Педагогіка: завдання і ситуації : практикум / В. Л. Омеляненко, А. І. Кузьмінський, Л. П. Вовк

Основной Автор-лицо: Автор, Омеляненко, В. Л., Віталій ЛукичАльтернативный автор-лицо: Автор, Кузьмінський, А. І., 1943-, Анатолій Іванович; Автор, Вовк, Л. П., 1947-, Людмила ПетрівнаЯзык: українська.Страна: УКРАЇНА.Сведения об издании: 2-ге вид., випр.Публикация: Київ : Знання-Прес, 2006Описание: 424 с.ISBN:966-311-042-2.Серии: Навчально-методичний комплекс з педагогікиКлассификация: 74.580я73Примечания о содержании:
  • Передмова 9
  • Розділ І. ЗАГАЛЬНІ ОСНОВИ ПЕДАГОГІКИ 15
    • Тема 1. Учитель і суспільство 16
      • 1.1. Педагогічні поняття 16
      • 1.2. Завдання для самостійної роботи 16
      • 1.3. Завдання для самоконтролю 29
    • Тема 2. Предмет і завдання педагогіки 30
      • 2.1. Педагогічні поняття 30
      • 2.2. Завдання для самостійної роботи 30
      • 2.3. Завдання для самоконтролю 34
    • Тема 3. Розвиток і формування особистості 37
      • 3.1. Педагогічні поняття 37
      • 3.2. Завдання для самостійної роботи 37
      • 3.3. Завдання для самоконтролю 42
    • Тема 4. Мета і завдання виховання 45
      • 4.1. Педагогічні поняття 45
      • 4.2. Завдання для самостійної роботи 45
      • 4.3. Завдання для самоконтролю 50
    • Тема 5. Система освіти в Україні 53
      • 5.1. Педагогічні поняття 53
      • 5.2. Завдання для самостійної роботи 53
      • 5.3. Завдання для самоконтролю 56
    • Завдання для контрольної роботи за розділом “Загальні основи педагогіки” (КРОП) 57
  • Розділ II. ТЕОРІЯ НАВЧАННЯ (ДИДАКТИКА) 60
    • Тема 6. Дидактика. Її категорії 61
      • 6.1. Педагогічні поняття 61
      • 6.2. Завдання для самостійної роботи 61
      • 6.3. Завдання для самоконтролю 62
    • Тема 7. Процес навчання 63
      • 7.1. Педагогічні поняття 63
      • 7.2. Завдання для самостійної роботи 63
      • 7.3. Завдання для самоконтролю 71
    • Тема 8. Принципи навчання 77
      • 8.1. Педагогічні поняття 77
      • 8.2. Завдання для самостійної роботи 77
      • 8.3. Завдання для самоконтролю 81
    • Тема 9. Зміст шкільної освіти 85
      • 9.1. Педагогічні поняття 85
      • 9.2. Завдання для самостійної роботи 85
      • 9.3. Завдання для самоконтролю 87
    • Тема 10. Методи навчання 92
      • 10.1. Педагогічні поняття 92
      • 10.2. Завдання для самостійної роботи 92
      • 10.3. Завдання для самоконтролю 103
    • Тема 11. Форми організації навчання 107
      • 11.1. Педагогічні поняття 107
      • 11.2. Правила підготовки до уроку 107
      • 11.3. Програма спостереження й аналізу уроку 109
      • 11.4. Завдання для самостійної роботи 110
      • 11.5. Завдання для самоконтролю 116
    • Тема 12. Аналіз і оцінювання навчальної діяльності учнів 121
      • 12.1. Педагогічні поняття 121
      • 12.2. Правила техніки оцінювання успішності навчальної діяльності 121
      • 12.3. Завдання для самостійної роботи 122
      • 12.4. Завдання для самоконтролю 127
    • Ділові педагогічні ігри 128
    • Завдання для контрольної роботи за розділом “Теорія навчання (дидактика)” (ТН) 138
  • Розділ ІІІ. ТЕОРІЯ ВИХОВАННЯ 141
    • Тема 13. Сутність, зміст і процес виховання 142
      • 13.1. Педагогічні поняття 142
      • 13.2. Завдання для самостійної роботи 142
      • 13.3. Завдання для самоконтролю 153
    • Тема 14. Загальні методи виховання 157
      • 14.1. Педагогічні поняття 157
      • 14.2. Завдання для самостійної роботи 157
      • 14.3. Завдання для самоконтролю 183
    • Тема 15. Колектив і особистість 185
      • 15.1. Педагогічні поняття 185
      • 15.2. Завдання для самостійної роботи 185
