Локальне зображення обкладинки
Локальне зображення обкладинки

Комерційна діяльність : підручник / ред.: В. В. Апопій

Альтернативний автор-особа: Апопій , В. В., 1940-, Віктор Володимирович, РедакторМова: українська.Країна: УКРАЇНА.Відомості про видання: 2-ге, перероб. і доп.Вихідні дані: Київ : Знання, 2008Опис: 558 с.ISBN: 978-966-346-329-2.Класифікація: 65.421.7я73Примітки про зміст: Передмова -- 9 Глава 1. НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ КОМЕРЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ -- 11 1.1. Предмет, зміст і завдання навчальної дисципліни -- 11 1.1.1. Комерційна діяльність як навчальна дисципліна -- 11 1.1.2. Зміст і функції дисципліни -- 12 1.1.3. Методи пізнання комерційної діяльності й зв’язок курсу зі суміжними дисциплінами -- 15 Запитання для самоконтролю -- 17 1.2. Характеристика комерційної діяльності, принципи і чинники її розвитку -- 18 1.2.1. Комерційна діяльність як наукова категорія, процес, функція -- 18 1.2.2. Структура комерційної діяльності -- 23 1.2.3. Принципи комерційної діяльності -- 24 1.2.4. Чинники розвитку комерційної діяльності -- 28 Запитання для самоконтролю -- 31 1.3. Торгівля як сфера комерційної діяльності -- 32 1.3.1. Функції торгівлі та параметри її ресурсного потенціалу -- 32 1.3.2. Функціональна структура сфери торгівлі -- 35 1.3.3. Соціальна структура сфери торгівлі -- 37 1.3.4. Організаційна структура сфери торгівлі -- 40 Запитання для самоконтролю -- 46 1.4. Суб’єкти і об’єкти комерційної діяльності -- 47 1.4.1. Види і класифікація суб’єктів комерційної діяльності -- 47 1.4.2. Товар як об’єкт комерційної діяльності -- 54 1.4.3. Послуги і вимоги до них -- 57 1.4.4. Характеристика особливих видів об’єктів комерційної діяльності -- 60 1.4.5. Основні вимоги до об’єктів комерційної діяльності -- 62 Запитання для самоконтролю -- 69 Глава 2. КОМЕРЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ НА ОПТОВОМУ РИНКУ -- 70 2.1. Організаційна структура оптового ринку товарів і послуг -- 70 2.1.1. Оптове підприємство як основний суб’єкт оптового ринку та його комерційні функції -- 70 2.1.2. Оптово-посередницькі господарські формування -- 77 2.1.3. Інфраструктура оптового ринку -- 81 2.1.4. Комерційні служби суб’єктів оптового ринку -- 84 Запитання для самоконтролю -- 88 2.2. Оптові закупівлі товарів та їх комерційне забезпечення -- 90 2.2.1. Особливості організації закупівельної роботи на оптовому ринку -- 90 2.2.2. Оперативне планування оптових закупівель товарів -- 92 2.2.3. Обґрунтування вибору постачальників товарів -- 97 Запитання для самоконтролю -- 100 2.3. Система зв’язків на оптовому ринку та їх правове регулювання -- 101 2.3.1. Господарські зв’язки суб’єктів оптового ринку -- 101 2.3.2. Організаційно-правове регулювання взаємодії суб’єктів наоптовому ринку -- 105 2.3.3. Види господарських договорів -- 107 2.3.4. Зміст договору постачання товарів і обґрунтування його умов -- 110 2.3.5. Порядок укладання прямих договорів -- 115 Запитання для самоконтролю -- 119 2.4. Закупівлі товарів за прямими зв’язками -- 121 2.4.1. Суть, переваги і умови організації закупівель товарів за прямими зв’язками -- 121 2.4.2. Оптові закупівлі товарів на основі товарообмінних операцій -- 123 Запитання для самоконтролю -- 127 2.5. Організація закупівель товарів на ярмарках і виставках -- 128 2.5.1. Поняття, види та завдання ярмарків та виставок -- 128 2.5.2. Порядок підготовки та проведення ярмарків в Україні й за кордоном -- 130 2.5.3. Технологія ярмарково-виставкової діяльності -- 133 Запитання для самоконтролю -- 141 2.6. Оптові закупівлі товарів на аукціонах і міжнародних торгах (тендерах) -- 142 2.6.1. Закупівля товарів на аукціонах -- 142 2.6.2. Поняття і значення міжнародних торгів (тендерів) -- 144 2.6.3. Процедура підготовки та проведення тендерів -- 147 Запитання для самоконтролю -- 150 2.7. Оптові закупівлі товарів на біржах і через