Локальне зображення обкладинки
Локальне зображення обкладинки

Соціальні комунікації: теорія, історія, регіональний діскурс : збірник наукових праць / В. М. Галич

Аналітична одиниця: Антонова, О. В., Способи реалізації комунікативної стратегії автора у фотожурналістиці, С.11-22 • Галич, В. М., Публіцистика Віталія Бендера: жанрово-стильові домінанти , С.23-45 • Сніжко, О. С., Особливості функціонування метафори в публіцистичній творчості В. Винниченка, С.46-53 • Соловйова, Ю. Є., Структурно-семантичні типи заголовків публіцистичних текстів, С.54-65 • Фєдотова, Н. М., Авторська колонка Юрія Макарова - рецепція урбаністичної дійсності, С.66-74 • Соломій, Є. О., Поле журналістики у світлі теорії «поля» П’єра Бурдьє, С.74-88 • Ульянова, К. М., . Журнальна періодика Луганщини від зародження до сер. 20-х рр. XX ст., С.89-97 • Кравченко, О. Л., Тенденції розвитку видавничої справи в Луганську першої третини XX ст., С.98-107 • Куцевська, О. С., Художнє оформлення та ілюстрування книжок для дітей молодшого шкільного віку, С.108-116 • Носко, А. М., Процес авторського редагування: мотивація діяльності, аспекти аналізу власного тексту, С.117-126 • Корчагіна, О. В., Конвергенція пропаганди та реклами в інформаційному просторі Ворошиловградщини 1938-1941 рр., С.127-134 • Манич, Н. Є., Унікальні рекламні тренди 2012 (британська, американська та українська версії), С.135-139 • Гончарова, Ю. В., Соловйова, Ю. Є., Заголовкова система публіцистичних творів Ю. Андруховича, С.140-147 • Дубова, М. О., Корчагіна, О. В., Міжнародний імідж України: PR-інструментарій, С.148-154 • Захарова, М. В., Ульянова, К. М., Національно-етнічна своєрідність становлення періодики Луганська , С.155-159 • Кириленко, А. Ю., Галич, В. М., Аксіологічний вимір публіцистики Олеся Гончара , С.160-168 • Кримова, А. О., Антонова, О. В., Перспективи розвитку українського Інтернет-телебачення, С.169-175 • Литвиненко, Є. М., Куцевська, О. С., Електронний підручник у загальноосвітніх закладах України: порівняння та аналіз, С.176-185 • Скобленко, С. В., Манич, Н. Є., Соціальна реклама в Україні: проблема впливу , С.186-191 • Угрюмова, Ю. Л., Кравченко, О. Л., Українські електронні інтерактивні книги для планштів Apple iPad та рідера PocketBook, С.192-199 • Шевченко, І. В., Галич, В. М., Висвітлення проблем на близькому Сході в українських ЗМІ, С.200-208 • Головатюк? О. О., Проект мистецтвознавчого журналу «Pixel Art» , С.209-210 • Литвиненко, Є. М., Проект інтерактивного підручника для учнів загальноосвітніх шкіл , С.211-212 • Скрипник, О. С., Проект фірмового стилю для кафе «Meow-woof cafe» , С.213-214 • Соловйова, М. В., Проект громадсько-політичної газети «Волонтер», С.215-216 • Тарасенко, І. С., Проект журналу для батьків «Parents» , С.217-218 • Топчій, А. В., Проект туристичного журналу «Сієста , С.219-220 • Третякова, В. В., Проект культурного мережевого видання «Україна театральна» , С.221-222 • Халмуратова, О. Т., Проект періодичного видання для дітей «Бегемот», С.223-224 • Черних, О. С., Проект періодичного видання про вуличні види споріу «Street Sport», С.225-226 • Чурсіна, Д. К., Проект культурно-освітнього Інтернет-ви-дання «Вікна Луганщини», С.227-228 • Шуєва, І. В., Проект туристичного журналу «Невідома Україна», С.229-230Основний автор-особа: Галич, В. М., 1953-, Валентина МиколаївнаМова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Рівне : О. Зень, 2015Опис: 231 с. : іл.ISBN: 978-617-601-128-6.Класифікація: 71.063.14Примітки про зміст: ПЕРЕДМОВА -- 6 І. