Сучасні оздоровчі технології: фітнес, рекреація, туризм : навчальний посібник / В. І. Терещенко, В. П. Чаплигін

Main Author: Автор, Терещенко, В. І., 1941-, Валерій ІвановичCoauthor: Автор, Чаплигін, В. П., Василь ПетровичLanguage: українська.Country: УКРАЇНА.Publication: Київ : Міленіум, 2018Description: 176 с.ISBN: 978-966-8063-77-5.Classification: Contents note: Вступ -- 5 Модуль 1: Теоретичні основи рекреалогії -- 6 Тема 1: Уявлення про рекреацію та рекреаційні ресурси -- 6 1.1. Сучасні функції рекреації -- 6 1.2. Природно-ресурсний потенціал рекреації -- 6 1.3. Основні поняття рекреалогії -- 7 1.4. Класифікація рекреаційної діяльності -- 9 Тема 2: Природні рекреаційні ресурси як фактор оздоровлення -- 11 2.1. Кліматоутворюючі рекреаційні ресурси -- 11 2.2. Медико-кліматична характеристика основних природних зон -- 12 2.3. Рекреаційне використання водних ресурсів -- 19 2.4. Лісові рекреаційні ресурси -- 20 Тема 3: Лікувально-оздоровчі можливості кліматотерапії -- 25 3.1 Основні біометеорологічні фактори -- 25 3.2. Методи кліматотерапії -- 28 Тема 4: Методи бальнеології в оздоровленні організму людини -- 34 4.1. Фізико хімічні властивості мінеральних вод -- 34 4.2. Основні бальнеологічні групи мінеральних вод -- 36 4.3. Лікувальні грязі і мінеральні водойми -- 37 Контрольні запитання -- 41 Завдання для контрольних робіт, тести -- 42 Рекомендована література -- 46 Модуль 2: Туристично-рекреаційні ресурси та їх класифікація -- 48 Тема 1: Сутність понять «рекреаційні ресурси», «туристичні ресурси», «туристично-рекреаційні ресурси» -- 48 Тема 2: Види туристично-рекреаційних ресурсів -- 50 2.1. Суспільні туристично-рекреаційних ресурси -- 50 2.2. Подієві туристичні ресурси -- 51 Контрольні запитання -- 55 Завдання для контрольних робіт, тести -- 56 Рекомендована література -- 58 Модуль 3: Теоретичні основи фізичної рекреації -- 60 Тема 1: Дефініції та сутнісні характеристики фізичної рекреації -- 60 1.1. Фізична рекреація - різновид і результат рекреаційної діяльності -- 66 1.2. Фізична рекреація у сфері дозвілля людини -- 67 1.3. Фізична рекреація - вид фізичної культури -- 71 1.4. Функції фізичної рекреації -- 77 1.5. Засоби, методи і форми фізичної рекреації студентів -- 84 Контрольні запитання -- 87 Рекомендована література -- 88 Модуль 4: Методологічна сутність і класифікаційні ознаки туризму -- 90 Тема 1: Сутність, значення та функції рекреації і туризму -- 90 Тема 2: Види та форми туризму -- 103 2.1. Основні форми туристичної роботи -- 115 2.2. Особливості рекреаційного туризму -- 118 Тема 3: Лікувально-оздоровчий туризм і типи курортів -- 121 3.1. SPA курорти -- 121 3.2. Основні методи лікування та оздоровлення сучасних курортів -- 126 3.3. Загальні принципи організації лікування та оздоровлення на курортах -- 130 Контрольні запитання -- 132 Рекомендована література -- 133 Модуль 5. Фітнес - програми для студентів -- 134 Тема 1. Фітнес і здоров'я студентів -- 134 1.1. Можливості засобів оздоровчого фітнесу у боротьбі з хворобами у цивілізації -- 138 1.2. Фактори, що випливають на ефективність оздоровчого фітнесу -- 144 1.3 Фізіологічна класифікація фізичних вправ -- 147 Тема 2. Види оздоровчого фітнесу -- 152 Тема 3. Класифікація фітнес-програм -- 159 3.1. Фітнес - програма аеробної спрямованості -- 160 Рекомендована література -- 169 Ситуаційні запитання, задачі, тести, залікові запитання -- 170 Abstract: Науково-технічний процес змінює характер життєдіяльності людини. Поступово скорочуються фізичні і відносно збільшується розумові нервово-психічні затрати праці в міру зростання її складності і напруженості. Поділ праці та її спеціалізація, поділ операцій і їх монотонність викликають нервову втому, яку зняти набагато важче, ніж втому від фізичних навантажень. Сучасні умови праці визначають необхідність не тільки тривалішого відпочинку, але і переходу до активних його форм з використанням природніх умов і ресурсів. У навчальному посібнику викладено сучасні оздоровчі технології рекреації, лікувально-оздоровчий туризм, засоби оздоровчого фітнесу як складові загальної фізичної культури суспільства, індивідуальної фізичної культури людини та її ціннісних орієнтацій до здорового способу життя. Видання розраховане на фахівців сфери фізичної культури і спорту, викладачів і студентів вищих навчальних закладів, які навчаються за спеціальністю «фізичне виховання».. Item type: Навчальні видання
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Current library Call number Status Date due Barcode
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
796:379.852(075.8) / Т35 (Browse shelf (Opens below)) Available (Немає обмежень доступу) 41683-002461
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
796:379.852(075.8) / Т35 (Browse shelf (Opens below)) Available (Немає обмежень доступу) 41683-002462
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
796:379.852(075.8) / Т35 (Browse shelf (Opens below)) Available (Немає обмежень доступу) 41683-002463
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
796:379.852(075.8) / Т35 (Browse shelf (Opens below)) Available (Немає обмежень доступу) 41683-002464
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
796:379.852(075.8) / Т35 (Browse shelf (Opens below)) Available (Немає обмежень доступу) 41683-002465

