з напряму «Економіка і підприємництво».

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Локальне зображення обкладинки

Працює на АБІС Коха