      • 15.3. Завдання для самоконтролю 205
    • Тема 16. Моральне виховання 210
      • 16.1. Педагогічні поняття 210
      • 16.2. Завдання для самостійної роботи 210
      • 16.3. Завдання для самоконтролю 232
    • Тема 17. Розумове виховання 234
      • 17.1. Педагогічні поняття 234
      • 17.2. Завдання для самостійної роботи 234
      • 17.3. Завдання для самоконтролю 250
    • Тема 18. Трудове виховання 252
      • 18.1. Педагогічні поняття 252
      • 18.2. Завдання для самостійної роботи 252
      • 18.3. Завдання для самоконтролю 270
    • Тема 19. Естетичне виховання 272
      • 19.1. Педагогічні поняття 272
      • 19.2. Завдання для самостійної роботи 272
      • 19.3. Завдання для самоконтролю 286
    • Тема 20. Фізичне виховання 289
      • 20.1. Педагогічні поняття 289
      • 20.2. Завдання для самостійної роботи 289
      • 20.3. Завдання для самоконтролю 303
    • Тема 21. Педагогічне спілкування 306
      • 21.1. Педагогічні поняття 306
      • 21.2. Правила педагогічного спілкування 306
      • 21.3. Завдання для самостійної роботи 308
      • 21.4. Завдання для самоконтролю 329
    • Тема 22. Робота класного керівника 330
      • 22.1. Педагогічні поняття 330
      • 22.2. Програма вивчення учнів і складання характеристики 330
      • 22.3. Програма вивчення класного колективу і складання характеристики 332
      • 22.4. Правила вивчення учнів класним керівником 332
      • 22.5. Правила проведення класним керівником етичної бесіди 333
      • 22.6. Правила проведення диспуту 334
      • 22.7. Правила проведення класної години 335
      • 22.8. Завдання для самостійної роботи 336
      • 22.9. Завдання для самоконтролю 353
    • Тема 23. Місце і роль сім’ї у вихованні дітей 355
      • 23.1. Педагогічні поняття 355
      • 23.2. Завдання для самостійної роботи 355
      • 23.3. Завдання для самоконтролю 373
    • Ділові педагогічні ігри 374
    • Завдання для контрольної роботи за розділом “Теорія виховання” (ТВ) 382
  • Розділ IV. ШКОЛОЗНАВСТВО 385
    • Тема 24. Керівництво загальноосвітніми навчально-виховними закладами 386
      • 24.1. Педагогічні поняття 386
      • 24.2. Завдання для самостійної роботи 386
      • 24.3. Завдання для самоконтролю 393
    • Завдання для комплексної контрольної роботи з курсу “Педагогіка” 395
Резюме или реферат:У посібнику на системній основі наводяться завдання з базових тем курсу “Педагогіка” для самостійної роботи студентів. До кожної теми дібрані педагогічні ситуації, аналіз яких має сприяти розвитку педагогічних умінь майбутніх учителів. До основних тем курсу наводяться також опорні схеми, таблиці, систематизовані завдання для організації та проведення ділових педагогічних ігор, завдання для самоконтролю рівня засвоєних знань. За змістом посібник відповідає програмі навчальної дисципліни “Педагогіка” для вищих навчальних закладів. Це один із перших в Україні навчальних посібників такого типу. Посібник розрахований насамперед на студентів і викладачів вищих навчальних закладів. Книга буде корисною також вчителям загальноосвітніх шкіл, ліцеїв, гімназій, усім, кого цікавлять проблеми освіти..
Метки из этой библиотеки: Нет меток из этой библиотеки для этого заголовка. Войдите, чтобы добавлять метки.
    средняя оценка: 0.0 (0 голосов)
Текущее положение Шифр хранения Состояние Ожидается на дату Штрих-код
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
37.013(075.8) / О-57 (Просмотр полки) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-002649
Бібліотека Українського Гуманітарного Інституту
37.013(075.8) / О-57 (Просмотр полки) Доступно (Немає обмежень доступу) 41683-002650