брокерські контори -- 151 2.7.1. Біржова торгівля як форма організації оптового ринку -- 151 2.7.2. Товарна біржа, її роль та функції -- 153 2.7.3. Організація біржових торгів товарами і сировиною -- 160 2.7.4. Види оборудок і операцій на товарних біржах -- 166 2.7.5. Організація закупівлі товарів через брокерські контори -- 171 Запитання для самоконтролю -- 174 2.8. Організація комерційних операцій із закордонними контрагентами -- 176 2.8.1. Організація і проведення операцій оптових закупівель від закордонних суб’єктів комерції -- 176 2.8.2. Порядок регулювання оптових закупівель від інофірм -- 182 2.8.3. Види міжнародних оптових операцій та методи їхздійснення -- 186 2.8.4. Структура і зміст зовнішньоторговельних угод і контрактів -- 194 2.8.5. Організація підготовки і проведення оптових операцій зі закордонними контрагентами -- 201 2.8.6. Організація митного забезпечення комерційних операцій -- 205 Запитання для самоконтролю -- 211 2.9. Основи організації товаропросування -- 213 2.9.1. Поняття і суть процесу товаропросування -- 213 2.9.2. Форми і ланковість товаропросування -- 219 2.9.3. Напрями, принципи та умови оптимізації процесів товаропросування -- 224 2.9.4. Методи оптимізації процесу товаропросування -- 227 Запитання для самоконтролю -- 230 2.10. Комерційна логістика як основа оптимізації товаропросування -- 232 2.10.1. Суть комерційної логістики як інструментарію оптимізації товаропросування -- 232 2.10.2. Основні напрямки застосування інструментарію логістики в оптимізації товаропросування -- 238 2.10.2.1. Логістичні рішення в сфері оптових закупівель та збуту -- 239 2.10.2.2. Складська логістика та управління товарними запасами -- 248 2.10.2.3. Транспортна логістика -- 265 2.10.2.4. Використання інформаційних технологій в управлінні товаропросуванням -- 272 Запитання для самоконтролю -- 280 2.11. Формування асортименту товарів у оптовій торгівлі -- 282 2.11.1. Поняття товарного асортименту -- 282 2.11.2. Порядок формування та регулювання асортименту товарів на оптових підприємствах -- 284 2.11.3. Управління товарними запасами в оптовій торгівлі -- 285 Запитання для самоконтролю -- 292 2.12. Облік і контроль якості постачання товарів -- 293 2.12.1. Оперативний облік і контроль постачання товарів -- 293 2.12.2. Комерційні спори і порядок їх розв’язання -- 297 Запитання для самоконтролю -- 300 Глава 3. КОМЕРЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОПТОВОГО ПРОДАЖУ ТОВАРІВ -- 301 3.1. Організація оптового продажу товарів -- 301 3.1.1. Форми оптового продажу товарів 3.1.2. Організація та методи продажу товарів зі складів оптових баз -- 305 3.1.3. Дрібнооптова форма продажу товарів -- 311 Запитання для самоконтролю -- 313 3.2. Презентація в комерційній діяльності -- 315 3.2.1. Суть, види та переваги презентації -- 315 3.2.2. Підготовка презентації -- 318 3.2.3. Вимоги до проведення презентації -- 322 Запитання для самоконтролю -- 327 3.3. Сучасні схеми оптового продажу товарів за участю посередників -- 328 3.3.1. Види дистриб’юторів і дилерів, їх класифікація та роль в організації оптового продажу -- 328 3.3.2. Організація дистрибуції -- 332 3.3.3. Оптимізація дистрибутивної мережі -- 336 3.3.4. Регіональні та торговельні представники -- 338 Запитання для самоконтролю -- 342 3.4. Організація продажу товарів на оптових продовольчих ринках -- 343 3.4.1. Суть, функції та класифікація оптових продовольчих ринків -- 343 3.4.2. Нормативно-правове забезпечення діяльності оптових продовольчих ринків -- 350 3.4.3. Організація і методи проведення оптових торгів -- 353 Запитання для самоконтролю -- 358 3.5. Лізинг як форма оптового продажу -- 359 3.5.1. Поняття та функції лізингу -- 359 3.5.2. Об’єкти і суб’єкти лізингових угод -- 364 3.5.3. Основні види лізингу -- 373 3.5.4. Порядок організації та реалізації лізингових відносин -- 385 Запитання для самоконтролю -- 396 3.6. Торгово-закупівельні системи