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ЖУРНАЛІСТИКИ В ПРОСТОРІ СОЦІАЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ -- 11 Способи реалізації комунікативної стратегії автора у фотожурналістиці -- 11 Публіцистика Віталія Бендера: жанрово-стильові домінанти -- 23 Особливості функціонування метафори в публіцистичній творчості В. Винниченка -- 46 Структурно-семантичні типи заголовків публіцистичних текстів -- 54 Авторська колонка Юрія Макарова - рецепція урбаністичної дійсності -- 66 П. РЕГІОНАЛЬНА ЖУРНАЛІСТИКА В КОНТЕКСТІ СУСПІЛЬНИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ -- 75 Поле журналістики у світлі теорії «поля» П’єра Бурдьє -- 75 Журнальна періодика Луганщини від зародження до сер. 20-х рр. XX ст. -- 89 III. ВИДАВНИЧА СПРАВА ТА РЕДАГУВАННЯ: ТЕОРЕТИЧНІ ПОШУКИ Й СОЦІАЛЬНІ ЕФЕКТИ -- 98 Тенденції розвитку видавничої справи в Луганську першої третини XX ст. -- 98 Художнє оформлення та ілюстрування книжок для дітей молодшого шкільного віку -- 108 Процес авторського редагування: мотивація діяльності, аспекти аналізу власного тексту -- 117 IV. РЕКЛАМНА КОМУНІКАЦІЯ: СУЧАСНІ ПІДХОДИ ТА ТЕХНОЛОГІЇ -- 127 Конвергенція пропаганди та реклами в інформаційному просторі Ворошиловградщини 1938-1941 рр -- 127 Унікальні рекламні тренди 2012 (британська, американська та українська версії) -- 135 V. АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ СОЦІАЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ У НАУКОВІЙ РЕЦЕПЦІЇ СТУДЕНТІВ -- 140 Заголовкова система публіцистичних творів Ю. Андруховича -- 140 Міжнародний імідж України: PR-інструментарій -- 148 Національно-етнічна своєрідність становлення періодики Луганська -- 155 Аксіологічний вимір публіцистики Олеся Гончара -- 160 Перспективи розвитку українського Інтернет-телебачення -- 169 Електронний підручник у загальноосвітніх закладах України: порівняння та аналіз -- 176 Соціальна реклама в Україні: проблема впливу -- 186 Українські електронні інтерактивні книги для планштів Apple iPad та рідера PocketBook -- 192 Висвітлення проблем на близькому Сході в українських ЗМІ -- 200 VI. ПРЕЗЕНТАЦІЯ ТВОРЧИХ ПРОЕКТІВ СТУДЕНТСЬКИХ КВАЛІФІКАЦІЙНИХ РОБІТ -- 209 Проект мистецтвознавчого журналу «Pixel Art» -- 209 Проект інтерактивного підручника для учнів загальноосвітніх шкіл -- 211 Проект фірмового стилю для кафе «Meow-woof cafe» -- 213 Проект громадсько-політичної газети «Волонтер» -- 215 Проект журналу для батьків «Parents» -- 217 Проект туристичного журналу «Сієста» -- 219 Проект культурного мережевого видання «Україна театральна» -- 221 Проект періодичного видання для дітей «Бегемот» -- 223 Проект періодичного видання про вуличні види споріу «Street Sport» -- 225 Проект культурно-освітнього Інтернет-ви-дання «Вікна Луганщини» -- 227 Проект туристичного журналу «Невідома Україна» -- 229 Анотація: У збірнику оприлюднено результати наукової роботи професорсько-викладацького колективу кафедри журналістики та видавничої справи, а також діяльності дослідницьких лабораторій аспірантів, магістрантів та студентів над кафедральною темою «Соціальні комунікації: теорія, історія, регіональний дискурс», яка реалізується в декількох напрямках: вивчення концептуальних засад регіональної та всеукраїнської журналістики в просторі соціальних комунікацій; теоретичні пошуки та соціальні ефекти у видавничій справі та редагуванні; дослідження сучасних підходів та технологій у рекламній комунікації. Для науковців, викладачів, докторантів, аспірантів, студентів та працівників ЗМІ..Тематика: журналистика научный сборник Тип одиниці: Навчальні видання
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    середня оцінка: 0.0 (0 голосів)
Фонди
Поточна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд 316.26 / С69 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Видано 31.08.2024 41683-003372