Передмова 9 Розділ І. ЗАГАЛЬНІ ОСНОВИ ПЕДАГОГІКИ 15 Тема 1. Учитель і суспільство 16 1.1. Педагогічні поняття 16 1.2. Завдання для самостійної роботи 16 1.3. Завдання для самоконтролю 29 Тема 2. Предмет і завдання педагогіки 30 2.1. Педагогічні поняття 30 2.2. Завдання для самостійної роботи 30 2.3. Завдання для самоконтролю 34 Тема 3. Розвиток і формування особистості 37 3.1. Педагогічні поняття 37 3.2. Завдання для самостійної роботи 37 3.3. Завдання для самоконтролю 42 Тема 4. Мета і завдання виховання 45 4.1. Педагогічні поняття 45 4.2. Завдання для самостійної роботи 45 4.3. Завдання для самоконтролю 50 Тема 5. Система освіти в Україні 53 5.1. Педагогічні поняття 53 5.2. Завдання для самостійної роботи 53 5.3. Завдання для самоконтролю 56 Завдання для контрольної роботи за розділом “Загальні основи педагогіки” (КРОП) 57 Розділ II. ТЕОРІЯ НАВЧАННЯ (ДИДАКТИКА) 60 Тема 6. Дидактика. Її категорії 61 6.1. Педагогічні поняття 61 6.2. Завдання для самостійної роботи 61 6.3. Завдання для самоконтролю 62 Тема 7. Процес навчання 63 7.1. Педагогічні поняття 63 7.2. Завдання для самостійної роботи 63 7.3. Завдання для самоконтролю 71 Тема 8. Принципи навчання 77 8.1. Педагогічні поняття 77 8.2. Завдання для самостійної роботи 77 8.3. Завдання для самоконтролю 81 Тема 9. Зміст шкільної освіти 85 9.1. Педагогічні поняття 85 9.2. Завдання для самостійної роботи 85 9.3. Завдання для самоконтролю 87 Тема 10. Методи навчання 92 10.1. Педагогічні поняття 92 10.2. Завдання для самостійної роботи 92 10.3. Завдання для самоконтролю 103 Тема 11. Форми організації навчання 107 11.1. Педагогічні поняття 107 11.2. Правила підготовки до уроку 107 11.3. Програма спостереження й аналізу уроку 109 11.4. Завдання для самостійної роботи 110 11.5. Завдання для самоконтролю 116 Тема 12. Аналіз і оцінювання навчальної діяльності учнів 121 12.1. Педагогічні поняття 121 12.2. Правила техніки оцінювання успішності навчальної діяльності 121 12.3. Завдання для самостійної роботи 122 12.4. Завдання для самоконтролю 127 Ділові педагогічні ігри 128 Завдання для контрольної роботи за розділом “Теорія навчання (дидактика)” (ТН) 138 Розділ ІІІ. ТЕОРІЯ ВИХОВАННЯ 141 Тема 13. Сутність, зміст і процес виховання 142 13.1. Педагогічні поняття 142 13.2. Завдання для самостійної роботи 142 13.3. Завдання для самоконтролю 153 Тема 14. Загальні методи виховання 157 14.1. Педагогічні поняття 157 14.2. Завдання для самостійної роботи 157 14.3. Завдання для самоконтролю 183 Тема 15. Колектив і особистість 185 15.1. Педагогічні поняття 185 15.2. Завдання для самостійної роботи 185 15.3. Завдання для самоконтролю 205 Тема 16. Моральне виховання 210 16.1. Педагогічні поняття 210 16.2. Завдання для самостійної роботи 210 16.3. Завдання для самоконтролю 232 Тема 17. Розумове виховання 234 17.1. Педагогічні поняття 234 17.2. Завдання для самостійної роботи 234 17.3. Завдання для самоконтролю 250 Тема 18. Трудове виховання 252 18.1. Педагогічні поняття 252 18.2. Завдання для самостійної роботи 252 18.3. Завдання для самоконтролю 270 Тема 19. Естетичне виховання 272 19.1. Педагогічні поняття 272 19.2. Завдання для самостійної роботи 272 19.3. Завдання для самоконтролю 286 Тема 20. Фізичне виховання 289 20.1. Педагогічні поняття 289 20.2. Завдання для самостійної роботи 289 20.3. Завдання для самоконтролю 303 Тема 21. Педагогічне спілкування 306 21.1. Педагогічні поняття 306 21.2. Правила педагогічного спілкування 306 21.3. Завдання для самостійної роботи 308 21.4. Завдання для самоконтролю 329 Тема 22. Робота класного керівника 330 22.1. Педагогічні поняття 330 22.2. Програма вивчення учнів і складання характеристики 330 22.3. Програма вивчення класного колективу і складання характеристики 332 22.4. Правила вивчення учнів класним керівником 332 22.5. Правила проведення класним керівником етичної бесіди 333 22.6. Правила проведення диспуту 334 22.7. Правила проведення класної години 335 22.8. Завдання для самостійної роботи 336 22.9. Завдання для самоконтролю 353 Тема 23. Місце і роль сім’ї у вихованні дітей 355 23.1. Педагогічні поняття 355 23.2. Завдання для самостійної роботи 355 23.3. Завдання для самоконтролю 373 Ділові педагогічні ігри 374 Завдання для контрольної роботи за розділом “Теорія виховання” (ТВ) 382 Розділ IV. ШКОЛОЗНАВСТВО 385 Тема 24. Керівництво загальноосвітніми навчально-виховними закладами 386 24.1. Педагогічні поняття 386 24.2. Завдання для самостійної роботи 386 24.3. Завдання для самоконтролю 393 Завдання для комплексної контрольної роботи з курсу “Педагогіка” 395

У посібнику на системній основі наводяться завдання з базових тем курсу “Педагогіка” для самостійної роботи студентів. До кожної теми дібрані педагогічні ситуації, аналіз яких має сприяти розвитку педагогічних умінь майбутніх учителів. До основних тем курсу наводяться також опорні схеми, таблиці, систематизовані завдання для організації та проведення ділових педагогічних ігор, завдання для самоконтролю рівня засвоєних знань. За змістом посібник відповідає програмі навчальної дисципліни “Педагогіка” для вищих навчальних закладів. Це один із перших в Україні навчальних посібників такого типу. Посібник розрахований насамперед на студентів і викладачів вищих навчальних закладів. Книга буде корисною також вчителям загальноосвітніх шкіл, ліцеїв, гімназій, усім, кого цікавлять проблеми освіти.

Нет никаких комментариев для этой единицы.

Войти в учётную запись для возможности публиковать комментарии.

Нажмите на изображение, чтобы просмотреть его в программе просмотра изображений

Работает на ПО Коха