і форми в оптовій електронній торгівлі -- 397 3.6.1. Класифікація основних систем і організаційних форм електронної торгівлі -- 398 3.6.2. Загальна характеристика і особливості функціонування електронної біржі -- 402 3.6.3. Інтернет-аукціони в системі оптової торгівлі -- 406 3.6.4. Електронні торгові майданчики -- 407 3.6.5. Державні закупівлі товарів і послуг у системі електронної торгівлі -- 410 Запитання для самоконтролю -- 413 3.7. Види і форми послуг на оптовому ринку -- 414 3.7.1. Передумови формування ринку оптових послуг та їх класифікація -- 414 3.7.2. Організація і комерційне забезпечення торгівлі послугами на оптовому ринку -- 420 3.7.3. Соціально-економічна ефективність торгівлі оптовими послугами -- 432 Запитання для самоконтролю -- 434 Глава 4. КОМЕРЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ У РОЗДРІБНІЙ ТОРГІВЛІ -- 435 4.1. Особливості комерційної діяльності в роздрібній торгівлі -- 435 4.1.1. Функції й завдання роздрібної торгівлі -- 435 4.1.2. Зміст комерційної діяльності в роздрібній торгівлі -- 440 4.1.3. Чинники і умови розвитку комерційної діяльності в сфері роздрібної торгівлі -- 445 4.1.4. Роздрібна торговельна мережа в організації комерційної діяльності підприємств і організацій -- 446 Запитання для самоконтролю -- 455 4.2. Формування асортименту товарів у роздрібній торговельній мережі -- 456 4.2.1. Суть і зміст асортиментної політики в торгівлі -- 456 4.2.2. Вплив чинників на побудову асортименту товарів у торговельній мережі -- 460 4.2.3. Методичні підходи до формування асортименту товарів у магазинах -- 465 4.2.4. Регулювання і контроль асортименту товарів у торговельній Запитання для самоконтролю -- 473 4.3. Магазинні форми продажу товарів -- 474 4.3.1. Класифікація форм і методів продажу товарів -- 474 4.3.2. Методи продажу товарів і умови їх застосування -- 478 4.3.3. Методи активізації продажу товарів -- 489 Запитання для самоконтролю -- 491 4.4. Позамагазинні форми продажу товарів -- 492 4.4.1. Організація дрібнороздрібної торгівлі -- 492 4.4.2. Торгівля на ярмарках та базарах -- 495 4.4.3. Посилкова торгівля -- 498 Запитання для самоконтролю -- 500 4.5. Особливі форми продажу товарів -- 501 4.5.1. Комісійний продаж непродовольчих товарів -- 501 4.5.2. Продаж товарів у кредит -- 504 4.5.3. Продаж товарів на аукціонах -- 506 4.5.4.Особливості реалізації уцінених товарів -- 508 4.5.5. Торгівля ношеним одягом “секонд-хенд” -- 509 Запитання для самоконтролю -- 511 4.6. Система послуг у роздрібній торгівлі -- 512 4.6.1. Суть, особливості та класифікація торговельних послуг -- 512 4.6.2. Формування системи послуг у магазинах різного типу -- 517 4.6.3. Організація надання додаткових торговельних послуг -- 526 Запитання для самоконтролю -- 530 Глава 5. РИЗИК І ЕФЕКТИВНІСТЬ КОМЕРЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ -- 531 5.1. Ефективність комерційної діяльності -- 531 5.1.1. Суть, методи, критерій ефективності комерційної діяльності -- 531 5.1.2. Показники ефективності комерційної діяльності -- 534 Запитання для самоконтролю -- 538 5.2. Комерційний ризик і шляхи його пом’якшення -- 539 5.2.1. Суть і зміст комерційного ризику -- 539 5.2.2. Аналіз і оцінка комерційного ризику -- 544 5.2.3. Зниження ризиків -- 547 Запитання для самоконтролю -- 549 Список рекомендованої літератури -- 550 Предметний покажчик -- 554 Анотація: У підручнику вперше систематизовані сучасні теоретичні знання про комерційну діяльність і узагальнений досвід ЇЇ організації в сфері товарного обігу. Достатньо глибоко розкрито особливості й функції комерційної діяльності з урахуванням специфіки комерційних процесів і операцій в оптовій, роздрібній торгівлі та в секторі торговельного посередництва. Подано новітню інформацію стосовно електронної комерції, комерційної логістики, міжнародних тендерних торгів, біржової торгівлі. Для студентів (бакалаврів і магістрів) вищих навчальних закладів економіко-підприємницького спрямування. Буде корисним аспірантам, слухачам системи підвищення кваліфікації, а також керівникам підприємств і організацій внутрішньої та зовнішньої торгівлі. . Тип одиниці: Навчальні видання
