Локальне зображення обкладинки
Локальне зображення обкладинки

Стратегічне планування і управління / А. В. Череп, А. В. Сучков

Основний автор-особа: Автор, Череп, А. В., Алла ВасилівнаАльтернативний автор-особа: Автор, Сучков, А. В.Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: К. : Кондор, 2011Опис: 333 с. : ил.ISBN: 978-966-351-331-7.Класифікація: 65.290-2Примітки про зміст: Вступ -- 6 1. СУТНІСТЬ І ОСНОВНІ СКЛАДОВІ СТРАТЕГІЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ -- 8 1.1. Стратегічний менеджмент як інструмент управління підприємством -- 8 1.2. Етапи розвитку стратегічного підходу -- 13 1.3. Основні етапи стратегічного менеджменту -- 18 1.4. Особливості стратегічного управління -- 24 2. БАЗИСНІ ЕЛЕМЕНТИ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ -- 29 2.1. Поняття стратегічної одиниці бізнесу та портфеля підприємства -- 29 2.2. Організація як об’єкт стратегічного менеджменту -- 34 2.3. Місія та цілі підприємства -- 39 2.4. Критерії та класифікація організаційних цілей -- 48 2.5. Фактори, що впливають на результативність процесу визначення цілей -- 57 2.6. Управління за цілями -- 61 2.7. Порядок розробки, проектування системи стратегічного менеджменту -- 63 2.7.1. Ієрархічний тип структур управління -- 64 2.7.2. Органічний тип структур управління -- 72 2.8. Типи стратегій -- 81 3. КОНЦЕПЦІЇ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ -- 89 3.1. Концепція BCG -- 89 3.1.1. Придбання або внутрішнє зростання -- 92 3.1.2. Структура моделі BCG -- 94 3.1.3. Сильні та слабкі сторони моделі BCG -- 101 3.1.4. Обмеженість моделі BCG -- 104 3.2. Концепція Дженерал Електрик/Мак Кензі -- 105 3.2.1. Структура моделі Дженерал Електрик/Мак Кензі -- 107 3.2.2. Сильні та слабкі сторони моделі Дженерал Електрик/Мак Кензі -- 111 3.2.3. Варіації моделі GE/McKinsey -- 116 3.3. Концепція ADL/LC -- 121 3.3.1. Сильні та слабкі сторони ADL/LC -- 134 3.4. Концепція Shell/DPM . -- 139 3.4.1. Структура моделі Shell/DPM -- 141 3.4.2. Сильні та слабкі сторони моделі Shell/DPM -- 146 4. АНАЛІЗ ПОРТФЕЛЯ ПРОДУКЦІЇ -- 150 4.1. Сутність портфельного аналізу -- 150 4.2. Логіка портфельного аналізу -- 153 4.3. Синергізм та стиль управління -- 156 5. КОНКУРЕНТНА СТРАТЕГІЯ -- 164 5.1. Конкурентні переваги -- 164 5.2. Стратегія створення конкурентних переваг -- 165 5.3. Облік ризику невизначенності -- 167 5.4. Правила прийняття рішень -- 169 5.5. Конкурентна позиція -- 172 5.6. Стратегія конкуренції -- 182 6. АНАЛІЗ СЕРЕДОВИЩА -- 196 6.1. Методи аналізу середовища -- 197 6.2. Аналіз макрооточення -- 198 6.3. Аналіз безпосереднього оточення -- 202 6.4. Аналіз внутрішнього середовища -- 205 7. SWOT-АНАЛІЗ -- 213 7.1. Історія виникнення та сутність SWOT-аналізу -- 213 7.2. Використання SWOT- аналізу при стратегічному плануванні -- 215 7.3. Практична цінність SWOT- аналізу -- 224 8. РОЛЬ МАРКЕТИНГУ В СТРАТЕГІЧНОМУ УПРАВЛІННІ -- 234 8.1. Теоретичні засади маркетингу -- 234 8.2. Робота з інформацією та прийняття маркетингових рішень -- 242 8.3. Принципи ціноутворення -- 247 8.4. Розробка нової продукції -- 249 8.5. Місце маркетингу в системі стратегічного управління -- 251 9. ПЛАНУВАННЯ СЕРЕДОВИЩА ДІЯЛЬНОСТІ ФІРМИ -- 258 9.1. Процедура проведення системного аналізу -- 258 9.2. Організація оперативного та стратегічного планування -- 266 9.3. Моделі стратегічного планування -- 272 9.4. Комплексний підхід до розробки виробничої програми підприємства -- 280 9.5. Прогнозування як інструмент процесу планування -- 291 9.5.1. Сутність прогнозування -- 291 9.5.2. Кількісні методи прогнозування -- 292 9.5.3. Якісні методи -- 294 9.6. Удосконалення системи планування -- 295 Висновки -- 309 Глосарій -- 312 Алфавітний показник -- 333 Умовні скорочення -- 334 Анотація: В навчальному посібнику розглядається сучасні принципи, механізм, методи і моделі стратегічного управління. Особлива увага приділена вивченю системи економічних і організаційних механізмів стратегічного управління; методів розробки і вибору конкретних стратегій в системі стратегічного управління; процедур планування реалізації стратегії в конкретних умовах господарювання. Навчальний посібник рекомендовано студентам вищих навчальних закладів III — IV рівнів акредитації, аспірантам і викладачам вузів, а також буде корисний керівникам, менеджерам підприємств, які займаються питаннями стратегічного розвитку і зацікавлені в успішній їх роботі.. Тип одиниці: Навчальні видання
Мітки з цієї бібліотеки: Немає міток з цієї бібліотеки для цієї назви. Ввійдіть, щоб додавати мітки.
Оцінки зірочками
    середня оцінка: 0.0 (0 голосів)
Фонди
Поточна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд 65.012.2(075.8) / Ч-46 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-002940
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд 65.012.2(075.8) / Ч-46 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-002933

