Етика та етикет у зовнішньоекономічній діяльності : навчальний посібник / О. М. Невелєв, В. В. Іваненко
Мова: українська.Країна: УКРАЇНА.Вихідні дані: Київ : Центр учбової літератури, 2009Опис: 166 с.ISBN: 978-966-364-805-7.Класифікація: 87.7я73Примітки про зміст: Вступ -- 5 Розділ 1. Управління зовнішньоекономічною діяльністю в Україні -- 8 1.1. Передумови ефективної участі України в міжнародних економічних відносинах -- 8 1.2. Регулювання зовнішньоекономічної діяльності в Україні та особливості міжнародного менеджменту -- 15 1.3. Менеджер в управлінні зовнішньоекономічною діяльністю -- 27 Розділ 2. Етичне здійснення зовнішньоекономічної діяльності як фактор соціальної відповідальності міжнародних бізнес-менеджерів -- 37 2.1. Ділова професійна етика. Основні складові -- 37 2.2. Правова етика здійснення зовнішньоекономічної діяльності -- 40 2.3. Корпоративна етика здійснення зовнішньоекономічної діяльності -- 49 2.4. Особистісна етика здійснення зовнішньоекономічної діяльності -- 58 Розділ 3. Етикет як умова ефективного здійснення зовнішньоекономічної діяльності -- 67 3.1. Діловий етикет. Загальне поняття -- 67 3.2. Деякі протокольні положення дотримання етикету в системі зовнішньоекономічної діяльності -- 70 • Дотримання правил формування іміджу ділової людини -- 71 • Основні правила етикету при особистому спілкуванні -- 75 Розділ 4. Національні особливості етики та етикету здійснення зовнішньоекономічної діяльності -- 79 4.1. Наявність та значення національних особливостей здійсненні зовнішньоекономічної діяльності -- 79 4.2. Специфічні особливості етики здійснення ЗЕД в деяких країнах -- 84 • Росія -- 84 • США -- 85 • Велика Британія -- 86 • Італія -- 88 • Іспанія -- 89 • Франція -- 89 • Німеччина -- 91 • Мусульманські країни -- 92 • Китай -- 94 • Корея -- 96 • Японія -- 98 Короткий довідник основних термінів і понять -- 102 Література -- 120 Додатки -- 122 Анотація: Посібник висвітлює проблеми здійснення ЗЕД у процесі налагодження міжнародних економічних відносин. Основна увага приділяється значенню етики та етикету здійснення ЗЕД міжнародними бізнес-менеджерами. Обгрунтовуються правова, корпоративна та особистісна складові ділової професійної етики міжнародної бізнес-діяльності. Наводяться деякі національні особливості етики та етикету здійснення ЗЕД, а також основна бізнес термінологія, яку необхідно знати та використовувати міжнародним бізнес-менеджерам. Для фахівців ЗЕД, студентів кафедр менеджменту ЗЕД та широке коло читачів, які цікавляться цією проблемою.. Тип одиниці: Навчальні виданняПоточна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код | |
---|---|---|---|---|---|
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту Науковий фонд | 17 (075.8) / Н40 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно (Немає обмежень доступу) | 41683-002480 |
Вступ 5 Розділ 1. Управління зовнішньоекономічною діяльністю в Україні 8 1.1. Передумови ефективної участі України в міжнародних економічних відносинах 8 1.2. Регулювання зовнішньоекономічної діяльності в Україні та особливості міжнародного менеджменту 15 1.3. Менеджер в управлінні зовнішньоекономічною діяльністю 27 Розділ 2. Етичне здійснення зовнішньоекономічної діяльності як фактор соціальної відповідальності міжнародних бізнес-менеджерів 37 2.1. Ділова професійна етика. Основні складові 37 2.2. Правова етика здійснення зовнішньоекономічної діяльності 40 2.3. Корпоративна етика здійснення зовнішньоекономічної діяльності 49 2.4. Особистісна етика здійснення зовнішньоекономічної діяльності 58 Розділ 3. Етикет як умова ефективного здійснення зовнішньоекономічної діяльності 67 3.1. Діловий етикет. Загальне поняття 67 3.2. Деякі протокольні положення дотримання етикету в системі зовнішньоекономічної діяльності 70 • Дотримання правил формування іміджу ділової людини 71 • Основні правила етикету при особистому спілкуванні 75 Розділ 4. Національні особливості етики та етикету здійснення зовнішньоекономічної діяльності 79 4.1. Наявність та значення національних особливостей здійсненні зовнішньоекономічної діяльності 79 4.2. Специфічні особливості етики здійснення ЗЕД в деяких країнах 84 • Росія 84 • США 85 • Велика Британія 86 • Італія 88 • Іспанія 89 • Франція 89 • Німеччина 91 • Мусульманські країни 92 • Китай 94 • Корея 96 • Японія 98 Короткий довідник основних термінів і понять 102 Література 120 Додатки 122
Посібник висвітлює проблеми здійснення ЗЕД у процесі налагодження міжнародних економічних відносин. Основна увага приділяється значенню етики та етикету здійснення ЗЕД міжнародними бізнес-менеджерами. Обгрунтовуються правова, корпоративна та особистісна складові ділової професійної етики міжнародної бізнес-діяльності. Наводяться деякі національні особливості етики та етикету здійснення ЗЕД, а також основна бізнес термінологія, яку необхідно знати та використовувати міжнародним бізнес-менеджерам. Для фахівців ЗЕД, студентів кафедр менеджменту ЗЕД та широке коло читачів, які цікавляться цією проблемою.
Немає коментарів для цієї одиниці.