Локальне зображення обкладинки
Локальне зображення обкладинки

Феноменологія досвіду / Вахтанг Кебуладзе ; відп. ред.:Анатолій Лой

Основний автор-особа: Автор, Кебуладзе , В. І., 1972-, Вахтанг ІвановичВторинний автор-особа: Редактор, Лой, А. М., 1947-, Анатолій МиколайовичМова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Київ : ДУХ І ЛІТЕРА, 2012Опис: 278 с.ISBN: 978-966-378-236-2.Класифікація: Примітки про зміст: Подяки -- 5 Передмова -- 7 Частина І. Теоретико-методологічні засади феноменології досвіду -- 11 Розділ 1. Мотиви, принципи і рівні феноменологічного дослідження досвіду -- 13 Розділ 2. Від феноменології свідомості до феноменології досвіду -- 25 Розділ 3. Аісторичне реконструювання як метод феноменологічного дослідження -- 36 Розділ 4. Попередні феноменологічні прояснення поняття досвіду -- 63 Частина II. Феноменологія між емпіризмом і трансценденталізмом -- 79 Розділ 1. Феноменологічна критика емпіризму -- 85 1) Феноменологія й емпіризм: схожості та розбіжності -- 85 2) Критика психологізму і натуралізму -- 92 3) Критика емпіричної концепції асоціації та індукції як способів утворення загальних понять -- 98 4) Вільна варіація у фантазії як альтернатива номіналізму та реалізму -- 101 Розділ 2. Трансцендентальна феноменологія і класичний трансценденталізм -- 105 1) Відмова Гусерля від Кантового поняття «річ-сама-по-собі» -- 105 2) Чуттєвість і розум за Гусерлем і Кантом -- 108 3) Емпірична й інтелектуальна очевидність -- 119 Частина III. Статична феноменологія досвіду: інтенційність як засадова структура досвіду -- 129 Розділ 1. Поняття інтенційності в психології з емпіричного погляду Франца Брентано -- 132 1) Визначення психології як науки -- 132 2) Розрізнення психічного і фізичного. Інтенційність і уявлення -- 134 3) Метафізичність учення Брентано про свідомість -- 137 Розділ 2. Інтенційність як умова можливості досвіду в трансцендентальній феноменології -- 142 1) Інтенційність, трансцендентальність, очевидність -- 142 2) Інтенційний характер феноменів, онтологічна реінтерпретація соgіtо, хіазма -- 145 3) Емпірична і трансцендентальна суб’єктивність -- 150 4) Базова інтенційна структура: ноеза, ноема, предмет, сенс -- 155 Розділ 3. Проблематизація поняття інтенційності у феноменологічній філософії -- 165 Розділ 4. Проблема інтенційного пасиву -- 174 Частина IV. Генетична феноменологія досвіду -- 185 Розділ 1. Допредикативний досвід і предикативне судження -- 190 1) Виникнення концепції допредикативного досвіду та її місце у трансцендентальній феноменології -- 190 2) Головні аспекти допредикативного досвіду -- 197 3) Внутрішній і зовнішній горизонти досвіду -- 199 4) Ступені розгортання допредикативного досвіду -- 201 Розділ 2. Пасивна синтеза й активність свідомості -- 209 1) Парадоксальність сприйняття -- 209 2) Неповнота сприйняття і незавершеність ідентифікації -- 211 3) Річ зовнішнього сприйняття як правило або ідея -- 215 4) Асоціація як основна форма пасивної синтези -- 218 Розділ 3. Інтерсуб’єктивність і тілесність досвіду -- 225 1) Інтерсуб’єктивність, живе тіло, пасивність -- 225 2) Характеристики й виміри тілесного досвіду -- 229 Розділ 4. Мова як конститутивний елемент досвіду -- 242 1) Ідея універсальної граматики -- 242 2) Мовлення і тілесність. Вираз як жест -- 251 Післямова -- 257 Список використаної літератури -- 261 Анотація: Монографію присвячено дослідженню внутрішньої тенденції трансцендентальної феноменології, яка полягає в її перетворенні з філософії свідомості на філософію досвіду. Феноменологію представлено як трансцендентальний емпіризм, що є антиметафізичним проектом, який поєднує певні елементи новоєвропейського емпіризму й класичного трансценденталізму, долаючи вади й обмеженості цих філософських доктрин. В дослідженні розглянуто такі характеристики досвіду свідомості, як інтенційність, темпоральність, інтерсуб’єктивність і тілесність, що вони з погляду трансцендентальної феноменології виявляються умовами можливості досвіду взагалі; проаналізовано допредикативний рівень досвіду, пасивну синтезу та мову як конститутивний елемент досвіду.. Тип одиниці: Навчальні видання
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    середня оцінка: 0.0 (0 голосів)
Фонди
Поточна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд 165.62 / К33 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-003459