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    середня оцінка: 0.0 (0 голосів)
Фонди
Поточна бібліотека Зібрання Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 334.012.42(075.8) / К63 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-002542
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд Наукова література 334.012.42(075.8) / К63 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-002543

Передмова 9 Глава 1. НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ КОМЕРЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 11 1.1. Предмет, зміст і завдання навчальної дисципліни 11 1.1.1. Комерційна діяльність як навчальна дисципліна 11 1.1.2. Зміст і функції дисципліни 12 1.1.3. Методи пізнання комерційної діяльності й зв’язок курсу зі суміжними дисциплінами 15 Запитання для самоконтролю 17 1.2. Характеристика комерційної діяльності, принципи і чинники її розвитку 18 1.2.1. Комерційна діяльність як наукова категорія, процес, функція 18 1.2.2. Структура комерційної діяльності 23 1.2.3. Принципи комерційної діяльності 24 1.2.4. Чинники розвитку комерційної діяльності 28 Запитання для самоконтролю 31 1.3. Торгівля як сфера комерційної діяльності 32 1.3.1. Функції торгівлі та параметри її ресурсного потенціалу 32 1.3.2. Функціональна структура сфери торгівлі 35 1.3.3. Соціальна структура сфери торгівлі 37 1.3.4. Організаційна структура сфери торгівлі 40 Запитання для самоконтролю 46 1.4. Суб’єкти і об’єкти комерційної діяльності 47 1.4.1. Види і класифікація суб’єктів комерційної діяльності 47 1.4.2. Товар як об’єкт комерційної діяльності 54 1.4.3. Послуги і вимоги до них 57 1.4.4. Характеристика особливих видів об’єктів комерційної діяльності 60 1.4.5. Основні вимоги до об’єктів комерційної діяльності 62 Запитання для самоконтролю 69 Глава 2. КОМЕРЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ НА ОПТОВОМУ РИНКУ 70 2.1. Організаційна структура оптового ринку товарів і послуг 70 2.1.1. Оптове підприємство як основний суб’єкт оптового ринку та його комерційні функції 70 2.1.2. Оптово-посередницькі господарські формування 77 2.1.3. Інфраструктура оптового ринку 81 2.1.4. Комерційні служби суб’єктів оптового ринку 84 Запитання для самоконтролю 88 2.2. Оптові закупівлі товарів та їх комерційне забезпечення 90 2.2.1. Особливості організації закупівельної роботи на оптовому ринку 90 2.2.2. Оперативне планування оптових закупівель товарів 92 2.2.3. Обґрунтування вибору постачальників товарів 97 Запитання для самоконтролю 100 2.3. Система зв’язків на оптовому ринку та їх правове регулювання 101 2.3.1. Господарські зв’язки суб’єктів оптового ринку 101 2.3.2. Організаційно-правове регулювання взаємодії суб’єктів наоптовому ринку 105 2.3.3. Види господарських договорів 107 2.3.4. Зміст договору постачання товарів і обґрунтування його умов 110 2.3.5. Порядок укладання прямих договорів 115 Запитання для самоконтролю 119 2.4. Закупівлі товарів за прямими зв’язками 121 2.4.1. Суть, переваги і умови організації закупівель товарів за прямими зв’язками 121 2.4.2. Оптові закупівлі товарів на основі товарообмінних операцій 123 Запитання для самоконтролю 127 2.5. Організація закупівель товарів на ярмарках і виставках 128 2.5.1. Поняття, види та завдання ярмарків та виставок 128 2.5.2. Порядок підготовки та проведення ярмарків в Україні й за кордоном 130 2.5.3. Технологія ярмарково-виставкової діяльності 133 Запитання для самоконтролю 141 2.6. Оптові закупівлі товарів на аукціонах і міжнародних торгах (тендерах) 142 2.6.1. Закупівля товарів на аукціонах 142 2.6.2. Поняття і значення міжнародних торгів (тендерів) 144 2.6.3. Процедура підготовки та проведення тендерів 147 