ПЕРЕДМОВА 6 І. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ЖУРНАЛІСТИКИ В ПРОСТОРІ СОЦІАЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ 11 Способи реалізації комунікативної стратегії автора у фотожурналістиці 11 Публіцистика Віталія Бендера: жанрово-стильові домінанти 23 Особливості функціонування метафори в публіцистичній творчості В. Винниченка 46 Структурно-семантичні типи заголовків публіцистичних текстів 54 Авторська колонка Юрія Макарова - рецепція урбаністичної дійсності 66 П. РЕГІОНАЛЬНА ЖУРНАЛІСТИКА В КОНТЕКСТІ СУСПІЛЬНИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ 75 Поле журналістики у світлі теорії «поля» П’єра Бурдьє 75 Журнальна періодика Луганщини від зародження до сер. 20-х рр. XX ст. 89 III. ВИДАВНИЧА СПРАВА ТА РЕДАГУВАННЯ: ТЕОРЕТИЧНІ ПОШУКИ Й СОЦІАЛЬНІ ЕФЕКТИ 98 Тенденції розвитку видавничої справи в Луганську першої третини XX ст. 98 Художнє оформлення та ілюстрування книжок для дітей молодшого шкільного віку 108 Процес авторського редагування: мотивація діяльності, аспекти аналізу власного тексту 117 IV. РЕКЛАМНА КОМУНІКАЦІЯ: СУЧАСНІ ПІДХОДИ ТА ТЕХНОЛОГІЇ 127 Конвергенція пропаганди та реклами в інформаційному просторі Ворошиловградщини 1938-1941 рр 127 Унікальні рекламні тренди 2012 (британська, американська та українська версії) 135 V. АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ СОЦІАЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ У НАУКОВІЙ РЕЦЕПЦІЇ СТУДЕНТІВ 140 Заголовкова система публіцистичних творів Ю. Андруховича 140 Міжнародний імідж України: PR-інструментарій 148 Національно-етнічна своєрідність становлення періодики Луганська 155 Аксіологічний вимір публіцистики Олеся Гончара 160 Перспективи розвитку українського Інтернет-телебачення 169 Електронний підручник у загальноосвітніх закладах України: порівняння та аналіз 176 Соціальна реклама в Україні: проблема впливу 186 Українські електронні інтерактивні книги для планштів Apple iPad та рідера PocketBook 192 Висвітлення проблем на близькому Сході в українських ЗМІ 200 VI. ПРЕЗЕНТАЦІЯ ТВОРЧИХ ПРОЕКТІВ СТУДЕНТСЬКИХ КВАЛІФІКАЦІЙНИХ РОБІТ 209 Проект мистецтвознавчого журналу «Pixel Art» 209 Проект інтерактивного підручника для учнів загальноосвітніх шкіл 211 Проект фірмового стилю для кафе «Meow-woof cafe» 213 Проект громадсько-політичної газети «Волонтер» 215 Проект журналу для батьків «Parents» 217 Проект туристичного журналу «Сієста» 219 Проект культурного мережевого видання «Україна театральна» 221 Проект періодичного видання для дітей «Бегемот» 223 Проект періодичного видання про вуличні види споріу «Street Sport» 225 Проект культурно-освітнього Інтернет-ви-дання «Вікна Луганщини» 227 Проект туристичного журналу «Невідома Україна» 229

У збірнику оприлюднено результати наукової роботи професорсько-викладацького колективу кафедри журналістики та видавничої справи, а також діяльності дослідницьких лабораторій аспірантів, магістрантів та студентів над кафедральною темою «Соціальні комунікації: теорія, історія, регіональний дискурс», яка реалізується в декількох напрямках: вивчення концептуальних засад регіональної та всеукраїнської журналістики в просторі соціальних комунікацій; теоретичні пошуки та соціальні ефекти у видавничій справі та редагуванні; дослідження сучасних підходів та технологій у рекламній комунікації. Для науковців, викладачів, докторантів, аспірантів, студентів та працівників ЗМІ.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Локальне зображення обкладинки

Працює на АБІС Коха