Подяки 5 Передмова 7 Частина І. Теоретико-методологічні засади феноменології досвіду 11 Розділ 1. Мотиви, принципи і рівні феноменологічного дослідження досвіду 13 Розділ 2. Від феноменології свідомості до феноменології досвіду 25 Розділ 3. Аісторичне реконструювання як метод феноменологічного дослідження 36 Розділ 4. Попередні феноменологічні прояснення поняття досвіду 63 Частина II. Феноменологія між емпіризмом і трансценденталізмом 79 Розділ 1. Феноменологічна критика емпіризму 85 1) Феноменологія й емпіризм: схожості та розбіжності 85 2) Критика психологізму і натуралізму 92 3) Критика емпіричної концепції асоціації та індукції як способів утворення загальних понять 98 4) Вільна варіація у фантазії як альтернатива номіналізму та реалізму 101 Розділ 2. Трансцендентальна феноменологія і класичний трансценденталізм 105 1) Відмова Гусерля від Кантового поняття «річ-сама-по-собі» 105 2) Чуттєвість і розум за Гусерлем і Кантом 108 3) Емпірична й інтелектуальна очевидність 119 Частина III. Статична феноменологія досвіду: інтенційність як засадова структура досвіду 129 Розділ 1. Поняття інтенційності в психології з емпіричного погляду Франца Брентано 132 1) Визначення психології як науки 132 2) Розрізнення психічного і фізичного. Інтенційність і уявлення 134 3) Метафізичність учення Брентано про свідомість 137 Розділ 2. Інтенційність як умова можливості досвіду в трансцендентальній феноменології 142 1) Інтенційність, трансцендентальність, очевидність 142 2) Інтенційний характер феноменів, онтологічна реінтерпретація соgіtо, хіазма 145 3) Емпірична і трансцендентальна суб’єктивність 150 4) Базова інтенційна структура: ноеза, ноема, предмет, сенс 155 Розділ 3. Проблематизація поняття інтенційності у феноменологічній філософії 165 Розділ 4. Проблема інтенційного пасиву 174 Частина IV. Генетична феноменологія досвіду 185 Розділ 1. Допредикативний досвід і предикативне судження 190 1) Виникнення концепції допредикативного досвіду та її місце у трансцендентальній феноменології 190 2) Головні аспекти допредикативного досвіду 197 3) Внутрішній і зовнішній горизонти досвіду 199 4) Ступені розгортання допредикативного досвіду 201 Розділ 2. Пасивна синтеза й активність свідомості 209 1) Парадоксальність сприйняття 209 2) Неповнота сприйняття і незавершеність ідентифікації 211 3) Річ зовнішнього сприйняття як правило або ідея 215 4) Асоціація як основна форма пасивної синтези 218 Розділ 3. Інтерсуб’єктивність і тілесність досвіду 225 1) Інтерсуб’єктивність, живе тіло, пасивність 225 2) Характеристики й виміри тілесного досвіду 229 Розділ 4. Мова як конститутивний елемент досвіду 242 1) Ідея універсальної граматики 242 2) Мовлення і тілесність. Вираз як жест 251 Післямова 257 Список використаної літератури 261

Монографію присвячено дослідженню внутрішньої тенденції трансцендентальної феноменології, яка полягає в її перетворенні з філософії свідомості на філософію досвіду. Феноменологію представлено як трансцендентальний емпіризм, що є антиметафізичним проектом, який поєднує певні елементи новоєвропейського емпіризму й класичного трансценденталізму, долаючи вади й обмеженості цих філософських доктрин. В дослідженні розглянуто такі характеристики досвіду свідомості, як інтенційність, темпоральність, інтерсуб’єктивність і тілесність, що вони з погляду трансцендентальної феноменології виявляються умовами можливості досвіду взагалі; проаналізовано допредикативний рівень досвіду, пасивну синтезу та мову як конститутивний елемент досвіду.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Локальне зображення обкладинки

Працює на АБІС Коха