Запитання для самоконтролю 150 2.7. Оптові закупівлі товарів на біржах і через брокерські контори 151 2.7.1. Біржова торгівля як форма організації оптового ринку 151 2.7.2. Товарна біржа, її роль та функції 153 2.7.3. Організація біржових торгів товарами і сировиною 160 2.7.4. Види оборудок і операцій на товарних біржах 166 2.7.5. Організація закупівлі товарів через брокерські контори 171 Запитання для самоконтролю 174 2.8. Організація комерційних операцій із закордонними контрагентами 176 2.8.1. Організація і проведення операцій оптових закупівель від закордонних суб’єктів комерції 176 2.8.2. Порядок регулювання оптових закупівель від інофірм 182 2.8.3. Види міжнародних оптових операцій та методи їхздійснення 186 2.8.4. Структура і зміст зовнішньоторговельних угод і контрактів 194 2.8.5. Організація підготовки і проведення оптових операцій зі закордонними контрагентами 201 2.8.6. Організація митного забезпечення комерційних операцій 205 Запитання для самоконтролю 211 2.9. Основи організації товаропросування 213 2.9.1. Поняття і суть процесу товаропросування 213 2.9.2. Форми і ланковість товаропросування 219 2.9.3. Напрями, принципи та умови оптимізації процесів товаропросування 224 2.9.4. Методи оптимізації процесу товаропросування 227 Запитання для самоконтролю 230 2.10. Комерційна логістика як основа оптимізації товаропросування 232 2.10.1. Суть комерційної логістики як інструментарію оптимізації товаропросування 232 2.10.2. Основні напрямки застосування інструментарію логістики в оптимізації товаропросування 238 2.10.2.1. Логістичні рішення в сфері оптових закупівель та збуту 239 2.10.2.2. Складська логістика та управління товарними запасами 248 2.10.2.3. Транспортна логістика 265 2.10.2.4. Використання інформаційних технологій в управлінні товаропросуванням 272 Запитання для самоконтролю 280 2.11. Формування асортименту товарів у оптовій торгівлі 282 2.11.1. Поняття товарного асортименту 282 2.11.2. Порядок формування та регулювання асортименту товарів на оптових підприємствах 284 2.11.3. Управління товарними запасами в оптовій торгівлі 285 Запитання для самоконтролю 292 2.12. Облік і контроль якості постачання товарів 293 2.12.1. Оперативний облік і контроль постачання товарів 293 2.12.2. Комерційні спори і порядок їх розв’язання 297 Запитання для самоконтролю 300 Глава 3. КОМЕРЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОПТОВОГО ПРОДАЖУ ТОВАРІВ 301 3.1. Організація оптового продажу товарів 301 3.1.1. Форми оптового продажу товарів 3.1.2. Організація та методи продажу товарів зі складів оптових баз 305 3.1.3. Дрібнооптова форма продажу товарів 311 Запитання для самоконтролю 313 3.2. Презентація в комерційній діяльності 315 3.2.1. Суть, види та переваги презентації 315 3.2.2. Підготовка презентації 318 3.2.3. Вимоги до проведення презентації 322 Запитання для самоконтролю 327 3.3. Сучасні схеми оптового продажу товарів за участю посередників 328 3.3.1. Види дистриб’юторів і дилерів, їх класифікація та роль в організації оптового продажу 328 3.3.2. Організація дистрибуції 332 3.3.3. Оптимізація дистрибутивної мережі 336 3.3.4. Регіональні та торговельні представники 338 Запитання для самоконтролю 342 3.4. Організація продажу товарів на оптових продовольчих ринках 343 3.4.1. Суть, функції та класифікація оптових продовольчих ринків 343 3.4.2. Нормативно-правове забезпечення діяльності оптових продовольчих ринків 350 3.4.3. Організація і методи проведення оптових торгів 353 Запитання для самоконтролю 358 3.5. Лізинг як форма оптового продажу 359 3.5.1. Поняття та функції лізингу 359 3.5.2. Об’єкти і суб’єкти лізингових угод 364 3.5.3. Основні види лізингу 373 3.5.4. Порядок організації та реалізації лізингових відносин 385 Запитання для самоконтролю 396 3.6. Торгово-закупівельні системи і форми в оптовій електронній торгівлі 397 3.6.1. Класифікація основних систем і організаційних форм електронної