Радіостанція як ділове підприємство: методика журналістської творчості : посібник для студентів Інституту журналістики / Олесь Гоян
Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Київ : Київ. нац. Ун-т ім. Тараса Шевченка, 2001Опис: 63 с.ISBN: 966-594-200-Х.Класифікація: 76.03Ія73Примітки про зміст: Вступ -- 3 1. Становлення недержавного радіомовлення в Україні -- 4 2. Формати радіостанції і особливості форматування національного радіоефіру -- 9 3. Бізнес-план радіостанції -- 16 4. Технічна характеристика радіостанції -- 25 5. Перший етап створення радіостанції: управління і комерція -- 36 6. Другий етап створення радіостанції: журналістські професії -- 45 Додаток -- 53 Короткий термінологічний словник -- 57 Рекомендована література -- 61 Анотація: У навчальному посібнику зібраний матеріал, який пояснює принципи роботи і механізми становлення приватної радіостанції, аналізує специфіку недержавного радіомовлення в Україні, визначає основи журналістського творчого менеджменту. Призначений для студентів інститутів, факультетів та відділень журналістики, які спеціалізуються на радіомовленні.. Тип одиниці: Навчальні виданняПоточна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код | |
---|---|---|---|---|---|
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд | 654.19(075.8) / Г57 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно (Немає обмежень доступу) | 41683-003433 |
Вступ 3 1. Становлення недержавного радіомовлення в Україні 4 2. Формати радіостанції і особливості форматування національного радіоефіру 9 3. Бізнес-план радіостанції 16 4. Технічна характеристика радіостанції 25 5. Перший етап створення радіостанції: управління і комерція 36 6. Другий етап створення радіостанції: журналістські професії 45 Додаток 53 Короткий термінологічний словник 57 Рекомендована література 61
У навчальному посібнику зібраний матеріал, який пояснює принципи роботи і механізми становлення приватної радіостанції, аналізує специфіку недержавного радіомовлення в Україні, визначає основи журналістського творчого менеджменту. Призначений для студентів інститутів, факультетів та відділень журналістики, які спеціалізуються на радіомовленні.
Немає коментарів для цієї одиниці.