Вступ 6 1. СУТНІСТЬ І ОСНОВНІ СКЛАДОВІ СТРАТЕГІЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ 8 1.1. Стратегічний менеджмент як інструмент управління підприємством 8 1.2. Етапи розвитку стратегічного підходу 13 1.3. Основні етапи стратегічного менеджменту 18 1.4. Особливості стратегічного управління 24 2. БАЗИСНІ ЕЛЕМЕНТИ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ 29 2.1. Поняття стратегічної одиниці бізнесу та портфеля підприємства 29 2.2. Організація як об’єкт стратегічного менеджменту 34 2.3. Місія та цілі підприємства 39 2.4. Критерії та класифікація організаційних цілей 48 2.5. Фактори, що впливають на результативність процесу визначення цілей 57 2.6. Управління за цілями 61 2.7. Порядок розробки, проектування системи стратегічного менеджменту 63 2.7.1. Ієрархічний тип структур управління 64 2.7.2. Органічний тип структур управління 72 2.8. Типи стратегій 81 3. КОНЦЕПЦІЇ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ 89 3.1. Концепція BCG 89 3.1.1. Придбання або внутрішнє зростання 92 3.1.2. Структура моделі BCG 94 3.1.3. Сильні та слабкі сторони моделі BCG 101 3.1.4. Обмеженість моделі BCG 104 3.2. Концепція Дженерал Електрик/Мак Кензі 105 3.2.1. Структура моделі Дженерал Електрик/Мак Кензі 107 3.2.2. Сильні та слабкі сторони моделі Дженерал Електрик/Мак Кензі 111 3.2.3. Варіації моделі GE/McKinsey 116 3.3. Концепція ADL/LC 121 3.3.1. Сильні та слабкі сторони ADL/LC 134 3.4. Концепція Shell/DPM . 139 3.4.1. Структура моделі Shell/DPM 141 3.4.2. Сильні та слабкі сторони моделі Shell/DPM 146 4. АНАЛІЗ ПОРТФЕЛЯ ПРОДУКЦІЇ 150 4.1. Сутність портфельного аналізу 150 4.2. Логіка портфельного аналізу 153 4.3. Синергізм та стиль управління 156 5. КОНКУРЕНТНА СТРАТЕГІЯ 164 5.1. Конкурентні переваги 164 5.2. Стратегія створення конкурентних переваг 165 5.3. Облік ризику невизначенності 167 5.4. Правила прийняття рішень 169 5.5. Конкурентна позиція 172 5.6. Стратегія конкуренції 182 6. АНАЛІЗ СЕРЕДОВИЩА 196 6.1. Методи аналізу середовища 197 6.2. Аналіз макрооточення 198 6.3. Аналіз безпосереднього оточення 202 6.4. Аналіз внутрішнього середовища 205 7. SWOT-АНАЛІЗ 213 7.1. Історія виникнення та сутність SWOT-аналізу 213 7.2. Використання SWOT- аналізу при стратегічному плануванні 215 7.3. Практична цінність SWOT- аналізу 224 8. РОЛЬ МАРКЕТИНГУ В СТРАТЕГІЧНОМУ УПРАВЛІННІ 234 8.1. Теоретичні засади маркетингу 234 8.2. Робота з інформацією та прийняття маркетингових рішень 242 8.3. Принципи ціноутворення 247 8.4. Розробка нової продукції 249 8.5. Місце маркетингу в системі стратегічного управління 251 9. ПЛАНУВАННЯ СЕРЕДОВИЩА ДІЯЛЬНОСТІ ФІРМИ 258 9.1. Процедура проведення системного аналізу 258 9.2. Організація оперативного та стратегічного планування 266 9.3. Моделі стратегічного планування 272 9.4. Комплексний підхід до розробки виробничої програми підприємства 280 9.5. Прогнозування як інструмент процесу планування 291 9.5.1. Сутність прогнозування 291 9.5.2. Кількісні методи прогнозування 292 9.5.3. Якісні методи 294 9.6. Удосконалення системи планування 295 Висновки 309 Глосарій 312 Алфавітний показник 333 Умовні скорочення 334

В навчальному посібнику розглядається сучасні принципи, механізм, методи і моделі стратегічного управління. Особлива увага приділена вивченю системи економічних і організаційних механізмів стратегічного управління; методів розробки і вибору конкретних стратегій в системі стратегічного управління; процедур планування реалізації стратегії в конкретних умовах господарювання. Навчальний посібник рекомендовано студентам вищих навчальних закладів III — IV рівнів акредитації, аспірантам і викладачам вузів, а також буде корисний керівникам, менеджерам підприємств, які займаються питаннями стратегічного розвитку і зацікавлені в успішній їх роботі.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Локальне зображення обкладинки

Працює на АБІС Коха