Вступ 5 Модуль 1: Теоретичні основи рекреалогії 6 Тема 1: Уявлення про рекреацію та рекреаційні ресурси 6 1.1. Сучасні функції рекреації 6 1.2. Природно-ресурсний потенціал рекреації 6 1.3. Основні поняття рекреалогії 7 1.4. Класифікація рекреаційної діяльності 9 Тема 2: Природні рекреаційні ресурси як фактор оздоровлення 11 2.1. Кліматоутворюючі рекреаційні ресурси 11 2.2. Медико-кліматична характеристика основних природних зон 12 2.3. Рекреаційне використання водних ресурсів 19 2.4. Лісові рекреаційні ресурси 20 Тема 3: Лікувально-оздоровчі можливості кліматотерапії 25 3.1 Основні біометеорологічні фактори 25 3.2. Методи кліматотерапії 28 Тема 4: Методи бальнеології в оздоровленні організму людини 34 4.1. Фізико хімічні властивості мінеральних вод 34 4.2. Основні бальнеологічні групи мінеральних вод 36 4.3. Лікувальні грязі і мінеральні водойми 37 Контрольні запитання 41 Завдання для контрольних робіт, тести 42 Рекомендована література 46 Модуль 2: Туристично-рекреаційні ресурси та їх класифікація 48 Тема 1: Сутність понять «рекреаційні ресурси», «туристичні ресурси», «туристично-рекреаційні ресурси» 48 Тема 2: Види туристично-рекреаційних ресурсів 50 2.1. Суспільні туристично-рекреаційних ресурси 50 2.2. Подієві туристичні ресурси 51 Контрольні запитання 55 Завдання для контрольних робіт, тести 56 Рекомендована література 58 Модуль 3: Теоретичні основи фізичної рекреації 60 Тема 1: Дефініції та сутнісні характеристики фізичної рекреації 60 1.1. Фізична рекреація - різновид і результат рекреаційної діяльності 66 1.2. Фізична рекреація у сфері дозвілля людини 67 1.3. Фізична рекреація - вид фізичної культури 71 1.4. Функції фізичної рекреації 77 1.5. Засоби, методи і форми фізичної рекреації студентів 84 Контрольні запитання 87 Рекомендована література 88 Модуль 4: Методологічна сутність і класифікаційні ознаки туризму 90 Тема 1: Сутність, значення та функції рекреації і туризму 90 Тема 2: Види та форми туризму 103 2.1. Основні форми туристичної роботи 115 2.2. Особливості рекреаційного туризму 118 Тема 3: Лікувально-оздоровчий туризм і типи курортів 121 3.1. SPA курорти 121 3.2. Основні методи лікування та оздоровлення сучасних курортів 126 3.3. Загальні принципи організації лікування та оздоровлення на курортах 130 Контрольні запитання 132 Рекомендована література 133 Модуль 5. Фітнес - програми для студентів 134 Тема 1. Фітнес і здоров'я студентів 134 1.1. Можливості засобів оздоровчого фітнесу у боротьбі з хворобами у цивілізації 138 1.2. Фактори, що випливають на ефективність оздоровчого фітнесу 144 1.3 Фізіологічна класифікація фізичних вправ 147 Тема 2. Види оздоровчого фітнесу 152 Тема 3. Класифікація фітнес-програм 159 3.1. Фітнес - програма аеробної спрямованості 160 Рекомендована література 169 Ситуаційні запитання, задачі, тести, залікові запитання 170

Науково-технічний процес змінює характер життєдіяльності людини. Поступово скорочуються фізичні і відносно збільшується розумові нервово-психічні затрати праці в міру зростання її складності і напруженості. Поділ праці та її спеціалізація, поділ операцій і їх монотонність викликають нервову втому, яку зняти набагато важче, ніж втому від фізичних навантажень. Сучасні умови праці визначають необхідність не тільки тривалішого відпочинку, але і переходу до активних його форм з використанням природніх умов і ресурсів.

У навчальному посібнику викладено сучасні оздоровчі технології рекреації, лікувально-оздоровчий туризм, засоби оздоровчого фітнесу як складові загальної фізичної культури суспільства, індивідуальної фізичної культури людини та її ціннісних орієнтацій до здорового способу життя.
Видання розраховане на фахівців сфери фізичної культури і спорту, викладачів і студентів вищих навчальних закладів, які навчаються за спеціальністю «фізичне виховання».

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Powered by Koha