торгівлі 398 3.6.2. Загальна характеристика і особливості функціонування електронної біржі 402 3.6.3. Інтернет-аукціони в системі оптової торгівлі 406 3.6.4. Електронні торгові майданчики 407 3.6.5. Державні закупівлі товарів і послуг у системі електронної торгівлі 410 Запитання для самоконтролю 413 3.7. Види і форми послуг на оптовому ринку 414 3.7.1. Передумови формування ринку оптових послуг та їх класифікація 414 3.7.2. Організація і комерційне забезпечення торгівлі послугами на оптовому ринку 420 3.7.3. Соціально-економічна ефективність торгівлі оптовими послугами 432 Запитання для самоконтролю 434 Глава 4. КОМЕРЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ У РОЗДРІБНІЙ ТОРГІВЛІ 435 4.1. Особливості комерційної діяльності в роздрібній торгівлі 435 4.1.1. Функції й завдання роздрібної торгівлі 435 4.1.2. Зміст комерційної діяльності в роздрібній торгівлі 440 4.1.3. Чинники і умови розвитку комерційної діяльності в сфері роздрібної торгівлі 445 4.1.4. Роздрібна торговельна мережа в організації комерційної діяльності підприємств і організацій 446 Запитання для самоконтролю 455 4.2. Формування асортименту товарів у роздрібній торговельній мережі 456 4.2.1. Суть і зміст асортиментної політики в торгівлі 456 4.2.2. Вплив чинників на побудову асортименту товарів у торговельній мережі 460 4.2.3. Методичні підходи до формування асортименту товарів у магазинах 465 4.2.4. Регулювання і контроль асортименту товарів у торговельній Запитання для самоконтролю 473 4.3. Магазинні форми продажу товарів 474 4.3.1. Класифікація форм і методів продажу товарів 474 4.3.2. Методи продажу товарів і умови їх застосування 478 4.3.3. Методи активізації продажу товарів 489 Запитання для самоконтролю 491 4.4. Позамагазинні форми продажу товарів 492 4.4.1. Організація дрібнороздрібної торгівлі 492 4.4.2. Торгівля на ярмарках та базарах 495 4.4.3. Посилкова торгівля 498 Запитання для самоконтролю 500 4.5. Особливі форми продажу товарів 501 4.5.1. Комісійний продаж непродовольчих товарів 501 4.5.2. Продаж товарів у кредит 504 4.5.3. Продаж товарів на аукціонах 506 4.5.4.Особливості реалізації уцінених товарів 508 4.5.5. Торгівля ношеним одягом “секонд-хенд” 509 Запитання для самоконтролю 511 4.6. Система послуг у роздрібній торгівлі 512 4.6.1. Суть, особливості та класифікація торговельних послуг 512 4.6.2. Формування системи послуг у магазинах різного типу 517 4.6.3. Організація надання додаткових торговельних послуг 526 Запитання для самоконтролю 530 Глава 5. РИЗИК І ЕФЕКТИВНІСТЬ КОМЕРЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 531 5.1. Ефективність комерційної діяльності 531 5.1.1. Суть, методи, критерій ефективності комерційної діяльності 531 5.1.2. Показники ефективності комерційної діяльності 534 Запитання для самоконтролю 538 5.2. Комерційний ризик і шляхи його пом’якшення 539 5.2.1. Суть і зміст комерційного ризику 539 5.2.2. Аналіз і оцінка комерційного ризику 544 5.2.3. Зниження ризиків 547 Запитання для самоконтролю 549 Список рекомендованої літератури 550 Предметний покажчик 554

У підручнику вперше систематизовані сучасні теоретичні знання про комерційну діяльність і узагальнений досвід ЇЇ організації в сфері товарного обігу. Достатньо глибоко розкрито особливості й функції комерційної діяльності з урахуванням специфіки комерційних процесів і операцій в оптовій, роздрібній торгівлі та в секторі торговельного посередництва. Подано новітню інформацію стосовно електронної комерції, комерційної логістики, міжнародних тендерних торгів, біржової торгівлі. Для студентів (бакалаврів і магістрів) вищих навчальних закладів економіко-підприємницького спрямування. Буде корисним аспірантам, слухачам системи підвищення кваліфікації, а також керівникам підприємств і організацій внутрішньої та зовнішньої торгівлі.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Локальне зображення обкладинки

Працює на АБІС Коха